Dankjequote:Op maandag 14 januari 2008 16:56 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Je kunt op internet kijken.
http://www.rtl.nl/(/sport(...)ending_VI_gemist.xml
Dat is dan ook onzin...quote:Op maandag 14 januari 2008 15:45 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Dom is hij niet, hij weet vaak op een hele andere manier naar de zaak te kijken.
Zo was hij de enige aan tafel met de tegenwoordigheid van geest om te melden dat de paal nooit in de weg kan staan bij beoordeling van een goal.
Misschien ben jij wel dom en snap jij zijn cynisme/antwoorden/sarcasme niet?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is dan ook onzin...
Sorry hoor, maar hij is echt wel dom. De onzin die uit hij uitkraamt, hij snapt de helft van de vragen die hem gesteld worden niet, of geeft compleet de verkeerde antwoorden. Waarbij antwoorden tussen aanhalingstekens hoort aangezien hij alleen in 2 woorden open deuren in trapt...
Nee, Van Hanegem verpest mijn VI-plezier. Zet daar liever iemand neer die echt wat te zeggen heeft, zonder in spraakgebrekkige onzin te vervallen.
Uitgesloten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:29 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel dom en snap jij zijn cynisme/antwoorden/sarcasme niet?
Sorry, maar kun jij mij aangeven hoe het onzin is?quote:
De grensrechter stond zeker een halve meter van de achterlijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:52 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Sorry, maar kun jij mij aangeven hoe het onzin is?
| -> Paal
o| -> Bal niet over de lijn
|o -> Bal wel over de lijn
Zolang er niemand voor staat is de paal echt geen belemmering om te zien of de bal over de lijn gaat, eerder een hulmiddel.
Dan staat de 1e paal al helemaal niet in de weg.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
De grensrechter stond zeker een halve meter van de achterlijn.
Wel.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:54 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dan staat de 1e paal al helemaal niet in de weg.
Een halve meter op 30+ meter afstand is te verwaarlozen. Die paal staat echt niet in de weg.quote:
Een halve meter op 30+ meter is juist niet te verwaarlozen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Een halve meter op 30+ meter afstand is te verwaarlozen. Die paal staat echt niet in de weg.
Tof.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:29 schreef JLSB het volgende:
Karim El Ahmadi
Ik vrees van nietquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:33 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Tof.Ik vraag me alleen af of hij nog iets te melden heeft...
quote:
Dat het een slappelul is?quote:
Dat gebrek aan mediatraining/media-ervaring speelt ze jammer genoeg toch parten in dit soort programma's.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:53 schreef Dos37 het volgende:
Karim heeft weinig te melden, zoals zo veel voetballers.
De uitgedeelde boetes van Mario had dus effect.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:50 schreef Zjakkie het volgende:
Als ik dat zo zie, hoe komt het dat er geen rode kaarten zijn gevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |