Beter laat dan nooit.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Genee komt erachter dat hij veel stopwoordjes gebruikt
Hij wil naar de mooiste club van NL.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Silva moet naar Feyenoord gaan.
Ja dat zeg ik, Feyenoord.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij wil naar de mooiste club van NL.
En natuurlijk wil hij spelen met z'n maatje Suarez
1. Voor Ajax had zich nog een andere onbekende club gemeld bij Groningen voor hem. De vraagprijs was toen 1,5 miljoen.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
wat zeggen ze over bruno?
Ze waren een beetje onderwerpen aan het herkauwen, dat maakte het er niet leuker op.quote:
Gecondoleerd met je besmetting..quote:Op zondag 13 januari 2008 22:55 schreef paultjuhhh het volgende:
feeeeeeyeeeeeeeenooooooooooood mijjjjjjn feeeeeyeeeeeeenooooooooooord
moest ff
Arbitragezaakje tegenaan gooien dusquote:Op zondag 13 januari 2008 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
1. Voor Ajax had zich nog een andere onbekende club gemeld bij Groningen voor hem. De vraagprijs was toen 1,5 miljoen.
2. Groningen had sindsdien niks meer vernomen en was in afwachting van de volgende club. Ajax had zich gemeld en de zaakwaarnemer van Bruno had geïnformeerd naar de vraagprijs. Deze bleek nu opeens 2 miljoen te zijn. Bruno mocht dus weg als alleen de hoofdprijs werd betaald. Ajax was bereid om hem voor die bedrag over te nemen.
3. Groningen lijkt zich nu te hebben bedacht en Ron Jans zou 'm pas in de zomer (eventueel) kwijt willen raken. Nu verhogen ze de vraagprijs merkwaardig genoeg naar 2,5 miljoen.
Kortom: Groningen![]()
En al die informatie wordt opgetekend vanuit de mond van van Ginkel...de zaakwaarnemer. Laten we zijn woorden inderdaad allemaal maar meteen voor waar aannemen, hij heeft er zelf verder ook geen belang bij inderdaad..quote:
Daar teken ik voorquote:Op zondag 13 januari 2008 23:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Arbitragezaakje tegenaan gooien dus
Ik vind hem ook minder. Maar nobody fucks with Willem, he? Het is toch de nationale troetelbeer voor velen. Als ze hem uit het programma schoppen dan zullen de kijkcijfers ook wel flink dalen.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:00 schreef pfaf het volgende:
Wat een pannenkoek is die Van Hanegem toch ook. Echt tenenkrommend dom, het verpest mijn kijkplezier van VI in ieder geval. Maar volgens mij ben ik daar de enige in?
Dom is hij niet, hij weet vaak op een hele andere manier naar de zaak te kijken.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:00 schreef pfaf het volgende:
Wat een pannenkoek is die Van Hanegem toch ook. Echt tenenkrommend dom, het verpest mijn kijkplezier van VI in ieder geval. Maar volgens mij ben ik daar de enige in?
Dat is wel een idee ja.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:18 schreef tong80 het volgende:
Je zou zo een boek over de kromme kunnen schrijven
Dat daar nog nooit eerder iemand aan gedacht heeft!quote:
Is me het geld niet waard.quote:
Dankjequote:Op maandag 14 januari 2008 16:56 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Je kunt op internet kijken.
http://www.rtl.nl/(/sport(...)ending_VI_gemist.xml
Dat is dan ook onzin...quote:Op maandag 14 januari 2008 15:45 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Dom is hij niet, hij weet vaak op een hele andere manier naar de zaak te kijken.
Zo was hij de enige aan tafel met de tegenwoordigheid van geest om te melden dat de paal nooit in de weg kan staan bij beoordeling van een goal.
Misschien ben jij wel dom en snap jij zijn cynisme/antwoorden/sarcasme niet?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is dan ook onzin...
Sorry hoor, maar hij is echt wel dom. De onzin die uit hij uitkraamt, hij snapt de helft van de vragen die hem gesteld worden niet, of geeft compleet de verkeerde antwoorden. Waarbij antwoorden tussen aanhalingstekens hoort aangezien hij alleen in 2 woorden open deuren in trapt...
Nee, Van Hanegem verpest mijn VI-plezier. Zet daar liever iemand neer die echt wat te zeggen heeft, zonder in spraakgebrekkige onzin te vervallen.
Uitgesloten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:29 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel dom en snap jij zijn cynisme/antwoorden/sarcasme niet?
Sorry, maar kun jij mij aangeven hoe het onzin is?quote:
De grensrechter stond zeker een halve meter van de achterlijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:52 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Sorry, maar kun jij mij aangeven hoe het onzin is?
| -> Paal
o| -> Bal niet over de lijn
|o -> Bal wel over de lijn
Zolang er niemand voor staat is de paal echt geen belemmering om te zien of de bal over de lijn gaat, eerder een hulmiddel.
Dan staat de 1e paal al helemaal niet in de weg.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
De grensrechter stond zeker een halve meter van de achterlijn.
Wel.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:54 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dan staat de 1e paal al helemaal niet in de weg.
Een halve meter op 30+ meter afstand is te verwaarlozen. Die paal staat echt niet in de weg.quote:
Een halve meter op 30+ meter is juist niet te verwaarlozen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Een halve meter op 30+ meter afstand is te verwaarlozen. Die paal staat echt niet in de weg.
Tof.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:29 schreef JLSB het volgende:
Karim El Ahmadi
Ik vrees van nietquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:33 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Tof.Ik vraag me alleen af of hij nog iets te melden heeft...
quote:
Dat het een slappelul is?quote:
Dat gebrek aan mediatraining/media-ervaring speelt ze jammer genoeg toch parten in dit soort programma's.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:53 schreef Dos37 het volgende:
Karim heeft weinig te melden, zoals zo veel voetballers.
De uitgedeelde boetes van Mario had dus effect.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:50 schreef Zjakkie het volgende:
Als ik dat zo zie, hoe komt het dat er geen rode kaarten zijn gevallen?
En aan wat voor land denk je dan? Zweden?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:05 schreef Rikketik het volgende:
Eens met Derksen, El Ahmadi moet gewoon meteen naar het buitenland, i.p.v. naar een Nederlandse topclub. Daar is hij over een jaar zeker goed genoeg voor.
Oostenrijk, Denemarken, Litouwen... maar ook Zweden inderdaad. Toplanden.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En aan wat voor land denk je dan? Zweden?
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:07 schreef pekel het volgende:
Twente wordt onderschat: het is op het moment een Nederlandse topclubteam.
Ja sorry maar het niveau van Italië, Spanje en Engeland is toch te hoog gegrepen. Zelf ik zie hem liever de stap maken naar een topclub in NL, want ik wil wel hem op dat niveau wel eens zien acteren. In mijn ogen zit hij namelijk nog niet op het niveau van Affelay.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:08 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Oostenrijk, Denemarken, Litouwen... maar ook Zweden inderdaad. Toplanden.
Blijft mooi iddquote:Op zondag 20 januari 2008 22:02 schreef neilpad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Perez de verlosser
.
Hij zit op hetzelfde niveau dan Affelay, misschien zelfs hoger. Qua techniek verschilt het niet veel, fysiek is El Ahmadi véél sterker. Ik schat hem daarom ook zeker rijp voor een club in Spanje, Italië of Engeland. Niet per se bij een topclub, maar bij een subtopper zou hij prima tot zijn recht komen.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja sorry maar het niveau van Italië, Spanje en Engeland is toch te hoog gegrepen. Zelf ik zie hem liever de stap maken naar een topclub in NL Ajax, want ik wil wel hem op dat niveau wel eens zien acteren. In mijn ogen zit hij namelijk nog niet op het niveau van Affelay.
quote:
Ze moeten sowieso geen voetballers uitnodigen, die hebben doorgaans niks te melden.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:20 schreef Stofje het volgende:
Jezusmina, wat een saaie, nietszeggende kerel. Zo'n gast moet je niet uitnodigen voor zo'n programma.
Affelay blijft altijd een veel gedreven indruk op me maken, een aanjager. Daarbij vind ik hem ook veel meer een spelversneller dan El Ahmadi. Er komt altijd wel dreiging vanuit zijn kant (vorige week nog de grote man in De Kuip) en heeft een goed scoringsvermogen. Het enige waar Affelay duidelijk de mindere in moet bekennen is zijn fysieke gesteldheid maar voor de rest: Affelay > El Ahmadi.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:14 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hij zit op hetzelfde niveau dan Affelay, misschien zelfs hoger. Qua techniek verschilt het niet veel, fysiek is El Ahmadi véél sterker. Ik schat hem daarom ook zeker rijp voor een club in Spanje, Italië of Engeland. Niet per se bij een topclub, maar bij een subtopper zou hij prima tot zijn recht komen.
En wat vindt de NAC supporter over situatie Brandts?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:30 schreef Stofje het volgende:
Rob Penders is een regelrechte cultheld, maar in de media is ie niet zo sterk. Desalniettemin: Penders.
Brandts laat NAC vreselijk saai voetballen, maar boekt wel resultaten. Dat betekent dat ie tactisch erg sterk is en uitstekend kan roeien met de beperkte riemen die hij heeft. Maar het is saai. NAC wint voornamelijk in uitwedstrijden door heel slim te voetballen, thuis wil het gewoon niet lukken. En dat is al sinds Brandts hier trainer is.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:40 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
En wat vindt de NAC supporter over situatie Brandts?
Zeg je als het net afgelopen is?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Saaie strontaflevering. Ik zap wel naar Studio Voetbal.
Was leuk ja. Jammer dat El Ahmadi niet wat makkelijker praatte, maar Mario Been was een leuke gast.quote:
Klopt, de spanning hangt er dan niet.quote:Op zondag 20 januari 2008 23:02 schreef The_Verve het volgende:
Zonder Van Hanegem is het wel meteen een stuk minder.
Johan hapt dan ook wel erg makkelijk. Maar dat lijkt me toch allemaal een act, ik neem aan dat ze er in de reclames hartelijk om gelachen hebben.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:23 schreef Adelante het volgende:
Genee zat wel Johan uit te lokken met die zwakke grapjes van 'm
Ik vond hem juist een verademing. Been gaf in elk geval zinnige reacties.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:23 schreef Adelante het volgende:
En Been... tsjah, als vervanger van Van Hanegem was ie bij voorbaat kansloos
Ernstig he.quote:
En wat doet die ander anderhalve oog danquote:Op zondag 27 januari 2008 21:30 schreef Dos37 het volgende:
Gatver Aad de Mos, kijk wel met een half oog.
Engelse texten analyserenquote:Op zondag 27 januari 2008 21:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
En wat doet die ander anderhalve oog dan?
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:38 schreef knnth het volgende:
Wetzel als trainer van VVV? Sc Heereveen Whahahaha
lol, ik was zo verbaasd, ik kwam gewoon niet uit m'n woordenquote:Op zondag 27 januari 2008 21:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja je zou het niet geloven maar hij zit er nu al.
Dat istie al hoor.quote:
vandaag ook zekerquote:Op zondag 27 januari 2008 21:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat istie al hoor.![]()
Sterker nog; hij doet het heel behoorlijk.
Iemand afrekenen op één wedstrijd.quote:
Nou komop zeg, ja zeker was dat de wedstrijd van vandaag.. Ik heb groningen niet gezien maar 2-2 beats 1-1!quote:Op zondag 27 januari 2008 21:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Vitesse - ajax dé wedstrijd van vandaag volgens Genee![]()
Volgens mij was dé wedstrijd van vandaag toch de strijd tussen de nummer 3 en 4 van de competitie hoor, Feyenoord - Fc Groningen dus.
Geloof er niets van, Derksen brult maar wat.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Wetzel de nieuwe trainer van Heerenveen dus...
ajax vitesse was de mooiste wedstrijd van vandaag.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij was dé wedstrijd van vandaag toch de strijd tussen de nummer 3 en 4 van de competitie hoor, Feyenoord - Fc Groningen dus.
vooraf ja, achteraf vites-ajax toch wel hoorquote:Op zondag 27 januari 2008 21:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Idd, geef hem toch dat shirtje en betaal wat je moet betalen. Het zal vast wel niet zo hoog zijn vergeleken met zijn salaris.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:51 schreef rubbereend het volgende:
wtf hij mag niet eens een shirtje weggeven
dat deed Huntelaar ook, hij zou een shirtje regelen. Maar het gaat mij om het principe dat je van de club niet zo een shirtje mag weggevenquote:Op zondag 27 januari 2008 21:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Idd, geef hem toch dat shirtje en betaal wat je moet betalen. Het zal vast wel niet zo hoog zijn vergeleken met zijn salaris.
dat zij de mos toch ook? dat huntelaar zei "mag niet, maar je krijgt er wel eentje van mij".quote:Op zondag 27 januari 2008 21:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Idd, geef hem toch dat shirtje en betaal wat je moet betalen. Het zal vast wel niet zo hoog zijn vergeleken met zijn salaris.
Nou ja, hij heeft toch aangegeven dat hij er De Mos één geeft. Dat lijkt me goed zo.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Kufour zal ook wel bij Luque in de salarisschaal komenquote:Op zondag 27 januari 2008 21:54 schreef VoreG het volgende:
Wel logisch dat Huntelaar die shirts niet meer mag weggeven.
We moeten Luque betalen, de aankopen Rommedahl, Urzaiz, Silva en Lindgren, dat moet ergens van worden betaald.
logisch, zo shirtje kost toch al 150 euroquote:Op zondag 27 januari 2008 21:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat deed Huntelaar ook, hij zou een shirtje regelen. Maar het gaat mij om het principe dat je van de club niet zo een shirtje mag weggeven
Ik heb vertrouwen in van Geel, die heeft er gewoon voor gezorgd dat Roma het salaris van Kuffour blijft betalen.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kufour zal ook wel bij Luque in de salarisschaal komen
voor Ajax kost zo'n shirtje veel minder natuurlijkquote:Op zondag 27 januari 2008 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
logisch, zo shirtje kost toch al 150 euro
Waar koop jij je shirts?!quote:Op zondag 27 januari 2008 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
logisch, zo shirtje kost toch al 150 euro
Hoe krom is dat? Eerst zeggen nee het mag niet en dan zeggen van ja je krijgt er later nog wel eenquote:Op zondag 27 januari 2008 21:54 schreef knnth het volgende:
[..]
dat zij de mos toch ook? dat huntelaar zei "mag niet, maar je krijgt er wel eentje van mij".
hij kan hem dan daar niet afgeven, maar dan kan hij er eentje opsturen, zo hebben de Feyenoorders dat ook gedaan naar een aantal jongens van Deurnequote:Op zondag 27 januari 2008 21:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hoe krom is dat? Eerst zeggen nee het mag niet en dan zeggen van ja je krijgt er later nog wel een. Waarom niet gelijk vraag ik me dan af?
En das 90 euro, geen 150. Gewoon gierig dus van Huntelaar, maarja.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
de echte officiele shirts ja hoor met bedrukking
De spelers hebben echt wel betere shirts als in de fanshops,quote:Op zondag 27 januari 2008 22:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
En das 90 euro, geen 150. Gewoon gierig dus van Huntelaar, maarja.
zoals eerder gezegd, Huntelaar ging gewoon een shirtje regelen.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Vertel eens? Heb dat stukje gemist.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:57 schreef VoreG het volgende:
En terechte woorden over Heitinga van de Mos.
Schandalig.quote:
Wat zei Aad nou?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ja want Lindgren was niet van Ajax tot vorig jaarquote:Op zondag 27 januari 2008 22:09 schreef Dos37 het volgende:
Lindgren ook al naar Ajax, Ajax wordt Groningen 2
Dat maakt het alleen maar ergerquote:Op zondag 27 januari 2008 22:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja want Lindgren was niet van Ajax tot vorig jaar
ik ookquote:Op zondag 27 januari 2008 22:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Verrek ik hoor net van Genee dat ik 2 doelpunten heb gemist
Davids komt door de chaos in het veld bij Ajax ook niet toe aan zijn eigen spel, dat maakt het niet echt makkelijk voor hemquote:Op zondag 27 januari 2008 22:11 schreef De.Kromme het volgende:
Derksen heeft wel een punt over Davids. Dit zal waarschijnlijk z'n laatste half jaar zijn.
Maakt het transferbeleid een drama ja, maar maakt Ajax geen Groningen 2.quote:
Aub niet zeg.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:16 schreef rubbereend het volgende:
Ron Jans zal volgend jaar ook wel trainer van Ajax zijn
Ik ook, hij zat maar een beetje met zijn handen en ring te spelen.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik bespeur een zenuwachtige blik bij Willem bij dat gerucht over Az van Johan.
Lucky ajax? Dat bestaat niet meer hoor. Kijk maar naar vandaag!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:36 schreef De.Kromme het volgende:
Wat zei de Mos over lucky Ajax?
Hij bedoelde Zomers denk.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:28 schreef paultjuhhh het volgende:
Wij hebben wel een saaie belg
[ afbeelding ]
"hetzelfde als dat je lucky Ajax in de laatste minuut kan winnen"quote:Op zondag 27 januari 2008 22:36 schreef De.Kromme het volgende:
Wat zei de Mos over lucky Ajax?
Ik wachtquote:Op zondag 27 januari 2008 22:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vertel eens? Heb dat stukje gemist.
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:56 schreef Tomatenboer het volgende:
63% is het nog met die absurde stelling eens ook
Jawel, Willem trekt volle zalenquote:Op maandag 28 januari 2008 16:50 schreef Urquhart het volgende:
Gisteren 715 000 kijkers...een record volgens mij
En nu serieusquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:20 schreef Dos37 het volgende:
Peter R de Vries, die had toch niets beter te doen rond die tijd.
Allebei fout, morgen zit Yme Kuiper aan tafel.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:25 schreef Urquhart het volgende:
Ik gok op Hans Kraaij Jr of Henk Timmer
Ahnee he.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:39 schreef Rikketik het volgende:
Hij schijnt voorzitter van sc Heerenveen te zijn.
Zijn stem is nog saaierquote:Op zondag 3 februari 2008 12:41 schreef Stofje het volgende:
Ik hoop dat ie net zo'n opwindende stem heeft als Riemer. Daar kan ik echt úrenlang naar luisteren.
Ik kies voor Voetbal.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:50 schreef SCH het volgende:
Hoe moet dat dan met Peter R.? Of komt die ook?
Nou ik wel hoor.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Niemand gaat kijken natuurlijk vanavond
quote:Op zondag 3 februari 2008 22:27 schreef JohnnyH het volgende:
Wat een kneus is die Genee ook, heel trots zijn confrontatie met van Gaal laten zien waarbij Genee zelf voor lul staat. Gozer heeft echt een bord voor zijn kop.
was geen rood, ik floot niet slecht, het was moeilijk. Ik gaf geen reactie na afloop omdat het wat hectisch was en ik wou niet in het vak gaan staan met al die Groningers er om heen.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:39 schreef Dos37 het volgende:
Shit net te laat voor Bossen, wat zei ie zo in grote lijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |