En dan zegt mijn chef dus dat de hele functie verkoper-B niet meer bestaat.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:12 schreef ashutosh het volgende:
Dat hoor je Automatisch te worden na 1 jaar werken bij jouw AH. Zo niet dan moet je erom vragen.
Kader ben je altijd droppie.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:56 schreef kmaestro het volgende:
Vanavond weer eens kader, lekker rustig aan doen
Het verhaal uit het vorige topic over vulploegmedewerker op Verkoopklaar en Verkoper op Verkoop klopt helemaal. Dus alleen op de afdeling Verkoop en Verkoopafhandeling kan je naar de B-schaal. Op Verkoopklaar in principe niet. Ben je aangenomen als Verkoper A of Caissière A, dan ga je na een jaar automatisch naar de B-schaal, tenzij het MT daar een stokje voor steekt door je functie-code voor die tijd aan te passen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:13 schreef NJ het volgende:
[..]
En dan zegt mijn chef dus dat de hele functie verkoper-B niet meer bestaat.
Exact. Je functiecode moet bij niet doorstromen A -> B veranderd worden, je hoort dan ook een brief te krijgen waarin gemotiveerd wordt waarom je niet doorstroomt. Als het MT die functiecode niet veranderd, stroom je (mits caissiere A of verkoper A) automatisch door naar B.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:09 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Kader ben je altijd droppie.
[..]
Het verhaal uit het vorige topic over vulploegmedewerker op Verkoopklaar en Verkoper op Verkoop klopt helemaal. Dus alleen op de afdeling Verkoop en Verkoopafhandeling kan je naar de B-schaal. Op Verkoopklaar in principe niet. Ben je aangenomen als Verkoper A of Caissière A, dan ga je na een jaar automatisch naar de B-schaal, tenzij het MT daar een stokje voor steekt door je functie-code voor die tijd aan te passen.
Waarom mag ik dan niet altijd beetje rond lopen door de winkel en niks doen?quote:
Als ik goed geteld heb, hebben jullie vanaf dat moment precies twee keer zoveel kaderleden als wij.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:17 schreef Brammie1 het volgende:
deze week begint mijn kader-opleiding
Ze kunnen het je wel aanbieden... dat dan bellen ze ff onderling.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:45 schreef Simsfan88 het volgende:
Lijkt mij niet dat ze het verplicht zijn nee...
Over een maand weer personeelskorting, 75 euro erbij
Overplaatsing op aanvraag is bij mij in het filiaal wel vaker gebeurd (ik ken zelfs iemand die ook naar Utrecht is overgeplaatst), maar het zou wel lekker zijn als het een verplichting was voor de filiaalhouders... dan kan ik eerst gewoon lekker even teamleider wordenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze kunnen het je wel aanbieden... dat dan bellen ze ff onderling.
haha omdat het er vorige keer niet bij zat ga je maar 3 weken op de zaken vooruit lopen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:45 schreef Simsfan88 het volgende:
Lijkt mij niet dat ze het verplicht zijn nee...
Over een maand weer personeelskorting, 75 euro erbij
Nee.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:15 schreef Edwinuss het volgende:
Dus vandaag de rest van de Winstuitkering zie ik in de OP..
Klopt dat wel?
dat is altijd al geweestquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:41 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee.
Het salaris van periode dertien heb je vorige week al gehad.
En de voorlopige winstuitkering is verplaatst naar periode 12.
Ze kunnen je alleen ontslaan als je echt niet functioneertquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:30 schreef eriksd het volgende:
Wat zijn nou eigenlijk de voordelen van een OT contract mocht men niet tevreden met je zijn?
nou op staande voet ontslagen worden is al heel moeilijk, moet je wel iets schandaligs flikken. Verder moeten ze bijna altijd eerst offciele waarschuwingen geven. na 2 of 3 kan je dan alsnog ontslagen worden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:45 schreef SjaakSjofel het volgende:
[..]
Ze kunnen je alleen ontslaan als je echt niet functioneert
Het is toch:quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:56 schreef blrrrt het volgende:
'Het grote voordeel van Albert Heijn' is niet meer.
Vanaf volgende week is het 'Gewoon bij Albert Heijn'.
Dat gaan ze straks om half 12 bekend maken in een conference call.
Dat is de missie...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:18 schreef Weemz het volgende:
[..]
Het is toch:
'Het alledaagse betaalbaar, het bijzondere bereikbaar?'
mag ik jouw dan binnenkort collega noemenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:20 schreef cyberrobin het volgende:
Aanstaande dinsdag mijn sollicitatieformulier terugbrengen naar de AH XL in Overvecht.
Hahahaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:32 schreef StefanCJ het volgende:
@ Stammies -> hier met die oven! Hij hoort niet bij jullie maar bij ons
WIj hebben zes van die MIWE-dingen voor zes platen, en daarmee redden we het alleen maar omdat ze de nacht door bakken voor de ochtendspits, en overdag voor de middagspits.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:16 schreef Stammies het volgende:
[..]
We hebben nu een oven waar 6 platen in kunnen, die is van "onszelf" zeg maar, en we hebben er nog een, dat is eentje met 2 deuren met elk 4 platen,
ik zeg altijd maar.........go BACK to u'r roots!(de straatweg dus)doe de groeten aan je vader van mij!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:21 schreef ExtremeBanaan het volgende:
*AH Medewerker meld zich.
Afgelopen week de winkel verbouwt, AH 1467, AH Kanaleneiland. Is wel leuk geworden.. maar kan er niet overuit dat we 2e hands nieuwe kassa's hebben. Gierig daar op het hoofdkantoor.Mja vanmiddag weer werken van 13:00 tot 18:00, zal die "nieuwe" kassa's wel is even onder handen nemen.
ik zal zeggen......geef gewoon die grote oven aan ons!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:16 schreef Stammies het volgende:
[..]
Hahaha
Ik vind het prima, we zijn nu om 10 uur klaar met het bakplan. We hebben nu een oven waar 6 platen in kunnen, die is van "onszelf" zeg maar, en we hebben er nog een, dat is eentje met 2 deuren met elk 4 platen, en die is van jullie. Wij hebben hem enoooorm ranzig gekregen van de nachtegaalstraat geloof ik. Er zat een centimeter aangekoekte zooi aan alle kanten
. Wij zouden een oventje van de twijnstraat krijgen maar dat ging op het laatste moment niet door...
Vandaag was trouwens de verswagen 2 1/2 uur te vroeg. Is ook een keertje leuk. Sta je gewoon kwart over 8 buiten.
en ik maar denken dat het bij ons druk is af en toequote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:39 schreef hooibaal het volgende:
[..]
WIj hebben zes van die MIWE-dingen voor zes platen, en daarmee redden we het alleen maar omdat ze de nacht door bakken voor de ochtendspits, en overdag voor de middagspits.
De WP van de hamkaas-croissants ligt geloof ik net boven de 4000. Da's fors doorbakken, dus.
Die grote is ook voor ons. Dan gaan we eens echt sjiek veel appelflappen verkopen!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:57 schreef crx-boy het volgende:
[..]
ik zal zeggen......geef gewoon die grote oven aan ons!
jullie hebben wel een grote maar kunnen er niet mee om gaan!
ik nog 2 dagen broooooooooooooood. en ik tel echt af.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:34 schreef Renesite het volgende:
Zo
Mijn laatste dag achter de kassa zit er op. Nu 3 maanden niets
Ik heb vorige week iemand ingewerkt die de hele vrijdag kan. Die werkt dus straks voor mij hahaha! Ze iin feite alleen voor de vrijdag aangenomen op kassaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:44 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik nog 2 dagen broooooooooooooood. en ik tel echt af.
onze teamleider is nu een paar weken geleden overgeplaatst en onze vers-planningen worden nu gemaakt door dezelfde persoon die ze voor kassa maakt(= één van de hoofdredenen waarom ik bij kassa ben weggegaan)
dus ik ben weer terug bij af maar gelukkig bijna weg(4 maanden dan). en op heel vers nemen er mensen ontslag of gaan op stage dus dat gaat nog spannend worden...
Hij hangt bij mij op kantoor. Gewoon vanaf 7 januari (maandag week 2) elke 4 weken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:31 schreef sander89 het volgende:
Is er al schema van salarissen van 2008? Kan zelf nergens vinden op internet.
Oke en krijgen we eindelijk weer personeelskorting op 4 februari?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:40 schreef Stammies het volgende:
[..]
Hij hangt bij mij op kantoor. Gewoon vanaf 7 januari (maandag week 2) elke 4 weken.
die rollie's zijn nog tot daar aan toe!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:53 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
@crx-boy -> we moeten nog eens informeren naar die rollies van de zaak, heb er nog niets over gehoord.
wat nadrinken lijkt mij gewoon een gevalletje van secundaire arbeids voorwaarden?quote:Op zondag 20 januari 2008 13:24 schreef StefanCJ het volgende:
Bij ons in het filiaal is dat nooit zo`n probleem. De ASM van ons filiaal drinkt ook weleens wat na, en dan is `ie ook niet vroeg weg ...
Gelukkig hebben wij een geldautomaat in de winkel (tegenover het kassapark) die het dan nog wél doet.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:29 schreef GotC het volgende:
Algemene pinstoring gister in het filiaal. 3 kwartier lang eenmalige machtigingen invullen
Wij ook, maar die was in no time leegquote:Op zondag 20 januari 2008 21:29 schreef morgane het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij een geldautomaat in de winkel (tegenover het kassapark) die het dan nog wél doet.
Nope ...quote:Op zondag 20 januari 2008 19:32 schreef crx-boy het volgende:
[..]
wat nadrinken lijkt mij gewoon een gevalletje van secundaire arbeids voorwaarden?
of zit ik nu fout?
Rond kerst heb ik me elke avond helemaal klem gezopen bij AHquote:Op zondag 20 januari 2008 11:15 schreef kmaestro het volgende:
Wij zaten vroeger nog wel eens tot half 2 in het filiaal, kwamen we kneiterlam naar buitenHelaas vonden ze dat op een gegeven moment niet zo goed, dus mag het maximaal tot half 12
How do you know?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:55 schreef crx-boy het volgende:
[..]
ik zeg altijd maar.........go BACK to u'r roots!(de straatweg dus)doe de groeten aan je vader van mij!
Heb de groeten gedaan. En je krijgt de groeten terug Mister *********. En ik sta niet op AGF.. ben van de kassa..quote:Op maandag 21 januari 2008 19:00 schreef StefanCJ het volgende:
1376 weet alles! Groeten aan Robbedoes! Mag je nog wel AGF vullen nu Willem weg is?
laat hem maar in het ongewisse!quote:Op maandag 21 januari 2008 20:46 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Heb de groeten gedaan. En je krijgt de groeten terug Mister @@@@@@@@@. En ik sta niet op AGF.. ben van de kassa..Dus vul het sowieso niet. Weet je trouwens wie CRXboy is?
Want aan die nickname heeft me pa niet veel...
Doe dat.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:47 schreef crx-boy het volgende:
[..]
laat hem maar in het ongewisse!
ik vertel het wel een keer aan hem!
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:07 schreef chatgek het volgende:
Pestkop die je er bent(muahaha ik weet je naam wel, J.... *voelt zicht stoer*)
juist!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:51 schreef MarcovdL het volgende:
Goeie zaak voor AH. Meer kans om te groeien, zeker met die >50 filialen die ze erbij krijgen!
Ze krijgen die winkels waarschijnlijk niet. Want Ahold gaat als ik het goed begreep zijn aandelen in Laurus verkopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:51 schreef MarcovdL het volgende:
Goeie zaak voor AH. Meer kans om te groeien, zeker met die >50 filialen die ze erbij krijgen!
Je laat me bijna huilen van het lachen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:42 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Ze krijgen die winkels waarschijnlijk niet. Want Ahold gaat als ik het goed begreep zijn aandelen in Laurus verkopen.
Mee eensch is.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:51 schreef MarcovdL het volgende:
Ok. Leuk om te weten dat je bijna moest huilen van het lachen. Maar het is voor mij wel handig als je ook zegt waarom je dan bijna moest huilen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:29 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je laat me bijna huilen van het lachen.
Laurus bestaat niet meer. Laurus heet sinds dit jaar gewoon Super de Boer.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:53 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Ok. Leuk om te weten dat je bijna moest huilen van het lachen. Maar het is voor mij wel handig als je ook zegt waarom je dan bijna moest huilen.
Ok. Maar je snapte wat ik bedoel. En ik vertel alleen wat ik hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:35 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Laurus bestaat niet meer. Laurus heet sinds dit jaar gewoon Super de Boer.
Ahold heeft nooit aandelen Laurus gehad.
De enige die moeilijk kan gaan doen over de 50 tot 75 winkels die van C1000 naar AH gaan is de NMa, maar dat lijkt me sterk aangezien de NMa C1000 en Albert Heijn altijd als 1 bedrijf beschouwde.
Denk het niet. Een kluiscode is veel langer.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:13 schreef StefanCJ het volgende:
120896 will do the trick ...
Het kan zijn dat dat code 1 is.. die staat namelijk altijd op de kluis zelf.. Als het goed isquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:19 schreef Weemz het volgende:
[..]
Denk het niet. Een kluiscode is veel langer.
heeft tie het al geraden?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:24 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Het kan zijn dat dat code 1 is.. die staat namelijk altijd op de kluis zelf.. Als het goed is..
Hier staat het als het goed is allemaal: http://www.ah.nl/medewerkersvoordeelquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:01 schreef arnout109 het volgende:
hey kan iemand me uitleggen hoe het precies zit met die AH Bonus medewerkers regelen? Ik hoorde laatst dat je max 75 euro per 3 maanden kon terugkrijgen?
Krijg je opgestuurd als het goed is (als je er nu niet meer werkt)... ?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:28 schreef highway101 het volgende:
Hey quick question:
Ik heb vorig jaar nog bij AH gewerkt. Zijn de jaaropgaven al binnen?
Op www.belastingdienst.nl ff progje downloaden voor aangifte van T(J)-biljet. De loonheffing kan je terugvragen, maar meestal krijg je niet alles terug...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:46 schreef Ace1 het volgende:
Welk bedrag op de jaaropgaaf krijg je terug?STaan er zoveel op.
Maandag 4 Februari en nu zit er wel Personeelskorting bijquote:Op zondag 27 januari 2008 12:00 schreef Eierbal het volgende:
Wanneer krijgen we ons salaris weer binnen?Zie ik niet staan in de OP
Toch?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:18 schreef cyberrobin het volgende:
Morgen mijn sollicitatiegesprek bij de AH XL in Overvecht
quote:Op maandag 28 januari 2008 21:18 schreef cyberrobin het volgende:
Morgen mijn sollicitatiegesprek bij de AH XL in Overvecht
Vanaf volgende week woensdag zijn wij officieel collega'squote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:54 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Veel plezier bij Frits, met een beetje geluk zijn we collega's
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:08 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Vanaf volgende week woensdag zijn wij officieel collega's. Ik ben aangenomen dus!
Ik werk tot nu toe iedere woensdag, en over 4 weken werk ik iedere woensdag en donderdag.
Hier hetzelfde, bij hetzelfde filiaalquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:08 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Vanaf volgende week woensdag zijn wij officieel collega's. Ik ben aangenomen dus!
Ik werk tot nu toe iedere woensdag, en over 4 weken werk ik iedere woensdag en donderdag.
goeie gedachte, zou inderdaad voor 2 kanten goed kunnen werkenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:58 schreef kmaestro het volgende:
Wat ik mij afvroeg: Er zijn sites waar je advertentieruimte kan aanbieden. Zijn er ook websites waar je bijvoorbeeld winkelruimte kan aanbieden voor demo's? Ik vind namelijk dat er (vooral in een winkel zoals 1151) elke vrijdag/zaterdag wel één of meerdere demo's moeten staan. Deze kosten in principe niks extra voor de winkel. Het lijkt me dat de leverancier de te proeven producten echt wel zelf betaalt (wat ook meestal zo is). En er komen een hoop klanten op af.
FELIquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:23 schreef Ace1 het volgende:
IK WERK IN DE BESTE AH VAN NEDERLAND![]()
![]()
Disneyland here we come
Ik heb jou nog nooit in ons filiaal gezien andersquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:23 schreef Ace1 het volgende:
![]()
Disneyland here we come
congratz!quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:23 schreef Ace1 het volgende:
![]()
Disneyland here we come
Goed man!!! Van harte!! wanneer gaan jullie?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:23 schreef Ace1 het volgende:
![]()
Disneyland here we come
Is nog niet bekendquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:30 schreef Stammies het volgende:
[..]
Goed man!!! Van harte!! wanneer gaan jullie?
Die was maar voor één keer op vrijdag omdat we in nood zaten met afsluiten dacht ikquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:29 schreef StefanCJ het volgende:
Hey Chatgek,
Ik ben wel een heel klein beetje teleurgesteld in je. Eerst krijgen jullie 1 TL van ons, nu is het nog niet voor elkaar en komt nr. 2 eraan. Moeten crx-boy en ik soms ook komen?
stiekum komt tie maandag voor vast!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:28 schreef chatgek het volgende:
[..]
Die was maar voor één keer op vrijdag omdat we in nood zaten met afsluiten dacht ik(aangezien de TL die we van jullie kregen zelf niet kon en verder niemand kon. De volgende morgen toen ik opende was het wel een strakke winkel moet ik zeggen
)
Is Said weer OM? ik dacht dat ie op HK zat. (of het is een andere Said natuurlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:52 schreef chatgek het volgende:
Dus tegenwoordig ben ik ook al handelswaar?![]()
Ik ben sowieso officieel geen TL... Destijds redelijk hard afgeschoten in het gesprek met Said na een zeer positief gesprek met de twee SM's (Gert van de XL overvecht en de andere herinner ik me niet). In de praktijk vervul ik de functie wel. (openen op zaterdag, afsluiten op woensdsag, winkel aansturen op de genoemde momenten, etc.)
chatgek zegt ook destijdsquote:Op zondag 3 februari 2008 11:30 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Is Said weer OM? ik dacht dat ie op HK zat. (of het is een andere Said natuurlijk)
Hij komt nog uit mijn filiaal
doe said de groeten van mijquote:Op zondag 3 februari 2008 15:57 schreef kmaestro het volgende:
Ik ga volgende week 21 weken lang aan de slag bij cam service-artikelen (stage)
Ik heb dr wel zin an
Ik ben ben ook gewoon B hoor, houdbaar en AGF.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:06 schreef Simsfan88 het volgende:
Moet je nu perse kassa of infobalie kunnen doen om verkoper B te worden? Er werken bij ons een aantal mensen die B hebben maar geen kassa of infobalie doen. Ik wil ook wel B zonder die extra's, want kassa is saai
Hoevaak is dit nou al langs gekomen in het topic...quote:Op zondag 3 februari 2008 20:06 schreef Simsfan88 het volgende:
Moet je nu perse kassa of infobalie kunnen doen om verkoper B te worden? Er werken bij ons een aantal mensen die B hebben maar geen kassa of infobalie doen. Ik wil ook wel B zonder die extra's, want kassa is saai
Niet duidelijk genoeg. Het ligt eraan welke functiecode je hebt in het systeem. Lang niet iedereen in een vulploeg wordt in elk filiaal ingeschreven als vulploegmw, maar ook heel vaak nog als verkoper A.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:52 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hoevaak is dit nou al langs gekomen in het topic...![]()
Als je caissière of verkoper (=werkzaam op een bedieningsafdeling) bent, word je na een jaar automatisch caissière B of verkoper B. Werk je in de vulploeg, dan ben je een vulploegmedewerker en daar bestaat geen B schaal.
Zo duidelijk?
Dat is dan niet zo heel handig van het filiaal hè.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:25 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Niet duidelijk genoeg. Het ligt eraan welke functiecode je hebt in het systeem. Lang niet iedereen in een vulploeg wordt in elk filiaal ingeschreven als vulploegmw, maar ook heel vaak nog als verkoper A.
Doe eens lief, ik heb dat wel eerder gelezen hoorquote:Op maandag 4 februari 2008 09:52 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hoevaak is dit nou al langs gekomen in het topic...![]()
Werk je in de vulploeg, dan ben je een vulploegmedewerker en daar bestaat geen B schaal.
Als je goed kijktquote:Op maandag 4 februari 2008 14:23 schreef heilootje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan IEMAND mij dit uitleggen? Ik zit nu dik in de shit.
Ja, dat klopt. Wat raar dat ik dat loonstrookje nu pas uit mijn postvakje vis. Maar weet je ook waarom dit zo is? Ik heb er dus helemaal niet veel last van gehadquote:Op maandag 4 februari 2008 14:28 schreef sander89 het volgende:
[..]
Als je goed kijkt staat boven aan je salaris strookje, Herberekeningsspecificatie
Dit gaat dus niet over afgelopen periode maar een andere, die van deze periode zit meestal ook in die envelop van de herberekening.
Moet je op loonstrookje kijken wat er veranderd isquote:Op maandag 4 februari 2008 14:34 schreef heilootje1 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Wat raar dat ik dat loonstrookje nu pas uit mijn postvakje vis. Maar weet je ook waarom dit zo is? Ik heb er dus helemaal niet veel last van gehad
lekker duidelijk.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:37 schreef sander89 het volgende:
[..]
Moet je op loonstrookje kijken wat er veranderd is![]()
, of je hebt toch meer uren gewerkt om misschien vanwegen de winstuitkering
dit ga je niet menenquote:Op maandag 4 februari 2008 20:16 schreef PJH het volgende:
Vandaag werd bij ons een extra kassa geïnstalleerd.
Zoek de fout?
[ afbeelding ]
7-8-10quote:Op maandag 4 februari 2008 20:16 schreef PJH het volgende:
Vandaag werd bij ons een extra kassa geïnstalleerd.
Zoek de fout?
[ afbeelding ]
Omdat zij wel zo brutaal zijn om het te vragen?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:02 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Doe eens lief, ik heb dat wel eerder gelezen hoor![]()
Maar bij ons is het gewoon raar geregeld allemaal. Er zijn mensen uit de vulploeg die zichzelf verkoper B noemen (en meer verdienen), maar helemaal niks extra's doen. Ze kunnen geen infobalie (bedieningsafdeling dus?), geen kassa enz. , ze vullen ook alleen maar. Daarom snap ik het niet waarom hun "verkoper B" zijn en meer verdienen voor evenveel werk.
Whahaha! Cooool!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:09 schreef hooibaal het volgende:
Bij een AH To Go staan de kassa's naast elkaar, met de afroomboxen achter je. Na het bijplaatsen van twee nieuwe kassa's werd de volgorde van de afroomboxen ineens 9-1-2-3-4-5-6-7-8-10.
Ook een beetje jammer.
-Edit- Ideetje, iemand?
Lol, dat stukje rond de 4 minuten bij dat toegangspoortje is het mooistquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:09 schreef hooibaal het volgende:
Bij een AH To Go staan de kassa's naast elkaar, met de afroomboxen achter je. Na het bijplaatsen van twee nieuwe kassa's werd de volgorde van de afroomboxen ineens 9-1-2-3-4-5-6-7-8-10.
Ook een beetje jammer.
-Edit- Ideetje, iemand?
Loon loonbelasting/volksverzekeringen he, dat lijkt me toch redelijk logisch..quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:52 schreef Furcifier het volgende:
FF vraagje tussendoor (ettenloze topics door zitten spitten maar kan t nergens vinden.)
Voor de belastingaangifte 2007, welk bedrag op je jaaropgave moet je daar voor gebruiken?
- Loon loonbelasting/volksverzekeringen
óf
- Loon zorgverzekeringswet.
Mensen bij ons in 't filiaal geven namelijk aan dat ze de 2e (het lagere bedrag dus) gebruiken, echter ik dacht dat dit niet klopte ...
bvd
denk dat het ook wederzijds is!quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:24 schreef wiillie het volgende:
ik neem ook niet op als mijn asm belt, wat een draak van een gozer
Als je het programma van de belastingdienst gebruikt, en je jaaropgaaf erbij hebt staat er precies wat je in moet vullen. Wist je dat je ook studiekosten terug kan vragen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:52 schreef Furcifier het volgende:
FF vraagje tussendoor (ettenloze topics door zitten spitten maar kan t nergens vinden.)
Voor de belastingaangifte 2007, welk bedrag op je jaaropgave moet je daar voor gebruiken?
- Loon loonbelasting/volksverzekeringen
óf
- Loon zorgverzekeringswet.
Mensen bij ons in 't filiaal geven namelijk aan dat ze de 2e (het lagere bedrag dus) gebruiken, echter ik dacht dat dit niet klopte ...
bvd
Aii daar ga je aardig de fout in met je studiekosten.. Kijk even in het centraal belastingtopic, daar staat meerdere keren uitgelegd hoe het zit met studiekosten. Je kunt nooit studiekosten terugvragen. Ze zijn slechts in bepaalde gevallen aftrekbaar van je inkomen, maar meestal zelfs dat niet omdat wordt uitgegegaan van normbedragen, aftrek van studiefinanciering, een drempel van ¤ 500,- en een regeling voor 'dure studies'. Meer uitleg staat zoals gezegd in dit topic en voorgaande delen daarvan. Kijk ook eens op www.ibstudent.nl.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:59 schreef Weemz het volgende:
[..]
Als je het programma van de belastingdienst gebruikt, en je jaaropgaaf erbij hebt staat er precies wat je in moet vullen. Wist je dat je ook studiekosten terug kan vragen?
Edit: links toegevoegdquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:44 schreef mausb het volgende:
[..]
Aii daar ga je aardig de fout in met je studiekosten.. Kijk even in het centraal belastingtopic, daar staat meerdere keren uitgelegd hoe het zit met studiekosten. Je kunt nooit studiekosten terugvragen. Ze zijn slechts in bepaalde gevallen aftrekbaar van je inkomen, maar meestal zelfs dat niet omdat wordt uitgegegaan van normbedragen, aftrek van studiefinanciering, een drempel van ¤ 500,- en een regeling voor 'dure studies'. Meer uitleg staat zoals gezegd in dit topic en voorgaande delen daarvan, en dan met name in deze post. Kijk ook eens op www.ibstudent.nl.
Ik zeg toch ook kàn? Je kan het altijd invullen zo'n aangifte, maar dan merk je vanzelf of je het wel of niet terugkrijgt. Trouwens, in dat programma staan ook gewoon de randvoorwaarden vermeld hoor. Laat ik het anders zeggen: bij mij is het nog nooit foutgegaan.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:44 schreef mausb het volgende:
Aii daar ga je aardig de fout in met je studiekosten.. Kijk even in het centraal belastingtopic, daar staat meerdere keren uitgelegd hoe het zit met studiekosten. Je kunt nooit studiekosten terugvragen. Ze zijn slechts in bepaalde gevallen aftrekbaar van je inkomen, maar meestal zelfs dat niet omdat wordt uitgegegaan van normbedragen, aftrek van studiefinanciering, een drempel van ¤ 500,- en een regeling voor 'dure studies'. Meer uitleg staat zoals gezegd in dit topic en voorgaande delen daarvan. Kijk ook eens op www.ibstudent.nl.
Bijna 5 euro normaal per uur, maar kan wel verschillen per AHquote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:17 schreef Bevestigingsmail het volgende:
Weet iemand wat het uurloon is van een 18jarige parttime teamleider tegenwoordig?
Voor een 18jarige teamleider? Nou ... Stuur er dan maar een stuk of 10 naar ons!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:27 schreef sander89 het volgende:
[..]
Bijna 5 euro normaal per uur, maar kan wel verschillen per AH
dat verdient een verkoper B 18 jaar...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:27 schreef sander89 het volgende:
[..]
Bijna 5 euro normaal per uur, maar kan wel verschillen per AH
Het minimum loon voor de functie van teamleider is ¤ 8,20quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:17 schreef Bevestigingsmail het volgende:
Weet iemand wat het uurloon is van een 18jarige parttime teamleider tegenwoordig?
Ongeacht wat de leeftijd is? Gaafquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Het minimum loon voor de functie van teamleider is ¤ 8,20
ook die verdienen wel wat meer!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:20 schreef sander89 het volgende:
Ik dacht dat jullie vulploeg teamleider bedoelde, die s' avonds mee helpt en wat leiding geeft.
Ik keek vandaag op winkelweb en daar stond 8,18. Best netjes.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Het minimum loon voor de functie van teamleider is ¤ 8,20
Het is ps gaaf als je het bent ja, het klinkt leuk maar je word het gewoon bijna niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:08 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Ongeacht wat de leeftijd is? Gaaf
Er was een grote computerstoring waardoor er geen vracht kon worden bezorgt. Vers kwam bij ons 4 uur te laat, houdbaar 1 uur. Stond met onze SM beide vrachtwagens tegelijk te lossen, ook weer wat anders.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:35 schreef Brammie1 het volgende:
vandaag had de versvracht bijna 3 uur vertraging. Lekker
Eerst geen fuck te doen tot de vracht, daarna je helemaal krom werken om het er optijd in te krijgen
btw......wel een late reactie maar als jij op zondag 4 uurtjes werkt is de loonsom voor 3 weken naar ze mallemoer!quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:06 schreef wiillie het volgende:
kan me niet herinneren, volgens mij was ik vrij, moet ook zondag werken he. is goed voor de toeslag.
Dat is verteld om de aandacht af te leiden ... Eigenlijk komt er een actie met de Snorkels. Een organisatie als AH laat zulke dingen niet uitlekken, denk je niet?quote:
ook jij leid de aandacht af!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:08 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Dat is verteld om de aandacht af te leiden ... Eigenlijk komt er een actie met de Snorkels. Een organisatie als AH laat zulke dingen niet uitlekken, denk je niet?
mega junkies?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:28 schreef wiillie het volgende:
jullie zitten allemaal fout, via betrouwbare bron oop het hk, worden het mega juppies
*nsie,*nsie........we regelen het zelf wel!quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:36 schreef StefanCJ het volgende:
Vertel dat *nsie maar!
maar het is gelukt!quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:56 schreef Ace1 het volgende:
Wat is er speciaal aan een vlag ophangen.. kan toch niet fout gaan.
hij geeft aan dat hij bij een franchise-appie werkt...........overplaatsing lijkt me geen optie!quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:50 schreef morgane het volgende:
Als verkoper-A hoor je eigenlijk ook niks van dat soort zaken te weten. Ik werk nu al bijna 4 jaar op HB (waarvan 2,5 ofzo als verkoper B) en ik krijg er ook amper mee te maken. Dus als ze je bij het andere filiaal aannemen, gaan ze er vanuit dat je dat als verkoper A ook allemaal niet weet. En dan kunnen ze een 'gewone' vakkenvuller vast wel goed gebruiken. Het enige probleem is je leeftijd, dat kan nog wel eens lastig worden. Maar iig moet je zeker aangeven dat je al 1,5 jaar ervaring op HB hebt. Het is overigens zeker wel mogelijk om overgeplaatst te worden.
Leuk man!! Geeft heel wat mensen een kijkje aan "onze" kant van de kassa.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:00 schreef Renesite het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/7111/1
ik reed langs je filiaal maar je moet nog een hoop leren, om 8 uur hingen er maar 3 en s middags 8 .quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:37 schreef crx-boy het volgende:
[..]
maar het is gelukt!
ipv. 3 heb ik 8 stokken in een gaatje geplaats!
de afspraak was dat onze TL verkoop afhandeling het wassen en strijken tot zich ging nemen!quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:38 schreef wiillie het volgende:
j
[..]
JE MOET ZE WEL EERST STRIJKEN VOORDAT JE ZE OPHANGT
zegt de man met de biostabiel!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:58 schreef ruud_de_vries het volgende:
Goh zeg dat jij crx-boy de vlaggen op moet hangen. Dat kan *nsie tocg heel goed zelf. Voordat jij ze hebt hangen! Eerst een trapje pakken, neerzetten, dan de vlaggen en vlaggenstok halen. Trapje op vlag ophangen, trapje af. Trap verzetten enzo enzo......
Dat duurt toch allemaal veels te lang!!!
Neem contact op met Peter R.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:15 schreef crx-boy het volgende:
[..]
de afspraak was dat onze TL verkoop afhandeling het wassen en strijken tot zich ging nemen!
helaas is deze afspraak nog niet helemaal goed gegaan!
daar in tegen valt me je humor index ook weer tegen!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:59 schreef ruud_de_vries het volgende:
Die bio-stabiel heb ik voor mijn gemoedstoestand dat weet jij net zo goed als ik. Ik heb de laatste jaren een hoop ellende en sores over mij heen gekregen(zowel prive als zakelijk) dus die bio-stabiel werkt en houdt mij op de been! Ik had van jou wel iets meer begrip verwacht crx-boy
Ohnoes!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:43 schreef Monotomo het volgende:
Wehehe, onze kkrflikker van een nieuwe TL lijkt op Gargamel.
(Marokkaan en homo, gaat niet samen?)
Nee hij is 34.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ohnoes!
Neger + roze shirt + lacoste nektasje + zalmroze broek + bright shiny teeth + hangende handjes + altijd een smile![]()
![]()
True... als je nichterig praat krijg ik er een hekel aan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:00 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Nee hij is 34.
Marokkaan (op zich niet erg)
Homo (op zich niet erg)
Combinatie (wel erg).
Hij is dus nieuw en komt van een AH in Utrecht, en wordt in een klein dorp neergezet. Jammer dat hier alleen havo/hbo en vwo/wo werkt, en je dus niks hoeft te commanderen omdat iedereen gewoon wéét wat hij of zij moet doen.
TL: Wat doe jij hier normaal.
Mono: Eehh, beetje allrounden.
TL: Op welke afdeling
Mono: Ja een beetje allrounden, dat zei ik toch.
TL: Ooh, oké. In welk pad.
Mono: Ja in heel de winkel.
Gozer snapt het niet helemaal.Pauper, optieften!
Edit: Hij praat als een NICHT en dat kan ik niet UITSTAAN!![]()
Oh ja dat was waar ook ik was even vergeten dat dat jouw soort humor was, mensen afzeiken op hun zwakke(mindere punten). Dat is nou echt e humor waar jij denkt goed in te zijn, ziekelijk vind ik het eerer!! Je bent en bllijft een triest geval eigenlijk. Maarja daar wordt ik nu weer aan herrinnert hoe jij bent cq was!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:48 schreef crx-boy het volgende:
[..]
daar in tegen valt me je humor index ook weer tegen!
Als er bij iemand iet tussen de oren zit is het bij jou wel. Jij die alijd last van je rug hebt en die te beroerd is om een stapje harder te verzetten voor een ander. Een bezoek bij de psych zal beter iets voor je zijn dan elke keer naarde dokter gaan. Waarschijnlijk wordt je daarom overgeplaatst naar een groter filiaal namelijk ......., als ik goed geinformeerd ben! Daar valt het niet op als je weining tot niks doet dan kan iemand anders je werk aanvullen!!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:13 schreef wiillie het volgende:
ruud het zit niet in de bio-debiel maar tussen je oren!!!!
hahaha.........deze is leuk!quote:Op zondag 17 februari 2008 11:26 schreef ruud_de_vries het volgende:
[..]
Oh ja dat was waar ook ik was even vergeten dat dat jouw soort humor was, mensen afzeiken op hun zwakke(mindere punten). Dat is nou echt e humor waar jij denkt goed in te zijn, ziekelijk vind ik het eerer!! Je bent en bllijft een triest geval eigenlijk. Maarja daar wordt ik nu weer aan herrinnert hoe jij bent cq was!
quote:Op zondag 17 februari 2008 11:30 schreef ruud_de_vries het volgende:
[.nog steeds geen humor he ruud.]
Als er bij iemand iet tussen de oren zit is het bij jou wel. Jij die alijd last van je rug hebt en die te beroerd is om een stapje harder te verzetten voor een ander. Een bezoek bij de psych zal beter iets voor je zijn dan elke keer naarde dokter gaan. Waarschijnlijk wordt je daarom overgeplaatst naar een groter filiaal namelijk ......., als ik goed geinformeerd ben! Daar valt het niet op als je weining tot niks doet dan kan iemand anders je werk aanvullen!!
geweldig sneu.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:52 schreef Stammies het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=PCFWtrkFwJw
quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:52 schreef Stammies het volgende:
melding? ik zou gelijk het vervoersbedrijf bellen zodat ze hem dezelfde dag nog ontslaan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:00 schreef Weemz het volgende:
't zal je maar gebeuren. Wij zouden meteen een melding ervan maken!
oplossing is heel simpel, direct melden bij expeditie(via ssc), vermeld hierbij het rit nummer(dat staat op het manifest). en de chaufeur krijgt het manifest niet mee, tenzij hij alsnog de retouren mee neemt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:52 schreef Stammies het volgende:
tenzij hij alsnog de retouren mee neemt zelf opstapelt en mee neemtquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:03 schreef blizzard_rail het volgende:
[..]
oplossing is heel simpel, direct melden bij expeditie(via ssc), vermeld hierbij het rit nummer(dat staat op het manifest). en de chaufeur krijgt het manifest niet mee, tenzij hij alsnog de retouren mee neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |