19 dacht ik.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:37 schreef Ecila111 het volgende:
Hoe oud is Tommy..... 17?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:41 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hallo! Hij ziet eruit als Rasti Rostelli!
Zei hij niet champignon?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:50 schreef Smash-it het volgende:
Een mushroom erop haha, of een capuchon. hahahaha
Dat hebben ze uit engelse en amerikaanse films, daar lullen ze ook zo krom Frans.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom spreekt iedereen in de Kooi déjà vu uit als déjà voe
oeps sorryquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ja, leuk, tegen je vriendin gaan zitten vertellen hoe geweldig je ex was.![]()
![]()
En hoe je haar echt bang had gemaakt.
Oh yes, now I understandquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat hebben ze uit engelse en amerikaanse films, daar lullen ze ook zo krom Frans.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Echt niet gezien....mijn excusesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |