Vraag maar na: als er iemand is die niet aan kliekjes doet, ben ik het wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:55 schreef buzzer het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind dat je nu wel heel erg ver doordraaft.
COS is gewoon een topicreeks op FOK! en zeker geen gemeenschap.
Je weet wat we met kliekjesreeksen doen he, dus ik zou de volgende keer iets beter nadenken voordat je een dergelijke regel post.
Ook met je muziek?quote:
En dingen zeg ik toch ook!quote:
quote:
We zijn blij met je, hoor!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:01 schreef Petre het volgende:
[..]
Jah, ik durf in imkerspak en met dubbele handschoenen me hier ook te vertonen
Het lijkt me een goed idee om vage afspraken om te zetten naar duidelijke afspraken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:57 schreef Yavido het volgende:
Oh? verzamel even de feiten dan als je wilt. En wat heet vroeg. De afspraken zijn vaag, zelfs zo vaag dat er weer nieuwe zijn gemaakt zojuist.
Totdat ik net mispost, oeps #289... zien we Disana hier weer zoals de voorgaande keer.quote:
ik probeer alleen maar te bemiddelen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:08 schreef Yavido het volgende:
[..]
Totdat ik net mispost, oeps #289... zien we Disana hier weer zoals de voorgaande keer.
Maar ik doe m'n bestBedankt Guuske
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:06 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Het lijkt me een goed idee om vage afspraken om te zetten naar duidelijke afspraken.
Dit is dus momenteel waar niemand bezwaar mee heeft, en lijkt me duidelijk, en niet meer vaag:
- voordat je een nieuwe cos gaat aanmaken dit eerst even in de cos melden, zodat er niet 2 of meer mensen tegelijk een nieuwe cos aan het maken zijn
- geen nieuwe COS aanmaken voor de 280ste post van de 'vorige' cos
iedereen gelukkig
Het is 3.12 op vrijdagnachtquote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:06 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Het lijkt me een goed idee om vage afspraken om te zetten naar duidelijke afspraken.
Dit is dus momenteel waar niemand bezwaar mee heeft, en lijkt me duidelijk, en niet meer vaag:
- voordat je een nieuwe cos gaat aanmaken dit eerst even in de cos melden, zodat er niet 2 of meer mensen tegelijk een nieuwe cos aan het maken zijn
- geen nieuwe COS aanmaken voor de 280ste post van de 'vorige' cos
iedereen gelukkig
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Er geldt al zolang ik hier kom, de afspraak, pas bij 290 nieuwe COS openen, met uitzondering als de COS als een speer gaat omdat de streams spannend zijn.
ik heb het naar 290 ge-edit, beter?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Er geldt al zolang ik hier kom, de afspraak, pas bij 290 nieuwe COS openen, met uitzondering als de COS als een speer gaat omdat de streams spannend zijn.
Nietwaarquote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt. En wat je de laatste tijd vaak 's avonds ziet is dat er mijlenver vooruit een COS wordt ingevoerd terwijl de lopende juist heel langzaam gaat.
ik bedoel deze hele discussie is verder FB-vervuiling, toch? iedereen ff naar de SC lijkt me het beste.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:14 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik heb het naar 290 ge-edit, beter?
Mwoah, genoeg blauwenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:20 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik bedoel deze hele discussie is verder FB-vervuiling, toch? iedereen ff naar de SC lijkt me het beste.
okeequote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:30 schreef Petre het volgende:
[..]
Mwoah, genoeg blauwendan mag dat hier ook
Maar afspraken enzo, lijkt me beter als dat overdag is met gert en/of noekje erbij.![]()
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:20 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik bedoel deze hele discussie is verder FB-vervuiling, toch? iedereen ff naar de SC lijkt me het beste.
koekje erbij ?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
FB is om nummerwisseling aan te vragen![]()
![]()
![]()
Joehoequote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:42 schreef Kinga het volgende:
Kan een mod misschien in de OP ff die URL van het eerste filmpje vervangen. JAAP JAARDAG: Spel info topic. Lees dit!
http://www.goudenkooiii.w(...)mike_heeft_de_u.html
Mooiquote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:28 schreef noekje het volgende:
* noekje slaat zich door de menigte heen
Oké, er werd dus een nieuwe cos geopend op 287 en de regel is 290. Dat zijn dus 3 berichten.
Alhoewel ik dat geen mijlenver van te voren vind, valt daar dus niet zomaar overheen te komen, zie ik.
Het is ook niet zo dat ontzettend veel mensen zich daaraan storen getuige de complimentjes binnen de cos.
Het zijn toch veelal dezelfde users die OP's openen en er zijn ook heel veel users die zich daar niet aan wagen. Is ook niks mee en die zijn allang blij als er één geopend wordt. Een nieuw topic is er voor de doorstroming en een OP wordt gewaardeerd omdat het even makkelijk bijlezen is. Het is geen prestige-ding.
*vredespijp doorgeeft* Yavido, zou je hem pas willen openen op 290 en zou je ook willen melden in de cos dat je die gaat maken?
Wat me wel stoort, is dit gedoe in de cos zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |