Ach tsja. Dan was ik veel te gaar geweest om te werkenquote:Op maandag 14 januari 2008 11:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb hem ook teruggelezen. Ik had nooit moeten gaan slapen vannacht, want de KSC was veel te gezellig.
tja, da's een gevalletje vette pechquote:Op maandag 14 januari 2008 11:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb hem ook teruggelezen. Ik had nooit moeten gaan slapen vannacht, want de KSC was veel te gezellig [afbeelding].
Ja, ik was dan ook lang niet zo productief geweest als ik nu benquote:Op maandag 14 januari 2008 11:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach tsja. Dan was ik veel te gaar geweest om te werken
Ben jij productiefquote:Op maandag 14 januari 2008 11:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik was dan ook lang niet zo productief geweest als ik nu ben.
Enrique!quote:
Eensch.quote:
lijkt me ook heerlijk jaquote:Op maandag 14 januari 2008 11:51 schreef buzzer het volgende:
Thuis werken is oke
Even een mooi rooster in elkaar gezet, zonder gestoord te worden door de telefoon
Eensch inderdaad, maar ik kan vaak wel wachten gelukkigquote:Op maandag 14 januari 2008 11:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Eensch.
Als ik er tenminste niet door hoef [afbeelding]
doe jij mij maar een bakkiequote:Op maandag 14 januari 2008 11:52 schreef Jo0Lz het volgende:
Doe me dan maar een kopje koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |