Ik las schrijvers, kon mij daar ook ven alles bij voorstellen.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders..... Het bleek een miscommunicatie over meerdere schijven te zijn....![]()
Uiteindelijk waren ze imo allebei wel een beetje blij dat het uitgepraat is....
Juist dat denk ik ook, anders had ze haar ander dochter wel wat meer begeleiding en steun gegeven.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:46 schreef noekje het volgende:
Volgens mij hebben de camera's ook niets te maken met het feit dat moederlief niet wil komen. Dat mens is veel te druk met zichzelf.
D'r moeder neemt niet op?quote:Op maandag 14 januari 2008 19:54 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda gaat stuk.....
Brian is coolquote:Op maandag 14 januari 2008 19:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vooral bij jezelf blijven en je ding doen
Nee, ze overdacht de brief....quote:
Brian.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:55 schreef riri het volgende:
Wie had dat plaatje opgezet in de chill?
Dat is ook weer waar.....quote:Op maandag 14 januari 2008 19:56 schreef Copycat het volgende:
En, als Amanda haar moeder zo graag wilt zien, dan gaat ze toch gewoon naar huis.
Geen greintje medelijden meer met dat wicht.
En wat zeggen we dan met zn allen!::::: WHAT (oeps) GOES (oeps) AROUND COMES AROUND!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 14 januari 2008 19:56 schreef Copycat het volgende:
En, als Amanda haar moeder zo graag wilt zien, dan gaat ze toch gewoon naar huis.
Multitalent regisseur St Brianquote:Op maandag 14 januari 2008 19:55 schreef riri het volgende:
Wie had dat plaatje opgezet in de chill?
Ik krijg de rillingen van hem, dus je zou wel eens gelijk kunnen hebbenquote:
Dat jij dat heerlijk vindt daar geloof ik geen zak van, daarvoor erger jij je teveel in je commentaar.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk zoals de reguliere beelden/woorden verdraaid. Er werd een opmerking gemaakt door Lieke of Brian, dat is niet helemaal duidelijk. Een van de 2 zei: Nu de beveiliging binnen is durf je niks meer, waarop Huub reageerde en trapte de vaas kapot. Niet echt handig maar zo ging het wel.
Tuurlijk, ik zet 100 ceepees in dat Mamanda idd aanwezig is, dit is een rookgordijn en levert mooie tv beelden op.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:54 schreef Marieke_B het volgende:
nou...als jij zo slecht bent, ben je niet alleen..
ik vind deze huilscène met muzieke begeleiding ook ietwat gescript overkomen![]()
zullen we een wedje leggen?
uiteindelijk komt mamanda gewoon op de jaardag..
Lekker Briantilliaans, Goesjequote:Op maandag 14 januari 2008 19:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En wat zeggen we dan met zn allen!::::: WHAT GO'S AROUND COMES AROUND!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En wat zeggen we dan met zn allen!::::: WHAT GO'S AROUND COMES AROUND!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ze zoiets ook nog even extra aan gaat dikken voor een mooier plaatje.....eigenlijk is het te walgelijk voor woordenquote:
Ik vind de moeder van Amanda wel slim, lekker met een graadje of 25 in Miami zitten, i.p.v. je dochter opzoeken in een vrijwilliig opgezocht gekkenhuis...quote:Op maandag 14 januari 2008 19:56 schreef Copycat het volgende:
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik krijg de rillingen van hem, dus je zou wel eens gelijk kunnen hebben
Het is wel een volhouder, dat mens heeft nog nooit opgenomenquote:Op maandag 14 januari 2008 20:02 schreef Marieke_B het volgende:
Brian gaat CP's zoeken..Aman gat zo mama bellen.
Dat is nou tv de redactie zal wel geen ruk geven om die mensen zijn willen alleen maar cijfertjes zien.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:00 schreef riri het volgende:
[..]
Dat ze zoiets ook nog even extra aan gaat dikken voor een mooier plaatje.....eigenlijk is het te walgelijk voor woorden
Echt??? Maakt iemand er een filmpje van, dan heb ik een nieuwe avatarquote:Op maandag 14 januari 2008 20:05 schreef Starlie het volgende:
Gaat Amanda zichzelf nu verzuipen in de fontein?!
Leandra, bedankt voor de OP, je hebt er wat van gemaakt.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:45 schreef Leandra het volgende:
Had Dilana een kraag gekregen:
en besloot ondergetekende daarom maar Mike-fan te worden...
Wie weet houdt het hem wat langer in de villa als er over hem gepost wordt
Nostalgist steunt de strijd voorMikey
en begon ook Mike plaatjes te posten.
[ afbeelding ]
Cap: Nostalgist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |