Bedankt, maar ik keek wel.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon duidelijk niet gekeken. Zelfs Plasman zei dat zijn vader er een zooitje van had gemaakt aan tafel bij P&W. En Plasman heeft het ook vaak met Peter aan de stok gehad.
Goed, en nu?quote:
Nee. Toen ik studeerde verdiende ik zo wel wat bij thoughquote:Carrière als hasjdealer zeker
Ja, dat zal het zijn. Zal aan je denken als ik m'n uitkering weer ga innen.quote:Hash of wiet, jij bent gewoon een blowjunk zonder discipline && ruggegraat.
Er is nergens gezegd dat hjij haar vermoord heeft alleen dat ze in de auto van de drie jongens is gestapt vanwege? (lift naar hotel of afterparty?) en dat ze onderweg verdwenen is en mogelijk het leven heeft gelaten aangezien alle spullen paspoort, rijbewijs, cerditcard, kleding nog in het hotel zijn gebleven.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:27 schreef erkel het volgende:
[..]
. Of ze daar gelijk in heeft qua Joran's omgang met meisjes is de vraag, maar dat betekent nog niet dat hij gelijk in staat is om iemand te vermoorden.
Volgens mij zei ik dan ook:quote:Op maandag 14 januari 2008 14:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als Peter iets beweert is dat niet per definitie de waarheid.
Dat gequote hebbende, ik hecht meer waarde aan het woord van Peter R de Vries dan aan dat van Joran van der Sloot (gelet op het feit dat hij reeds eerder in dit onderzoek gelogen heeft).quote:Ten tweede, vond ik het verhaal over de gephotoshopte foto erg dubieus. Joran lijkt daar zijn ik-verklaar-niets-houding aan te willen nemen door een beetje dom te kijken en zijn schouders op te halen en de vraag terug te spelen naar de Vries. Maar die heeft het daar niet zo moeilijk mee en beweert een e-mail te hebben waaruit zou moeten blijken dat Joran voor de foto betaald heeft. Als dat zo zou blijken te zijn, zou dat beteken dat er ook leugens zitten in 'de waarheid' die Joran nu vertelt. En als dat zo zou blijken te zijn, heeft hij tijdens het hele onderzoek alleen nog maar gelogen of gezwegen. Dubieus dus.
Een debiel is tenminste beter dan een ongedisciplineerde en ruggengraatloze blowjunk die fan is van een liegende moordenaar.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Overigens blijf jij wel een van de grootste debielen sinds Meki en BHFH trouwens.
Just wondering, waar baseer je ongedisciplineerd en ruggengraatloos op? Op het feit dat ik in mijn jeugd regelmatig blowde.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Een debiel is tenminste beter dan een ongedisciplineerde en ruggengraatloze blowjunk die fan is van een liegende moordenaar.![]()
Het zou je sieren als je nu ook even in gaat op Dhr Plasman die ook vond dat Pa van der Sloot er een gigantisch zooitje van had gemaakt.
Van blowen word je suf en verlies je ruggengraat en word je ongedisciplineerd. Kortgezegd; van blowen word je een hippie.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Just wondering, waar baseer je ongedisciplineerd en ruggengraatloos op? Op het feit dat ik in mijn jeugd regelmatig blowde..
Right, dan vraag ik mij af wat Bush en Obama in jouw ogen zijn. Gezien hun cokeverleden. Om nog maar te zwijgen over JFK, die vanalles en nogwat gebruikte tegen al z'n fysieke ongemakken. Van coke tot amfetamines.
Nee hoor het hele clubje daar op aruba is corrupt en als iedereen achter de vader van Joran blijft staan (dat ook wel begrijpelijk is, want als blanke heb je echt geen leven in de arubaanse gevangenis) , dan kom je daar als buitenstaande onderzoeker met geen mogelijkheid tussen.quote:Overigens spreek je jezelf tegen. Want als Joran echt een moordenaar is, is z'n pa alles behalve incompetent. Gezien het feit dat Joran nog steeds vrij is.
Daar wordt je... establishment van?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Van blowen word je suf en verlies je ruggengraat en word je ongedisciplineerd. Kortgezegd; van blowen word je een hippie.
Coke en pep werken tegenovergesteld.
quote:(Flashback to Stewie on stage at Woodstock with long hair and a guitar)
Stewie: Uh, excuse me, it's been brought to my attention that a few bad apples are smoking marijuana. Uh, I've got news for you, my friend: marijuana's illegal, not cool! (Starts playing the guitar) Establishment, establishment, you always know what's best...
Hippie: You suck!
Stewie: Learn the rules
quote:Op maandag 14 januari 2008 15:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Van blowen word je suf en verlies je ruggengraat en word je ongedisciplineerd. Kortgezegd; van blowen word je een hippie.
Coke en pep werken tegenovergesteld.
Ja, dat zal het zijn.quote:Nee hoor het hele clubje daar op aruba is corrupt en als iedereen achter de vader van Joran blijft staan (dat ook wel begrijpelijk is, want als blanke heb je echt geen leven in de arubaanse gevangenis) , dan kom je daar als buitenstaande onderzoeker met geen mogelijkheid tussen.
Het lijkt wel of ik tegen een muur praat.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahwheheahahahahahaha.
Mijn hemel, ik heb echt medelijden met je ouders.
[..]
Ja, dat zal het zijn.
De groeten pik, ik kom je wel opzoeken als je weer in de Van Mesdagkliniek zit.
quote:Op maandag 14 januari 2008 15:09 schreef JohnDope het volgende:
Het zou je sieren als je nu ook even in gaat op Dhr Plasman die ook vond dat Pa van der Sloot er een gigantisch zooitje van had gemaakt.
Laten we even wel zijn: bewijs van het tegendeel is ook onvoldoende voorhanden...quote:Op zondag 13 januari 2008 21:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik snap niet dat er nog steeds mensen in zijn onschuld geloven.
Nou en?quote:maar de omstandigheden waarin hij verkeerde waren bijzonder verdacht,
Pure suggestiequote:en daarnaast zal zijn vader ook wel een grote vinger in de pap hebben gehad in dat corrupte rechtssysteem aldaar.
Mee eens, alleen de vraag is dan of dat iets met Natalee te maken heeft...quote:Als je aantoonbaar hebt gelogen op een aantal punten (wie gaat met wie naar huis, waar zijn je schoenen, liegen over je schoenmaat) je verklaringen afwijken van de verklaringen van je vrienden en je nog steeds dingen achterhoudt en verdraait dan heb je wat te verbergen.
Weet jij hoeveel mensen dagelijks thuis komen in dronken toestand?quote:Daarnaast snap ik niet dat hij wegkomt met zijn verklaring dat hij het meisje alleen heeft achtergelaten op het strand in dronken toestand. Moest zij dan maar alleen naar haar hotel lopen?
Een verdachte mag dit nu eenmaal...quote:alsmede het feit dat hij niet heeft meegewerkt met het onderzoek waardoor de zoektocht naar Holloway vertraging heeft opgelopen.
Het zijn net "ouders"...quote:Verder kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat die ouders hun eigen zoon amper kennen - in de zin van hoe hij in het bijzijn met vrienden en meisjes is, of hoe hij zich gedraagt op feestjes - en maar naief lopen te verkondigen wat een brave jongen het is.
Als je een keer wat zinnigers zei, had ik misschien nog overwogen om je serieus te nemen.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ik tegen een muur praat.Steek anders nog even een bloowtje aan
[..]
Op zich ben ik het met je eens, ware het niet dat hij niet meer verklaart. Als hij wel zou verklaren zou hij zich denk ik al snel in rare bochten moeten wringen en bepaalde dingen niet meer kunnen uitleggen, waarna hij na een tijdje 'gebroken' zou worden. Maar... hij verklaart dus niets en zo moeilijk is het niet om te blijven herhalen "ik heb al gezegd dat ik niets meer zou verklaren", "daar ga ik niet op antwoorden", et cetera (ik zou bijna zeggen: hoe minder intellect hoe beter in dat geval).quote:Op maandag 14 januari 2008 15:36 schreef Scorpie het volgende:
Die Joran is niet zo slim, die zou na een week ondervraging al doorslaan.
Ik denk dat hij het echt niet weet.
Jij bent door die blowbrein van je alweer vergeten waar je mij allemaal in deze korte tijd voor hebt uitgemaakt.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als je een keer wat zinnigers zei, had ik misschien nog overwogen om je serieus te nemen.
Maar met zulke uitspraken ga ik de moeite niet eens nemen. Als jij de effecten van langdurig cokegebruik positiever acht dan blowen in je jeugd moet je je echt na laten kijken.
Adolf Hitler met z'n amfetamineverslaving was ook zo'n fijne jongen.
Die zou er verstandig aan doen om Peter wat beter in de gaten te houden... maar dat even terzijde.quote:
Net of jij je door jouw vrouwtje goed in de gaten laat houdenquote:Op maandag 14 januari 2008 15:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die zou er verstandig aan doen om Peter wat beter in de gaten te houden... maar dat even terzijde.
quote:Op maandag 14 januari 2008 15:42 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij bent door die blowbrein van je alweer vergeten waar je mij allemaal in deze korte tijd voor hebt uitgemaakt.
Maargoed je draait weer om de hete brij heen. Probeer nou even 1 keer met die blowmind van je intelligent over te komen.
Tenzij je iets verbergt wat eigenlijk niet zoveel met Natalee te maken heeft en de vonst van een levende Natalee zou ook onmiddellijk betekenen dat het onderzoek naar haar dood zou eindigen...quote:Op maandag 14 januari 2008 13:37 schreef ZeroVince het volgende:
Dat je eigenlijk alleen met een veilig gevoel tegenover de politie kan liegen over wat er met het meisje gebeurd is, als je weet dat ze dat niet meer (levend) boven water komt.
Denk jij mij te kennen ofzo?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:45 schreef JohnDope het volgende:
Net of jij je door jouw vrouwtje goed in de gaten laat houden
nee.quote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 20:40 schreef livelink het volgende:
Was ook een item over in Nova gisteravond. Ik moest wel lachen om die vrouw die de ogen van Peter de Vries was aan het deppen en woedend tegen de moeder van Joran zei: "Nou, dat heb je goed opgevoed!"
In Nova was er ook een advocaat die het optreden van de familie van der Sloot in Pauw en Witteman echt ongelofelijk stom vond.
Zij is dus ook behoorlijk onvolwassen en kan schijnbaar ook niet met haar emoties omgaan.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:24 schreef crohntje het volgende:
[..]
Als je op youtube kijkt zie je dat zij ook drinken over Joran gooit...
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wie weet was die Nathalie ook irritant, en raakte onze Joran toen ook even zijn zelfbeheersing kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |