En dan zegt mijn chef dus dat de hele functie verkoper-B niet meer bestaat.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:12 schreef ashutosh het volgende:
Dat hoor je Automatisch te worden na 1 jaar werken bij jouw AH. Zo niet dan moet je erom vragen.
Kader ben je altijd droppie.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:56 schreef kmaestro het volgende:
Vanavond weer eens kader, lekker rustig aan doen
Het verhaal uit het vorige topic over vulploegmedewerker op Verkoopklaar en Verkoper op Verkoop klopt helemaal. Dus alleen op de afdeling Verkoop en Verkoopafhandeling kan je naar de B-schaal. Op Verkoopklaar in principe niet. Ben je aangenomen als Verkoper A of Caissière A, dan ga je na een jaar automatisch naar de B-schaal, tenzij het MT daar een stokje voor steekt door je functie-code voor die tijd aan te passen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:13 schreef NJ het volgende:
[..]
En dan zegt mijn chef dus dat de hele functie verkoper-B niet meer bestaat.
Exact. Je functiecode moet bij niet doorstromen A -> B veranderd worden, je hoort dan ook een brief te krijgen waarin gemotiveerd wordt waarom je niet doorstroomt. Als het MT die functiecode niet veranderd, stroom je (mits caissiere A of verkoper A) automatisch door naar B.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:09 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Kader ben je altijd droppie.
[..]
Het verhaal uit het vorige topic over vulploegmedewerker op Verkoopklaar en Verkoper op Verkoop klopt helemaal. Dus alleen op de afdeling Verkoop en Verkoopafhandeling kan je naar de B-schaal. Op Verkoopklaar in principe niet. Ben je aangenomen als Verkoper A of Caissière A, dan ga je na een jaar automatisch naar de B-schaal, tenzij het MT daar een stokje voor steekt door je functie-code voor die tijd aan te passen.
Waarom mag ik dan niet altijd beetje rond lopen door de winkel en niks doen?quote:
Als ik goed geteld heb, hebben jullie vanaf dat moment precies twee keer zoveel kaderleden als wij.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:17 schreef Brammie1 het volgende:
deze week begint mijn kader-opleiding
Ze kunnen het je wel aanbieden... dat dan bellen ze ff onderling.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:45 schreef Simsfan88 het volgende:
Lijkt mij niet dat ze het verplicht zijn nee...
Over een maand weer personeelskorting, 75 euro erbij
Overplaatsing op aanvraag is bij mij in het filiaal wel vaker gebeurd (ik ken zelfs iemand die ook naar Utrecht is overgeplaatst), maar het zou wel lekker zijn als het een verplichting was voor de filiaalhouders... dan kan ik eerst gewoon lekker even teamleider wordenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze kunnen het je wel aanbieden... dat dan bellen ze ff onderling.
haha omdat het er vorige keer niet bij zat ga je maar 3 weken op de zaken vooruit lopen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:45 schreef Simsfan88 het volgende:
Lijkt mij niet dat ze het verplicht zijn nee...
Over een maand weer personeelskorting, 75 euro erbij
Nee.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:15 schreef Edwinuss het volgende:
Dus vandaag de rest van de Winstuitkering zie ik in de OP..
Klopt dat wel?
dat is altijd al geweestquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:41 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee.
Het salaris van periode dertien heb je vorige week al gehad.
En de voorlopige winstuitkering is verplaatst naar periode 12.
Ze kunnen je alleen ontslaan als je echt niet functioneertquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:30 schreef eriksd het volgende:
Wat zijn nou eigenlijk de voordelen van een OT contract mocht men niet tevreden met je zijn?
nou op staande voet ontslagen worden is al heel moeilijk, moet je wel iets schandaligs flikken. Verder moeten ze bijna altijd eerst offciele waarschuwingen geven. na 2 of 3 kan je dan alsnog ontslagen worden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:45 schreef SjaakSjofel het volgende:
[..]
Ze kunnen je alleen ontslaan als je echt niet functioneert
Het is toch:quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:56 schreef blrrrt het volgende:
'Het grote voordeel van Albert Heijn' is niet meer.
Vanaf volgende week is het 'Gewoon bij Albert Heijn'.
Dat gaan ze straks om half 12 bekend maken in een conference call.
Dat is de missie...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:18 schreef Weemz het volgende:
[..]
Het is toch:
'Het alledaagse betaalbaar, het bijzondere bereikbaar?'
mag ik jouw dan binnenkort collega noemenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:20 schreef cyberrobin het volgende:
Aanstaande dinsdag mijn sollicitatieformulier terugbrengen naar de AH XL in Overvecht.
Hahahaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:32 schreef StefanCJ het volgende:
@ Stammies -> hier met die oven! Hij hoort niet bij jullie maar bij ons
WIj hebben zes van die MIWE-dingen voor zes platen, en daarmee redden we het alleen maar omdat ze de nacht door bakken voor de ochtendspits, en overdag voor de middagspits.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:16 schreef Stammies het volgende:
[..]
We hebben nu een oven waar 6 platen in kunnen, die is van "onszelf" zeg maar, en we hebben er nog een, dat is eentje met 2 deuren met elk 4 platen,
ik zeg altijd maar.........go BACK to u'r roots!(de straatweg dus)doe de groeten aan je vader van mij!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:21 schreef ExtremeBanaan het volgende:
*AH Medewerker meld zich.
Afgelopen week de winkel verbouwt, AH 1467, AH Kanaleneiland. Is wel leuk geworden.. maar kan er niet overuit dat we 2e hands nieuwe kassa's hebben. Gierig daar op het hoofdkantoor.Mja vanmiddag weer werken van 13:00 tot 18:00, zal die "nieuwe" kassa's wel is even onder handen nemen.
ik zal zeggen......geef gewoon die grote oven aan ons!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:16 schreef Stammies het volgende:
[..]
Hahaha
Ik vind het prima, we zijn nu om 10 uur klaar met het bakplan. We hebben nu een oven waar 6 platen in kunnen, die is van "onszelf" zeg maar, en we hebben er nog een, dat is eentje met 2 deuren met elk 4 platen, en die is van jullie. Wij hebben hem enoooorm ranzig gekregen van de nachtegaalstraat geloof ik. Er zat een centimeter aangekoekte zooi aan alle kanten
. Wij zouden een oventje van de twijnstraat krijgen maar dat ging op het laatste moment niet door...
Vandaag was trouwens de verswagen 2 1/2 uur te vroeg. Is ook een keertje leuk. Sta je gewoon kwart over 8 buiten.
en ik maar denken dat het bij ons druk is af en toequote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:39 schreef hooibaal het volgende:
[..]
WIj hebben zes van die MIWE-dingen voor zes platen, en daarmee redden we het alleen maar omdat ze de nacht door bakken voor de ochtendspits, en overdag voor de middagspits.
De WP van de hamkaas-croissants ligt geloof ik net boven de 4000. Da's fors doorbakken, dus.
Die grote is ook voor ons. Dan gaan we eens echt sjiek veel appelflappen verkopen!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:57 schreef crx-boy het volgende:
[..]
ik zal zeggen......geef gewoon die grote oven aan ons!
jullie hebben wel een grote maar kunnen er niet mee om gaan!
ik nog 2 dagen broooooooooooooood. en ik tel echt af.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:34 schreef Renesite het volgende:
Zo
Mijn laatste dag achter de kassa zit er op. Nu 3 maanden niets
Ik heb vorige week iemand ingewerkt die de hele vrijdag kan. Die werkt dus straks voor mij hahaha! Ze iin feite alleen voor de vrijdag aangenomen op kassaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:44 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik nog 2 dagen broooooooooooooood. en ik tel echt af.
onze teamleider is nu een paar weken geleden overgeplaatst en onze vers-planningen worden nu gemaakt door dezelfde persoon die ze voor kassa maakt(= één van de hoofdredenen waarom ik bij kassa ben weggegaan)
dus ik ben weer terug bij af maar gelukkig bijna weg(4 maanden dan). en op heel vers nemen er mensen ontslag of gaan op stage dus dat gaat nog spannend worden...
Hij hangt bij mij op kantoor. Gewoon vanaf 7 januari (maandag week 2) elke 4 weken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:31 schreef sander89 het volgende:
Is er al schema van salarissen van 2008? Kan zelf nergens vinden op internet.
Oke en krijgen we eindelijk weer personeelskorting op 4 februari?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:40 schreef Stammies het volgende:
[..]
Hij hangt bij mij op kantoor. Gewoon vanaf 7 januari (maandag week 2) elke 4 weken.
die rollie's zijn nog tot daar aan toe!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:53 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
@crx-boy -> we moeten nog eens informeren naar die rollies van de zaak, heb er nog niets over gehoord.
wat nadrinken lijkt mij gewoon een gevalletje van secundaire arbeids voorwaarden?quote:Op zondag 20 januari 2008 13:24 schreef StefanCJ het volgende:
Bij ons in het filiaal is dat nooit zo`n probleem. De ASM van ons filiaal drinkt ook weleens wat na, en dan is `ie ook niet vroeg weg ...
Gelukkig hebben wij een geldautomaat in de winkel (tegenover het kassapark) die het dan nog wél doet.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:29 schreef GotC het volgende:
Algemene pinstoring gister in het filiaal. 3 kwartier lang eenmalige machtigingen invullen
Wij ook, maar die was in no time leegquote:Op zondag 20 januari 2008 21:29 schreef morgane het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij een geldautomaat in de winkel (tegenover het kassapark) die het dan nog wél doet.
Nope ...quote:Op zondag 20 januari 2008 19:32 schreef crx-boy het volgende:
[..]
wat nadrinken lijkt mij gewoon een gevalletje van secundaire arbeids voorwaarden?
of zit ik nu fout?
Rond kerst heb ik me elke avond helemaal klem gezopen bij AHquote:Op zondag 20 januari 2008 11:15 schreef kmaestro het volgende:
Wij zaten vroeger nog wel eens tot half 2 in het filiaal, kwamen we kneiterlam naar buitenHelaas vonden ze dat op een gegeven moment niet zo goed, dus mag het maximaal tot half 12
How do you know?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:55 schreef crx-boy het volgende:
[..]
ik zeg altijd maar.........go BACK to u'r roots!(de straatweg dus)doe de groeten aan je vader van mij!
Heb de groeten gedaan. En je krijgt de groeten terug Mister *********. En ik sta niet op AGF.. ben van de kassa..quote:Op maandag 21 januari 2008 19:00 schreef StefanCJ het volgende:
1376 weet alles! Groeten aan Robbedoes! Mag je nog wel AGF vullen nu Willem weg is?
laat hem maar in het ongewisse!quote:Op maandag 21 januari 2008 20:46 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Heb de groeten gedaan. En je krijgt de groeten terug Mister @@@@@@@@@. En ik sta niet op AGF.. ben van de kassa..Dus vul het sowieso niet. Weet je trouwens wie CRXboy is?
Want aan die nickname heeft me pa niet veel...
Doe dat.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:47 schreef crx-boy het volgende:
[..]
laat hem maar in het ongewisse!
ik vertel het wel een keer aan hem!
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:07 schreef chatgek het volgende:
Pestkop die je er bent(muahaha ik weet je naam wel, J.... *voelt zicht stoer*)
juist!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:51 schreef MarcovdL het volgende:
Goeie zaak voor AH. Meer kans om te groeien, zeker met die >50 filialen die ze erbij krijgen!
Ze krijgen die winkels waarschijnlijk niet. Want Ahold gaat als ik het goed begreep zijn aandelen in Laurus verkopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:51 schreef MarcovdL het volgende:
Goeie zaak voor AH. Meer kans om te groeien, zeker met die >50 filialen die ze erbij krijgen!
Je laat me bijna huilen van het lachen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:42 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Ze krijgen die winkels waarschijnlijk niet. Want Ahold gaat als ik het goed begreep zijn aandelen in Laurus verkopen.
Mee eensch is.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:51 schreef MarcovdL het volgende:
Ok. Leuk om te weten dat je bijna moest huilen van het lachen. Maar het is voor mij wel handig als je ook zegt waarom je dan bijna moest huilen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:29 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je laat me bijna huilen van het lachen.
Laurus bestaat niet meer. Laurus heet sinds dit jaar gewoon Super de Boer.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:53 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Ok. Leuk om te weten dat je bijna moest huilen van het lachen. Maar het is voor mij wel handig als je ook zegt waarom je dan bijna moest huilen.
Ok. Maar je snapte wat ik bedoel. En ik vertel alleen wat ik hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:35 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Laurus bestaat niet meer. Laurus heet sinds dit jaar gewoon Super de Boer.
Ahold heeft nooit aandelen Laurus gehad.
De enige die moeilijk kan gaan doen over de 50 tot 75 winkels die van C1000 naar AH gaan is de NMa, maar dat lijkt me sterk aangezien de NMa C1000 en Albert Heijn altijd als 1 bedrijf beschouwde.
Denk het niet. Een kluiscode is veel langer.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:13 schreef StefanCJ het volgende:
120896 will do the trick ...
Het kan zijn dat dat code 1 is.. die staat namelijk altijd op de kluis zelf.. Als het goed isquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:19 schreef Weemz het volgende:
[..]
Denk het niet. Een kluiscode is veel langer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |