Die hebben 1 meer gespeeldquote:Op zondag 13 januari 2008 16:41 schreef rubbereend het volgende:
en groningen
Mooie eindstandquote:Op zondag 13 januari 2008 16:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die hebben 1 meer gespeeld
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:55 schreef -SG- het volgende:
Trouwens op is een beetje verneukt.
Hehe die is grappig jaquote:Op zondag 13 januari 2008 16:53 schreef -SG- het volgende:
PSV Eindhoven![]()
Gewoon waar het hoort te staan!
http://www.youtube.com/watch?v=DXtIWBxnM6c
Dat liedje wat ze op 8.45 zingen echt geweldig.
Feyenoord komt de gehele maand Rotterdam niet uit.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een makkelijk programma heeft PSV in januari.
Weliswaar alles thuis - op Excelsior na - maar wél tegen Fc Twente, Fc Groningen en Az. De laatste 3 binnen 6 dagen.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Feyenoord komt de gehele maand Rotterdam niet uit.
Zware week voor de boeg trouwens, Deurne tussendoor, altijd lastig.
zoals vandaag toevalligquote:Op zondag 13 januari 2008 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ach we blijven tot het eind van de maand iig bovenaan(Ook als we verliezen van Ajax, of die moeten in een keer veel doelpunten maken)
Wil je kampioen worden dan moet je alles winnen.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:20 schreef Whiteguy het volgende:
zo 20-1 12.30 VVV-Venlo - PSV ERE
wo 23-1 20.00 PSV - Sparta Rotterdam ERE
za 26-1 19.30 PSV - Excelsior ERE
wo 30-1 20.45 Ajax - PSV ERE
za 2-2 20.00 AZ - PSV ERE
Druk programma zeg. 5 wedstrijden binnen 2 weken.
Nonsens. Denk aan wat Van Gaal zei over AZ: nog zoveel punten in het spel.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wil je kampioen worden dan moet je alles winnen.
PSV gister.quote:Ajax mocht wel makkelijk prijsschieten vandaag
Gezien de tegenstanders zou 7 punten ook aanvaardbaar zijnquote:Op zondag 13 januari 2008 22:05 schreef mcyodogg het volgende:
Komende drie wedstrijden moeten in ieder geval 9 punten zijn.
Verhuren, goed ideequote:Er gaan de laatste tijd veel geruchten rondom mogelijke nieuwe aanwinsten voor NEC. Volgens Omroep Gelderland heeft NEC nu interesse in PSV-speler Tommie van der Leegte.
Bij PSV komt Van der Leegte niet veel aan spelen toe. Mocht het van een transfer komen, dan zal NEC de speler een half jaartje gaan huren van PSV.
Sinds dit seizoen staat Van der Leegte onder contract bij PSV. Hij kwam in de zomer over van VfL Wolfsburg en is bij PSV de stand-in van Timmy Simmons.
Super Saturday in de kroeg ja!quote:Op zondag 13 januari 2008 19:22 schreef LudoSanders het volgende:
AZ - PSV op zaterdag, is het dan geen super Sunday ()?
Tijdens de carnavalquote:Op maandag 14 januari 2008 00:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Super Saturday in de kroeg ja! ;-)
nou ik vind die breedte in de selectie wel prettigquote:
Haha hou jij je eens lekker met je eigen club bezig, zeg ik soms 'Wat waren we goed, we zijn praktisch al kampioen'?quote:
Ik ook.Van der Leegte is als backup gehaald, dat wist hij van tevoren en hij accepteert deze rol dus ook. Een speler verhuren is leuk, maar wat wint PSV hiermee? Als het nu een jonge speler is die speelminuten moet maken om zich klaar te stomen voor het 1e oké, maar hier zie ik het nu er niet van in.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ik vind die breedte in de selectie wel prettig
Ik doel er gewoon op hoe wispelturig de top 3 dit seizoen is.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:04 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Haha hou jij je eens lekker met je eigen club bezig, zeg ik soms 'Wat waren we goed, we zijn praktisch al kampioen'?
Dit treurige gezegde gaat natuurlijk ook op voor jouw cluppie.quote:
Idd. Zie mijn vorige post.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit treurige gezegde gaat natuurlijk ook op voor jouw cluppie.
Ik was net te laat idd.quote:
Ja, hij is nu duidelijk de man op het middenveld van wie het moet komen. Kwam ook doordat Farfán en Dzsudzsák het veld breed hielden waardoor Afellay zijn acties kon maken.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:14 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dat Ibrahim Afellay zo heerlijk speelde, heeft dat te maken met het vertrek van Perez?
Gaan we in Oranje nog veel plezier aan beleven.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, hij is nu duidelijk de man op het middenveld van wie het moet komen. Kwam ook doordat Farfán en Dzsudzsák het veld breed hielden waardoor Afellay zijn acties kon maken.
Genoeg concurrentie op die positie..quote:Op maandag 14 januari 2008 01:30 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Gaan we in Oranje nog veel plezier aan beleven.
Maar Afellay is wel een van de beste spelers op die positie.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Genoeg concurrentie op die positie..
Nou je hebt ook nog een sneijder en een van der vaart die er kunnen spelen.quote:Op maandag 14 januari 2008 07:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar Afellay is wel een van de beste spelers op die positie.
Op dit moment vind ik niet dat hij Sneijder of vd Vaart zomaar uit het elftal kan knikkeren. Hij ontwikkelt zich goed maar voor de absolute top moet er toch nog wel wat bij. Hopen dat dat ook gebeurtquote:Op maandag 14 januari 2008 07:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar Afellay is wel een van de beste spelers op die positie.
voor van Hanegemquote:Op maandag 14 januari 2008 12:00 schreef -SG- het volgende:
Voor wie zou Valckx op de tribune hebben gezeten tijdens de wedstrijd Utrecht - Heereveen?
Als nieuwe keeperstrainer zeker.quote:
Het enige jammere is dat als hij snel ontslagen wordt, dat hij weer een belachelijk hoge oprotpremie krijgtquote:Op maandag 14 januari 2008 13:33 schreef rubbereend het volgende:
ik hoop veel want dit is leuk, hem zo te zien spartelen
quote:Oefenwedstrijd tussen een selectie van PSV en VVV-Venlo
14 januari 2008 14:00
Een selectie van reservespelers van de PSV-selectie, aangevuld spelers van Jong PSV en PSV A1 speelt dinsdagmiddag op De Herdgang een vriendschappelijke wedstrijd tegen VVV-Venlo. Het aanvangstijdstip van het duel is vastgesteld op 15.30 uur. De toegang voor publiek en pers is uiteraard gewoon gratis.
Keisuke Honda
Voor de ploeg uit Venlo is het de uitgelezen mogelijk om de Japanner Keisuke Honda (23) aan het werk te zien. De middenvelder kwam op voorspraak van Sef Vergoossen naar Nederland, waar hij hem bij Nagoya Grampus Eight onder zijn hoede had. Voor de interim-hoofdcoach van PSV is het nieuwe gelegenheid om een groot aantal spelers en enkele jeugdspelers aan het werk te zien. Komende zondag staan PSV en VVV-Venlo ‘om het echie’ tegenover elkaar in een competitiewedstrijd in Seacon Stadion De Koel (12.30 uur). Voor Jong PSV staat komende donderdag de inhaalwedstrijd tegen Vitesse op het programma.
Ik mag toch aannemen dat het voor een verdediger was, want die kunnen we nog wel gebruiken..quote:Op maandag 14 januari 2008 12:00 schreef -SG- het volgende:
Voor wie zou Valckx op de tribune hebben gezeten tijdens de wedstrijd Utrecht - Heereveen?
Lijkt me onwaarschijnlijk aangezien die niet speelde gisterenquote:Op maandag 14 januari 2008 16:37 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Misschien voor Bak Nielsen. Da's de enige die misschien het PSV niveau gaat halen. Aub geen Dingsdag ofzo, wat een prutser is dat zeg.
mag toch hopen van niet zeg.. Wat een prutser is dat.. Ik snap ook niet dat ze die voor Jong Oranje kunnen selecteren..quote:
6 miljoen is een mooie prijsquote:Volgens media in Ecuador zou Edison Mendez in de belangstelling staan van het Franse Paris Saint Germain. De middenvelder wilde in de winterstop terugkeren naar Ecuador vanwege ziekte van zijn moeder. PSV was om die reden akkoord gegaan met de club Barcelona uit zijn thuisland voor een relatief lage transfersom. Zelf kon hij echter niet tot een akkoord komen met de club uit Ecuador. Ook zou het volgens berichten in de media iets beter gaan met zijn moeder.
Paris Saint Germain zou de middenvelder van PSV al geruime tijd volgen. In El Mercurio wordt de transferwaarde van Mendez voor een normale transfer in Europa geschat op 6 miljoen euro.
lijkt me sterkquote:Op maandag 14 januari 2008 16:43 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
misschien keek ie helemaal niet naar een speler en zat ie voor zn plezier op de tribune
wtf 6 miljoen? Meteen laten gaanquote:
Je hebt Gomes en Mendez bij PSV, maar geen Mendesquote:
Ja, hij speelt omdat Bale geblesseerd is. Maar voordat ze daar Lee laten gaan, trekken ze wel een vervanger aan. En dan nog is PSV niet favoriet.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:58 schreef neilpad het volgende:
Lijkt me eerlijk gezegd sterk dat ze Lee willen laten gaan, volgens mij speelt hij daar toch erg regelmatig gewoon in de basis. Zou het wel toejuichen, mijn inziens de beste links back die ik bewust met PSV heb meegemaakt.
Nou, zoals hij tegen ons speelde zaterdag is hij klaar voor de absolute top.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op dit moment vind ik niet dat hij Sneijder of vd Vaart zomaar uit het elftal kan knikkeren. Hij ontwikkelt zich goed maar voor de absolute top moet er toch nog wel wat bij. Hopen dat dat ook gebeurt.
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je hebt Gomes en Mendez bij PSV, maar geen Mendes
Deze ruim genoeg?quote:Op maandag 14 januari 2008 17:35 schreef pascalheister het volgende:
nog ergens een ruime samenvatting te vinden van Fey-PSV?
als ze er maar meer voor krijgen dan dat ze ervoor betaald hebben..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:29 schreef ruud.nl het volgende:
6 miljoen wordt hier als geschatte waarde genoemd, lijkt me sterk dat ze dat ook echt voor hem gaan krijgen.
quote:'Stan Valckx lijkt PSV te gaan verlaten'
Volgens The Times wordt Stan Valckx de nieuwe technisch directeur van West Ham United.
Het Engelse dagblad signaleerde Valckx afgelopen zaterdag op de tribune tijdens de 2-1 zege van The Hammers op Fulham. West Ham United is al sinds oktober op zoek naar een nieuwe technisch directeur en ziet in de technisch directeur van PSV de ideale kandidaat, omdat hij volgens de club ook goed op de hoogte is van de internationale spelersmarkt. "Wordt er gesuggereerd dat ik de nieuwe technisch directeur van West Ham word? Op dit moment is dat niet aan de orde. Het klopt wel dat ik daar op de tribune zat. Waarom? Daar wil ik verder niets over zeggen," aldus Valckx tegenover ELF.
Ik ben er niet al te rouwig om, mocht dit waar zijn.quote:
Hiddinkquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:27 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Zou er een vervanger komen, of gaat Stevens een dubbelrol vervullen?
Mocht dit waar zijn.quote:In de wandelgangen (dinsdag)
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 15 januari om 11:56
Stan Valckx wordt de nieuwe technisch directeur van West Ham United. De Limburger, die dezelfde functie bij PSV vervult, zat zaterdag op de tribune in de wedstrijd tegen Fulham. (The Times)
Kees Ploegsmaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:44 schreef rubbereend het volgende:
en wie moet hem dan opvolgen?
ik denk dat Ploegsma zijn eigen bedrijf daar niet voor stopt........ en Hiddink is pas een optie voor over 2 jaar als hij klaar is in Moskou! Ik vind trouwens wel dat er alles aan gedaan moet worden om Hiddink binnen te halen dan in wat voor een functie dan ookquote:
Is Ploegsma Jr. niet bij het bedrijf gehaald om binnenkort de zaak van zijn vader over te nemen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat Ploegsma zijn eigen bedrijf daar niet voor stopt........ en Hiddink is pas een optie voor over 2 jaar als hij klaar is in Moskou! Ik vind trouwens wel dat er alles aan gedaan moet worden om Hiddink binnen te halen dan in wat voor een functie dan ook
Volgens mij heeft Hiddink nog steeds niet getekend bij die Russen, toch? Het lijkt me dat dat nog wel zal gebeuren inderdaad, maar misschien...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat Ploegsma zijn eigen bedrijf daar niet voor stopt........ en Hiddink is pas een optie voor over 2 jaar als hij klaar is in Moskou! Ik vind trouwens wel dat er alles aan gedaan moet worden om Hiddink binnen te halen dan in wat voor een functie dan ook
ik denk dat Ploegsma beter geschikt zou zijn voor een prominente plek in de RvCquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is Ploegsma Jr. niet bij het bedrijf gehaald om binnenkort de zaak van zijn vader over te nemen?
Kijk trouwens een op Ploegsma's website en wie daar groot bovenin prijkt.
quote:ED: PSV sprak met Ooijer en Bouma
Volgens het Eindhovens Dagblad heeft PSV de afgelopen weken zowel André Ooijer als Wilfred Bouma gepolst over een terugkeer naar Eindhoven. Beide spelers zouden in de winterstop echter niet los te weken zijn. Interesse voor Ooijer zou opmerkelijk zijn aangezien eerder werd gemeld dat hij te oud en blessuregevoelig zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |