Wat jij zegt.... Jezus zegquote:Op maandag 18 februari 2008 13:00 schreef oceanpony het volgende:
oh Lord.......net als je denkt dat het niet erger kan worden met Paris
Ik ga ervan uit dat je een grapje maakt. Zo niet, dan is je beeld van wat dik/dun is totaal verknipt en hoop ik dat je je waanideeën niet op anderen probeert over te brengen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:14 schreef MmLelle het volgende:
[ afbeelding ]
Scarlett Joahnsen en Natalie Portman; die jurk van Scarlett maakt haar dik!
Wat een reactie zeg. Ze bedoelt natuurlijk dat Scarlett met die jurk aan ineens 20 kg zwaarder lijktquote:Op dinsdag 19 februari 2008 05:36 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat je een grapje maakt. Zo niet, dan is je beeld van wat dik/dun is totaal verknipt en hoop ik dat je je waanideeën niet op anderen probeert over te brengen.
Staat haar leuk vind ikquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:10 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Kylie. Raar model jurk en lelijke kleuren.
OMG hoe lelijk!quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:03 schreef Aventura het volgende:
Katie ziet er leuk uit...
[ afbeelding ]
als ze 75 was geweest.
Soort van yin-yang, hammmm salami worst?quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Will Ferrel probeert een nieuwe trend te zetten ofzo
[ afbeelding ]
Jee, ze lijkt echt een kolos zo, naast Tom!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:46 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Weer zo'n leuke jurk. Voor als je 75 bent. Die gare Jackie O.- oma look past niet bij iemand van 28/29 jaar!!!
Haar en make-up vind ik daarentegen heel leuk, en ze lacht!
Die is nog aan het ontzwangeren he...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:43 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die ketting echt hideous. Verder ziet ze ere een beetje opgeblazen uit (niet alleen bij haar decolletee).
"Kut! De wagen met kleding heeft pech, nu hebben we helemaal geen outfit!"quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:18 schreef Toeps het volgende:
[..]
"Kut! De wagen met kleding heeft pech, nu hebben we helemaal geen outfit!"
-"Koop dan snel even wat!"
"Ja maar alles is gesloten!"
-"Wacht! De Christine le Duc is nog wel open op dit uur!"
Hadden paarse moeten zijn idd.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:02 schreef supkaa het volgende:
Wederom Rihanna
[ afbeelding ]
Die blauwe schoenen vind ik er echt niet bij passen
Cavalli ontwerp?quote:
zo vreselijk was dat toch niet???quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:41 schreef Ole het volgende:
Iemand al een pic van Wendy van Dijk vanavond?
dat rare zijdige ding?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:41 schreef Ole het volgende:
Iemand al een pic van Wendy van Dijk vanavond?
volgens onze topstyliste Dyanne is het een echte faschiontrend en ideaal voor je probleemzones"quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:46 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Weer zo'n leuke jurk. Voor als je 75 bent. Die gare Jackie O.- oma look past niet bij iemand van 28/29 jaar!!!
Haar en make-up vind ik daarentegen heel leuk, en ze lacht!
Dat denk ik ook ja, dat kan je écht alleen maar aan als je maatje 0 hebt. Dyanne heeft echt geen smaakquote:Op zondag 2 maart 2008 08:23 schreef scrub_nurse het volgende:
ik heb alleen maar probleemzones als ik die aandoe zal ik een paar x per dag de vraag krijgen hoelang ik al zwanger ben
OMG...quote:Op zondag 27 januari 2008 15:43 schreef Smash-it het volgende:
Het is dan misschien wel couture, maar ik kan er niet mee omgaan. WAT LELIJK!!!
Lucy Liu;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke vrouw voelt zich nu aangesproken door dit bijschrift: "'Figuurloos...voor elke gelegenheid.."quote:Op zondag 2 maart 2008 00:10 schreef Ole het volgende:
[..]
volgens onze topstyliste Dyanne is het een echte faschiontrend en ideaal voor je probleemzones"
http://www.dyanne.nl/fashiontrends.php?onderwerp=Figuurloos
Nu heb ik alleen maar probleemzones, maar dit![]()
Ik heb geen probleemzone's, maar als ik dat aantrek wordt ik opeens één grote probleemzonequote:Op zondag 2 maart 2008 08:23 schreef scrub_nurse het volgende:
ik heb alleen maar probleemzones als ik die aandoe zal ik een paar x per dag de vraag krijgen hoelang ik al zwanger ben
wie is dat wijf?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 08:44 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
CocoOpzich is het nog best een jurkje dat bedekt, dat moet ik toegeven
Dr figuur is raarquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:21 schreef Aventura het volgende:
De ho van Ice T. Komt hier toch zeer regelmatig voorbij
Wat een rare benen heeft zij, zo kort.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Aubrey O'day (Danity Kane):
[ afbeelding ]
Ze kijkt ook constant alsof ze net volgeblaft isquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Daar is CoCo Camelto weer!
[ afbeelding ]
Ze lijkt op een Real Dollquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:28 schreef rena het volgende:
[..]
Ze kijkt ook constant alsof ze net volgeblaft is![]()
Haar lippen moeten er toch inmiddels wel afgevallen zijn wegens geen doorbloeding?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Daar is CoCo Camelto weer!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Haar lippen moeten er toch inmiddels wel afgevallen zijn wegens geen doorbloeding?
KUIK KUIK KUIK KUIK KUIK IK BEN EEN KUIKENTJEquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:28 schreef cinnamongirl het volgende:
De abominatie Chris -LEAVE BRITNEY ALONE! Crocker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de bovenkant ook trouwensquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:23 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Zoe Kravitz (dochter van.) Het jurkje is best leuk, maar de onderkant is om te janken
Is het dochter van Lenny én Cosby dinges?quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:23 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Zoe Kravitz (dochter van.) Het jurkje is best leuk, maar de onderkant is om te janken
tuurlijk!quote:
Ikquote:Op donderdag 17 april 2008 11:39 schreef Smash-it het volgende:
Mary-Kate O. Wie het begrijpt, mag het zeggen..
[ afbeelding ]
En die banaan in haar hand doet ons geloven dat ze wel 's wat gezonds eetquote:Op donderdag 17 april 2008 21:49 schreef Malahide het volgende:
[..]
IkIk
![]()
Zo kun je niet zien dat ze maar twintig kilo weegt.
De lippendokter van ma is trouwens ook nogal uitgeschoten met zijn botox spuit!quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Weston Cage en zijn moeder Christine Fulton. Pa is Nicholas Cage.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |