doe said de groeten van mijquote:Op zondag 3 februari 2008 15:57 schreef kmaestro het volgende:
Ik ga volgende week 21 weken lang aan de slag bij cam service-artikelen (stage)
Ik heb dr wel zin an
Ik ben ben ook gewoon B hoor, houdbaar en AGF.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:06 schreef Simsfan88 het volgende:
Moet je nu perse kassa of infobalie kunnen doen om verkoper B te worden? Er werken bij ons een aantal mensen die B hebben maar geen kassa of infobalie doen. Ik wil ook wel B zonder die extra's, want kassa is saai
Hoevaak is dit nou al langs gekomen in het topic...quote:Op zondag 3 februari 2008 20:06 schreef Simsfan88 het volgende:
Moet je nu perse kassa of infobalie kunnen doen om verkoper B te worden? Er werken bij ons een aantal mensen die B hebben maar geen kassa of infobalie doen. Ik wil ook wel B zonder die extra's, want kassa is saai
Niet duidelijk genoeg. Het ligt eraan welke functiecode je hebt in het systeem. Lang niet iedereen in een vulploeg wordt in elk filiaal ingeschreven als vulploegmw, maar ook heel vaak nog als verkoper A.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:52 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hoevaak is dit nou al langs gekomen in het topic...![]()
Als je caissière of verkoper (=werkzaam op een bedieningsafdeling) bent, word je na een jaar automatisch caissière B of verkoper B. Werk je in de vulploeg, dan ben je een vulploegmedewerker en daar bestaat geen B schaal.
Zo duidelijk?
Dat is dan niet zo heel handig van het filiaal hè.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:25 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Niet duidelijk genoeg. Het ligt eraan welke functiecode je hebt in het systeem. Lang niet iedereen in een vulploeg wordt in elk filiaal ingeschreven als vulploegmw, maar ook heel vaak nog als verkoper A.
Doe eens lief, ik heb dat wel eerder gelezen hoorquote:Op maandag 4 februari 2008 09:52 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hoevaak is dit nou al langs gekomen in het topic...![]()
Werk je in de vulploeg, dan ben je een vulploegmedewerker en daar bestaat geen B schaal.
Als je goed kijktquote:Op maandag 4 februari 2008 14:23 schreef heilootje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan IEMAND mij dit uitleggen? Ik zit nu dik in de shit.
Ja, dat klopt. Wat raar dat ik dat loonstrookje nu pas uit mijn postvakje vis. Maar weet je ook waarom dit zo is? Ik heb er dus helemaal niet veel last van gehadquote:Op maandag 4 februari 2008 14:28 schreef sander89 het volgende:
[..]
Als je goed kijkt staat boven aan je salaris strookje, Herberekeningsspecificatie
Dit gaat dus niet over afgelopen periode maar een andere, die van deze periode zit meestal ook in die envelop van de herberekening.
Moet je op loonstrookje kijken wat er veranderd isquote:Op maandag 4 februari 2008 14:34 schreef heilootje1 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Wat raar dat ik dat loonstrookje nu pas uit mijn postvakje vis. Maar weet je ook waarom dit zo is? Ik heb er dus helemaal niet veel last van gehad
lekker duidelijk.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:37 schreef sander89 het volgende:
[..]
Moet je op loonstrookje kijken wat er veranderd is![]()
, of je hebt toch meer uren gewerkt om misschien vanwegen de winstuitkering
dit ga je niet menenquote:Op maandag 4 februari 2008 20:16 schreef PJH het volgende:
Vandaag werd bij ons een extra kassa geïnstalleerd.
Zoek de fout?
[ afbeelding ]
7-8-10quote:Op maandag 4 februari 2008 20:16 schreef PJH het volgende:
Vandaag werd bij ons een extra kassa geïnstalleerd.
Zoek de fout?
[ afbeelding ]
Omdat zij wel zo brutaal zijn om het te vragen?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:02 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Doe eens lief, ik heb dat wel eerder gelezen hoor![]()
Maar bij ons is het gewoon raar geregeld allemaal. Er zijn mensen uit de vulploeg die zichzelf verkoper B noemen (en meer verdienen), maar helemaal niks extra's doen. Ze kunnen geen infobalie (bedieningsafdeling dus?), geen kassa enz. , ze vullen ook alleen maar. Daarom snap ik het niet waarom hun "verkoper B" zijn en meer verdienen voor evenveel werk.
Whahaha! Cooool!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:09 schreef hooibaal het volgende:
Bij een AH To Go staan de kassa's naast elkaar, met de afroomboxen achter je. Na het bijplaatsen van twee nieuwe kassa's werd de volgorde van de afroomboxen ineens 9-1-2-3-4-5-6-7-8-10.
Ook een beetje jammer.
-Edit- Ideetje, iemand?
Lol, dat stukje rond de 4 minuten bij dat toegangspoortje is het mooistquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:09 schreef hooibaal het volgende:
Bij een AH To Go staan de kassa's naast elkaar, met de afroomboxen achter je. Na het bijplaatsen van twee nieuwe kassa's werd de volgorde van de afroomboxen ineens 9-1-2-3-4-5-6-7-8-10.
Ook een beetje jammer.
-Edit- Ideetje, iemand?
Loon loonbelasting/volksverzekeringen he, dat lijkt me toch redelijk logisch..quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:52 schreef Furcifier het volgende:
FF vraagje tussendoor (ettenloze topics door zitten spitten maar kan t nergens vinden.)
Voor de belastingaangifte 2007, welk bedrag op je jaaropgave moet je daar voor gebruiken?
- Loon loonbelasting/volksverzekeringen
óf
- Loon zorgverzekeringswet.
Mensen bij ons in 't filiaal geven namelijk aan dat ze de 2e (het lagere bedrag dus) gebruiken, echter ik dacht dat dit niet klopte ...
bvd
denk dat het ook wederzijds is!quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:24 schreef wiillie het volgende:
ik neem ook niet op als mijn asm belt, wat een draak van een gozer
Als je het programma van de belastingdienst gebruikt, en je jaaropgaaf erbij hebt staat er precies wat je in moet vullen. Wist je dat je ook studiekosten terug kan vragen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:52 schreef Furcifier het volgende:
FF vraagje tussendoor (ettenloze topics door zitten spitten maar kan t nergens vinden.)
Voor de belastingaangifte 2007, welk bedrag op je jaaropgave moet je daar voor gebruiken?
- Loon loonbelasting/volksverzekeringen
óf
- Loon zorgverzekeringswet.
Mensen bij ons in 't filiaal geven namelijk aan dat ze de 2e (het lagere bedrag dus) gebruiken, echter ik dacht dat dit niet klopte ...
bvd
Aii daar ga je aardig de fout in met je studiekosten.. Kijk even in het centraal belastingtopic, daar staat meerdere keren uitgelegd hoe het zit met studiekosten. Je kunt nooit studiekosten terugvragen. Ze zijn slechts in bepaalde gevallen aftrekbaar van je inkomen, maar meestal zelfs dat niet omdat wordt uitgegegaan van normbedragen, aftrek van studiefinanciering, een drempel van ¤ 500,- en een regeling voor 'dure studies'. Meer uitleg staat zoals gezegd in dit topic en voorgaande delen daarvan. Kijk ook eens op www.ibstudent.nl.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:59 schreef Weemz het volgende:
[..]
Als je het programma van de belastingdienst gebruikt, en je jaaropgaaf erbij hebt staat er precies wat je in moet vullen. Wist je dat je ook studiekosten terug kan vragen?
Edit: links toegevoegdquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:44 schreef mausb het volgende:
[..]
Aii daar ga je aardig de fout in met je studiekosten.. Kijk even in het centraal belastingtopic, daar staat meerdere keren uitgelegd hoe het zit met studiekosten. Je kunt nooit studiekosten terugvragen. Ze zijn slechts in bepaalde gevallen aftrekbaar van je inkomen, maar meestal zelfs dat niet omdat wordt uitgegegaan van normbedragen, aftrek van studiefinanciering, een drempel van ¤ 500,- en een regeling voor 'dure studies'. Meer uitleg staat zoals gezegd in dit topic en voorgaande delen daarvan, en dan met name in deze post. Kijk ook eens op www.ibstudent.nl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |