Foei!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:32 schreef Mark het volgende:
[..]
Zij ziet er zelf ook hoogstens de helft van
De vraag is natuurlijk, is het wederzijds?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit net even op de Boer zoekt Vrouw-site te kijken en wat blijkt? Frank is verliefd! (zie site voor filmpje).
Over de escapades van de andere afgevallen boeren is helaas nog niks bekend.
Hehehehehequote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:01 schreef IV_Xample het volgende:
zitten hier allemaal vrijgezelle mannen die zo in contact proberen te komen met de afvallende vrouwen van BZV?
heheheheheh
Inderdaad, ze is bijna panisch...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:45 schreef Lov1 het volgende:
Oja, Ronella die bang is voor koeienHello, je zit bij Boer zoekt Vrouw
![]()
Nu wil zij natuurlijk wel door met lesgeven, maar het zou misschien leuk zijn dat je ook feeling hebt voor het werk van je partner, vooral als het naast je huis is... En ik heb het idee dat Frans het zou waarderen als zijn vriendin het boerenleven met koeien toch ook ziet zitten
O, dès wel vreemd ja.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:00 schreef cora4034 het volgende:
Ik vond dat de vrouwen nu wel erg op de nek van Henk zaten. Hij kon nu ook niks meer goed doen.
Een stelletje ka's zijn het, bah.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:00 schreef cora4034 het volgende:
Ik vond dat de vrouwen nu wel erg op de nek van Henk zaten. Hij kon nu ook niks meer goed doen.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:14 schreef rashudo het volgende:
Henk zit de hele fucking dag tussen de bollen, hij zoekt juist een vrouw om dat gapende gat in zijn karakter in te vullen
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:54 schreef jix het volgende:
ben ik trouwens de enige die vindt dat yvon de boeren bij tijd & wijle behandelt als verstandelijk gehandicapten?
Goed punt, ben benieuwd...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:46 schreef Andromache het volgende:
wat ook al op het bzv-forum werd gezegd: het is raar dat als Jurjen er inderdaad uit zou gaan, dat hij nu wel zo veel in beeld komt. Eerlijk gezegd zie ik nog minder chemie tussen Jurre en Agnes dan tussen haar en de politieagent. Ik denk dat volgende week toch Klaas (de briefschrijver dus) en Jurjen overblijven.
Bart uit Canada was toch ook veel in beeldquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:46 schreef Andromache het volgende:
wat ook al op het bzv-forum werd gezegd: het is raar dat als Jurjen er inderdaad uit zou gaan, dat hij nu wel zo veel in beeld komt. Eerlijk gezegd zie ik nog minder chemie tussen Jurre en Agnes dan tussen haar en de politieagent. Ik denk dat volgende week toch Klaas (de briefschrijver dus) en Jurjen overblijven.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:54 schreef jix het volgende:
ben ik trouwens de enige die vindt dat yvon de boeren bij tijd & wijle behandelt als verstandelijk gehandicapten?
Niet met mijquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:57 schreef Andromache het volgende:
Klaas (de boer uit de kop van Overijssel) schijnt druk aan het daten te zijn, maar met wie? In ieder geval wel een filmpje te zien van een avondje stappen met z'n maten.
dit is andere klaas CL die wil je niet daten een boer die niet genoeg brieven had om bij de 5 boeren te mogen:quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:46 schreef Hi_flyer het volgende:
Haar stemmetje klinkt altijd of ze een beetje emotioneel is van alles.
oh phew, nevermind. ik heb het niet vanaf het begin gevolgdquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dit is andere klaas CL die wil je niet daten een boer die niet genoeg brieven had om bij de 5 boeren te mogen:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2007/klaas/default.aspx
Als ik Henk was zou ik vragen of ik 3 andere vrouwen mocht uitzoeken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:00 schreef cora4034 het volgende:
dat waag ik te betwijfelenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:46 schreef Andromache het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |