quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:30 schreef Sinat het volgende:
Wees dan een vent en gooi die Koran erop!
Helaas kan dat niet samen, een extremist zou ook de vrijheid van meningsuiting moeten hebben anders zouden er imams meer mogen prekenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:31 schreef MasthaX het volgende:
ik wil vrijheid van meningsuiting niet opheffen? Wel extreemisme!
Ik zou geen risisco nemen en gewoon de lokale Donner of Bruna in de fik steken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:34 schreef jogy het volgende:
Heh, wat een kneuzenkermis. Doe het dan goed inderdaad. Koran, Torah etc. Allemaal de fik erin.
Inderdaad dat durft die loser niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:27 schreef longinus het volgende:
En dan Wilders beschuldigen van populisme
En nee, die koran verbranden ze niet, dit zou hun doodvonnis zijn als dit publiek gebeurt en dat weet hij.
De lafaard, dan heeft Wilders in ieder geval meer ballen (nog)
Ah ja, bereik het doel wat je wilt bereiken doormiddel van een veel grotere slachting zodat het niet opvalt. Je zou president van de VS moeten worden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zou geen risisco nemen en gewoon de lokale Donner of Bruna in de fik steken.
Zo denk ik, zo denk jij, maar zo denken een paar losgeslagen Islamieten er gewoon niet over. Helaasch.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:31 schreef Gia het volgende:
Wat een watje: Durft niet de koran erop te gooien.
En even voor de moslims onder ons. Nee, ik ben niet beledigd door het verbranden van één exemplaar van de Bijbel. De mijne ligt hier nog voor me. En er zijn er nog zat te koop en anders drukken we we er nog wel een paar bij.
Ik snap echt niet waarom moslims zich beledigd zouden voelen als iemand een exemplaar van de koran verbrandt.
Tuurlijk niet. Dan hangt ie dezelfde dag nog brandend in een boom en wordt de halve stad afgebroken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:31 schreef Gia het volgende:
Wat een watje: Durft niet de koran erop te gooien.
Het is het woord van God en zijn profeet en dat mag niet vernietigd/onteerd worden. Ze doen in de Arabische wereld niet aan papierrecycling.quote:Ik snap echt niet waarom moslims zich beledigd zouden voelen als iemand een exemplaar van de koran verbrandt.
Idd! de bijbel en koran oke, mij best. Maar de donald duck!!!!!...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:22 schreef minkuukel het volgende:
De Donald Duck verbranden, zijn ze nou helemaal..........![]()
![]()
De bijbel is ook het woord van god, zelfs islamietjes geven dat toe, maar daar doet niemand moeilijk over.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dan hangt ie dezelfde dag nog brandend in een boom en wordt de halve stad afgebroken.
[..]
Het is het woord van God en zijn profeet en dat mag niet vernietigd/onteerd worden. Ze doen in de Arabische wereld niet aan papierrecycling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |