Bah. Plaats dan iets nuttigs.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:05 schreef dndiek het volgende:
tvp
Héél nuttig.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:06 schreef Sjowhan het volgende:
*pwep*
Geloof het of niet, maar ik heb dus toch echt al wat serieuze werkzaken gedaan vanochtendquote:Op maandag 14 januari 2008 10:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, je bent heel productief zo te zien.
Was die blauw?quote:Op maandag 14 januari 2008 10:12 schreef OA het volgende:
Tmaatje niet meer blauw?
Dat geldt voor 90% van de KSC'ers!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:12 schreef OA het volgende:
Frutsel niet meer zwart!
Gisteren was buzzer aan het spelen met zijn knopjes... users werden blauw, mods zwart....quote:
nee? Owh.. shipsquote:Op maandag 14 januari 2008 10:11 schreef dndiek het volgende:
indahnesia.com niet meer blauw?
Ik blijf zo lang mogelijk zwart... totdat het niet meer te verantwoorden is!quote:
Yo niggaah..quote:Op maandag 14 januari 2008 10:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
* Papierversnipperaar proud to be black
If you can't beat them, join them!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:17 schreef OA het volgende:
[..]
Ik blijf zo lang mogelijk zwart... totdat het niet meer te verantwoorden is! [afbeelding]
Yo homiequote:
Zoiets ja.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
If you can't beat them, join them!
Was ik ooit blauw dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Kuuk niet meer blauw?
Na een stuk of wat biertjes?quote:
Werkenquote:Op maandag 14 januari 2008 10:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Waar is iedereen ineens?
Ik lig in bed met koffie.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Waar is iedereen ineens?
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Na een stuk of wat biertjes? [afbeelding]
Tennis kijkenquote:Op maandag 14 januari 2008 10:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Waar is iedereen ineens?
da's beter dan werkenquote:Op maandag 14 januari 2008 10:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik lig in bed met koffie.
Maar het is echt waar!quote:
Mja dat zou wel kunnen kloppen jaquote:Op maandag 14 januari 2008 10:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Na een stuk of wat biertjes?
Dat is dan wel weer een positief puntquote:Op maandag 14 januari 2008 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar het is echt waar! [afbeelding]
In plaats van met collega's te kletsen, kom ik alleen af en toe hier om te kletsen nu [afbeelding].
Wanneer mag ik een keerquote:Op maandag 14 januari 2008 01:41 schreef buzzer het volgende:
OMG, het werkt gewoon twee keer op één avond
Whehe #657quote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:59 schreef MPG het volgende:
Zo dan. Heel topic gemist
Wat gaat hard 's nachts tegenwoordig
Wel een beetje bij blijven hequote:Op maandag 14 januari 2008 10:59 schreef MPG het volgende:
Zo dan. Heel topic gemist [afbeelding]
Wat gaat hard 's nachts tegenwoordig [afbeelding]
Goed tpoic!quote:
Hey ex-blauwequote:
En ik heb een koelkast gewonnen...quote:
Dat was in #656quote:
Dat doet er niet toe!quote:
omg, dan heeft ze vast een heel klein, vochtig zuchtje gelatenquote:Op maandag 14 januari 2008 10:16 schreef OA het volgende:
[..]
Gisteren was buzzer aan het spelen met zijn knopjes... users werden blauw, mods zwart....
Mja, kniesoor die daar op let...quote:Op maandag 14 januari 2008 11:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
... waarvan we alleen de handleiding nog hebben voor je!
Zolang je erin kan en kunt posten, ben je welkom!quote:Op maandag 14 januari 2008 11:17 schreef Jo0Lz het volgende:.
Is dit een topic voor de modjes, of mag ik ook nog posten..
Ik heb hem ook teruggelezen. Ik had nooit moeten gaan slapen vannacht, want de KSC was veel te gezelligquote:
Idem hier... zo lang mogelijk de schijn ophoudenquote:Op maandag 14 januari 2008 10:17 schreef OA het volgende:
[..]
Ik blijf zo lang mogelijk zwart... totdat het niet meer te verantwoorden is!
ik mag het ook, dus volgens mij jij ook welquote:Op maandag 14 januari 2008 11:17 schreef Jo0Lz het volgende:
[afbeelding].
Is dit een topic voor de modjes, of mag ik ook nog posten. [afbeelding].
Preciesquote:Op maandag 14 januari 2008 11:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb hem ook teruggelezen. Ik had nooit moeten gaan slapen vannacht, want de KSC was veel te gezellig.
je kont is al blauw?quote:Op maandag 14 januari 2008 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Idem hier... zo lang mogelijk de schijn ophouden [afbeelding]
Whehe.. gratis eten en een dak boven je hoofd. Da's toch redelijk zeldzaam!quote:Op maandag 14 januari 2008 11:23 schreef OA het volgende:
http://www.nu.nl/news/138(...)r_in_voorarrest.html
[afbeelding]
Ach tsja. Dan was ik veel te gaar geweest om te werkenquote:Op maandag 14 januari 2008 11:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb hem ook teruggelezen. Ik had nooit moeten gaan slapen vannacht, want de KSC was veel te gezellig.
tja, da's een gevalletje vette pechquote:Op maandag 14 januari 2008 11:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb hem ook teruggelezen. Ik had nooit moeten gaan slapen vannacht, want de KSC was veel te gezellig [afbeelding].
Ja, ik was dan ook lang niet zo productief geweest als ik nu benquote:Op maandag 14 januari 2008 11:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach tsja. Dan was ik veel te gaar geweest om te werken
Ben jij productiefquote:Op maandag 14 januari 2008 11:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik was dan ook lang niet zo productief geweest als ik nu ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |