ik bedoel deze hele discussie is verder FB-vervuiling, toch? iedereen ff naar de SC lijkt me het beste.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:14 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik heb het naar 290 ge-edit, beter?
Mwoah, genoeg blauwenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:20 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik bedoel deze hele discussie is verder FB-vervuiling, toch? iedereen ff naar de SC lijkt me het beste.
okeequote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:30 schreef Petre het volgende:
[..]
Mwoah, genoeg blauwendan mag dat hier ook
Maar afspraken enzo, lijkt me beter als dat overdag is met gert en/of noekje erbij.![]()
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:20 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik bedoel deze hele discussie is verder FB-vervuiling, toch? iedereen ff naar de SC lijkt me het beste.
koekje erbij ?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
FB is om nummerwisseling aan te vragen![]()
![]()
![]()
Joehoequote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:42 schreef Kinga het volgende:
Kan een mod misschien in de OP ff die URL van het eerste filmpje vervangen. JAAP JAARDAG: Spel info topic. Lees dit!
http://www.goudenkooiii.w(...)mike_heeft_de_u.html
Mooiquote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:28 schreef noekje het volgende:
* noekje slaat zich door de menigte heen
Oké, er werd dus een nieuwe cos geopend op 287 en de regel is 290. Dat zijn dus 3 berichten.
Alhoewel ik dat geen mijlenver van te voren vind, valt daar dus niet zomaar overheen te komen, zie ik.
Het is ook niet zo dat ontzettend veel mensen zich daaraan storen getuige de complimentjes binnen de cos.
Het zijn toch veelal dezelfde users die OP's openen en er zijn ook heel veel users die zich daar niet aan wagen. Is ook niks mee en die zijn allang blij als er één geopend wordt. Een nieuw topic is er voor de doorstroming en een OP wordt gewaardeerd omdat het even makkelijk bijlezen is. Het is geen prestige-ding.
*vredespijp doorgeeft* Yavido, zou je hem pas willen openen op 290 en zou je ook willen melden in de cos dat je die gaat maken?
Wat me wel stoort, is dit gedoe in de cos zelf.
Dat hoef je niet na te vragenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Vraag maar na: als er iemand is die niet aan kliekjes doet, ben ik het wel.
Ze zat zelfs startklaar om het te cappenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:28 schreef noekje het volgende:
* noekje slaat zich door de menigte heen
Oké, er werd dus een nieuwe cos geopend op 287 en de regel is 290. Dat zijn dus 3 berichten.
Alhoewel ik dat geen mijlenver van te voren vind, valt daar dus niet zomaar overheen te komen, zie ik.
Nou vooruit danmaarquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:52 schreef Jappie het volgende:
Zeg die OP's van die cossen he...kunnen we het daar nog even over hebben ?
Deze opmerking vind ik dan wel terecht want het is er idd weer ingeslopen. Is mijn schuld. Ik zal daar op gaan letten.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou vooruit danmaar
Dat bejubelen van die OP's zouden ze misschien moeten proberen wat in te dammen
Nu staan de eerste pagina's vol met bejubelingen over hoe goed en op tijd die cos wel niet is
Hij is nog niet dood.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:26 schreef Cahir het volgende:
Ik vond Gert ook al z'n raar typje ja..
Wat is er gaaf aan als er iemand tot op het bot en in het openbaar uitgescholden word in de SC..?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij is nog niet dood.![]()
Daarbij, Gert is gaaf.![]()
Klaar!
de humor daarin is gert is cool en jij nietquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat is er gaaf aan als er iemand tot op het bot en in het openbaar uitgescholden word in de SC..?
Totaal ander inzicht van humor?![]()
Ik zie het al..feyenoord 3-3
Misschien kunnen we afspreken dat er maximaal 2 bedankjes of loftuitingen zijn per COS ...dat scheelt al gauw meer dan de helft denk ikquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou vooruit danmaar
Dat bejubelen van die OP's zouden ze misschien moeten proberen wat in te dammen
Nu staan de eerste pagina's vol met bejubelingen over hoe goed en op tijd die cos wel niet is
Als je dat beperkt, krijgen de mensen die op die aandacht geilen misschien vanzelf iets minder zin om deze te maken
lekker puh! faggotquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
de humor daarin is gert is cool en jij niet
Is alquote:Op zondag 24 februari 2008 01:53 schreef Soury het volgende:
Jawel ik maak weer es een topic aan de derde in een jaar en heb het nummertje goed maar vergeet dus de SC erin te vermelden..Iemand![]()
Het inzicht van de humor ontgaat me even. Ik vind Gert niet raar, waar ik op reageerde. Ik vind Gert gaaf. Het feit dat hij uit zijn slof schiet, maakt hem voor mij als persoon niet anders.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat is er gaaf aan als er iemand tot op het bot en in het openbaar uitgescholden word in de SC..?
Totaal ander inzicht van humor?![]()
Ik zie het al..feyenoord 3-3
Aangevuldt.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:10 schreef Prospera het volgende:
Er missen 2 T's in de TT
[COS# 3337] Brian denkt dat Amanda door Eric vergiftigd wordt
Kunnen die aangevuld worden
bvd
Let vooral op de yvonne ofzoquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Deze opmerking vind ik dan wel terecht want het is er idd weer ingeslopen. Is mijn schuld. Ik zal daar op gaan letten.
Beter laat dan nooitquote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:13 schreef Leandra het volgende:
Deze staat nog open en kan dicht wegens 'helaas, net te laat, dubbel'
[COS #3341] een nieuw diepte(appel)punt in de kooi
Tja, 298. Zullen we hem anders gewoon vol maken en dan neem ik of jij de berichten van vorige week en deze week mee in het nieuwe topic.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:50 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoi Noekje,
Is het mogelijk dat je 2 posten van Desii delete in het Huub-topic,
dit zijn posten via photobucket en zijn niet meer in werking.
Dan is er wat meer ruimte , het topic staat nu op 298 .
Groet,
Tuinfluiter.
Wil jij een nieuwe openen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:06 schreef noekje het volgende:
Tja, 298. Zullen we hem anders gewoon vol maken en
dan neem ik of jij de berichten van vorige week en
deze week mee in het nieuwe topic.
Doe ik!quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wil jij een nieuwe openen?
Ik kan dat verplaatsen niet.
Ik probeerde het nu te rekken.
Even over nagedacht.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:21 schreef tuinfluiter het volgende:
Lieve Noekje,
Nou, dat is snel.
Wat ben je handig.![]()
Bedankt. x
Oei muisje toch !quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:39 schreef Soury het volgende:
Ja daar zijn we weer ik heb een nieuwe sc aangemaakt en wederom vergeten er een SC in te tikken.. Maar het nummertje is prima
Weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:39 schreef Soury het volgende:
Ja daar zijn we weer ik heb een nieuwe sc aangemaakt en wederom vergeten er een SC in te tikken.. Maar het nummertje is prima
Yep !!!! Vind um goed zoquote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:49 schreef kissa het volgende:
Ik heb niet gezien dat er al een uitzendingtopic was voor vandaag en heb deze geopend De uitzending van vrijdag 29 februari.
Deze van Pietje Puck was eersder. De schrikkeluitzending van vr 29 februari - waar is tong80?!
Zouden ze samengevoegd kunnen worden? En kan mijn topic dan weg?
Sorry voor het ongemak
Ok, bedanktquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je topic gesloten met verwijzing naar het eerder geopende topic. Samenvoegen kan ik niet, dat moet door een FA, maar gezien het kleine aantal posts in jouw topic, heb ik het maar zo gelaten.
Het nummertje moet nog geregeld wordenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:53 schreef Leandra het volgende:
En ik mag dan niet de snelste zijn geweest, maar een incrowd nummeriek geintje draagt kennelijk ver, zover dat de steeds terugkerende 666 SC's soms doorgeteld worden... helaas zijn we nog niet zover (wel bijna) en moet [DGK SC # 668] Waar rugnummers verdwenen zijn dus eigenlijk # 628 zijn.
Als een behulpzaam modje dat even zou kunnen regelen dan zou ik daar zeer dankbaar voor zijn
Ik heb je hele post gemist!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:35 schreef Leandra het volgende:
Jezelf quoten is zo januari 2008, maar kennelijk was de helft van m'n vorige post gemist...
[..]
Het nummertje moet nog geregeld worden
Thnxquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb je hele post gemist!Ik zag in het holst van de nacht, terwijl mijn plaggenhut bijna omver werd geblazen, een open topic staan. Ik ga nu het nummertje veranderen.
Bedankt voor de snelle service Gert.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:29 schreef Jappie het volgende:
Gert mag deze dicht --> [DGK SC 53] Teruglezen
Hij was te laat en het nummer bleek fout.
Got it!quote:Op maandag 3 maart 2008 09:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoi Noekje,
Mag de tweede post weg van Tonks in het topic Natasia als gast-speelster?
Het nadeel van nieuwe topics ! Blindelings reageren op nieuwe topics.
En daarna erachter komen , oh, ik zit in het DGK-forum.
Het mag niet op FOK , als je het leest begrijp je me hopelijk wel.
Groet,
Tuinfluiter.
Wie heb ik geband?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:08 schreef ThomasSlayer het volgende:
even kijken hoe het hier aan toe gaat.
De kooi stopt er mee hoera.
En dat aangaande was er op het cos een reactie over Bqueen.
Heel begrijpelijke reactie aangezien het voor iedereen hot nieuws is dat de Kooi stopt en Bqueen haar leven de Kooi betekend.
Of het wel of niet in de cos past daar kan je op gaan letten maar gezien de situatie heel begrijpelijk.
Noekie (God in z'n vrije tijd) vond het direkt nodig om mensen te bannen van de cos.
Heerlijk toch zulke types die waarschijnlijk ook voor de doodstraf zijn , vrije dagen nodig hebben bij ongesteldheid en nogaleens onwelriekend uit de mond beesten.
Nee, veel beter is het om alleen maar commentaar te geven op wat je ziet en daarbij geen enkele bijdrage van belang te leveren.
De band met God versterken op dubieuze fandagen en meningsloos zichzelf door het slepen.
Bonuskaart van de AH in de knip want die moet je wel hebben.
Done.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:37 schreef Mika25 het volgende:
Kan de titel van deze veranderd worden in:
"De ideale DGK winnaar" ?
Ik had ideale tussen "" gezet, maar dat pakt ie niet.
Ja, dat is een nieuwe feature of bug. Daar zijn we nog niet uit maar ik heb de skills, jeweets.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:59 schreef Copycat het volgende:
Godin noekje, kun jij op topicniveau bannen?
Props!
quote:Op maandag 3 maart 2008 20:01 schreef Gert het volgende:
De regel is simpelweg dat andere users niet belachelijk worden gemaakt of op wordt gescholden.:)
En zéker niet in de COS.quote:
Ik snap wel, maar he... het klopt niet meer..quote:Negen bewoners strijden om één luxe villa in Eemnes. Wie blijft er over, de treiteraar of degene met de dikste huid? De einddatum is onbekend. Wat we wél weten, is dat we allemaal weer ongezouten onze mening geven. Let the games begin!
Done!quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Cos#3370 heef een B te weinig in "Bubelbad". Kan een modje dit even aanpassen
Was reedsch gesloten, mop.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:00 schreef Soury het volgende:
[DGK SC #633] we gaan een balletje trappen op schoolreis
Jappie was me te snel af deze kan dicht
quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:20 schreef Py het volgende:
Als ik bij uitloggen kies voor 'alle clients uitloggen' dan zie ik daarna nog heel veel users gewoon doorposten. Die zijn dus helemaal niet uitgelogd![]()
Kan iemand daar opheldering over geven?
Als ik bij uitloggen kies voor 'alle clients uitloggen' dan zie ik daarna nog heel veel users gewoon doorposten. Die zijn dus helemaal niet uitgelogd![]()
Doe jij dat iedere keer?? En ik telkens weer inloggenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:20 schreef Py het volgende:
O natuurlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe jij dat iedere keer?? En ik telkens weer inloggen
Doe jij nu eens alle clients uitloggen?quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:37 schreef Py het volgende:
[..]
Doe jij nu eens alle clients uitloggen?
Volgens mij heb ik iets gedownload waarmee ik dat kan omzeilen. Dat wil ik ff checken
Open dan tenminste wél even een nieuw FB-topic!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:09 schreef kahaarin het volgende:
Ik onthoud me van commentaar, zie maar wat je er mee doet!![]()
[COS # 3381] Overstijgen.
[COS#3381] Mike is weer zat, Brian fokt kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |