Ik kan het er wel opquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Weston Cage en zijn moeder Christine Fulton. Pa is Nicholas Cage.
[ afbeelding ]
Op dat lijk of op z'n moeder?quote:
Ik kan ook niet echt zeggen dat ik het lelijk vind.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:57 schreef apestaartje het volgende:
Als ik de diverse glossy's moet geloven is dit precies de trend voor komende zomer. Ik zie daarin het ene na het andere gebloemde jaren 70-gewaad opduiken. Als hip zijn haar bedoeling was, heeft ze het dus goed gedaan. Of het echt móói is, is weer een ander verhaal.
Als je even door de make-up, dat zwarte haar en dat death metal tenue heen kijkt, heeft hij een knap gezicht, vind ikquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Denk ik ook.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:02 schreef godigita het volgende:
[..]
Als je even door de make-up, dat zwarte haar en dat death metal tenue heen kijkt, heeft hij een knap gezicht, vind ik
is hij niet een beetje te oud voor zo een lookquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Dat het een ordinair ding is wat je hier ook op de markt zou kunnen kopenquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:59 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Wat is er mis met die strandjurk van Alba?
Ik vind het haar anders prima staanquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:26 schreef rena het volgende:
[..]
Dat het een ordinair ding is wat je hier ook op de markt zou kunnen kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |