laten we het hopen.....................quote:Op maandag 14 januari 2008 12:46 schreef Starlie het volgende:
Ik neem aan dat dubbele LuL terug is omdat hij Selene komt halen?!!!!
Al die gastspelers eruit...op Mikey na dan,die mag er van mij wel tot het eind in blijven...sterker nog...die mag die hele rotzooi daar wel winnenquote:Op maandag 14 januari 2008 12:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, Luc Lammethesthee ........... het moet niet gekker worden, 3 gastspelers![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:01 schreef avonne het volgende:
kolere, ik dacht dat we van hem af waren
(auf deutsch:) Schade marmeladequote:Op maandag 14 januari 2008 13:01 schreef avonne het volgende:
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:04 schreef dieenebart het volgende:
Kan de VS niet Eemnes aanvallen, in plaats van Iran? Stuk dichterbij ook, en sneller klaar. Die beveiliging stelt nix voor natuurlijk.
Hoe laat gaat Brian naar Juize FM, of is hij al weg?
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:05 schreef Gert het volgende:
Oe gaaf, dat wordt weer smullen van anekdotes over het rauwe straatleven in de Tilburg ghetto.
Hij is er voor St. Brian, ze gaan samen werken aan een CD . Een nummer gaat over alleenstaande moeders, lief hè?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:04 schreef avonne het volgende:
wat een zwaktebod. Weer een nietszeggend figuur erin. Zijn rol met Nadia was leuk, maar daar hield het mee op. Niks toe te voegen. Niet het vermogen om voor opschudding te zorgen.
We kunnen in winterslaap gaan.
Het hele idee van bewoners die als miljonairs leven, en door kenners op allerle vlakken naar een hoger level worden getild, was al vrij snel van de baan ja.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:06 schreef Copycat het volgende:
Het concept is echt op sterven na dood, hè?
niet/ Hij heeft vast wat boeiends te vertellen over Huub, Huub en natuurlijk Huubquote:Op maandag 14 januari 2008 13:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Brian is al weg, misschien kun je nu al live horen, geen idee hoe laat hij in de uitzending komt.
Ik luister iig niet.
Snap ik ook niet. Dat hij dat principe niet snapt dus. Niet dat je denkt dat ik ook niet snap dat DGK zijn imago geen goed doet.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap iets niet, Luc vertelde dat zijn clip het buiten nog niet goed doet.
Maar hij komt hier wel, om Brian te helpen met een album maken. Snapt
die loser nu echt niet, dat dit zijn eigen imago alleen maar schaadt .....
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:01 schreef avonne het volgende:
Vet en dope zijn de termen die LL gebruikt, wel op blijven letten....kicken is zo 2007.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:09 schreef Gert het volgende:
Maar goed, de belevenissen van Luc in de jetto zijn ook enorm kicken natuurlijk.
Ik snap je , denk ikquote:Op maandag 14 januari 2008 13:09 schreef Copycat het volgende:
Snap ik ook niet. Dat hij dat principe niet snapt dus. Niet dat je denkt dat ik ook niet snap
dat DGK zijn imago geen goed doet.
LL had het te druk met optredens omdat zelf via de streams te beoordelen?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:12 schreef avonne het volgende:
Selene en Amanda zitten Luc even te vertellen hoe stom Claire is
Ik vind dat blousje van LL anders verre van vet of dope. Dat ie dat nu eens in de kliko kickte.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:14 schreef beequeen het volgende:
Vet en dope zijn de termen die LL gebruikt, wel op blijven letten....kicken is zo 2007.
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:12 schreef avonne het volgende:
Selene en Amanda zitten Luc even te vertellen hoe stom Claire is
En kick LL er dan achteraan. Straks natuurlijk urenlang streams op Brian en LL, hoe saai wil je het hebben.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:17 schreef Copycat het volgende:
Ik vind dat blousje van LL anders verre van vet of dope. Dat ie dat nu eens in de kliko kickte.
Ik wilde het net schrijven..wat loopt dat mokkel weer te bléééhrenquote:Op maandag 14 januari 2008 13:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jezus, wat kan die Amanda doortetteren
En ze heeft nu nog geen druppel alcohol op...quote:Op maandag 14 januari 2008 13:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wilde het net schrijven..wat loopt dat mokkel weer te bléééhren
Je geeft het antwoord op mijn ongestelde vraag...quote:Op maandag 14 januari 2008 13:27 schreef T-lex het volgende:
[..]
En ze heeft nu nog geen druppel alcohol op...
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:30 schreef beequeen het volgende:
Zelfs Tanner is van slag en is er maar bij gaan liggen.
Nope...quote:Op maandag 14 januari 2008 13:37 schreef Copycat het volgende:
Iemand iets meegekregen van Brian op de radio?
Brian vertelde net zelf ook dat ze er zaterdag om 18.00u naar mogen luisteren.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nope...
Zag wel op de site dat er iets is met Brian op zaterdag vanaf 18:00...programma onderdeel heet VIP-Zone ofzo. Dus misschien zenden ze het dan pas uit, geen idee hoe dat daar werkt. Luister nooit naar Juize.nl
Kan me niet voorstellen dat hij zaterdag weer terug moet.
Brian zegt dat het a.s. zaterdag om 18.00 uur uitgezonden wordt.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:37 schreef Copycat het volgende:
Iemand iets meegekregen van Brian op de radio?
Aha. Ze zullen er wel veel in moeten knippen om zijn wollige taalgebruik nog een beetje begrijpelijk te maken.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:43 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt dat het a.s. zaterdag om 18.00 uur uitgezonden wordt.
Met excuus aan alle vakken vullers neem ik aan?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:26 schreef T-lex het volgende:
Lammetjesthee z'n carriere komt dus nog steeds niet van de grond...en dat terwijl hij zoveel talent heeft.Dat hij nu zelfs weer deze kans aangrijpt om z'n "drukke" bestaan buiten aan de kant te schuiven en met Para Brodder Brian een plaatje te doen, zegt mij genoeg.
Hij kan beter gaan vakken vullen bij de AH.
Nog even, hij heeft ook een gedicht voorgedragen en roept zijn site nog even over de streams.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha. Ze zullen er wel veel in moeten knippen om zijn wollige taalgebruik nog een beetje begrijpelijk te maken.
Brian en Amanda hebben tijdens een "stroomstoring" 600 ceepees van Jaap afgetroggeld, die kunnen nog wel even vooruit.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:01 schreef JEFFreal het volgende:
hoeveel cp's heeft die rat nog
mannie wil naadje belle
Ech wel!! Het ghetto-leven straalt er ook vanaf imo, keihard leven gehad enzo die jongen. You know....quote:Op maandag 14 januari 2008 13:59 schreef Swiffer het volgende:
heeft tilburg een ghetto dan??
mwehe ik hoop dat hij en selene ruzie krijgen ofzo...
Yep, de bedoeling is dat hij naast Huub gaat slapen.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:04 schreef blomst het volgende:
blijft Luc ook weer slapen?
en zo jawaar gaat hij dan liggen?
Brian heeft geen verhaalllijn meer, als hij die al ooit gehad heeft. Hij loopt de hele dag te gapen dus moet hij bezig gehouden worden, snap je?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:05 schreef Johnny_Berra het volgende:
Ik denk trouwens dat Luuc niet voor Selene komt, maar om mattie te zijn voor Braaien.
misschien niet onverstandig als ze gaan proberen dat Claire naast Huub gaat slapen.... (net als in Syl en Huub) schept toch een bepaalde bandquote:Op maandag 14 januari 2008 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, de bedoeling is dat hij naast Huub gaat slapen.
Dat zou betekenen dat Claire voor een gastspeler haar bed moet afstaan. Claire heeft als miljonair recht op een bed en zeurlen en dubbele L en Mike hebben zich hier maar bij aan te passen.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:15 schreef Desii het volgende:
[..]
misschien niet onverstandig als ze gaan proberen dat Claire naast Huub gaat slapen.... (net als in Syl en Huub) schept toch een bepaalde band
Ja, dat heeft Lieke goed bekeken om nast Jaap te gaan liggen en te blijven liggen.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:15 schreef Desii het volgende:
[..]
misschien niet onverstandig als ze gaan proberen dat Claire naast Huub gaat slapen.... (net als in Syl en Huub) schept toch een bepaalde band
Ja, zo is het idd. Ik vind het kut om te zien dat het hem ook echt opbeurt.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian heeft geen verhaalllijn meer, als hij die al ooit gehad heeft. Hij loopt de hele dag te gapen dus moet hij bezig gehouden worden, snap je?
Dat de rest geen moer te doen heeft maakt niks uit, het kindje van God moet in de watten gelegd worden.
he hier wonen ook nog normale mensen hoor buiten Flens en haar zootje ongeregeld!!!!!quote:Op maandag 14 januari 2008 13:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
(auf deutsch:) Schade marmelade
Kan de VS niet Eemnes aanvallen, in plaats van Iran? Stuk dichterbij ook, en sneller klaar. Die beveiliging stelt nix voor natuurlijk.
Hoe laat gaat Brian naar Juize FM, of is hij al weg?
Hij kan zo al geen woord rechtuit zeggen laat staan dat ie kan schrijven!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:20 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja, zo is het idd. Ik vind het kut om te zien dat het hem ook echt opbeurt.
Braaien zei net dat hij na de nieuwe track van Luuc gehoord te hebben meteen zin kreeg om te gaan schrijven...... (wat een talent, altijd met zijn ding bezig. zelfs in de slaap/standby-modus waarin hij al 8 maanden verkeert)
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:29 schreef beequeen het volgende:
OMG, Brian zag in Hilversum weer een moeder achter een kinderwagen, er liep geen vader naast. Hij kon zien dat het een alleenstaande moeder is........knap toch?
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:30 schreef beequeen het volgende:
Zelfs Tanner is van slag en is er maar bij gaan liggen. De stem van Amanda reikt wrs tot Hilversum.
[ afbeelding ]
De opzet is om Lieke niet op de ontslagstoel te zetten zodat Claire niet kan zeggen dat ze Lieke in het spel heeft gehouden.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:31 schreef neehe het volgende:
Dubbele lul zal wel veel met Clair gaan praten over Lieke, en haar proberen over te halen om Lieke er uit te stemmen.
Amandel en Zeurlene worden zogenaamd vriendinnen van Claire in de hoop dat ze Lieke er uitstemd.
Staat d'r leuk...maar misschien toch wat bloot.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:43 schreef beequeen het volgende:
Amanda probeert zich in een truitje van Lieke te proppen en krijgt het bijna niet meer uit.
[ afbeelding ]
Op de plek van 1 van de gasten zodat die kunnen opsodemieteren, het is toch niet in vraag dat als er een miljonair geen slaapplek heeft wie er weg moet?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, dat heeft Lieke goed bekeken om nast Jaap te gaan liggen en te blijven liggen.
Zou toch wel leuk zijn als Jaap eens een vrouw kreeg om te slapen, waar moet Lieke dan liggen?
Ah gossie, sneu, hopelijk hoeft ze niet zo'n trechter, vind ik er altijd zo zielig uit zien.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:46 schreef beequeen het volgende:
Dilana is met haar oor in het prikkeldraad blijven hangen, wrs moet het gehecht worden.
euuuuh gaap ?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:13 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft een goed punt.
Hij zegt dat toen Lieke ontslagen werd zij heel stellig was.....ze wilde geen ratatie met Huub omdat hij in dat hok zat en zij niet.
Nu is het precies omgekeerd, zij zit in het hok en Q is buiten, toch wil ze het proberen met Q.
Huub vindt dat raar, José ook.
Lieke verdedigt zich met hand en tand maar kan haar punt niet echt maken. Ze begint weer te hey'en.
Wie zijn hun?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:20 schreef Nomrc2 het volgende:
maar je kan niet zeggen dat ze niet hun best doen
wat zijn dat toch voor rare suggestieve opmerkingen?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:31 schreef beequeen het volgende:
Het lukt Lieke niet de rest van de wannabees te overtuigen, let op het pitchiri mondje.
[ afbeelding ]
Rare suggestieve opmerkingen...niet toegestaan?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:44 schreef riri het volgende:
[..]
wat zijn dat toch voor rare suggestieve opmerkingen?
waarom is een mondje een pichiri mondje?
Niks suggestiefs aan, gewoon een constatering.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:44 schreef riri het volgende:
Alsof hijdat anders wel zou zienquote:Op maandag 14 januari 2008 15:41 schreef beequeen het volgende:
De rat geniet, hij hoeft geen tv te maken.
[ afbeelding ]
Dat betekent gewoon min of meer 'zuinig mondje', een heel normale uitdrukking.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:44 schreef riri het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |