Er wordt hier in de cossen maar op één iemand afgegeven en dat is op Lieke...quote:Op maandag 14 januari 2008 18:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb het al meerdere malen gehad over Huub's zwakke kanten. Wat mij van die pro Lieke posters voornamelijk opvalt dat er voornamelijk tegen Huub gepost wordt maar ze het nooit over Lieke's gedrag hebben. Heb het dan ook daar eens over.
De kooi ingeneukt en nu weer Jaap onder z'n ballen kietelen. Daarbij roddelt ze over Huub maakt hem zwart waar ze maar kan. Geeft nooit direct antwoord. Ellenlang gezever dat ze met rust gelaten wil worden. Draait om alles heen.
Veel plezier met dat valse nep secreet.
Zó groot is mijn ego...quote:
alleen huub?quote:Op maandag 14 januari 2008 19:01 schreef neehe het volgende:
Als Huub nou weer eens het spel gaat spelen tegen Brian en Amandel dan kijk ik misschien weer tegen hem op.
Maar die twee kunnen zeggen tegen hem wat ze willen en hij doet er niets tegen.
Ze maken hem vaak belachelijk aan tafel, en hij laat dat maar over zich heenkomen.
Hij zou ze toch kapot maken na die stemming over die begrafenis ?
Nou helemaal niets van bemerkt, integendeel hij gaat vaak zelfs met Brian kletsen.
En tegen Amandel doet hij helemaal niets.
Voorlopig kijk ik nog op Huubje neer.
Oja en dat hij van de FEBO niets tegen die twee mag doen dat vindt ik zo'n dooddoener.
Mooi excuus is dat.![]()
Ach, iedereen heeft wel eens een minder momentje. Er zijn ook andere caps van Huub, de hardswerkende man in dat hok.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:05 schreef chufi het volgende:
De knapste bewoner van de kooi...?
Sorry, maar ik kom hier voor mijn plezier en zit er mogelijk niet zo serieus en diep in als anderen. Als de streams mij dagenlang, urenlang, Lieke laten zien, dan heb ik er lol aan een paar van zulke caps te maken. Het is hier tenslotte commentaren op de streams, dus niet alleen heel letterlijk 'Jaap drinkt een glas water'.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:59 schreef riri het volgende:
[..]
Er worden caps geplaatst die bewust worden gemaakt om haar op een rare manier neer te zetten..dat zou bij andere bewoners ook kunnen maar dat gebeurt zelden...er wordt over uiterlijkheden gevallen met opmerkingen daarbij dat je denkt dat je in een kleuterklas terecht bent gekomen..dat soort zaken.
Waarom lees je er dan niet overheen? Doe ik ook bij de posts van Coldstar(om een voorbeeld te geven).. of als het echt onzin is wil ik er nog wel op reageren maar meestal zonde van de tijd. Een forum waarin iedereen elkaar gelijk geeft bestaat niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:59 schreef riri het volgende:
[..]
Er wordt hier in de cossen maar op één iemand afgegeven en dat is op Lieke...
meestal geheel onterecht...ze is geen heilige maar de manier waarop er hier over haar gepost is vaak gewoon niet meer normaal te noemen...
Lees de cossen maar eens na...
Er worden caps geplaatst die bewust worden gemaakt om haar op een rare manier neer te zetten..dat zou bij andere bewoners ook kunnen maar dat gebeurt zelden...er wordt over uiterlijkheden gevallen met opmerkingen daarbij dat je denkt dat je in een kleuterklas terecht bent gekomen..dat soort zaken.
-De kooi ingeneukt
-Jaap onder zijn ballen kietelen
-Roddelen over Huub
-Nooit antwoordt geven
Allemaal zaken waarvan ik niet vindt dat ze dat doet en dat uit ik dan ook hier.
Ik neem niet klakkeloos de mening van de massa over....vorm mijn eigen mening naar dat wat ik zie en hoor...
In die villa zouden ze ook niet om me heen kunnen ....volg mijn eigen weg en loop niet klakkeloos achter iemand aan die de grote leider wil spelen en het zo overduidelijk op alle gebieden niet is.
Ben niet bang een andere mening te verkondigen dan de groep van iemand eist.
En heb nou eenmaal respekt voor mensen die dat ook niet doen.
Dat komt meer hier vandaan:quote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 18:35 schreef Leandra het volgende:
Misschien moet iedereen gewoon eens positief gaan posten over de bewoner die hij/zij wel mag, ipv dat gedram over degenen die je niet mag.. op die manier weet de Febo ook stukken beter wie ze wel en niet in die fucking kutvilla moeten houden, want nu blijf je binnen zolang er over je geluld wordt...
En ehm ja... als er iemand is die ik die villa wel gun.. dan is dat Mikeyquote:Op maandag 14 januari 2008 18:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Shit, dat is de oplossing.. ik word gewoon Mike-fan.. dan kan ik lekker over hem posten en als er over hem gepost wordt.. dan is ie interessant genoeg om binnen te houden
Mijn eigen mening hierop is, dat ik het er helemaal mee eens benquote:Op maandag 14 januari 2008 18:59 schreef riri het volgende:
[..]
Er wordt hier in de cossen maar op één iemand afgegeven en dat is op Lieke...
meestal geheel onterecht...ze is geen heilige maar de manier waarop er hier over haar gepost is vaak gewoon niet meer normaal te noemen...
Lees de cossen maar eens na...
-De kooi ingeneukt
-Jaap onder zijn ballen kietelen
-Roddelen over Huub
-Nooit antwoordt geven
Allemaal zaken waarvan ik niet vindt dat ze dat doet en dat uit ik dan ook hier.
Ik neem niet klakkeloos de mening van de massa over....vorm mijn eigen mening naar dat wat ik zie en hoor...
In die villa zouden ze ook niet om me heen kunnen ....volg mijn eigen weg en loop niet klakkeloos achter iemand aan die de grote leider wil spelen en het zo overduidelijk op alle gebieden niet is.
Ben niet bang een andere mening te verkondigen dan de groep van iemand eist.
En heb nou eenmaal respekt voor mensen die dat ook niet doen.
huub is over het algemeen erg fotogeniek, en heeft dan ook en heel mooi koppie.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft wel eens een minder momentje. Er zijn ook andere caps van Huub, de hardswerkende man in dat hok.![]()
[ afbeelding ]
Zit je te wachten op enge caps van Brian, je zegt het maar hoor.
Leuk hoor, die kaart, met een mooie foto van Dilana !quote:Op maandag 14 januari 2008 19:18 schreef Leandra het volgende:
Ik ben niet de enige Mikey fan, wat een prachtige kaart![]()
[ afbeelding ]
Mooie OP Leandra.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:15 schreef Disana het volgende:
Hou toch eens op je blind te staren op elkaar, en neem de dingen eens wat meer met een korreltje zout.
Het danseresje ging onder begeleiding van die andere en o.a. Huub naar haar toe, en kreeg in het begin weinig kans iets te zeggen omdat Selene op scherp stond. Blijkbaar heeft die Cynthia een issue met ene Goldie die een goede vriendin van Selene zou zijn, dus daarom zou Selene haar uit de weg gaan. Later praatten ze iets normaler met elkaar, en Selene gaf toe dat ze geen lelijke dingen over de dansschool had moeten zeggen op de streams. Ook had ze slechts van horen zeggen dat Cynthia haar bedreigd zou hebben.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:23 schreef Copycat het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe de clash tussen Selene en het ene danseresje verliep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |