Dat is verteld om de aandacht af te leiden ... Eigenlijk komt er een actie met de Snorkels. Een organisatie als AH laat zulke dingen niet uitlekken, denk je niet?quote:
ook jij leid de aandacht af!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:08 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Dat is verteld om de aandacht af te leiden ... Eigenlijk komt er een actie met de Snorkels. Een organisatie als AH laat zulke dingen niet uitlekken, denk je niet?
mega junkies?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:28 schreef wiillie het volgende:
jullie zitten allemaal fout, via betrouwbare bron oop het hk, worden het mega juppies
*nsie,*nsie........we regelen het zelf wel!quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:36 schreef StefanCJ het volgende:
Vertel dat *nsie maar!
maar het is gelukt!quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:56 schreef Ace1 het volgende:
Wat is er speciaal aan een vlag ophangen.. kan toch niet fout gaan.
hij geeft aan dat hij bij een franchise-appie werkt...........overplaatsing lijkt me geen optie!quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:50 schreef morgane het volgende:
Als verkoper-A hoor je eigenlijk ook niks van dat soort zaken te weten. Ik werk nu al bijna 4 jaar op HB (waarvan 2,5 ofzo als verkoper B) en ik krijg er ook amper mee te maken. Dus als ze je bij het andere filiaal aannemen, gaan ze er vanuit dat je dat als verkoper A ook allemaal niet weet. En dan kunnen ze een 'gewone' vakkenvuller vast wel goed gebruiken. Het enige probleem is je leeftijd, dat kan nog wel eens lastig worden. Maar iig moet je zeker aangeven dat je al 1,5 jaar ervaring op HB hebt. Het is overigens zeker wel mogelijk om overgeplaatst te worden.
Leuk man!! Geeft heel wat mensen een kijkje aan "onze" kant van de kassa.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:00 schreef Renesite het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/7111/1
ik reed langs je filiaal maar je moet nog een hoop leren, om 8 uur hingen er maar 3 en s middags 8 .quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:37 schreef crx-boy het volgende:
[..]
maar het is gelukt!
ipv. 3 heb ik 8 stokken in een gaatje geplaats!
de afspraak was dat onze TL verkoop afhandeling het wassen en strijken tot zich ging nemen!quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:38 schreef wiillie het volgende:
j
[..]
JE MOET ZE WEL EERST STRIJKEN VOORDAT JE ZE OPHANGT
zegt de man met de biostabiel!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:58 schreef ruud_de_vries het volgende:
Goh zeg dat jij crx-boy de vlaggen op moet hangen. Dat kan *nsie tocg heel goed zelf. Voordat jij ze hebt hangen! Eerst een trapje pakken, neerzetten, dan de vlaggen en vlaggenstok halen. Trapje op vlag ophangen, trapje af. Trap verzetten enzo enzo......
Dat duurt toch allemaal veels te lang!!!
Neem contact op met Peter R.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:15 schreef crx-boy het volgende:
[..]
de afspraak was dat onze TL verkoop afhandeling het wassen en strijken tot zich ging nemen!
helaas is deze afspraak nog niet helemaal goed gegaan!
daar in tegen valt me je humor index ook weer tegen!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:59 schreef ruud_de_vries het volgende:
Die bio-stabiel heb ik voor mijn gemoedstoestand dat weet jij net zo goed als ik. Ik heb de laatste jaren een hoop ellende en sores over mij heen gekregen(zowel prive als zakelijk) dus die bio-stabiel werkt en houdt mij op de been! Ik had van jou wel iets meer begrip verwacht crx-boy
Ohnoes!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:43 schreef Monotomo het volgende:
Wehehe, onze kkrflikker van een nieuwe TL lijkt op Gargamel.
(Marokkaan en homo, gaat niet samen?)
Nee hij is 34.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ohnoes!
Neger + roze shirt + lacoste nektasje + zalmroze broek + bright shiny teeth + hangende handjes + altijd een smile![]()
![]()
True... als je nichterig praat krijg ik er een hekel aan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:00 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Nee hij is 34.
Marokkaan (op zich niet erg)
Homo (op zich niet erg)
Combinatie (wel erg).
Hij is dus nieuw en komt van een AH in Utrecht, en wordt in een klein dorp neergezet. Jammer dat hier alleen havo/hbo en vwo/wo werkt, en je dus niks hoeft te commanderen omdat iedereen gewoon wéét wat hij of zij moet doen.
TL: Wat doe jij hier normaal.
Mono: Eehh, beetje allrounden.
TL: Op welke afdeling
Mono: Ja een beetje allrounden, dat zei ik toch.
TL: Ooh, oké. In welk pad.
Mono: Ja in heel de winkel.
Gozer snapt het niet helemaal.Pauper, optieften!
Edit: Hij praat als een NICHT en dat kan ik niet UITSTAAN!![]()
Oh ja dat was waar ook ik was even vergeten dat dat jouw soort humor was, mensen afzeiken op hun zwakke(mindere punten). Dat is nou echt e humor waar jij denkt goed in te zijn, ziekelijk vind ik het eerer!! Je bent en bllijft een triest geval eigenlijk. Maarja daar wordt ik nu weer aan herrinnert hoe jij bent cq was!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:48 schreef crx-boy het volgende:
[..]
daar in tegen valt me je humor index ook weer tegen!
Als er bij iemand iet tussen de oren zit is het bij jou wel. Jij die alijd last van je rug hebt en die te beroerd is om een stapje harder te verzetten voor een ander. Een bezoek bij de psych zal beter iets voor je zijn dan elke keer naarde dokter gaan. Waarschijnlijk wordt je daarom overgeplaatst naar een groter filiaal namelijk ......., als ik goed geinformeerd ben! Daar valt het niet op als je weining tot niks doet dan kan iemand anders je werk aanvullen!!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:13 schreef wiillie het volgende:
ruud het zit niet in de bio-debiel maar tussen je oren!!!!
hahaha.........deze is leuk!quote:Op zondag 17 februari 2008 11:26 schreef ruud_de_vries het volgende:
[..]
Oh ja dat was waar ook ik was even vergeten dat dat jouw soort humor was, mensen afzeiken op hun zwakke(mindere punten). Dat is nou echt e humor waar jij denkt goed in te zijn, ziekelijk vind ik het eerer!! Je bent en bllijft een triest geval eigenlijk. Maarja daar wordt ik nu weer aan herrinnert hoe jij bent cq was!
quote:Op zondag 17 februari 2008 11:30 schreef ruud_de_vries het volgende:
[.nog steeds geen humor he ruud.]
Als er bij iemand iet tussen de oren zit is het bij jou wel. Jij die alijd last van je rug hebt en die te beroerd is om een stapje harder te verzetten voor een ander. Een bezoek bij de psych zal beter iets voor je zijn dan elke keer naarde dokter gaan. Waarschijnlijk wordt je daarom overgeplaatst naar een groter filiaal namelijk ......., als ik goed geinformeerd ben! Daar valt het niet op als je weining tot niks doet dan kan iemand anders je werk aanvullen!!
geweldig sneu.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:52 schreef Stammies het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=PCFWtrkFwJw
quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:52 schreef Stammies het volgende:
melding? ik zou gelijk het vervoersbedrijf bellen zodat ze hem dezelfde dag nog ontslaan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:00 schreef Weemz het volgende:
't zal je maar gebeuren. Wij zouden meteen een melding ervan maken!
oplossing is heel simpel, direct melden bij expeditie(via ssc), vermeld hierbij het rit nummer(dat staat op het manifest). en de chaufeur krijgt het manifest niet mee, tenzij hij alsnog de retouren mee neemt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:52 schreef Stammies het volgende:
tenzij hij alsnog de retouren mee neemt zelf opstapelt en mee neemtquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:03 schreef blizzard_rail het volgende:
[..]
oplossing is heel simpel, direct melden bij expeditie(via ssc), vermeld hierbij het rit nummer(dat staat op het manifest). en de chaufeur krijgt het manifest niet mee, tenzij hij alsnog de retouren mee neemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |