De kleding die ze aan heeft is niks, maar verder ziet ze er verrassend goed uit, veel beter dan anders!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:22 schreef Nuna het volgende:
Rumer Willis. De dochter van, ja.
[ afbeelding ]
Chronicles of Narnia, The Beach..quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:12 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Tilda Swinton, ik ken haar naam wel vaag van een paar films en zo, maar ze moet wel heel goed kunnen acteren, want van d'r looks moet ze het niet hebben
Op zich is de jurk wel mooi, hij hangt alleen zo achterlijk laag.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:40 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Rumer Willis. Erg lelijk model jurk
Oh die psycho leider van de groep! Nu herken ik d'r meteen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:20 schreef Nuna het volgende:
The Beach..
Ja joh Kylie, vergeet die borstkanker nou maar, en doe eens wat uit!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:10 schreef Rens_Wilders het volgende:
Mijn god die jurk van Kylie...Veel te truttig, trek weer eens wat geilers uit de kast
Gut, iemand is op d'r teentjes getraptquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:16 schreef justshutup het volgende:
[..]
Ja joh Kylie, vergeet die borstkanker nou maar, en doe eens wat uit!
Oh, ik dacht serieus dat het een pruik wasquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:11 schreef Maisnon het volgende:
Dat nieuwe kapsel van Katie lijkt net een pruik, echt fucking lelijk
Alsof je nadat je borstkanker hebt gehad lelijke, truttige jurken moet gaan dragenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:16 schreef justshutup het volgende:
[..]
Ja joh Kylie, vergeet die borstkanker nou maar, en doe eens wat uit!
Ja, ik snap het verband ook niet zo.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Alsof je nadat je borstkanker hebt gehad lelijke, truttige jurken moet gaan dragen
Outfit valt wel mee maar ze heeft zo'n vervelend hoofdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Mwoah. Hilary Swank.
[ afbeelding ]
Ik vind die jurk nog niet eens zo heel erg (al kan Kylie wel wat frivolers aantrekken) waar ik nog meer van schrok:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |