Er wordt hier in de cossen maar op één iemand afgegeven en dat is op Lieke...quote:Op maandag 14 januari 2008 18:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb het al meerdere malen gehad over Huub's zwakke kanten. Wat mij van die pro Lieke posters voornamelijk opvalt dat er voornamelijk tegen Huub gepost wordt maar ze het nooit over Lieke's gedrag hebben. Heb het dan ook daar eens over.
De kooi ingeneukt en nu weer Jaap onder z'n ballen kietelen. Daarbij roddelt ze over Huub maakt hem zwart waar ze maar kan. Geeft nooit direct antwoord. Ellenlang gezever dat ze met rust gelaten wil worden. Draait om alles heen.
Veel plezier met dat valse nep secreet.
Zó groot is mijn ego...quote:
alleen huub?quote:Op maandag 14 januari 2008 19:01 schreef neehe het volgende:
Als Huub nou weer eens het spel gaat spelen tegen Brian en Amandel dan kijk ik misschien weer tegen hem op.
Maar die twee kunnen zeggen tegen hem wat ze willen en hij doet er niets tegen.
Ze maken hem vaak belachelijk aan tafel, en hij laat dat maar over zich heenkomen.
Hij zou ze toch kapot maken na die stemming over die begrafenis ?
Nou helemaal niets van bemerkt, integendeel hij gaat vaak zelfs met Brian kletsen.
En tegen Amandel doet hij helemaal niets.
Voorlopig kijk ik nog op Huubje neer.
Oja en dat hij van de FEBO niets tegen die twee mag doen dat vindt ik zo'n dooddoener.
Mooi excuus is dat.![]()
Ach, iedereen heeft wel eens een minder momentje. Er zijn ook andere caps van Huub, de hardswerkende man in dat hok.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:05 schreef chufi het volgende:
De knapste bewoner van de kooi...?
Sorry, maar ik kom hier voor mijn plezier en zit er mogelijk niet zo serieus en diep in als anderen. Als de streams mij dagenlang, urenlang, Lieke laten zien, dan heb ik er lol aan een paar van zulke caps te maken. Het is hier tenslotte commentaren op de streams, dus niet alleen heel letterlijk 'Jaap drinkt een glas water'.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:59 schreef riri het volgende:
[..]
Er worden caps geplaatst die bewust worden gemaakt om haar op een rare manier neer te zetten..dat zou bij andere bewoners ook kunnen maar dat gebeurt zelden...er wordt over uiterlijkheden gevallen met opmerkingen daarbij dat je denkt dat je in een kleuterklas terecht bent gekomen..dat soort zaken.
Waarom lees je er dan niet overheen? Doe ik ook bij de posts van Coldstar(om een voorbeeld te geven).. of als het echt onzin is wil ik er nog wel op reageren maar meestal zonde van de tijd. Een forum waarin iedereen elkaar gelijk geeft bestaat niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:59 schreef riri het volgende:
[..]
Er wordt hier in de cossen maar op één iemand afgegeven en dat is op Lieke...
meestal geheel onterecht...ze is geen heilige maar de manier waarop er hier over haar gepost is vaak gewoon niet meer normaal te noemen...
Lees de cossen maar eens na...
Er worden caps geplaatst die bewust worden gemaakt om haar op een rare manier neer te zetten..dat zou bij andere bewoners ook kunnen maar dat gebeurt zelden...er wordt over uiterlijkheden gevallen met opmerkingen daarbij dat je denkt dat je in een kleuterklas terecht bent gekomen..dat soort zaken.
-De kooi ingeneukt
-Jaap onder zijn ballen kietelen
-Roddelen over Huub
-Nooit antwoordt geven
Allemaal zaken waarvan ik niet vindt dat ze dat doet en dat uit ik dan ook hier.
Ik neem niet klakkeloos de mening van de massa over....vorm mijn eigen mening naar dat wat ik zie en hoor...
In die villa zouden ze ook niet om me heen kunnen ....volg mijn eigen weg en loop niet klakkeloos achter iemand aan die de grote leider wil spelen en het zo overduidelijk op alle gebieden niet is.
Ben niet bang een andere mening te verkondigen dan de groep van iemand eist.
En heb nou eenmaal respekt voor mensen die dat ook niet doen.
Dat komt meer hier vandaan:quote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 18:35 schreef Leandra het volgende:
Misschien moet iedereen gewoon eens positief gaan posten over de bewoner die hij/zij wel mag, ipv dat gedram over degenen die je niet mag.. op die manier weet de Febo ook stukken beter wie ze wel en niet in die fucking kutvilla moeten houden, want nu blijf je binnen zolang er over je geluld wordt...
En ehm ja... als er iemand is die ik die villa wel gun.. dan is dat Mikeyquote:Op maandag 14 januari 2008 18:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Shit, dat is de oplossing.. ik word gewoon Mike-fan.. dan kan ik lekker over hem posten en als er over hem gepost wordt.. dan is ie interessant genoeg om binnen te houden
Mijn eigen mening hierop is, dat ik het er helemaal mee eens benquote:Op maandag 14 januari 2008 18:59 schreef riri het volgende:
[..]
Er wordt hier in de cossen maar op één iemand afgegeven en dat is op Lieke...
meestal geheel onterecht...ze is geen heilige maar de manier waarop er hier over haar gepost is vaak gewoon niet meer normaal te noemen...
Lees de cossen maar eens na...
-De kooi ingeneukt
-Jaap onder zijn ballen kietelen
-Roddelen over Huub
-Nooit antwoordt geven
Allemaal zaken waarvan ik niet vindt dat ze dat doet en dat uit ik dan ook hier.
Ik neem niet klakkeloos de mening van de massa over....vorm mijn eigen mening naar dat wat ik zie en hoor...
In die villa zouden ze ook niet om me heen kunnen ....volg mijn eigen weg en loop niet klakkeloos achter iemand aan die de grote leider wil spelen en het zo overduidelijk op alle gebieden niet is.
Ben niet bang een andere mening te verkondigen dan de groep van iemand eist.
En heb nou eenmaal respekt voor mensen die dat ook niet doen.
huub is over het algemeen erg fotogeniek, en heeft dan ook en heel mooi koppie.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft wel eens een minder momentje. Er zijn ook andere caps van Huub, de hardswerkende man in dat hok.![]()
[ afbeelding ]
Zit je te wachten op enge caps van Brian, je zegt het maar hoor.
Leuk hoor, die kaart, met een mooie foto van Dilana !quote:Op maandag 14 januari 2008 19:18 schreef Leandra het volgende:
Ik ben niet de enige Mikey fan, wat een prachtige kaart![]()
[ afbeelding ]
Mooie OP Leandra.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:15 schreef Disana het volgende:
Hou toch eens op je blind te staren op elkaar, en neem de dingen eens wat meer met een korreltje zout.
Het danseresje ging onder begeleiding van die andere en o.a. Huub naar haar toe, en kreeg in het begin weinig kans iets te zeggen omdat Selene op scherp stond. Blijkbaar heeft die Cynthia een issue met ene Goldie die een goede vriendin van Selene zou zijn, dus daarom zou Selene haar uit de weg gaan. Later praatten ze iets normaler met elkaar, en Selene gaf toe dat ze geen lelijke dingen over de dansschool had moeten zeggen op de streams. Ook had ze slechts van horen zeggen dat Cynthia haar bedreigd zou hebben.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:23 schreef Copycat het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe de clash tussen Selene en het ene danseresje verliep?
Begrijpt Amanda nou nog steeds niet, dat haar moeder NIET op de TV wil komen?quote:Op maandag 14 januari 2008 19:24 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda haar jaarfeest is 1 Februari....
Ah, kunnen we het zo over de Schwalbe van Huub hebbenquote:Op maandag 14 januari 2008 19:24 schreef neehe het volgende:
Zo komt als het goed is de stoot van Brian op tv in de uitzending.
Niet veel bijzonders..... Het bleek een miscommunicatie over meerdere schijven te zijn....quote:Op maandag 14 januari 2008 19:23 schreef Copycat het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe de clash tussen Selene en het ene danseresje verliep?
En aan de telefoon zeggen dat ze niet weg te slaan is van de jaardag van Amanda......quote:Op maandag 14 januari 2008 19:23 schreef Marieke_B het volgende:
Mama Amanda kan niet op het jaarfeest van Amanda zijn..
Wat een kutmoeder
Had het in het voorstukje al gezien, en je ziet niet dat hij Huub raakt.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ah, kunnen we het zo over de Schwalbe van Huub hebben
Nee, nog nooit..... Zal ook niet gebeuren, vermoed ik....quote:Op maandag 14 januari 2008 19:26 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Begrijpt Amanda nou nog steeds niet, dat haar moeder NIET op de TV wil komen?
Als mijn dochter als eerste vrouw een jaar in een TV programma zou zitten, zou ik er zeker zijn en plan dan geen vakantie naar Miami.
Maar ach. Is die moeder al eens in de Kooi geweest? Naar mijn weten toch niet????
Niet te geloven.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:23 schreef Nostalgist het volgende:
Moeder Amanda kan niet op haar jaarfeest zijn.... ze gaat naar Miami......
Amanda gaat zo maar even bellen...
Jeetje, wat een nare moeder, zeg.....
Nee, die moeder is niet geweest..... maar er kunnen best afspraken over worden gemaakt.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:26 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Begrijpt Amanda nou nog steeds niet, dat haar moeder NIET op de TV wil komen?
Als mijn dochter als eerste vrouw een jaar in een TV programma zou zitten, zou ik er zeker zijn en plan dan geen vakantie naar Miami.
Maar ach. Is die moeder al eens in de Kooi geweest? Naar mijn weten toch niet????
Ze weet niet eens of het voor vakantie of zaken is... maar ze is er wel verdrietig van zo te zien.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
En aan de telefoon zeggen dat ze niet weg te slaan is van de jaardag van Amanda......
Ik denk dat Mamanda te horen heeft gekregen dat er altijd een camera aanwezig is, vandaar dat ze afhaakt.
Het concept is tenslotte toch al naar de maan, dus dat maakt inderdaad ook niets meer uit.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:31 schreef noekje het volgende:
Er valt toch wel iets te regelen zodat ze niet op tv komt?
Nou, kijk eens aanquote:Op maandag 14 januari 2008 19:29 schreef neehe het volgende:
[..]
Had het in het voorstukje al gezien, en je ziet niet dat hij Huub raakt.
Tuurlijk, lees de post van Desii. Ben ik erg slecht als ik denk dat dit weer een script is?quote:Op maandag 14 januari 2008 19:31 schreef noekje het volgende:
Er valt toch wel iets te regelen zodat ze niet op tv komt?
Zodra er iemand in een houdgreep wordt gehouden is Brian er als de kippen bij om klappen uit te delen. En hij komt er ook iedere keer weer mee wegquote:Op maandag 14 januari 2008 19:34 schreef rooie3 het volgende:
Zo wat een held die laffe Brian.Gauw nog een paar duwen of stoten geven.
De por was wel te zien? Ik kijk nooit de reguliere.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:34 schreef mazaru het volgende:
Goh, we mogen niet zien hoe Huub van de trap af wordt gegooid door de bewaking. Wat een verrassing
Sorry hoor.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:36 schreef neehe het volgende:
En huupje staat weer flink voor lul in de uitzending, Lieke liet gewoon een brief door Brian lezen en daar ging de vaas kapot en Huupje eruit, door de beveiligiging.
Je hebt het geeneens gezien.quote:
Ik heb de preview gezien , dat zegt me genoeg. En laat me raden, St. Brian kreeg wrs weer een ereplaats in de reguliere?quote:Op maandag 14 januari 2008 19:41 schreef neehe het volgende:
[..]
Je hebt het geeneens gezien.
Men liet ook het geweld van Huub zien van de laatste tijd, hij komt er niet zo goed vanaf in deze uitzending.
What's new? Het geweld van Huub wordt altijd uitvergroot en het geweld van Brian geminimaliseerd. Krijg je opeens een strijkplank in beeldquote:Op maandag 14 januari 2008 19:41 schreef neehe het volgende:
Men liet ook het geweld van Huub zien van de laatste tijd, hij komt er niet zo goed vanaf in deze uitzending.
Dat is een beetje afgezwakt, we zullen zien hoe men over hem denkt in de PP.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Echt voor lul staat hij niet hoor.Hij word ook eerlijk neergezet in zijn gesprek met Claire.
Huub is gewoon recht voor zijn raap. Lieke loopt te zuigen bij het leven. Als ik in zijn plaats was geweest had jij me gehaat tot het botquote:Op maandag 14 januari 2008 19:41 schreef neehe het volgende:
[..]
Je hebt het geeneens gezien.
Misschien wil ze verbergen dat ze de moeder is van Amanda..........quote:Op maandag 14 januari 2008 19:34 schreef Marieke_B het volgende:
Waarom wil die moeder eigenlijk niet op tv?
Wat heeft ze te verbergen?
Ja dat idee heb ik ook...quote:Op maandag 14 januari 2008 19:46 schreef noekje het volgende:
Volgens mij hebben de camera's ook niets te maken met het feit dat moederlief niet wil komen. Dat mens is veel te druk met zichzelf.
Laat maar komen die popie poll.Huub is af en toe een klootzak,maar juist het toegeven van hem vind ik zo leuk aan hem.Hij kent zijn eigen fouten en geeft dat ook gewoon toe.Zie je daar die anderen niet doen en dat maakt Huub juist het jochie waar je meer van kan hebben.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:45 schreef neehe het volgende:
[..]
Dat is een beetje afgezwakt, we zullen zien hoe men over hem denkt in de PP.
Huub wilde Lieke zwart maken over wat er in een brief stond, toen gaf Lieke de brief aan Brian en dat kon Huub niet hebben en schopte de vaas kapot.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb de preview gezien , dat zegt me genoeg. En laat me raden, St. Brian kreeg wrs weer een ereplaats in de reguliere?
Jaap mocht hem geen eens lezen van Lieke,dat moest Brian doen.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:49 schreef neehe het volgende:
[..]
Huub wilde Lieke zwart maken over wat er in een brief stond, toen gaf Lieke de brief aan Brian en dat kon Huub niet hebben en schopte de vaas kapot.
Plannetje van Huub mislukt, en buitengezet door de beveiliging.
Bla bla bla en dit en dat.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub is gewoon recht voor zijn raap. Lieke loopt te zuigen bij het leven. Als ik in zijn plaats was geweest had jij me gehaat tot het bot
Ik zou nog veel valser en harder en agressiever zijn geweest.
En die gore sneak van een Brian had helemaal geen leven meer gehad. Dit is nu al de zoveelste keer dat die laffe rat Huub slaat terwijl die wordt vastgehouden.
Heerlijk zoals de reguliere beelden/woorden verdraaid. Er werd een opmerking gemaakt door Lieke of Brian, dat is niet helemaal duidelijk. Een van de 2 zei: Nu de beveiliging binnen is durf je niks meer, waarop Huub reageerde en trapte de vaas kapot. Niet echt handig maar zo ging het wel.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:49 schreef neehe het volgende:
[..]
Huub wilde Lieke zwart maken over wat er in een brief stond, toen gaf Lieke de brief aan Brian en dat kon Huub niet hebben en schopte de vaas kapot.
Plannetje van Huub mislukt, en buitengezet door de beveiliging.
nou...als jij zo slecht bent, ben je niet alleen..quote:Op maandag 14 januari 2008 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, lees de post van Desii. Ben ik erg slecht als ik denk dat dit weer een script is?![]()
De PoPo is in volle gang, extra SMS'jes voor Amanda dus ceepees.
Vooral bij jezelf blijven en je ding doenquote:Op maandag 14 januari 2008 19:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Neus de lucht in, niets van aantrekken. Keigoed, remember?
Ik las schrijvers, kon mij daar ook ven alles bij voorstellen.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders..... Het bleek een miscommunicatie over meerdere schijven te zijn....![]()
Uiteindelijk waren ze imo allebei wel een beetje blij dat het uitgepraat is....
Juist dat denk ik ook, anders had ze haar ander dochter wel wat meer begeleiding en steun gegeven.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:46 schreef noekje het volgende:
Volgens mij hebben de camera's ook niets te maken met het feit dat moederlief niet wil komen. Dat mens is veel te druk met zichzelf.
D'r moeder neemt niet op?quote:Op maandag 14 januari 2008 19:54 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda gaat stuk.....
Brian is coolquote:Op maandag 14 januari 2008 19:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vooral bij jezelf blijven en je ding doen
Nee, ze overdacht de brief....quote:
Brian.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:55 schreef riri het volgende:
Wie had dat plaatje opgezet in de chill?
Dat is ook weer waar.....quote:Op maandag 14 januari 2008 19:56 schreef Copycat het volgende:
En, als Amanda haar moeder zo graag wilt zien, dan gaat ze toch gewoon naar huis.
Geen greintje medelijden meer met dat wicht.
En wat zeggen we dan met zn allen!::::: WHAT (oeps) GOES (oeps) AROUND COMES AROUND!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 14 januari 2008 19:56 schreef Copycat het volgende:
En, als Amanda haar moeder zo graag wilt zien, dan gaat ze toch gewoon naar huis.
Multitalent regisseur St Brianquote:Op maandag 14 januari 2008 19:55 schreef riri het volgende:
Wie had dat plaatje opgezet in de chill?
Ik krijg de rillingen van hem, dus je zou wel eens gelijk kunnen hebbenquote:
Dat jij dat heerlijk vindt daar geloof ik geen zak van, daarvoor erger jij je teveel in je commentaar.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk zoals de reguliere beelden/woorden verdraaid. Er werd een opmerking gemaakt door Lieke of Brian, dat is niet helemaal duidelijk. Een van de 2 zei: Nu de beveiliging binnen is durf je niks meer, waarop Huub reageerde en trapte de vaas kapot. Niet echt handig maar zo ging het wel.
Tuurlijk, ik zet 100 ceepees in dat Mamanda idd aanwezig is, dit is een rookgordijn en levert mooie tv beelden op.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:54 schreef Marieke_B het volgende:
nou...als jij zo slecht bent, ben je niet alleen..
ik vind deze huilscène met muzieke begeleiding ook ietwat gescript overkomen![]()
zullen we een wedje leggen?
uiteindelijk komt mamanda gewoon op de jaardag..
Lekker Briantilliaans, Goesjequote:Op maandag 14 januari 2008 19:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En wat zeggen we dan met zn allen!::::: WHAT GO'S AROUND COMES AROUND!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En wat zeggen we dan met zn allen!::::: WHAT GO'S AROUND COMES AROUND!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ze zoiets ook nog even extra aan gaat dikken voor een mooier plaatje.....eigenlijk is het te walgelijk voor woordenquote:
Ik vind de moeder van Amanda wel slim, lekker met een graadje of 25 in Miami zitten, i.p.v. je dochter opzoeken in een vrijwilliig opgezocht gekkenhuis...quote:Op maandag 14 januari 2008 19:56 schreef Copycat het volgende:
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik krijg de rillingen van hem, dus je zou wel eens gelijk kunnen hebben
Het is wel een volhouder, dat mens heeft nog nooit opgenomenquote:Op maandag 14 januari 2008 20:02 schreef Marieke_B het volgende:
Brian gaat CP's zoeken..Aman gat zo mama bellen.
Dat is nou tv de redactie zal wel geen ruk geven om die mensen zijn willen alleen maar cijfertjes zien.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:00 schreef riri het volgende:
[..]
Dat ze zoiets ook nog even extra aan gaat dikken voor een mooier plaatje.....eigenlijk is het te walgelijk voor woorden
Echt??? Maakt iemand er een filmpje van, dan heb ik een nieuwe avatarquote:Op maandag 14 januari 2008 20:05 schreef Starlie het volgende:
Gaat Amanda zichzelf nu verzuipen in de fontein?!
Leandra, bedankt voor de OP, je hebt er wat van gemaakt.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:45 schreef Leandra het volgende:
Had Dilana een kraag gekregen:
en besloot ondergetekende daarom maar Mike-fan te worden...
Wie weet houdt het hem wat langer in de villa als er over hem gepost wordt
Nostalgist steunt de strijd voorMikey
en begon ook Mike plaatjes te posten.
[ afbeelding ]
Cap: Nostalgist
En haar zusjes niet, en haar vriendinnen niet, en Brian nietquote:Op maandag 14 januari 2008 20:09 schreef Nostalgist het volgende:
en weer voicemail.....
Ga toch naar huis..... Je moeder houdt niet van je.....
hoe kan hetquote:Op maandag 14 januari 2008 20:10 schreef Starlie het volgende:
O MIJN GOD! Amanda haar moeder lacht precies hetzelfde als Amanda!
Precies wat Brian ook altijd doet........quote:Op maandag 14 januari 2008 20:11 schreef wie.. het volgende:
Mama praat alsof ze het tegen een kind van 12 heeft
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:11 schreef wie.. het volgende:
Mama praat alsof ze het tegen een kind van 12 heeft
Jan Bik, die was het inderdaad. De penosebaas van Amanda's moeder. Naar verluid, uiteraard.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:11 schreef neehe het volgende:
Die moeder neemt niet op, die is gewend dat Amandel om geld belt natuurlijk.
Ha moeder wordt in een club gebeld geloof ik.
Heeft Jan Bik een broer die Peter heet ?
Geeft toch te denken. Haar biologische moeder mag dan bekend zijn, maar hoe zit dat met pappa?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:10 schreef Starlie het volgende:
O MIJN GOD! Amanda haar moeder lacht precies hetzelfde als Amanda!
Maar de auto heeft ze alvast in de knip...quote:Op maandag 14 januari 2008 20:13 schreef Nostalgist het volgende:
en we hebben weer beeld..... Amanda is duidelijk teleurgesteld.....
Intriest gesprek...........quote:Op maandag 14 januari 2008 20:13 schreef Marieke_B het volgende:
en nog een keer voicemail...Aman gaat nu inspreken.
Ze krijgt een man aan de telefoon' Peter' of ze morgen terug kan bellen![]()
![]()
O mam komt toch in de telefoon..
mama vraagt of ze in de uitzending komt..nee alleen op de streams.
mama kan mee met de boot en dat is ook wel leuk!
Mama wil niet op de camera.
Het hokje wil haar wel op de rug filmen...(zegt Amanda huilend) en daarna kunnen ze lang praten!
Dat vindt mama best goed!
Streamlock (het script dreigt uit te lekken)
Als ze haar moeder wil zien, dan gaat ze toch lekker naar huis.quote:
Ze geeft dat kind alleen maar hoop ben bang dat ze haar moeder niet zal zien..quote:Op maandag 14 januari 2008 20:16 schreef riri het volgende:
Is gewoon pure emotionele verwaarlozing wat die moeder doet.....ze heeft het alleen maar over materiele dingen
Gelukkig is Amanda niet materialistisch....quote:Op maandag 14 januari 2008 20:16 schreef riri het volgende:
Is gewoon pure emotionele verwaarlozing wat die moeder doet.....ze heeft het alleen maar over materiele dingen
Heyquote:Op maandag 14 januari 2008 20:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze haar moeder wil zien, dan gaat ze toch lekker naar huis.
Hetzelfde met de begrafenis waar Huub naar toe wou, toen had ze ook geen greintje gevoel. What comes around, goes around.
Karma is a bitch
Peter Bik..quote:Op maandag 14 januari 2008 20:11 schreef neehe het volgende:
Die moeder neemt niet op, die is gewend dat Amandel om geld belt natuurlijk.
Ha moeder wordt in een club gebeld geloof ik.
Heeft Jan Bik een broer die Peter heet ?
Wel sneu voor haar,maar kan er geen melij mee hebben.Amanda word net zo.Hondjes nemen ,maar er niet voor zorgen.En andere maar veroordelen .quote:Op maandag 14 januari 2008 20:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb alleen kunnen horen dat Mamanda een auto beloofde aan Amanda.
Ik vind Amanda een lelijke takkentrol, maar heb echt wel met haar te doen, zat met traantjes in mijn ogen.
Mag Brian dan mee?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze haar moeder wil zien, dan gaat ze toch lekker naar huis.
Hetzelfde met de begrafenis waar Huub naar toe wou, toen had ze ook geen greintje gevoel. What comes around, goes around.
Karma is a bitch
Amanda heeft er ZELF voor gekozen om die kooi in te gaan!quote:Op maandag 14 januari 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
Streams terug. Als Amanda uit het hok komt krijgt ze een auto van haar. En mama maar zeggen dat ze van haar houdt.
Ik kots op Mamanda en op de FEBO . Waarom doen ze mensen dit aan?
Peter de Pimp met een jacht gaat even naar Amerika, moeder Amanda mag gratis mee...quote:Op maandag 14 januari 2008 20:19 schreef beequeen het volgende:
Zou Peter de pimp zijn van Mamanda?
En de geboorte van Amanda contractueel vastgelegd?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:19 schreef beequeen het volgende:
Zou Peter de pimp zijn van Mamanda?
Ja, idd het zal nog wel even duren voordat ze haar rijbewijs haalt! En dus een auto krijgtquote:Op maandag 14 januari 2008 20:17 schreef wie.. het volgende:
[..]
Ze geeft dat kind alleen maar hoop ben bang dat ze haar moeder niet zal zien..
Zou me niks verbazen, even googlen.quote:
Vooruit dan maar, ik heb een groot hartquote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:21 schreef mazaru het volgende:
Met haar rug in beeld![]()
Hoe veel camera's waren er ook al weer?
En hoe veel oplettende streamcappers waren er ook al weer?
Al moet ik de hele dag op printscreen drukken, ik zal die kop van die moeder levensgroot op alle fora posten
hahahahaquote:Op maandag 14 januari 2008 20:21 schreef mazaru het volgende:
Al moet ik de hele dag op printscreen drukken, ik zal die kop van die moeder levensgroot op alle fora posten
De jaardag is helaas niet in de villa.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:21 schreef mazaru het volgende:
Nee want wie haar vanachteren heeft genomen herkent haar dan toch wel.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:18 schreef lorence1 het volgende:
het zal me niks verbazen als op het eind van het liedje moeder ook niet met rug in beeld wil
idd.... wat een verschrikkelijk rotwijf is die moeder....... mag de naam moeder niet dragen....quote:
Als moeder Amanda haar geld op haar rug verdient, is bovenstaande quote nog mooier..quote:Op maandag 14 januari 2008 20:22 schreef Nostalgist het volgende:
Ben benieuwd of ze in de kooi komt, en of ze alléén op de rug gefilmd wordt.....
Ik heb het er wel voor over om naar Eemnes te gaan om te proberen Mamanda pontificaal van voren op de foto te krijgen.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:21 schreef mazaru het volgende:
Dat is nou weer jammer. Maar hoe harder dat mens roept dat ze niet haar hoofd wil laten zien, hoe meer kans er is dat ze straks overal te zien isquote:Op maandag 14 januari 2008 20:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De jaardag is helaas niet in de villa.
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:24 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Als moeder Amanda haar geld op haar rug verdient, is bovenstaande quote nog mooier..
kunnen we er niet met een busje fokkers met fototoestellen opaf?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:21 schreef mazaru het volgende:
Wees welkom en maak van je hart geen moordkuil.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:25 schreef coldstar het volgende:
Na het zien van de TV beelden vanavond, waardoor ik nog meer een afkeer van ons aller Huubje hebt gekregen, heb ik me toch maar voor genomen, mijn ongenoegen over Huub te blijven posten. Goedenavond allemaal.....
Ho ho, daar zal hij niet gemakkelijk mee wegkomen. Amanda is al beloofd aan pimp Peter.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:26 schreef STAP01 het volgende:
Goedzo Brian! Rustig losweken van haar familie dan kan ze zo voor jou gaan werken!
Voor deze speciale gelegenheid maak ik vrij!quote:Op maandag 14 januari 2008 20:27 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
kunnen we er niet met een busje fokkers met fototoestellen opaf?
En dan een gezellige collage (net zoals de nowlife cadeaux) op posterformaat feestelijk in de villa laten bezorgen..![]()
Maar HEY! Daar zorgt broerlief Ken-neth wel even voor!quote:Op maandag 14 januari 2008 20:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ho ho, daar zal hij niet gemakkelijk mee wegkomen. Amanda is voorbestemd aan pimp Peter.
Namen en rugnummers graag.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:30 schreef ThomasSlayer het volgende:
je kan haar moeder vinden in Amsterdam Noord.
heeft bruiningscentrum naast hizzy's hair.
Vandaar dat opzetje met hizzy.
Ik wist het!!quote:Op maandag 14 januari 2008 20:31 schreef Dark het volgende:
Lieke vindt het onbegrijpelijk!
A - Ik heb een heel ander leven gehad dan jullie, maar daar vertel ik niets over, alleen Brian weet dat.
Alleen bruiningscentrum?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:30 schreef ThomasSlayer het volgende:
Aangenomen dat die moeder net zo dom is als Amanda, is ze zich van geen kwaad bewustquote:Op maandag 14 januari 2008 20:32 schreef loisie het volgende:
Godverdomme, ik ben zoooo kwaad, wat is dat voor een kutmoeder zeg............Ik wil nog veel meer typen maar het lukt ff niet..........kutwijf!
En Huub en zeurlene.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wist het!!
Lieke zit weer de meelevende uit te hangen
Huub ook, lief hequote:Op maandag 14 januari 2008 20:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wist het!!
Lieke zit weer de meelevende uit te hangen
Bruine sterren worden daar gekoesterdquote:Op maandag 14 januari 2008 20:33 schreef Varen het volgende:
[..]
Alleen bruiningscentrum?
Ken je haar?
Lieke ook, die vindt het onbegrijpelijk.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:34 schreef rooie3 het volgende:
En Huub zegt weer eerlijk hoe hij erover denkt .
Een gevalletje van - verwend verwaarloosd?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:35 schreef Varen het volgende:
Ik denk dat mama er nooit was, vandaar alle spullen en paarden die ze gekregen heeft in haar jeugd
Dat die moeder een cold hearted bitch is, was al duidelijk na haar reactie op het feit dat Deborah weer bij haar mishandelende vriend was ingetrokken. Geen gezin van een voor allen en allen voor een maar ieder voor zich en verder zoek je het maar uit. Met af en toe een afkoopcadeautje.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:32 schreef loisie het volgende:
Godverdomme, ik ben zoooo kwaad, wat is dat voor een kutmoeder zeg............Ik wil nog veel meer typen maar het lukt ff niet..........kutwijf!
Hizzy's Hair zit aan de Concourslaan, maar een zonnebank is daar niet zo direkt te vinden via Google.quote:
Shit, zitten er 4 in Amsterdamquote:Op maandag 14 januari 2008 20:30 schreef ThomasSlayer het volgende:
Huub is veel te vergevingsgezind voor dit programma. Vooral Amanda kan in zijn ogen geen kwaad doenquote:
Ja zegt ze pas wanneer Huub ermee komt.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:36 schreef neehe het volgende:
[..]
Lieke ook, die vindt het onbegrijpelijk.
ja, maar op dat nep-zalvende toontjequote:Op maandag 14 januari 2008 20:36 schreef neehe het volgende:
[..]
Lieke ook, die vindt het onbegrijpelijk.
Heb ik je net verteld .quote:Op maandag 14 januari 2008 20:39 schreef neehe het volgende:
Er moet toch wel iemand zijn op fok of vol die de moeder van Amandel kent ?
Thanx.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Hizzy's Hair zit aan de Concourslaan, maar een zonnebank is daar niet zo direkt te vinden via Google.
Ik ben gek op Smarties maar vertel eens wat meer, of heb je ook zwijgplicht?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:42 schreef ThomasSlayer het volgende:
Ga nu maar eens kijken daar smarties.
Huub komt volgens mij uit een warm nest,waar ondanks alle problemen die er zijn, men oprecht oog heeft voor elkaar. De moeder van huub wilde ook de kooi niet in.........see what happens if you really love your child.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub is veel te vergevingsgezind voor dit programma. Vooral Amanda kan in zijn ogen geen kwaad doen
en toen Lieke er voor Huub was om hem te troosten als hij erdoor heen zat toen hij het heel zwaar had vond je er niets neps aan...waren je eigen woorden en nu welquote:Op maandag 14 januari 2008 20:40 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, maar op dat nep-zalvende toontje
Huub verwoord het goed ri. Mikey, Clair en Luc...... zo neppig; ze zal het best bedoelen, maar komt er zo nep uit..... en zo vind ik het ook
Idd, dt klote-schaakbord zorgt voor nog meer saaiheid.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:44 schreef BuffyJan het volgende:
Kunnen ze dat schaakbord ook niet een schop over de poort geven? Jezus wat is dat saaaaaaaaai
Eindelijk het jaarfilmpje voor Huubquote:Op maandag 14 januari 2008 20:42 schreef Desii het volgende:
Op de bank
Ja, ja ....... Hizzy hair kwam in de villa toen Amanda er nog niet eens bekend was.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:30 schreef ThomasSlayer het volgende:
Goeie timing, na het telefoontje van Amanda met haar moeder over haar jaardag.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:46 schreef coldstar het volgende:
jep de jaardag v an huub
Inderdaad, dat zie je al aan de manier waarop ze met elkaar omgaan. Zijn vader en moeder zijn gescheiden, maar kunnen toch op een normale manier met elkaar omgaan. Dat is al een wonder tegenwoordig.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:45 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub komt volgens mij uit een warm nest,waar ondanks alle problemen die er zijn, men oprecht oog heeft voor elkaar. De moeder van huub wilde ook de kooi niet in.........see what happens if you really love your child.
Cc heeft haar best gedaan maar daar is ook niks uitgekomen, dus enlighten us.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:49 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
we weten meer van de Konining en Willem Holleeder (de neus) dan van die Slechte moeder???
Ik ga heel goed om met mijn gescheiden man en zijn nieuwe vrouw en hun nieuwe kind..........................is geen wonder hoor, kwestie zelfbeheersing en naastenliefdequote:Op maandag 14 januari 2008 20:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zie je al aan de manier waarop ze met elkaar omgaan. Zijn vader en moeder zijn gescheiden, maar kunnen toch op een normale manier met elkaar omgaan. Dat is al een wonder tegenwoordig.
Kom op BQ, das Huub!quote:Op maandag 14 januari 2008 20:50 schreef beequeen het volgende:
Leuk jaarfilmpje voor Huub......ik zit te koken hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |