Hadden paarse moeten zijn idd.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:02 schreef supkaa het volgende:
Wederom Rihanna
[ afbeelding ]
Die blauwe schoenen vind ik er echt niet bij passen
Cavalli ontwerp?quote:
zo vreselijk was dat toch niet???quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:41 schreef Ole het volgende:
Iemand al een pic van Wendy van Dijk vanavond?
dat rare zijdige ding?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:41 schreef Ole het volgende:
Iemand al een pic van Wendy van Dijk vanavond?
volgens onze topstyliste Dyanne is het een echte faschiontrend en ideaal voor je probleemzones"quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:46 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Weer zo'n leuke jurk. Voor als je 75 bent. Die gare Jackie O.- oma look past niet bij iemand van 28/29 jaar!!!
Haar en make-up vind ik daarentegen heel leuk, en ze lacht!
Dat denk ik ook ja, dat kan je écht alleen maar aan als je maatje 0 hebt. Dyanne heeft echt geen smaakquote:Op zondag 2 maart 2008 08:23 schreef scrub_nurse het volgende:
ik heb alleen maar probleemzones als ik die aandoe zal ik een paar x per dag de vraag krijgen hoelang ik al zwanger ben
OMG...quote:Op zondag 27 januari 2008 15:43 schreef Smash-it het volgende:
Het is dan misschien wel couture, maar ik kan er niet mee omgaan. WAT LELIJK!!!
Lucy Liu;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke vrouw voelt zich nu aangesproken door dit bijschrift: "'Figuurloos...voor elke gelegenheid.."quote:Op zondag 2 maart 2008 00:10 schreef Ole het volgende:
[..]
volgens onze topstyliste Dyanne is het een echte faschiontrend en ideaal voor je probleemzones"
http://www.dyanne.nl/fashiontrends.php?onderwerp=Figuurloos
Nu heb ik alleen maar probleemzones, maar dit![]()
Ik heb geen probleemzone's, maar als ik dat aantrek wordt ik opeens één grote probleemzonequote:Op zondag 2 maart 2008 08:23 schreef scrub_nurse het volgende:
ik heb alleen maar probleemzones als ik die aandoe zal ik een paar x per dag de vraag krijgen hoelang ik al zwanger ben
wie is dat wijf?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 08:44 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
CocoOpzich is het nog best een jurkje dat bedekt, dat moet ik toegeven
Dr figuur is raarquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:21 schreef Aventura het volgende:
De ho van Ice T. Komt hier toch zeer regelmatig voorbij
Wat een rare benen heeft zij, zo kort.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Aubrey O'day (Danity Kane):
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |