Goed tpoic!quote:
Hey ex-blauwequote:
En ik heb een koelkast gewonnen...quote:
Dat was in #656quote:
Dat doet er niet toe!quote:
omg, dan heeft ze vast een heel klein, vochtig zuchtje gelatenquote:Op maandag 14 januari 2008 10:16 schreef OA het volgende:
[..]
Gisteren was buzzer aan het spelen met zijn knopjes... users werden blauw, mods zwart....
Mja, kniesoor die daar op let...quote:Op maandag 14 januari 2008 11:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
... waarvan we alleen de handleiding nog hebben voor je!
Zolang je erin kan en kunt posten, ben je welkom!quote:Op maandag 14 januari 2008 11:17 schreef Jo0Lz het volgende:.
Is dit een topic voor de modjes, of mag ik ook nog posten..
Ik heb hem ook teruggelezen. Ik had nooit moeten gaan slapen vannacht, want de KSC was veel te gezelligquote:
Idem hier... zo lang mogelijk de schijn ophoudenquote:Op maandag 14 januari 2008 10:17 schreef OA het volgende:
[..]
Ik blijf zo lang mogelijk zwart... totdat het niet meer te verantwoorden is!
ik mag het ook, dus volgens mij jij ook welquote:Op maandag 14 januari 2008 11:17 schreef Jo0Lz het volgende:
[afbeelding].
Is dit een topic voor de modjes, of mag ik ook nog posten. [afbeelding].
Preciesquote:Op maandag 14 januari 2008 11:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb hem ook teruggelezen. Ik had nooit moeten gaan slapen vannacht, want de KSC was veel te gezellig.
je kont is al blauw?quote:Op maandag 14 januari 2008 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Idem hier... zo lang mogelijk de schijn ophouden [afbeelding]
Whehe.. gratis eten en een dak boven je hoofd. Da's toch redelijk zeldzaam!quote:Op maandag 14 januari 2008 11:23 schreef OA het volgende:
http://www.nu.nl/news/138(...)r_in_voorarrest.html
[afbeelding]
Ach tsja. Dan was ik veel te gaar geweest om te werkenquote:Op maandag 14 januari 2008 11:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb hem ook teruggelezen. Ik had nooit moeten gaan slapen vannacht, want de KSC was veel te gezellig.
tja, da's een gevalletje vette pechquote:Op maandag 14 januari 2008 11:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb hem ook teruggelezen. Ik had nooit moeten gaan slapen vannacht, want de KSC was veel te gezellig [afbeelding].
Ja, ik was dan ook lang niet zo productief geweest als ik nu benquote:Op maandag 14 januari 2008 11:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach tsja. Dan was ik veel te gaar geweest om te werken
Ben jij productiefquote:Op maandag 14 januari 2008 11:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik was dan ook lang niet zo productief geweest als ik nu ben.
Enrique!quote:
Eensch.quote:
lijkt me ook heerlijk jaquote:Op maandag 14 januari 2008 11:51 schreef buzzer het volgende:
Thuis werken is oke
Even een mooi rooster in elkaar gezet, zonder gestoord te worden door de telefoon
Eensch inderdaad, maar ik kan vaak wel wachten gelukkigquote:Op maandag 14 januari 2008 11:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Eensch.
Als ik er tenminste niet door hoef [afbeelding]
doe jij mij maar een bakkiequote:Op maandag 14 januari 2008 11:52 schreef Jo0Lz het volgende:
Doe me dan maar een kopje koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |