heeft tie het al geraden?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:24 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Het kan zijn dat dat code 1 is.. die staat namelijk altijd op de kluis zelf.. Als het goed is..
Hier staat het als het goed is allemaal: http://www.ah.nl/medewerkersvoordeelquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:01 schreef arnout109 het volgende:
hey kan iemand me uitleggen hoe het precies zit met die AH Bonus medewerkers regelen? Ik hoorde laatst dat je max 75 euro per 3 maanden kon terugkrijgen?
Krijg je opgestuurd als het goed is (als je er nu niet meer werkt)... ?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:28 schreef highway101 het volgende:
Hey quick question:
Ik heb vorig jaar nog bij AH gewerkt. Zijn de jaaropgaven al binnen?
Op www.belastingdienst.nl ff progje downloaden voor aangifte van T(J)-biljet. De loonheffing kan je terugvragen, maar meestal krijg je niet alles terug...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:46 schreef Ace1 het volgende:
Welk bedrag op de jaaropgaaf krijg je terug?STaan er zoveel op.
Maandag 4 Februari en nu zit er wel Personeelskorting bijquote:Op zondag 27 januari 2008 12:00 schreef Eierbal het volgende:
Wanneer krijgen we ons salaris weer binnen?Zie ik niet staan in de OP
Toch?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:18 schreef cyberrobin het volgende:
Morgen mijn sollicitatiegesprek bij de AH XL in Overvecht
quote:Op maandag 28 januari 2008 21:18 schreef cyberrobin het volgende:
Morgen mijn sollicitatiegesprek bij de AH XL in Overvecht
Vanaf volgende week woensdag zijn wij officieel collega'squote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:54 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Veel plezier bij Frits, met een beetje geluk zijn we collega's
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:08 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Vanaf volgende week woensdag zijn wij officieel collega's. Ik ben aangenomen dus!
Ik werk tot nu toe iedere woensdag, en over 4 weken werk ik iedere woensdag en donderdag.
Hier hetzelfde, bij hetzelfde filiaalquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:08 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Vanaf volgende week woensdag zijn wij officieel collega's. Ik ben aangenomen dus!
Ik werk tot nu toe iedere woensdag, en over 4 weken werk ik iedere woensdag en donderdag.
goeie gedachte, zou inderdaad voor 2 kanten goed kunnen werkenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:58 schreef kmaestro het volgende:
Wat ik mij afvroeg: Er zijn sites waar je advertentieruimte kan aanbieden. Zijn er ook websites waar je bijvoorbeeld winkelruimte kan aanbieden voor demo's? Ik vind namelijk dat er (vooral in een winkel zoals 1151) elke vrijdag/zaterdag wel één of meerdere demo's moeten staan. Deze kosten in principe niks extra voor de winkel. Het lijkt me dat de leverancier de te proeven producten echt wel zelf betaalt (wat ook meestal zo is). En er komen een hoop klanten op af.
FELIquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:23 schreef Ace1 het volgende:
IK WERK IN DE BESTE AH VAN NEDERLAND![]()
![]()
Disneyland here we come
Ik heb jou nog nooit in ons filiaal gezien andersquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:23 schreef Ace1 het volgende:
![]()
Disneyland here we come
congratz!quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:23 schreef Ace1 het volgende:
![]()
Disneyland here we come
Goed man!!! Van harte!! wanneer gaan jullie?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:23 schreef Ace1 het volgende:
![]()
Disneyland here we come
Is nog niet bekendquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:30 schreef Stammies het volgende:
[..]
Goed man!!! Van harte!! wanneer gaan jullie?
Die was maar voor één keer op vrijdag omdat we in nood zaten met afsluiten dacht ikquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:29 schreef StefanCJ het volgende:
Hey Chatgek,
Ik ben wel een heel klein beetje teleurgesteld in je. Eerst krijgen jullie 1 TL van ons, nu is het nog niet voor elkaar en komt nr. 2 eraan. Moeten crx-boy en ik soms ook komen?
stiekum komt tie maandag voor vast!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:28 schreef chatgek het volgende:
[..]
Die was maar voor één keer op vrijdag omdat we in nood zaten met afsluiten dacht ik(aangezien de TL die we van jullie kregen zelf niet kon en verder niemand kon. De volgende morgen toen ik opende was het wel een strakke winkel moet ik zeggen
)
Is Said weer OM? ik dacht dat ie op HK zat. (of het is een andere Said natuurlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:52 schreef chatgek het volgende:
Dus tegenwoordig ben ik ook al handelswaar?![]()
Ik ben sowieso officieel geen TL... Destijds redelijk hard afgeschoten in het gesprek met Said na een zeer positief gesprek met de twee SM's (Gert van de XL overvecht en de andere herinner ik me niet). In de praktijk vervul ik de functie wel. (openen op zaterdag, afsluiten op woensdsag, winkel aansturen op de genoemde momenten, etc.)
chatgek zegt ook destijdsquote:Op zondag 3 februari 2008 11:30 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Is Said weer OM? ik dacht dat ie op HK zat. (of het is een andere Said natuurlijk)
Hij komt nog uit mijn filiaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |