quote:Op maandag 14 januari 2008 18:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Boer Zoekt Vrouw is de zoveelste datingshow van het niveau lik-mijn-vestje.
Ja, wat kon Henk er aan doen? Als Klarijn weg wil, dan wil ze weg. Dan kan Yvon hem wel de waarheid zeggen, maar in dit specifieke geval wel wat misplaatst.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:47 schreef Lov1 het volgende:
Vond die blik van Henk ook boekdelen spreken nadat Yvonne hem eens ff de waarheid zei: 'je vindt het zeker wel makkelijk he, eentje weg? Waarom hou je haar niet tegen!?'
Nee, waarschijnlijk had hij haar ook niet kunnen stoppen, dat was wel duidelijk. Maar hij toonde ook niet dat hij het jammer vond, waarschijnlijk is hij gewoon zo dat hij zoiets niet zegt. En dan vind ik dat Yvon dat best mag aankaarten.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:52 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ja, wat kon Henk er aan doen? Als Klarijn weg wil, dan wil ze weg. Dan kan Yvon hem wel de waarheid zeggen, maar in dit specifieke geval wel wat misplaatst.
Had het eerste seizoen moeten gebeuren, toen het nieuw en baanbrekend was (maar toen moest meneer Smit winnen van het Nederlandse publiek).quote:Op maandag 14 januari 2008 14:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee BZV heeft nooit '' De Televierzierring'' gewonnen. Word wel tijd..
Gezien mijn huidige TV-gids: uitgesloten.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn maar weinig mensen dat met jou eens. BzV is zoveel méér dan dat.
Ik zou zeggen: Kijk er gewoon eens een keertje naar.
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:07 schreef DaFrenk het volgende:
Het gekke is, ik heb gewoon het idee dat Henk vól voor Klarijn wilde gaan. Maar dan is hij gewoon echt stom dat hij dat niet gezegd heeft, uiteraard niet in bijzijn van die anderen. Maar na het gesprek met Yvon had hij op z'n minst haar apart kunnen nemen.
Maar het kan idd zo zijn dat wat Lov1 zegt, dat hij dat gewoon niet kan/wil/durft.
anita witzier heeft er ook 7 nominaties over gedaan andersquote:Op maandag 14 januari 2008 22:38 schreef Mark het volgende:
[..]
Had het eerste seizoen moeten gebeuren, toen het nieuw en baanbrekend was (maar toen moest meneer Smit winnen van het Nederlandse publiek).
Nu is het eigenlijk mosterd na de maaltijd.
Ja precies.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:59 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk had hij haar ook niet kunnen stoppen, dat was wel duidelijk. Maar hij toonde ook niet dat hij het jammer vond, waarschijnlijk is hij gewoon zo dat hij zoiets niet zegt. En dan vind ik dat Yvon dat best mag aankaarten.
En kijk, als hij dat wél had gedaan, was er een grotere kans dat, mocht Henk bij de andere 2 niet de ware vinden, Klarijn na het programma evt. zou terugkomen... Gespeculeer hoor
quote:
Echt compleet mee eens!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja precies.
Het probleem is ook: Als je Klarijn smeekt te blijven, dan is voor de andere dames ook duidelijk waar je voorkeur ligt. Nu zijn ze daar sowieso al achter gekomen, maar goed. Als ik echt een voorkeur had voor eentje, zou ik die voorkeur ook echt uitspreken. Kom op zeg, het gaat mogelijk wel om de liefde van je leven! Die laat je toch niet lopen!
Tuurlijk. Henk benadert het allemaal veel te rationeel. Merk ook dat de betrokkenen veel te veel vanuit een competitie-gedachte denken en redeneren. Even los van "direct verliefd zijn" merk ik maar bij weinigen (zowel boeren als boerzoekenden) dat men gevoelens koestert die het niveau 'leuk' te boven gaan. Henk is natuurlijk een enorme hork maar als hij echt voor Klarijn wilde gaan dan had hij dat gewoon uit moeten spreken. Schijt aan het programma. Het gaat om jouw leven.quote:Als ik echt een voorkeur had voor eentje, zou ik die voorkeur ook echt uitspreken. Kom op zeg, het gaat mogelijk wel om de liefde van je leven! Die laat je toch niet lopen!
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:54 schreef Schupi het volgende:
Snap niet wat deze vrouwen in Frans zien. Hij heeft tot nu toe de diepgang van een poffertje
Maar van Henk kreeg je in de eerste uitzending (als ik 't me goed herinner) het beeld dat hij juist geen stereotype boer was o.a. vanwege z'n studie, maar ook leek hij wat meer te melden te hebben dan de gemiddelde boer. Aangezien dat de uitzending was waarop de keuze van de dames is gebaseerd kan ik me voorstellen dat het juist dan tegenvalt als het toch een 'gewone' boer blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:14 schreef rashudo het volgende:
Wat me opvalt is dat een aantal deelnemers niet echt snappen wat een boer of een boerderij is. De vrouwen van Henk zijn allemaal verbaasd dat hij bot en weinig sociaal is, en dat hij niet echt kan koken. Dat is toch eigenlijk nu precies het stereotype beeld van een boer? Wat zijn het trouwens een stel verwende kakkers, die vrouwen van Henk.
Ze lopen Henk continu te vertellen wat hij fout doet en wat hij wel moet doen, maar positiever zou zijn als ze het zelf eens deden en het zelf gezellig maken. Henk zit de hele fucking dag tussen de bollen, hij zoekt juist een vrouw om dat gapende gat in zijn karakter in te vullen, niet om te horen te krijgen dat hij er niks van bakt.
Dat hele debacle met procenten bewijst dat er ook momenten zijn waar op je als man niet naar vrouwen moet luisteren. Je moet een persoon als Henk helpen met zichzelf uiten en hem niet in de val lokken. Ook Karlijn kon blijkbaar niet van te voren bedenken dat er camera's nodig zijn om een tv-programma te maken. Blijkbaar zijn Henk's vrouwen te egocentrisch om verder dan hun persoonlijk gewin te denken. Zelf aanpassen is er niet bij, als Henk zich maar aanpast, dan is het goed.
[KNIP]
Zie je geen vonk tussen Jan en Siepie?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:01 schreef bloodymary het volgende:
Op zich is dat eigenlijk wel frappant. Bij de voorflimpjes leek Henk echt een moderne vlotte vent, geen botte boer (en dan niet in de betekenis van agrarier) en leek juist iemand als Gerard echt het stereotype boer. Nu is het compleet andersom, Henk is een sociaalgestoord figuur en Gerard is een sociale vent, redelijk vlot in de omgang!
Ik zie trouwens nog nergens echt vonken overspringen, wat je bij sommige stelletjes in eerdere jaren wel zag!
Zij ziet er zelf ook hoogstens de helft vanquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:11 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Zie je geen vonk tussen Jan en Siepie?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:32 schreef Mark het volgende:
[..]
Zij ziet er zelf ook hoogstens de helft van
Foei!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:32 schreef Mark het volgende:
[..]
Zij ziet er zelf ook hoogstens de helft van
De vraag is natuurlijk, is het wederzijds?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit net even op de Boer zoekt Vrouw-site te kijken en wat blijkt? Frank is verliefd! (zie site voor filmpje).
Over de escapades van de andere afgevallen boeren is helaas nog niks bekend.
Hehehehehequote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:01 schreef IV_Xample het volgende:
zitten hier allemaal vrijgezelle mannen die zo in contact proberen te komen met de afvallende vrouwen van BZV?
heheheheheh
Inderdaad, ze is bijna panisch...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:45 schreef Lov1 het volgende:
Oja, Ronella die bang is voor koeienHello, je zit bij Boer zoekt Vrouw
![]()
Nu wil zij natuurlijk wel door met lesgeven, maar het zou misschien leuk zijn dat je ook feeling hebt voor het werk van je partner, vooral als het naast je huis is... En ik heb het idee dat Frans het zou waarderen als zijn vriendin het boerenleven met koeien toch ook ziet zitten
O, dès wel vreemd ja.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:00 schreef cora4034 het volgende:
Ik vond dat de vrouwen nu wel erg op de nek van Henk zaten. Hij kon nu ook niks meer goed doen.
Een stelletje ka's zijn het, bah.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:00 schreef cora4034 het volgende:
Ik vond dat de vrouwen nu wel erg op de nek van Henk zaten. Hij kon nu ook niks meer goed doen.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:14 schreef rashudo het volgende:
Henk zit de hele fucking dag tussen de bollen, hij zoekt juist een vrouw om dat gapende gat in zijn karakter in te vullen
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:54 schreef jix het volgende:
ben ik trouwens de enige die vindt dat yvon de boeren bij tijd & wijle behandelt als verstandelijk gehandicapten?
Goed punt, ben benieuwd...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:46 schreef Andromache het volgende:
wat ook al op het bzv-forum werd gezegd: het is raar dat als Jurjen er inderdaad uit zou gaan, dat hij nu wel zo veel in beeld komt. Eerlijk gezegd zie ik nog minder chemie tussen Jurre en Agnes dan tussen haar en de politieagent. Ik denk dat volgende week toch Klaas (de briefschrijver dus) en Jurjen overblijven.
Bart uit Canada was toch ook veel in beeldquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:46 schreef Andromache het volgende:
wat ook al op het bzv-forum werd gezegd: het is raar dat als Jurjen er inderdaad uit zou gaan, dat hij nu wel zo veel in beeld komt. Eerlijk gezegd zie ik nog minder chemie tussen Jurre en Agnes dan tussen haar en de politieagent. Ik denk dat volgende week toch Klaas (de briefschrijver dus) en Jurjen overblijven.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:54 schreef jix het volgende:
ben ik trouwens de enige die vindt dat yvon de boeren bij tijd & wijle behandelt als verstandelijk gehandicapten?
Niet met mijquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:57 schreef Andromache het volgende:
Klaas (de boer uit de kop van Overijssel) schijnt druk aan het daten te zijn, maar met wie? In ieder geval wel een filmpje te zien van een avondje stappen met z'n maten.
dit is andere klaas CL die wil je niet daten een boer die niet genoeg brieven had om bij de 5 boeren te mogen:quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:46 schreef Hi_flyer het volgende:
Haar stemmetje klinkt altijd of ze een beetje emotioneel is van alles.
oh phew, nevermind. ik heb het niet vanaf het begin gevolgdquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dit is andere klaas CL die wil je niet daten een boer die niet genoeg brieven had om bij de 5 boeren te mogen:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2007/klaas/default.aspx
Als ik Henk was zou ik vragen of ik 3 andere vrouwen mocht uitzoeken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:00 schreef cora4034 het volgende:
dat waag ik te betwijfelenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:46 schreef Andromache het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |