abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 januari 2008 @ 19:30:45 #101
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_56030652
Gelukkig is Klarijn weg. Ik ergerde me aan haar net zoveel als aan Henk.
Chinese Democracy
  maandag 14 januari 2008 @ 20:55:27 #102
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_56033054
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Boer Zoekt Vrouw is de zoveelste datingshow van het niveau lik-mijn-vestje.
  maandag 14 januari 2008 @ 21:47:03 #103
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_56034465
Vond die blik van Henk ook boekdelen spreken nadat Yvonne hem eens ff de waarheid zei: 'je vindt het zeker wel makkelijk he, eentje weg? Waarom hou je haar niet tegen!?'

Henk:

Blijf Pauline grappig vinden met die 'ontdekkingen' op de boerderij... Fricandeau Hoewel ik niet denk dat ze het redt
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_56034594
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:47 schreef Lov1 het volgende:
Vond die blik van Henk ook boekdelen spreken nadat Yvonne hem eens ff de waarheid zei: 'je vindt het zeker wel makkelijk he, eentje weg? Waarom hou je haar niet tegen!?'
Ja, wat kon Henk er aan doen? Als Klarijn weg wil, dan wil ze weg. Dan kan Yvon hem wel de waarheid zeggen, maar in dit specifieke geval wel wat misplaatst.
  maandag 14 januari 2008 @ 21:59:15 #105
129638 Lov1
pi_56034791
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:52 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Ja, wat kon Henk er aan doen? Als Klarijn weg wil, dan wil ze weg. Dan kan Yvon hem wel de waarheid zeggen, maar in dit specifieke geval wel wat misplaatst.
Nee, waarschijnlijk had hij haar ook niet kunnen stoppen, dat was wel duidelijk. Maar hij toonde ook niet dat hij het jammer vond, waarschijnlijk is hij gewoon zo dat hij zoiets niet zegt. En dan vind ik dat Yvon dat best mag aankaarten.

En kijk, als hij dat wél had gedaan, was er een grotere kans dat, mocht Henk bij de andere 2 niet de ware vinden, Klarijn na het programma evt. zou terugkomen... Gespeculeer hoor
pi_56035067
Het gekke is, ik heb gewoon het idee dat Henk vól voor Klarijn wilde gaan. Maar dan is hij gewoon echt stom dat hij dat niet gezegd heeft, uiteraard niet in bijzijn van die anderen. Maar na het gesprek met Yvon had hij op z'n minst haar apart kunnen nemen.

Maar het kan idd zo zijn dat wat Lov1 zegt, dat hij dat gewoon niet kan/wil/durft.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  maandag 14 januari 2008 @ 22:38:55 #107
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_56036171
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:35 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Nee BZV heeft nooit '' De Televierzierring'' gewonnen. Word wel tijd..
Had het eerste seizoen moeten gebeuren, toen het nieuw en baanbrekend was (maar toen moest meneer Smit winnen van het Nederlandse publiek).
Nu is het eigenlijk mosterd na de maaltijd.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 14 januari 2008 @ 23:08:06 #108
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_56037009
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Gelukkig zijn maar weinig mensen dat met jou eens . BzV is zoveel méér dan dat.
Ik zou zeggen: Kijk er gewoon eens een keertje naar.
Gezien mijn huidige TV-gids: uitgesloten.
pi_56040250
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:07 schreef DaFrenk het volgende:
Het gekke is, ik heb gewoon het idee dat Henk vól voor Klarijn wilde gaan. Maar dan is hij gewoon echt stom dat hij dat niet gezegd heeft, uiteraard niet in bijzijn van die anderen. Maar na het gesprek met Yvon had hij op z'n minst haar apart kunnen nemen.

Maar het kan idd zo zijn dat wat Lov1 zegt, dat hij dat gewoon niet kan/wil/durft.
Ws vanwege de camera en vanwege de andere 2 meiden.
Alhoewel hij zei dat hij Marlou leuker vond sinds hij zag dat ze grappig en relaxt bleef tijdens het pellen.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  Redactie Frontpage dinsdag 15 januari 2008 @ 09:17:18 #110
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56041886
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:38 schreef Mark het volgende:

[..]

Had het eerste seizoen moeten gebeuren, toen het nieuw en baanbrekend was (maar toen moest meneer Smit winnen van het Nederlandse publiek).
Nu is het eigenlijk mosterd na de maaltijd.
anita witzier heeft er ook 7 nominaties over gedaan anders
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  dinsdag 15 januari 2008 @ 09:21:25 #111
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_56041939
Ja, maar dat ging om de persoon, niet om een programma.

En om de Zilveren Ster
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  Redactie Frontpage dinsdag 15 januari 2008 @ 09:22:50 #112
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56041958
heeft Yvon 'm dan al eens gehad
With four other people
And aliens
  dinsdag 15 januari 2008 @ 09:25:13 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56041990
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:59 schreef Lov1 het volgende:

[..]

Nee, waarschijnlijk had hij haar ook niet kunnen stoppen, dat was wel duidelijk. Maar hij toonde ook niet dat hij het jammer vond, waarschijnlijk is hij gewoon zo dat hij zoiets niet zegt. En dan vind ik dat Yvon dat best mag aankaarten.

En kijk, als hij dat wél had gedaan, was er een grotere kans dat, mocht Henk bij de andere 2 niet de ware vinden, Klarijn na het programma evt. zou terugkomen... Gespeculeer hoor
Ja precies.
Het probleem is ook: Als je Klarijn smeekt te blijven, dan is voor de andere dames ook duidelijk waar je voorkeur ligt. Nu zijn ze daar sowieso al achter gekomen, maar goed . Als ik echt een voorkeur had voor eentje, zou ik die voorkeur ook echt uitspreken. Kom op zeg, het gaat mogelijk wel om de liefde van je leven! Die laat je toch niet lopen!
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 10:14:38 #114
83951 rashudo
project 2501
pi_56042856
Wat me opvalt is dat een aantal deelnemers niet echt snappen wat een boer of een boerderij is. De vrouwen van Henk zijn allemaal verbaasd dat hij bot en weinig sociaal is, en dat hij niet echt kan koken. Dat is toch eigenlijk nu precies het stereotype beeld van een boer? Wat zijn het trouwens een stel verwende kakkers, die vrouwen van Henk.

Ze lopen Henk continu te vertellen wat hij fout doet en wat hij wel moet doen, maar positiever zou zijn als ze het zelf eens deden en het zelf gezellig maken. Henk zit de hele fucking dag tussen de bollen, hij zoekt juist een vrouw om dat gapende gat in zijn karakter in te vullen, niet om te horen te krijgen dat hij er niks van bakt.

Dat hele debacle met procenten bewijst dat er ook momenten zijn waar op je als man niet naar vrouwen moet luisteren. Je moet een persoon als Henk helpen met zichzelf uiten en hem niet in de val lokken. Ook Karlijn kon blijkbaar niet van te voren bedenken dat er camera's nodig zijn om een tv-programma te maken. Blijkbaar zijn Henk's vrouwen te egocentrisch om verder dan hun persoonlijk gewin te denken. Zelf aanpassen is er niet bij, als Henk zich maar aanpast, dan is het goed.

Jurjen is een zeikerig mietje. Als je een boerin voor je wilt winnen dan zeur je niet over het feit of je wel of niet goed geslapen heb. Oh sorry schat, ik heb vannacht niet goed geslapen, jammer voor de koeien die moeten het maar even zonder eten stellen. Ik kan me best voorstellen dat je je dan niet super voelt maar hou dat lekker voor jezelf en ga dat niet rondbazuinen aan 4 miljoen nederlanders.

Bij Frans blijkt dat Ronella een echt kutwijf is. Het enige wat uit haar mond voortkomt is oeverloos gezanik. Bijvoorbeeld dat geklaag over jagen. Hallo, je zit bij Boer zoekt Vrouw, wat verwacht je dan. Al stuit zoiets je tegen je borst, dan ga je nog niet een hobby afzeiken van een man die je voor je wilt winnen. Joyce snapt dat wel, je zag dat ze ook niet echt enthousiast werd maar ze kwam nog met de neutrale opmerking dat haar vader ook jaagt.

Al met al is de rest van de kandidaten wel in staat om hun ego opzij te zetten en zich ook te kunnen inleven in een andere wereld dan waarin zij zelf leven en in staat om een verschil te maken tussen wat ze denken en wat uit hun mond komt vliegen.
Their eyes opaque.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 10:47:23 #115
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_56043447
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 09:22 schreef Etcetera het volgende:
heeft Yvon 'm dan al eens gehad
Vorig jaar
Dommage arachide-fromage
pi_56043522
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 09:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja precies.
Het probleem is ook: Als je Klarijn smeekt te blijven, dan is voor de andere dames ook duidelijk waar je voorkeur ligt. Nu zijn ze daar sowieso al achter gekomen, maar goed . Als ik echt een voorkeur had voor eentje, zou ik die voorkeur ook echt uitspreken. Kom op zeg, het gaat mogelijk wel om de liefde van je leven! Die laat je toch niet lopen!
Echt compleet mee eens!
Dat Yvon dat nog eens duidelijk moest maken.. hij stond toen ook echt zo schaapachtig te kijken
  dinsdag 15 januari 2008 @ 10:54:08 #117
71937 Schupi
Leven en laten leven
pi_56043601
quote:
Als ik echt een voorkeur had voor eentje, zou ik die voorkeur ook echt uitspreken. Kom op zeg, het gaat mogelijk wel om de liefde van je leven! Die laat je toch niet lopen!
Tuurlijk. Henk benadert het allemaal veel te rationeel. Merk ook dat de betrokkenen veel te veel vanuit een competitie-gedachte denken en redeneren. Even los van "direct verliefd zijn" merk ik maar bij weinigen (zowel boeren als boerzoekenden) dat men gevoelens koestert die het niveau 'leuk' te boven gaan. Henk is natuurlijk een enorme hork maar als hij echt voor Klarijn wilde gaan dan had hij dat gewoon uit moeten spreken. Schijt aan het programma. Het gaat om jouw leven.

Van Klarijn is het een goede zet. Als ik me niet meer lekker zou voelen in de setting, waarom zou ik er dan mee door gaan. Omdat je het vantevoren wist? Je bent toch een vrij mens. Getuigt juist van karakter en zo trigger je Henk als ie echt iets voor haar voelt om ook van het format af te wijken. Moet ineens aan die vrouw denken die de geniale zet deed om nog voor het programma gewoon bij die boer langs te gaan.

Effe de andere boeren nog:

Agnes
3 jonge gasten op een boerderij en ik heb nog niet gezien dat er één minuut gekeet wordt, wat een zouteloze bedoening. Twee mannen die contimu bezig zijn om professioneel over te komen en te laten merken hoe makkelijk ze mee kunnen draaien en eentje die toch liever in die politiewagen een beetje relaxt rondkart. Ook hij benadert het natuurlijk weer veel te veel vanuit het competitie-element. Als je haar leuk vindt, zorg dan dat jouw persoonlijkheid er gewoon uitknalt en zorg dat ze voor een dilemma komt te staan: toch maar die leukste die niet op de boerderij mee wil werken??? Neemt niet weg dat je je voor die paar dagen dan ook wat positiever op moet stellen. Even voor alle duidelijkheid, Jörjen is natuurlijk niet de leukste, maar Agnes laat zich tot nu toe ook alleen van haar saaie zakelijke kant zien. Ze handelen allemaal teveel binnen het format, veel te serieus. Toon eens wat persoonlijkheid, doe eens gek en neem het allemaal eens wat luchtiger op. Ik weet wel, er staan camera's op maar kom op zeg.

Jan
Gaat voor de grootste muts: Anita. Is zo'n voorgevoel want als je na zo'n speeddate haar kiest dan moet ze gewoon iets hebben wat alleen jou aanspreekt. Denk dat hij het stiekem wel lekker vind zo'n vrouwtje dat ie helemaal kan kneden.

Frans en Gerard
... heb ik wat minder goed gevolgd. Snap niet wat deze vrouwen in Frans zien. Hij heeft tot nu toe de diepgang van een poffertje en met zijn humor trekt ie ook geen volle zalen. Gerard vind ik een goeie lobbes en ook de meest autenthieke van het stel. Volgens mij heeft hij ook als enige de instelling dat ie wel ziet wat er van komt. Hoorde 'm ook een keer zeggen dat zoiets dan "vanzelf komt"

Al met al weer top-televisie!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 10:58:54 #118
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_56043744
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:54 schreef Schupi het volgende:
Snap niet wat deze vrouwen in Frans zien. Hij heeft tot nu toe de diepgang van een poffertje

Dommage arachide-fromage
pi_56047258
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:14 schreef rashudo het volgende:
Wat me opvalt is dat een aantal deelnemers niet echt snappen wat een boer of een boerderij is. De vrouwen van Henk zijn allemaal verbaasd dat hij bot en weinig sociaal is, en dat hij niet echt kan koken. Dat is toch eigenlijk nu precies het stereotype beeld van een boer? Wat zijn het trouwens een stel verwende kakkers, die vrouwen van Henk.

Ze lopen Henk continu te vertellen wat hij fout doet en wat hij wel moet doen, maar positiever zou zijn als ze het zelf eens deden en het zelf gezellig maken. Henk zit de hele fucking dag tussen de bollen, hij zoekt juist een vrouw om dat gapende gat in zijn karakter in te vullen, niet om te horen te krijgen dat hij er niks van bakt.

Dat hele debacle met procenten bewijst dat er ook momenten zijn waar op je als man niet naar vrouwen moet luisteren. Je moet een persoon als Henk helpen met zichzelf uiten en hem niet in de val lokken. Ook Karlijn kon blijkbaar niet van te voren bedenken dat er camera's nodig zijn om een tv-programma te maken. Blijkbaar zijn Henk's vrouwen te egocentrisch om verder dan hun persoonlijk gewin te denken. Zelf aanpassen is er niet bij, als Henk zich maar aanpast, dan is het goed.

[KNIP]
Maar van Henk kreeg je in de eerste uitzending (als ik 't me goed herinner) het beeld dat hij juist geen stereotype boer was o.a. vanwege z'n studie, maar ook leek hij wat meer te melden te hebben dan de gemiddelde boer. Aangezien dat de uitzending was waarop de keuze van de dames is gebaseerd kan ik me voorstellen dat het juist dan tegenvalt als het toch een 'gewone' boer blijkt te zijn.

En als Henk niet eens kan bedenken dat de dames 's ochtends wat willen eten dan kan ik me eigenlijk ook wel voorstellen dat ze er een keer klaar mee zijn.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_56053158
Op zich is dat eigenlijk wel frappant. Bij de voorflimpjes leek Henk echt een moderne vlotte vent, geen botte boer (en dan niet in de betekenis van agrarier) en leek juist iemand als Gerard echt het stereotype boer. Nu is het compleet andersom, Henk is een sociaalgestoord figuur en Gerard is een sociale vent, redelijk vlot in de omgang!

Ik zie trouwens nog nergens echt vonken overspringen, wat je bij sommige stelletjes in eerdere jaren wel zag!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 18:11:31 #121
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_56053331
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:01 schreef bloodymary het volgende:
Op zich is dat eigenlijk wel frappant. Bij de voorflimpjes leek Henk echt een moderne vlotte vent, geen botte boer (en dan niet in de betekenis van agrarier) en leek juist iemand als Gerard echt het stereotype boer. Nu is het compleet andersom, Henk is een sociaalgestoord figuur en Gerard is een sociale vent, redelijk vlot in de omgang!

Ik zie trouwens nog nergens echt vonken overspringen, wat je bij sommige stelletjes in eerdere jaren wel zag!
Zie je geen vonk tussen Jan en Siepie?
ada fare stop stalking me
  dinsdag 15 januari 2008 @ 18:32:03 #122
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_56053846
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:11 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Zie je geen vonk tussen Jan en Siepie?
Zij ziet er zelf ook hoogstens de helft van
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 15 januari 2008 @ 18:33:19 #123
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_56053869
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:32 schreef Mark het volgende:

[..]

Waarom lig ik telkens dubbel bij die flauwe opmerkingen.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 15 januari 2008 @ 18:45:33 #124
129638 Lov1
pi_56054155
Oja, Ronella die bang is voor koeien Hello, je zit bij Boer zoekt Vrouw

Nu wil zij natuurlijk wel door met lesgeven, maar het zou misschien leuk zijn dat je ook feeling hebt voor het werk van je partner, vooral als het naast je huis is ... En ik heb het idee dat Frans het zou waarderen als zijn vriendin het boerenleven met koeien toch ook ziet zitten
pi_56054571
Ik denk dat ik Klarijn maar eens op moet zoeken, wat een SUPER VROUW !!
pi_56056179
zitten hier allemaal vrijgezelle mannen die zo in contact proberen te komen met de afvallende vrouwen van BZV?
heheheheheh
what you see, is what you get!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 20:07:43 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56056349
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:32 schreef Mark het volgende:

[..]

Foei! .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 20:13:34 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56056509
Ik zit net even op de Boer zoekt Vrouw-site te kijken en wat blijkt? Frank is verliefd! (zie site voor filmpje).
Over de escapades van de andere afgevallen boeren is helaas nog niks bekend .
Niet meer actief op Fok!
pi_56057328
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 20:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit net even op de Boer zoekt Vrouw-site te kijken en wat blijkt? Frank is verliefd! (zie site voor filmpje).
Over de escapades van de andere afgevallen boeren is helaas nog niks bekend .
De vraag is natuurlijk, is het wederzijds?

Zal zo ff kijken
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56057518
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 20:01 schreef IV_Xample het volgende:
zitten hier allemaal vrijgezelle mannen die zo in contact proberen te komen met de afvallende vrouwen van BZV?
heheheheheh
Hehehehehe ...

...sneu
  dinsdag 15 januari 2008 @ 20:57:15 #131
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_56057588
Klaas (de boer uit de kop van Overijssel) schijnt druk aan het daten te zijn, maar met wie? In ieder geval wel een filmpje te zien van een avondje stappen met z'n maten.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_56057673
Ik vond dat de vrouwen nu wel erg op de nek van Henk zaten. Hij kon nu ook niks meer goed doen.
Dat is eens wat anders...
  dinsdag 15 januari 2008 @ 21:00:24 #133
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56057678
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:45 schreef Lov1 het volgende:
Oja, Ronella die bang is voor koeien Hello, je zit bij Boer zoekt Vrouw

Nu wil zij natuurlijk wel door met lesgeven, maar het zou misschien leuk zijn dat je ook feeling hebt voor het werk van je partner, vooral als het naast je huis is ... En ik heb het idee dat Frans het zou waarderen als zijn vriendin het boerenleven met koeien toch ook ziet zitten
Inderdaad, ze is bijna panisch... .
KuikenGuppy
pi_56057774
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:00 schreef cora4034 het volgende:
Ik vond dat de vrouwen nu wel erg op de nek van Henk zaten. Hij kon nu ook niks meer goed doen.
O, dès wel vreemd ja.
pi_56057797
quote:
Een stelletje ka's zijn het, bah.
pi_56060744
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:14 schreef rashudo het volgende:
Henk zit de hele fucking dag tussen de bollen, hij zoekt juist een vrouw om dat gapende gat in zijn karakter in te vullen

ben ik trouwens de enige die vindt dat yvon de boeren bij tijd & wijle behandelt als verstandelijk gehandicapten?
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:00:43 #137
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_56060919
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:54 schreef jix het volgende:
ben ik trouwens de enige die vindt dat yvon de boeren bij tijd & wijle behandelt als verstandelijk gehandicapten?
Af en toe komt ze idd wel zo over
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:23:50 #138
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_56061589
Agnes:
Wat zoek je in een man: humor, eerlijkheid, doorzettingsvermogen

Die Jurjen is eerlijk, nu nog even doorzetten en minder zeuren... dan maakt ie maybe nog eens kans
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:46:00 #139
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_56062241
wat ook al op het bzv-forum werd gezegd: het is raar dat als Jurjen er inderdaad uit zou gaan, dat hij nu wel zo veel in beeld komt. Eerlijk gezegd zie ik nog minder chemie tussen Jurre en Agnes dan tussen haar en de politieagent. Ik denk dat volgende week toch Klaas (de briefschrijver dus) en Jurjen overblijven.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:59:34 #140
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_56062635
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:46 schreef Andromache het volgende:
wat ook al op het bzv-forum werd gezegd: het is raar dat als Jurjen er inderdaad uit zou gaan, dat hij nu wel zo veel in beeld komt. Eerlijk gezegd zie ik nog minder chemie tussen Jurre en Agnes dan tussen haar en de politieagent. Ik denk dat volgende week toch Klaas (de briefschrijver dus) en Jurjen overblijven.
Goed punt, ben benieuwd...
pi_56063005
quote:
Bart uit Canada was toch ook veel in beeld
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_56063018
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:54 schreef jix het volgende:

Ze gedragen zich er wel erg veel naar
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_56063179
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 20:57 schreef Andromache het volgende:
Klaas (de boer uit de kop van Overijssel) schijnt druk aan het daten te zijn, maar met wie? In ieder geval wel een filmpje te zien van een avondje stappen met z'n maten.
Niet met mij .
Tap tap tap
pi_56063263
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Niet met mij .
dit is andere klaas CL die wil je niet daten een boer die niet genoeg brieven had om bij de 5 boeren te mogen:

http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2007/klaas/default.aspx
  woensdag 16 januari 2008 @ 00:46:25 #145
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_56063648
Ik vind Yvon heel niet zo'n fijne presentatrice, geen idee eigenlijk waarom. Haar stemmetje klinkt altijd of ze een beetje emotioneel is van alles.
pi_56063837
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:46 schreef Hi_flyer het volgende:
Haar stemmetje klinkt altijd of ze een beetje emotioneel is van alles.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 16 januari 2008 @ 01:25:37 #147
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56064205
Oh ik ga morgenochtend even de uitzending bekijken van afgelopen weekend. Geen tv enzo, weinig tijd. Maar ik kan niet wachten.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_56064286
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

dit is andere klaas CL die wil je niet daten een boer die niet genoeg brieven had om bij de 5 boeren te mogen:

http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2007/klaas/default.aspx
oh phew, nevermind. ik heb het niet vanaf het begin gevolgd .
Tap tap tap
  woensdag 16 januari 2008 @ 08:44:09 #149
83951 rashudo
project 2501
pi_56065967
quote:
Als ik Henk was zou ik vragen of ik 3 andere vrouwen mocht uitzoeken.
Their eyes opaque.
  Redactie Frontpage woensdag 16 januari 2008 @ 09:23:03 #150
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56066422
quote:
dat waag ik te betwijfelen oa omdat Bart idd ook veel in beeld was en hij toch wegging. en omdat ik absoluut niets zie tussen agnes en jurjen. zoals hij voor het groepje aanliep toen ze koeien gingen halen, en niks zei, en hij niet eens durfde te vragen waarom ze die koeien gingen halen: hij past er gewoon niet
With four other people
And aliens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')