Ik ook niet. Ben een Verdonk-fan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik ben overigens absoluut geen Wilders volgeling.
je ziet nu het verschil en mocht de Indonesische ambassade de hens in vliegen wie is dan verantwoordelijk:quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, in Nederland zou het namelijk compleet niet in het nieuws komen omdat het niet boeit.
mwah op sommige punten zit religie (rechtstreeks) uit het boekje er niet ze heel veel vanaf als je de kenmerken van het (italiaans) fascisme eens bekijkt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:07 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als ik zou zeggen dat Wilders één of andere fascist is. Dat is ie namelijk niet. Dan zou ik opzettelijk zijn naam aantasten. Wilders gebruikt graag het woord fascisme, dan kan ik er gerust een trademark met zijn naam erbij zetten, dacht ik zo.
Dat zou goed zijn voor zijn imago idd.quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:58 schreef LangeTabbetje het volgende:
"Wie de Koran of de profeet Mohammed beledigt, beledigt ook de Europese normen en waarden van respect voor andermans geloof."
Toch jammer dat Geert hier nou eens niet inhoudelijk op ingaat.
ja waarom niet het wordt ook toegelaten de bijbel en de thora te verbranden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Leuke theorette maar vind jij dat we toe moeten laten dat hij de Koran verbrand?
Dus het is goed als ik nu eens flink ga rellen en vernielen bij de SA ambassade omdat er in SA (en ook nog eens door de regering) bijbels worden verbrandquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar deze moefti staat toch niet voor de Nederlandse moslimorganisaties?
Maar ik vind deze uitspraak ook niet helemaal zo gek, als je de Koran verbrandt dan wil je ook echt een puinhoop blijkbaar.
Ik ook niet, ben nog steeds een VVD-er.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik ben overigens absoluut geen Wilders volgeling.
Juist niet hij heeft gepleit dat die anti-wilderisten vrijgelaten moesten worden omdat ze gebruik maakten van de vrijheid van meningsuiting net als hemquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:30 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Precies.
Blijft natuurlijk wel grappig dat hij blijft mekkeren het recht te hebben om iedereen te beledigen maar als je hem beledigt moet je opgepakt worden. Wehehe..
quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:30 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Precies.
Blijft natuurlijk wel grappig dat hij blijft mekkeren het recht te hebben om iedereen te beledigen maar als je hem beledigt moet je opgepakt worden. Wehehe..
dat dus...quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik liet alleen maar de balk in de ogen zien van een aantal usertjes.
Dat is helaas niet echt een toepasselijk spreekwoord in dit geval.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik liet alleen maar de balk in de ogen zien van een aantal usertjes.
Hij zit constant te bleren dat mensen hun bek over hem moeten houden en demoniseren en weet ik veel wat.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Juist niet hij heeft gepleit dat die anti-wilderisten vrijgelaten moesten worden omdat ze gebruik maakten van de vrijheid van meningsuiting net als hem
Dat doen we dan ook in Nederland. Politici die worden bedreigd, krijgen beveiliging en de AIVD houdt terroristen in de dop scherp in de gaten. Jouw manier van beredeneren is alleen zo frappant. In het topic over de dierenrechtenactivisten en ook in dit topic toon je er BEGRIP voor dat mensen uiteindelijk geweld gebruiken, om hun doel na te streven, of als reactie op een belediging.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:36 schreef SCH het volgende:
Het is niet toegestaan maar het is wel een gevolg waar je rekening mee moet houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |