Ik denk dat die stroom storing van laatst ook wel in ons voordeel is!quote:Op maandag 14 januari 2008 13:32 schreef eer-ik het volgende:
Zelf zorgen voor baby boom
That'll do the trick
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:53 schreef KaheemSaid het volgende:De eerste van de baby boom komt er aan !!!! Etc. gefeliciteerd!
Dat klinkt wel erg drastisch. Heb je het onmogelijk gemaakt dan ?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:55 schreef Etcetera het volgende:
op dit moment zou ik willen dat dat het geval was kaheem![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg drastisch. Heb je het onmogelijk gemaakt dan ?
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
Óf je vertelt wat er aan de hand is, óf je houdt op met ons hier nieuwsgierig te maken!
Gewoon bellen joh.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mijn papa is vandaag jarig, straks maar eens even kijken of een bezoekje nog in de agenda past!![]()
wie ben jijquote:Op maandag 14 januari 2008 14:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Jippie, ik heb weer internet. Hebben jullie me gemist, nadat mijn verbinding er om 19:00 gisteren genoeg van had?
Nou, ik heb niet zo'n gebrek aan sociale vaardigheden, dat ik met 1 vraag heel het bedrijf al tegen me in het Harnas jaag!quote:
Ik heb er vanacht best wel slecht door kunnen slapen (ik denk je zit nog in de kroeg)!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Jippie, ik heb weer internet. Hebben jullie me gemist, nadat mijn verbinding er om 19:00 gisteren genoeg van had?
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Nou, ik heb niet zo'n gebrek aan sociale vaardigheden, dat ik met 1 vraag heel het bedrijf al tegen me in het Harnas jaag!
quote:
Je zei zelf dat je liever had gehad dat je jezelf onvruchtbaar had gemaakt. Weet niet wie hier dan het meest overdrijft!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]overdrijven kun je in elk geval wel
Nee, ik was vroeg terug. Ik heb gisteren ook niet gedronken, dus dan blijf je ook niet zo snel tot laat in de kroeg hangen.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:43 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik heb er vanacht best wel slecht door kunnen slapen (ik denk je zit nog in de kroeg)!
Precies, ik zat helemaal te wachten op allerlei doomsday scenerio's . Viel dat ff tegen!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:45 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je zei zelf dat je liever had gehad dat je jezelf onvruchtbaar had gemaakt. Weet niet wie hier dan het meest overdrijft!
ik dacht dat ik beweerde dat ik liever zwanger wasquote:Op maandag 14 januari 2008 14:45 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je zei zelf dat je liever had gehad dat je jezelf onvruchtbaar had gemaakt. Weet niet wie hier dan het meest overdrijft!
als je op het moment zelf hoort dat je iets hebt gedaan waar van mensen not amused zijn, er geen begeleider in de buurt is die meteen zegt dat het wel meevalt dan ga je in je hoofd wel doemscenario's afspelen hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Precies, ik zat helemaal te wachten op allerlei doomsday scenerio's . Viel dat ff tegen!
Ja inderdaad, dat viel mij ook wat tegen.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Precies, ik zat helemaal te wachten op allerlei doomsday scenerio's . Viel dat ff tegen!
Oké, dat is wel mooi even. Bij welk uitzendburo zit je?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:42 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, mag van de baas, moet naar het uizendburo om hier aan het werk te kunnen zaterdagen
Nou sorry hoor, klinkt nogal drama queen...quote:Op maandag 14 januari 2008 15:03 schreef Etcetera het volgende:
als je op het moment zelf hoort dat je iets hebt gedaan waar van mensen not amused zijn, er geen begeleider in de buurt is die meteen zegt dat het wel meevalt dan ga je in je hoofd wel doemscenario's afspelen hoor
ik lust geen kiwiquote:Op maandag 14 januari 2008 19:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga mezelf zo even een schop onder mijn kont geven richting het zwembad.
Tot morgen
the man with the planquote:Op maandag 14 januari 2008 19:50 schreef Deansensitized het volgende:
Mooi! Vanavond Stage SC meet bij Luctor thuis! [ afbeelding ]
Daar heb je toch maar mooi 20 minuten van kunnen genieten.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De cracottes zijn op. Ze zitten nu alleen nog aan mijn gehemelte geplakt
En het was maar een zakje van 70 gram, met maar 0,7 gram verkeerde vettenquote:Op maandag 14 januari 2008 20:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daar heb je toch maar mooi 20 minuten van kunnen genieten.
Goed bezig.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En het was maar een zakje van 70 gram, met maar 0,7 gram vet
Dus ben weer geslaagd voor mijn Sonja Bakker-dieet
as usualquote:Op maandag 14 januari 2008 20:06 schreef Deansensitized het volgende:
I'm only here for the beer! [ afbeelding ]
ik ga volgende week naar de nieuwe voorstelling van Klaas van der Eerden (Klaassie!) heen, genaamd Wortelsquote:Op maandag 14 januari 2008 20:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Goed bezig.
Ik heb zin in zaterdag. Naar Wende Snijders' nieuwe theatershow. Recensies zijn alom lovend. Jammer dat het theater in Den Helder staat, toch een beetje een nadeel aan een vrij mooie zaal. Maar als je binnen zit merk je daar gelukkig weinig van.
klopt als een busquote:Op maandag 14 januari 2008 20:31 schreef Deansensitized het volgende:
Klaas heeft me nog nooit echt kunnen boeien, wellicht word de nieuwe show beter.
Komt hij vanavond niet op tv? Met Extreem!? Half tien, Nederland 3 geloof ik...
Jij ook al.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
as usual![]()
c
[..]
ik ga volgende week naar de nieuwe voorstelling van Klaas van der Eerden (Klaassie!) heen, genaamd Wortelsen ik weet nu al dat het een gruwelijke voorstelling gaat worden, want Klaas is vet!!!
heb je Wortels al 2 keer gezien??quote:Op maandag 14 januari 2008 20:32 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Jij ook al.
Ik ben nu al 2 x naar zijn nieuwe show geweest.
Ik ben zijn nr 1 fan
Die heb ik eens (deels?) gezien, maar vond 'm niet erg sterk. Terwijl op dat moment veel mensen wel erg over de show te spreken waren.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:31 schreef Deansensitized het volgende:
Klaas heeft me nog nooit echt kunnen boeien, wellicht word de nieuwe show beter.
Komt hij vanavond niet op tv? Met Extreem!? Half tien, Nederland 3 geloof ik...
broertje heeft Schaap wel gezien, ik heb helaas alleen van hem mogen genieten op TV en DVDquote:Op maandag 14 januari 2008 20:35 schreef Loontjah het volgende:
Nee 2 verschillende locaties.
Ik heb schaap zelfs 3 x gezien..
Zo mooi
11 mensen vermoord,quote:Op maandag 14 januari 2008 22:38 schreef Deansensitized het volgende:
Goed bezig Ilona! Geen verstand van, maar ziet eruit alsof je het goed gedaan hebt
Ik ben zelf meer van TDM, weet niet welk spel dit is maar ik speel het liefst wat in een 2e wereldoorlog omgevingquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:35 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb 19 vlaggen gehaald, dus 19 x een gebied veroverd.
Ja eerst altijd 3 x dood gaan, en dan ben je wakker en alert.
Echt verslavend.
Je krijgt pas de punten/dinars als je het potje uitspeelt, dat is dan weer een nadeel.
Hoe oud is die geworden? Mijn papa werd gister 56!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:42 schreef jslavenburg het volgende:
Mijn pa is vandaag jarig
Gaan meisjes makkelijker dood? Wat voor spel is het Loontjah?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:58 schreef Loontjah het volgende:
Ik zal eens opzoeken waar het verhaal ligt ja.
Natuurlijk zou ik graag niet "dood" gaan, maar ben tenslotte een meisje.
Ik speel maar een maandje, en vind het best goed.
ben ik niet hoor, heb alleen een overmatige fantasiequote:Op maandag 14 januari 2008 16:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, klinkt nogal drama queen...
quote:
Eén nadeel aan de Lord of the Rings is dat je sterk merkt dat de schrijver is beïnvloed door de geschiedenis van Europa. Waarbij de katholieke Engelsen, Schotten en Ieren aan de ‘goede’ kant van de streep staan. Terwijl de ‘heidense’ volken neergezet worden als de Orcks, de Uruk Hai, Cave Trolls en meer. Natuurlijk zijn deze overeenkomsten wel logisch aangezien geschiedenis een grote invloed heeft op de mens zijn gedachtegang. Het nadeel hiervan is dat de verkeerde zijde de winnende partij in de Lord of the Rings is.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:28 schreef Deansensitized het volgende:
Zo kan je het ook stellen Siebren
Joh, een analogie in een fantasy boek, dat heb ik nou nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Eén nadeel aan de Lord of the Rings is dat je sterk merkt dat de schrijver is beïnvloed door de geschiedenis van Europa. Waarbij de katholieke Engelsen, Schotten en Ieren aan de ‘goede’ kant van de streep staan. Terwijl de ‘heidense’ volken neergezet worden als de Orcks, de Uruk Hai, Cave Trolls en meer. Natuurlijk zijn deze overeenkomsten wel logisch aangezien geschiedenis een grote invloed heeft op de mens zijn gedachtegang. Het nadeel hiervan is dat de verkeerde zijde de winnende partij in de Lord of the Rings is.
Waar mijn voorvaderen ooit een keer er niet in geslaagd zijn het geloof buiten Friesland te houden (de friezen hebben hun best gedaan, denk aan de doping van Redbad en het moorden van Bonufatius). Daar lukt het de Orcks e.d. niet om de Ring van de Doemberg af te houden.
Het minst fijne in dit verhaal is dat wij neergezet worden als dom, gemeen en lelijk. Vooral dat gemene zit mij dwars aangezien mensen die strijdend ten onder gaan rechtstreeks naar het Walhalla gaan, oftewel degene die jij vermoord in de strijd die gaat naar de hemel! Is dat gemeen? We worden als slecht neergezet terwijl we mensen het beste gunnen en het kwade ‘katholieke’ geloof wordt neergezet als vrolijk, zonnig en wit. Vreselijk!
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:10 schreef Loontjah het volgende:
Gelukkig maar.
Mijn half zus was op der 17e al zwanger.
Heb het stiekem gestolen van Varg Vikernes (van de band Burzum), de man die nog steeds vast zit voor het vermoorden van Euronymous van Mayhem en het afbranden van drie kerken. Het is een enigszins ziek heerschap, maar zijn bevindingen over The Lord of the Rings vond ik heerlijk. Alleen schreef hij dan vooral over de Noormannen en de Vikingen van welleer en niet over de Friezen. Burzum betekend dan ook donker in de “black speech of Mordor”.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, een analogie in een fantasy boek, dat heb ik nou nooit meegemaakt
Ja, die gast werd ook genoemd in die docu "A headbangers journey". Vreemd volk hoor, die scandinaviërs...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:15 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heb het stiekem gestolen van Varg Vikernes (van de band Burzum), de man die nog steeds vast zit voor het vermoorden van Euronymous van Mayhem en het afbranden van drie kerken. Het is een enigszins ziek heerschap, maar zijn bevindingen over The Lord of the Rings vond ik heerlijk. Alleen schreef hij dan vooral over de Noormannen en de Vikingen van welleer en niet over de Friezen. Burzum betekend dan ook donker in de “black speech of Mordor”.
Komt Loontjah ook van het Kamp?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:16 schreef Loontjah het volgende:
Ze woont nu met een andere man in een woonboot.
Daarna heeft ze nog 2 kinderen gekregen.
Dikke kans dat ze dat nog zit hoor, Tattoos spoel je er niet zo even afquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:16 schreef Loontjah het volgende:
Toendertijd zat ze ook helemaal onder de tattoo's en piercings.
Kijk, dat gaat nog ergens overquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:15 schreef KaheemSaid het volgende:
Heb het stiekem gestolen van Varg Vikernes (van de band Burzum), de man die nog steeds vast zit voor het vermoorden van Euronymous van Mayhem en het afbranden van drie kerken. Het is een enigszins ziek heerschap, maar zijn bevindingen over The Lord of the Rings vond ik heerlijk. Alleen schreef hij dan vooral over de Noormannen en de Vikingen van welleer en niet over de Friezen. Burzum betekend dan ook donker in de “black speech of Mordor”.
Narnia ken ik niet en daar kan ik dus niet over oordelen!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, die gast werd ook genoemd in die docu "A headbangers journey". Vreemd volk hoor, die scandinaviërs...
Maar ik bedoel bij LOTR kun je er nog best veel in zien, bij Narnia (geschreven door een streng gelovige die lijnrecht tegenover Tolkien stond) hebben ze het niet al te moeilijk gemaakt...
Goede vraag... aan hem moest ik dan ook meteen denken.. Wat een doos zeg, gewoon dingen zeggen puur omdat het shockerend is. Precies zoals Alice Cooper daarna zegt, als hij ze in een winkelcentrum tegenkomt staan ze bibberend met hun albums, 'Mag ik alstublieft uw handtekening, meneer Cooper?' .quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:27 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Narnia ken ik niet en daar kan ik dus niet over oordelen!
Die Noren van de Inner Circle waren inderdaad een beetje vreemd. Daar zaten wel zulke zieke gevallen bij, gecombineerd met een stuk klote herrie waar ik niet veel mee heb. Heb er wel vrij veel over gelezen en heb ook vrij veel van die bands wel beluisterd, maar kan er niet echt van genieten.
Wie is dat ook alweer die in "A Headbangers Journey" zo mooi met zijn kelk rooie wijn zit te draaien en dan antwoord met het enkele woord "Satan" op de vraag waar hij zijn inspiratie vandaan haalt?
Ow, dat stukje gaat over de interviewer en Gaahl gozer...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:31 schreef Deansensitized het volgende:
Maar Alice is nu overtuigd christen als ik het goed heb... het kan raar lopen
Ja eerder verkeerd geschreven...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:35 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, subtiele hints
En sorry Guus, even verkeerd gelezen dan
Mayhem heeft inderdaad een cd met een lijk op de voorkantquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kijk, dat gaat nog ergens over
Dat is toch ook die band die vervolgens een foto van dat lijk op de volgende cd hoes plaatsten?
Had ik ook gezegt als mijn theory zo ontkracht was!quote:En dat van die Groningers en Bonifatius was niet een zwaar christelijk iemand verder hoor, was Rients Gratema volgens mij, een keer in een cabaret stuk van hem
Was dus puur bedoeld als grap, en je kan er soms Gronigers flink mee op de kast krijgen
Inderdaad, die moet je eigenlijk wel een keer gezien hebben. Maar Hosti wordt shockeren niet heel vaak in de Metal Scene gebruikt?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja eerder verkeerd geschreven...
Maarre je hebt die docu nooit gezien? Ik dacht dat jij wel een metalhead was, kun je niet veroorloven om deze niet gezien te hebben...
Ja tuurlijk, dat is ook het deel dat mij totaal niet trekt in metal, veel te kinderachtig. Ik bedoel, leuk enzo, maar als nuchtere nederlander is er wel meer nodig om mij te shockeren dan vleermuishoofden afbijten, zeggen dat je satans baby wilt en varkensbloed drinken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:40 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Inderdaad, die moet je eigenlijk wel een keer gezien hebben. Maar Hosti wordt shockeren niet heel vaak in de Metal Scene gebruikt?
Ze kunnen me met een keiharde show veel meer shockeren dan met van zulke zaken op het podium inderdaad. Al vond ik zulke dingen als de Inner Circle dan wel weer intressant om te lezen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat is ook het deel dat mij totaal niet trekt in metal, veel te kinderachtig. Ik bedoel, leuk enzo, maar als nuchtere nederlander is er wel meer nodig om mij te shockeren dan vleermuishoofden afbijten, zeggen dat je satans baby wilt en varkensbloed drinken.
Hou het maar gewoon bij muziek maken.
Whehehehequote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:44 schreef Loontjah het volgende:
Vanavond allemaal voetbal kijkenSV-Deurne - Feijenoord
Het is zeker leuk en vermakelijk om te lezen, maar vraag me dan altijd af hoeveel er van waar is, en hoeveel aanstellerij er bij komt kijken...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:45 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ze kunnen me met een keiharde show veel meer shockeren dan met van zulke zaken op het podium inderdaad. Al vond ik zulke dingen als de Inner Circle dan wel weer intressant om te lezen.
Wat voor muziek ga je dan voor Hosti (PM me anders even als het hier echt niet thuis past)
Ja maar dat stond gewoon los van metal, dat waren een stel vervelende kinderen die opgegroeid zijn in een onderdrukkende christenongeving, dus gingen ze zich afzetten op zulke manier. En dan die stukjes over die leden van Mayhem... tja... die gasten waren (zijn) gewoon niet helemaal normaal. Dat verhaal van die schedel van die gast heb ik ook gelezen... erg vreemd allemaal.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:45 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ze kunnen me met een keiharde show veel meer shockeren dan met van zulke zaken op het podium inderdaad. Al vond ik zulke dingen als de Inner Circle dan wel weer intressant om te lezen.
Nou ja het heeft aardig wat koppen gekost en ze zijn ook echt wel met zieke dingen bezig geweest. Het heeft onder andere 22 kerken gekost en ze hebben getracht de kroonprinses te verkrachten. Google maar gewoon even op Inner Circle aangevuld met Mayhem ofzo (of ga naar de site van Varg Vikernes die is ook wel intressant) Eerste link.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Het is zeker leuk en vermakelijk om te lezen, maar vraag me dan altijd af hoeveel er van waar is, en hoeveel aanstellerij er bij komt kijken...
Iemand van jullie links naar die verhalen?
Marloes!
Ik bedoel, die namen ook. Dead, Helhammer, Blasphemer, Necrobutcher...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Nou ja het heeft aardig wat koppen gekost en ze zijn ook echt wel met zieke dingen bezig geweest. Het heeft onder andere 22 kerken gekost en ze hebben getracht de kroonprinses te verkrachten. Google maar gewoon even op Inner Circle aangevuld met Mayhem ofzo (of ga naar de site van Varg Vikernes die is ook wel intressant) Eerste link.
Even een citaat: Dead wore his "Corpse Paint" — white and black makeup inspired by the plague. When he was performing, Dead inhaled from a plastic bag holding a decayed raven. "He needed to get the stench of death before every song," Hellhammer explain.
Omdat de een meer true-metal zou zijn dan de ander...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik bedoel, die namen ook. Dead, Helhammer, Blasphemer, Necrobutcher...![]()
Maar dan nog waren het behoorlijk ruige gasten, elkaar opwachten en neersteken en shit...
Nou, als je net zo'n nuttcase als necroblasphemerannihilator zo zijn vast wel.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:00 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Omdat de een meer true-metal zou zijn dan de ander...
Er zijn ook veel betere bands dan ons, wil niet zeggen dat ik die allemaal neer ga steken toch?
In de eerste plaats heb ik 2 benen dus een duizend poot wil ik me niet noemen!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
Joh, dit is SC dus mogen we het over alles hebben toch?
Maar welke muziek ik luister is echt heel verschillend, kwa metal luister ik momenteel veel Chimaira, Mastodon, Machine Head, Slayer, Textures (nederlanders), Gojira, My Dying Bride, Opeth en nog wat ander spul.
Mijn favoriete band is toch wel Tool.
Maar ik luister echt heel veel verschillend spul, ligt echt aan mijn bui, van vivaldi naar underground nederhop naar Nile naar tiesto naar Underworld naar Industrial Hardcore naar doommetal.
Ben een duizendpoot. Jij?
Die lui waren sowieso niet echt toerekenings vatbaar.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:00 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Omdat de een meer true-metal zou zijn dan de ander...
Er zijn ook veel betere bands dan ons, wil niet zeggen dat ik die allemaal neer ga steken toch?
Dat is echt grappig, alles (echt alles) wat jij hier opnoemt heb ik op mijn mp3 speler staan. Maar ja, dan kun je jezelf imho ook een 'muzikaleduizendpoot' noemen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:06 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
In de eerste plaats heb ik 2 benen dus een duizend poot wil ik me niet noemen!
Slayer, Opeth, Textures, Nile en Underworld heb ik wel live gezien. Dus wat dat aangaat kan ik nog wel een beetje met je lijstje mee komen. Ik luister ook vrij gevarieerde muziek. Van Friese troubadours tot Metal inderdaad. Zo luister ik de laatste tijd vrij veel naar Piter Wilkens, maar ook naar Vader, Nile, Slayer en aanverwanten. Radiohead staat hier vaak aan en de band waar ik de meeste cd’s van heb is Dream Theater.
Ook de vroegere New Wafe / Gothic scène kan ik goed waarderen (denk hierbij aan Sisters of Mercy, Joy Division en ik weet niet of het hier echt aan verwant is Type ‘O Negative). Verder kan ik de stoner rock zeer goed waarderen, vooral Kyuss geniet hierbij mijn voorkeur.
Ja wat moet je er verder nog allemaal over zeggen, als ik over straat loop heb ik vaak de Amelie soundtrack van Ian Tiersen aan staan en als ik thuis zit heb ik ook vaak oude muziek aan (Sittin’ on the Dock van Otis Redding is bijvoorbeeld ook een geweldig nummer). Verder kan ik vaak Nederlandstalige muziek ook wel waarderen (hierbij bedoel ik niet van ‘ik heb een toe toe toeter’ maar zaken als Stef Bos en meer!)
Zondag heb ik trouwens nog even een paar Prodigy cd's afgedraaid, dat blijft ook heerlijk! Het Hardcore genre ben ik ook helemaal vergeten, bands als Terror, Madball, HAtebreed, Sick off it All en dan het liefst live!
Je liegt, jij het Piter Wilkens niet!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is echt grappig, alles (echt alles) wat jij hier opnoemt heb ik op mijn mp3 speler staan. Maar ja, dan kun je jezelf imho ook een 'muzikaleduizendpoot' noemen.
Ow, daar las ik overheen, dacht dat dat een friese muziek was, hou niet van friezen. In mijn vergelijking is dat dan weer limburgse muziek. Excuus.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je liegt, jij het Piter Wilkens niet!
Iemand met zo'n muziek smaak hoeft zijn excuses geenszins aan te bieden !quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, daar las ik overheen, dacht dat dat een friese muziek was, hou niet van friezen. In mijn vergelijking is dat dan weer limburgse muziek. Excuus.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:40 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hallo KiwiTjuHh ben je vandaag ook weer in mijn woonplaats te vinden?!
quote:
Ik vind over het algemeen een zanger overtuigender overkomen als een vrouw, terwijl ik bij jou best wel veel zangeressen zie ! Verder niet echt een brede smaak!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:43 schreef Loontjah het volgende:
Ik luister naar:
Krezip
Alicia Keys
Nelly Furtado
Alanis Morissette
UB40
Evanescence
Ligt aan mijn bui.
Als je deze artiesten noemt dan vind ik het geen brede smaak, als je zegt dat je naar die genres luistert vind ik het al breder over komen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:53 schreef Loontjah het volgende:
Pop
R&B
Reggea
Gothrock
Geen brede smaak???
Daarom zei ik ook dat ik vond dat je geen brede muziek smaak hadquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:15 schreef Loontjah het volgende:
Qua genre wel ja.
Ik heb geen zin in onbekende bandjes.
Ik luister heel graag naar radio, en wil dan graag mee kunnen zingen
Daar is maar oplossing voor. Praten met je ouders!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:35 schreef Loontjah het volgende:
Probleempje:
Ja, je hebt wel even genoeg aan je eigen leven. Je kan dat [socializen met je familie] toch echt niet je hele leven doen/volhouden? Ze zal je toch eens 'los moeten laten'.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:35 schreef Loontjah het volgende:
Probleempje:
Ik woon nu 14 maanden op mijzelf. Eerst 10 km van mijn ouders, en nu 1,2 km. Ik woon dus vlakbij mijn ouders en zus. Nu zijn we altijd hecht geweest, veel leuke dingen doen, thuis veel zitten etc.
Nu wil het voorval zijn dat als mijn moeder 2 of 3 dagen niks van mij gehoord heeft, heel kattig gaat doen. Ze geeft aan dat hun ook nog bestaan, of ik nog leefde en etc.
Hoe kom ik hier van af. Hun begrijpen toch ook wel dat ik nu een ander leven leid. Zeker nu ik 40 uur per week werk.
dat ja + er over praten zoals Kiwi al vermelde.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, je hebt wel even genoeg aan je eigen leven. Je kan dat [socializen met je familie] toch echt niet je hele leven doen/volhouden? Ze zal je toch eens 'los moeten laten'.
Best wel cool ja, maar ook gigantisch ziekquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:37 schreef Deansensitized het volgende:
Best cool wel, als je zo wat de levensverhalen van die Noorse Black Metal lui doorleest
Count Grishnackh, Euronymous, Sordeth enzo
Sorry stranger, ik heb niet zo'n account en aangezien ik vrij weinig muziek via mijn pc afspeel lijkt me dit ook niet echt een optie. Verder best wel intressant inderdaad en zal vanavond (als ik vanavond tijd heb want moet ook even huishouden) even naar jou account kijken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:34 schreef Stranger het volgende:
Weet niet of je het al had gepost, maar heb jij toevallig een last.fm account kaheem? Ben wel geinteresseerd daarin dankzij je muziek-posts
http://www.last.fm/user/Stranger82/ <-- de mijne
Ik heb ook zo'n account, (sta volgens mij ook bij een van de 'friends' bij strangers account. )quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Best wel cool ja, maar ook gigantisch ziekIk hoop niet dat Kramtried deze toekomst heeft.
[..]
Sorry stranger, ik heb niet zo'n account en aangezien ik vrij weinig muziek via mijn pc afspeel lijkt me dit ook niet echt een optie. Verder best wel intressant inderdaad en zal vanavond (als ik vanavond tijd heb want moet ook even huishouden) even naar jou account kijken.
Ben jij trouwens nieuw hier ? Want voor mij ben je nog een beetje een vreemdeling ! Zoja welkom! en anders mijn excuses!
Dan benoem je dat ook in het gesprek.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:13 schreef Loontjah het volgende:
[R&P] Ik ben gewoon bang, dat hun gaan denken dat ik niks om ze geef en zo.
Dat je iets om iemand geeft laat je toch niet blijken door de kwantiteit van de omgang!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:13 schreef Loontjah het volgende:
Ach, komen ze wel overheen. Ben dit jaar met kerst niet thuis geweest, gewoon om te kijken hoe hun zouden reageren. Is goed voor de relatie, versterkt het alleen maar.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:13 schreef Loontjah het volgende:
het is houdt Hosti, hoevaak moet ik je dat nog vertellen!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n account, (sta volgens mij ook bij een van de 'friends' bij strangers account. )
Heel leuk als je van statistiekjes enzo luistert.
Wat een gigantisch typo...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:16 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
het is houdt Hosti, hoevaak moet ik je dat nog vertellen!
Als ik dat gedaan had, dan hadden ze mij nu uit de familie verbannen. Ik weet het zeker.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, komen ze wel overheen. Ben dit jaar met kerst niet thuis geweest, gewoon om te kijken hoe hun zouden reageren. Is goed voor de relatie, versterkt het alleen maar.
Inderdaad ziek ja, maar wat ik wel kan waarderen is dat ze echt gaan voor waar ze voor staan. Ze geven zich 200% voor hun ideologie en schromen niks, kerken afbranden, andere bandleden neersteken, kleden en gedragen als hun voorvaderen...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:11 schreef KaheemSaid het volgende:
Best wel cool ja, maar ook gigantisch ziekIk hoop niet dat Kramtried deze toekomst heeft.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Inderdaad ziek ja, maar wat ik wel kan waarderen is dat ze echt gaan voor waar ze voor staan. Ze geven zich 200% voor hun ideologie en schromen niks, kerken afbranden, andere bandleden neersteken, kleden en gedragen als hun voorvaderen...
Dat mééén je toch niet? Ik bedoel (kamper of niet) hoe oud ben je nu? Moet je toch wel allemaal zelf weten enzo?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:20 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Als ik dat gedaan had, dan hadden ze mij nu uit de familie verbannen. Ik weet het zeker.![]()
Wel van die Pantherjasjes en koper in je huis?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:32 schreef Loontjah het volgende:
23 jaar, maar absoluut geen kamper.
Ik haat goud en trainingspakken.
Élke dag??quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:36 schreef Loontjah het volgende:
Ik doe het al 14 maanden zo.
Als ik contact houdt via sms/msn is alles goed.
Hun willen gewoon dat ik iedere dag vraag hoe het met hun gaat etc.
* Loontjah draagt geen panterkleding en heeft geen koper/porselein in huis.
Subtiel.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Rook je shag, ga je graag naar de markt en heb je een hennepkwekerij?
hun?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:36 schreef Loontjah het volgende:
Ik doe het al 14 maanden zo.
Als ik contact houdt via sms/msn is alles goed.
Hun willen gewoon dat ik iedere dag vraag hoe het met hun gaat etc.
* Loontjah draagt geen panterkleding en heeft geen koper/porselein in huis.
Daar klopt gewoon iets niet in jullie relatie, het is niet gezond cq normaal.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:50 schreef Loontjah het volgende:
Jezus Kaheem.
Ik rook niet.
Markt alleen voor verse groentes
en heb geen kwekerij.
@ Hosti, ja zijn dezelfde ouders.
Mijn kat was niks
maar de kitten van mijn zus is alles.
Ze moeten er zelfs voor thuis blijven...
Ze zijn ook al opa en oma dus daar ligt het ook niet aan.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:50 schreef Loontjah het volgende:
maar de kitten van mijn zus is alles.
Ze moeten er zelfs voor thuis blijven...
Hun is hetzelfde als aan hen, gebruik daarom altijd hen. Want het is of hen of aan hen (hun) dus op die manier maak je nooit fouten! (Toch)quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:54 schreef HansU het volgende:
[..]
hun?
dat is echt jouw stopwoordje ofzo?
niet helemaal ABN
Haha, het houd niet op met jou hèquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ze zijn ook al opa en oma dus daar ligt het ook niet aan.
Wanneer je ouders het over thuis hebben, bedoelen ze dan iets van hout wat drijft, en waarbij tegen de zijkanten een soort zijl zit met een wit baksteen motief erop.
Doe er wat aan en je moeder is weer trots op je. Verder is het in naleving van mijn Topic title.quote:
Tot je het zo ver doorvoert dat je hen als bezittelijk voornaamwoord gaat gebruiken, dan mag je wat mij betreft terug naar de basisschool. Bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:59 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hun is hetzelfde als aan hen, gebruik daarom altijd hen. Want het is of hen of aan hen (hun) dus op die manier maak je nooit fouten! (Toch)
quote:Dat is hen woonwagen.
Ik vind het een heel mooi voorbeeld Angel!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tot je het zo ver doorvoert dat je hen als bezittelijk voornaamwoord gaat gebruiken, dan mag je wat mij betreft terug naar de basisschool.
Ik houd nu weer op hoor! Het had zo mooi kunnen zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:10 schreef Loontjah het volgende:
Helaas Kaheem.
Hij is nu 60, dus die kan nu sowieso wel ophouden!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:26 schreef Deansensitized het volgende:
Blijven proberen? Lijkt mij ook niks hoor, met iets thuis moeten zitten terwijl je eigenlijk wel aan het werk kan, al dan niet een compleet andere bedrijfstak...
Dat is wel mooi, maar dat kan bij mijn vader ook nog (al weigert die pertinent om in het studentenhuis iets te doen). Dit terwijl die ook redelijk wat uurtjes in de week werkt. Maar dat zit er bij sommige mensen gewoon in!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:27 schreef Loontjah het volgende:
Maar van de andere kant geniet ik zo wel van mijn vader. Hij heeft meer tijd voor ons. Voor een (technische) klusje kun je hem zo vragen.
Nee, daar zijn inderdaad genoeg schoolverlaters voor, waar ook wat sneller in geïnvesteerd zal worden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:30 schreef KaheemSaid het volgende:
Je wordt op je 60ste sowieso al nergens aangenomen, vooral als het om werk gaat wat niet heel erg specialistisch is!
Dean kun je binnenkort niet even bij mij aan het klussenquote:
Sowieso iets om de wasmachine heen bouwen waar de afwasmachine op kan staan en deze aansluiten!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:40 schreef Deansensitized het volgende:
Gefeliciteerd Ilona!!
Zal wel toch?
En wat moet er zoal gebeuren Siebren?
Je kan zo bij de bouwmarkt een dimmerschakelaar halen en die in plaats van je gewone aan/uit schakelaar aan de muur bouwenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Sowieso iets om de wasmachine heen bouwen waar de afwasmachine op kan staan en deze aansluiten!
Verder moet er nog een dimmer komen voor de kroonluchter en moet mijn slaapkamerlicht (welke nu op een verkeerde lichtsschakelaar aangesloten zit, nog eens een eigen lichtschakelaar krijgen!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:36 schreef Loontjah het volgende:
Sow, mijn laatste 150 minuten zijn ingegaan.
Daarna ben ik echt officieel geslaagd.
Mits ze mijn laatste weekstaat ondertekenen..
Kritisch persoon dat je bent !quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:57 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je kan zelf wel even een omkisting timmeren niet? En alles wat je dan moet doen is de waterslang eraan draaien en de stekke in het stopcontact steken. Maar weet je zeker dat je je afwasmachine omhoog wil plaatsen? Wel klote legen en vullen
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:06 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Maar ik weet wel vrij zeker dat ik hem omhoog hebben wil.
Doe ik al sinds ik er woon, dat is toch geen werk voor blanken!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:17 schreef Deansensitized het volgende:
Daarom, eerst de belangrijke dingen, afwassen met de hand gaat ook prima
Ik heb het ook nog nooit anders gedaan hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Doe ik al sinds ik er woon, dat is toch geen werk voor blanken!
mijn wasmachine is thuis kapot. Gister maar even de stad ingegaan om nieuwe blouzen en boxers enzo te kopen zodat ik genoeg heb om te dragen totdat ik weer naar mijn ouders ga (dit weekend)quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:45 schreef Loontjah het volgende:
Zijn afwasmachine is kapot, of jij even wilt afwassen.
Hebben jullie thuis geen afwasmachine ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit anders gedaan hoor
En anders huur je er een neger voor in
Jij noemt het decadent, ik noem het luiquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
Vaatwassers ftw! (decatente studenten)
Ik kom ook uit een gezin waar hard werken geen zonde is (mijn papa en mama hebben naast hun werk het huis waarin we wonen zelf gebouwt). Ik ben ook absoluut niet opgegroeit in overdreven luxe. Mijn pa heeft gewoon de schurft aan afwassen en dan koop je een afwasmachine toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:40 schreef Deansensitized het volgende:
Och, het is gewoon net wat je gewend bent. Wij zijn gewoon niet echt een familie die luxe dingen wil/nodig vind. Ook met het oog op de zuinige opvoeding die mijn ouders [en wij daardoor ook] van huis uit meegekregen hebben. En dat met het feit van hard werken en ergens moeite voor moete doen niks mis is.
En met de hand afwassen stelt toch echt niks voor hoor
Dat wij dan wel weer, een bad. Alleen zit ik er nooit inquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:51 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik kom ook uit een gezin waar hard werken geen zonde is (mijn papa en mama hebben naast hun werk het huis waarin we wonen zelf gebouwt). Ik ben ook absoluut niet opgegroeit in overdreven luxe. Mijn pa heeft gewoon de schurft aan afwassen en dan koop je een afwasmachine toch?
Verder hebben we bijvoorbeeld geen bad in huis, dat vinden ze niet nodig.
quote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 15:47 schreef Isdatzo het volgende:
TT: Waar Isdatzo gezakt is.
![]()
![]()
![]()
Zal 't straks wel even toelichten. bah.
Wij hebben in Groningen ook een bad en ik zit er bijna elke dag wel even in:P Ben 's ochtends ook gewoon te lui om onder de douche te staan zo is het dan ook wel weer !quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat wij dan wel weer, een bad. Alleen zit ik er nooit in
Kutquote:
Dudequote:
Is net een ander iemand dan Isdatzo héquote:
Als het goed zou zijn IsDatZo ook niet, maar je ziet maar weer hoe het gaat Loontjah!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:01 schreef Loontjah het volgende:
Trig is als het goed is niet gezakt.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:00 schreef Loontjah het volgende:
Kwartet Dean, ik zag het nog net.
Mag ik van jou dan van Friesland, de KaheemSaid
Hier ook regen en wind, maar geen kikkers uit de luchtquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:02 schreef HansU het volgende:
eng weer hier
regen, wind, kikkers uit de lucht enzo
atlijd saai dat Frieslandquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:04 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hier ook regen en wind, maar geen kikkers uit de lucht
Hij was toch gezakt, dit zal vast niet zijn bedoeling geweest zijn. Maar soms lopen sommige dingen zo! Dus wie zegt dan dat het Trigalti niet kan overkomen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En Siebren, waar trek je die conclusie nou weer vandaan dan?
Zover was ik ook en trigalti zit in de risico zoné met dat verslaap gedrag van hem!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:04 schreef Loontjah het volgende:
Isdatzo is wel gezakt volgens mij, maar ik houd mijn mond wel weer.
Van die padden die je likken kan, dat zou dan wel weer stoer zijn. (Kikkerlikken! Kikkerlikken!)quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:08 schreef Deansensitized het volgende:
Liever saai dan vliegende kikkers
beter dan vallende injectie naalden toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:08 schreef Deansensitized het volgende:
Liever saai dan vliegende kikkers
Doe niet aan drugs, dus ga ook niet aan het kikkerlikkenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Van die padden die je likken kan, dat zou dan wel weer stoer zijn. (Kikkerlikken! Kikkerlikken!)
Een vliegende kikker staat toch synoniem voor/is toch vaak het gevolg van een waterhoos!?
Dat wel jaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:11 schreef HansU het volgende:
[..]
beter dan vallende injectie naalden toch?
Ik was er ook heilig van overtuigt, maar misschien moet ik voortaan toch maar eens even de dingen lezen voor ik reageer!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:11 schreef Deansensitized het volgende:
Maar zoals je dat zei kwam het over alsof Trig ook al gezakt was...
@ Hansu, gebruikte of nieuwe?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:11 schreef HansU het volgende:
[..]
beter dan vallende injectie naalden toch?
Lijkt me een goed planquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:17 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik was er ook heilig van overtuigt, maar misschien moet ik voortaan toch maar eens even de dingen lezen voor ik reageer!
Ik wil ook wel maar ik moet nog even wat afmaken. Overuren, overuren, overuren!!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:19 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ik ben er weg van! Tot morgen
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:01 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is opzich wel kansloos van hen Ilona
Thnx. Sneeuw hoeft van mij niet zo hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:01 schreef Deansensitized het volgende:
Succes Luctor! Dat zijn de leukste lessen! Of met hevige sneeuwval
sterktequote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:20 schreef Loontjah het volgende:
Ja vind het ook.
Mijn zus heeft mijn email ook laten lezen aan mijn moeder, wat best vertrouwlijk was.
Dus zus is voor mij nu ook even afgeschreven.
Net 10 min met vader ( altijd heel nuchter ) aan de telefoon gehangen. Hij zei dat hij het er ook niet zo mee eens was met moeder, maar dat ik haar wel langer als vandaag kende. Ik heb gezegd dat ik alles zelf wel zal oplossen. Hij zou er met mijn moeder over hebben, omdat hij hoorde dat ik moest huilen.
Ik ben zo boos he!
Ik werk godverdomme 50 uur per week, en mijn zus 25 en die mag altijd klagen.
*zucht*
Had je mij ff moeten vragen..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:59 schreef Loontjah het volgende:
Ja ruzie met thuis.
Ik heb een salontafel te koop, en mensen zouden vanavond komen ophalen.
Maar aangezien ik niet zo van vreemde mensen houd in mijn huis, gevraagd of ouders even "langskwamen". Stuurt zij mij terug dat ik het zelf maar moest oplossen aangezien ik een eigen leven wou leiden.
Op die manier gaan ze nu een anti-reactie toen.. Triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |