Ik denk dat die stroom storing van laatst ook wel in ons voordeel is!quote:Op maandag 14 januari 2008 13:32 schreef eer-ik het volgende:
Zelf zorgen voor baby boom
That'll do the trick
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:53 schreef KaheemSaid het volgende:De eerste van de baby boom komt er aan !!!! Etc. gefeliciteerd!
Dat klinkt wel erg drastisch. Heb je het onmogelijk gemaakt dan ?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:55 schreef Etcetera het volgende:
op dit moment zou ik willen dat dat het geval was kaheem![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg drastisch. Heb je het onmogelijk gemaakt dan ?
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
Óf je vertelt wat er aan de hand is, óf je houdt op met ons hier nieuwsgierig te maken!
Gewoon bellen joh.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mijn papa is vandaag jarig, straks maar eens even kijken of een bezoekje nog in de agenda past!![]()
wie ben jijquote:Op maandag 14 januari 2008 14:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Jippie, ik heb weer internet. Hebben jullie me gemist, nadat mijn verbinding er om 19:00 gisteren genoeg van had?
Nou, ik heb niet zo'n gebrek aan sociale vaardigheden, dat ik met 1 vraag heel het bedrijf al tegen me in het Harnas jaag!quote:
Ik heb er vanacht best wel slecht door kunnen slapen (ik denk je zit nog in de kroeg)!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Jippie, ik heb weer internet. Hebben jullie me gemist, nadat mijn verbinding er om 19:00 gisteren genoeg van had?
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Nou, ik heb niet zo'n gebrek aan sociale vaardigheden, dat ik met 1 vraag heel het bedrijf al tegen me in het Harnas jaag!
quote:
Je zei zelf dat je liever had gehad dat je jezelf onvruchtbaar had gemaakt. Weet niet wie hier dan het meest overdrijft!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]overdrijven kun je in elk geval wel
Nee, ik was vroeg terug. Ik heb gisteren ook niet gedronken, dus dan blijf je ook niet zo snel tot laat in de kroeg hangen.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:43 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik heb er vanacht best wel slecht door kunnen slapen (ik denk je zit nog in de kroeg)!
Precies, ik zat helemaal te wachten op allerlei doomsday scenerio's . Viel dat ff tegen!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:45 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je zei zelf dat je liever had gehad dat je jezelf onvruchtbaar had gemaakt. Weet niet wie hier dan het meest overdrijft!
ik dacht dat ik beweerde dat ik liever zwanger wasquote:Op maandag 14 januari 2008 14:45 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je zei zelf dat je liever had gehad dat je jezelf onvruchtbaar had gemaakt. Weet niet wie hier dan het meest overdrijft!
als je op het moment zelf hoort dat je iets hebt gedaan waar van mensen not amused zijn, er geen begeleider in de buurt is die meteen zegt dat het wel meevalt dan ga je in je hoofd wel doemscenario's afspelen hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Precies, ik zat helemaal te wachten op allerlei doomsday scenerio's . Viel dat ff tegen!
Ja inderdaad, dat viel mij ook wat tegen.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Precies, ik zat helemaal te wachten op allerlei doomsday scenerio's . Viel dat ff tegen!
Oké, dat is wel mooi even. Bij welk uitzendburo zit je?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:42 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, mag van de baas, moet naar het uizendburo om hier aan het werk te kunnen zaterdagen
Nou sorry hoor, klinkt nogal drama queen...quote:Op maandag 14 januari 2008 15:03 schreef Etcetera het volgende:
als je op het moment zelf hoort dat je iets hebt gedaan waar van mensen not amused zijn, er geen begeleider in de buurt is die meteen zegt dat het wel meevalt dan ga je in je hoofd wel doemscenario's afspelen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |