nee hoor, in het juiste topicquote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:55 schreef Dagonet het volgende:
Zit je niet in het verkeerde topic Buzz?
Oh? verzamel even de feiten dan als je wilt. En wat heet vroeg. De afspraken zijn vaag, zelfs zo vaag dat er weer nieuwe zijn gemaakt zojuist.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd schering en inslag dat er 's avonds een COS te vroeg wordt geopend
Erg flauw om bij eentje meer of minder te gaan lopen klagen.quote:nergens voor nodig en de algemeen geaccepteerde grens ligt bij minimaal 290. Erg flauw om te doen of je het niet weet terwijl het onlangs ook nog is gemeld.
Mwa, ik zie jou na 2 offtopicpostjes ook niet meer in een COS. Beetje flauw argument, want ik ben zeker wel aanwezig. En post ook zeker. Maargoed, het is me wel duidelijk zo.quote:Juist niemand heeft het alleenrecht, de COS users vormen een soort gemeenschap, daar moet je voeling mee hebben. Je gezicht niet laten zien maar er wel supersnel een COS in knallen getuigt daar niet van.
Je vergeet Fiets en mijquote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:56 schreef Dagonet het volgende:
En DGK is eng Buzz, dat is voor Gert en Noekje en dingen. En relmof en yvonnen.
I know, maar hier krijg ik uitslag van op plaatsen waar ik het echt niet wil hebben...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:56 schreef Dagonet het volgende:
En DGK is eng Buzz, dat is voor Gert en Noekje en dingen. En relmof en yvonnen.
Zwitsalquote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:58 schreef buzzer het volgende:
[..]
I know, maar hier krijg ik uitslag van op plaatsen waar ik het echt niet wil hebben...
MuggenbulDen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:58 schreef buzzer het volgende:
[..]
I know, maar hier krijg ik uitslag van op plaatsen waar ik het echt niet wil hebben...
Vraag maar na: als er iemand is die niet aan kliekjes doet, ben ik het wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:55 schreef buzzer het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind dat je nu wel heel erg ver doordraaft.
COS is gewoon een topicreeks op FOK! en zeker geen gemeenschap.
Je weet wat we met kliekjesreeksen doen he, dus ik zou de volgende keer iets beter nadenken voordat je een dergelijke regel post.
Ook met je muziek?quote:
En dingen zeg ik toch ook!quote:
quote:
We zijn blij met je, hoor!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:01 schreef Petre het volgende:
[..]
Jah, ik durf in imkerspak en met dubbele handschoenen me hier ook te vertonen
Het lijkt me een goed idee om vage afspraken om te zetten naar duidelijke afspraken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:57 schreef Yavido het volgende:
Oh? verzamel even de feiten dan als je wilt. En wat heet vroeg. De afspraken zijn vaag, zelfs zo vaag dat er weer nieuwe zijn gemaakt zojuist.
Totdat ik net mispost, oeps #289... zien we Disana hier weer zoals de voorgaande keer.quote:
ik probeer alleen maar te bemiddelen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:08 schreef Yavido het volgende:
[..]
Totdat ik net mispost, oeps #289... zien we Disana hier weer zoals de voorgaande keer.
Maar ik doe m'n bestBedankt Guuske
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:06 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Het lijkt me een goed idee om vage afspraken om te zetten naar duidelijke afspraken.
Dit is dus momenteel waar niemand bezwaar mee heeft, en lijkt me duidelijk, en niet meer vaag:
- voordat je een nieuwe cos gaat aanmaken dit eerst even in de cos melden, zodat er niet 2 of meer mensen tegelijk een nieuwe cos aan het maken zijn
- geen nieuwe COS aanmaken voor de 280ste post van de 'vorige' cos
iedereen gelukkig
Het is 3.12 op vrijdagnachtquote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:06 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Het lijkt me een goed idee om vage afspraken om te zetten naar duidelijke afspraken.
Dit is dus momenteel waar niemand bezwaar mee heeft, en lijkt me duidelijk, en niet meer vaag:
- voordat je een nieuwe cos gaat aanmaken dit eerst even in de cos melden, zodat er niet 2 of meer mensen tegelijk een nieuwe cos aan het maken zijn
- geen nieuwe COS aanmaken voor de 280ste post van de 'vorige' cos
iedereen gelukkig
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Er geldt al zolang ik hier kom, de afspraak, pas bij 290 nieuwe COS openen, met uitzondering als de COS als een speer gaat omdat de streams spannend zijn.
ik heb het naar 290 ge-edit, beter?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Er geldt al zolang ik hier kom, de afspraak, pas bij 290 nieuwe COS openen, met uitzondering als de COS als een speer gaat omdat de streams spannend zijn.
Nietwaarquote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt. En wat je de laatste tijd vaak 's avonds ziet is dat er mijlenver vooruit een COS wordt ingevoerd terwijl de lopende juist heel langzaam gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |