laten we het hopen.....................quote:Op maandag 14 januari 2008 12:46 schreef Starlie het volgende:
Ik neem aan dat dubbele LuL terug is omdat hij Selene komt halen?!!!!
Al die gastspelers eruit...op Mikey na dan,die mag er van mij wel tot het eind in blijven...sterker nog...die mag die hele rotzooi daar wel winnenquote:Op maandag 14 januari 2008 12:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, Luc Lammethesthee ........... het moet niet gekker worden, 3 gastspelers![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:01 schreef avonne het volgende:
kolere, ik dacht dat we van hem af waren
(auf deutsch:) Schade marmeladequote:Op maandag 14 januari 2008 13:01 schreef avonne het volgende:
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:04 schreef dieenebart het volgende:
Kan de VS niet Eemnes aanvallen, in plaats van Iran? Stuk dichterbij ook, en sneller klaar. Die beveiliging stelt nix voor natuurlijk.
Hoe laat gaat Brian naar Juize FM, of is hij al weg?
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:05 schreef Gert het volgende:
Oe gaaf, dat wordt weer smullen van anekdotes over het rauwe straatleven in de Tilburg ghetto.
Hij is er voor St. Brian, ze gaan samen werken aan een CD . Een nummer gaat over alleenstaande moeders, lief hè?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:04 schreef avonne het volgende:
wat een zwaktebod. Weer een nietszeggend figuur erin. Zijn rol met Nadia was leuk, maar daar hield het mee op. Niks toe te voegen. Niet het vermogen om voor opschudding te zorgen.
We kunnen in winterslaap gaan.
Het hele idee van bewoners die als miljonairs leven, en door kenners op allerle vlakken naar een hoger level worden getild, was al vrij snel van de baan ja.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:06 schreef Copycat het volgende:
Het concept is echt op sterven na dood, hè?
niet/ Hij heeft vast wat boeiends te vertellen over Huub, Huub en natuurlijk Huubquote:Op maandag 14 januari 2008 13:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Brian is al weg, misschien kun je nu al live horen, geen idee hoe laat hij in de uitzending komt.
Ik luister iig niet.
Snap ik ook niet. Dat hij dat principe niet snapt dus. Niet dat je denkt dat ik ook niet snap dat DGK zijn imago geen goed doet.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap iets niet, Luc vertelde dat zijn clip het buiten nog niet goed doet.
Maar hij komt hier wel, om Brian te helpen met een album maken. Snapt
die loser nu echt niet, dat dit zijn eigen imago alleen maar schaadt .....
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:01 schreef avonne het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |