Je hebt Gomes en Mendez bij PSV, maar geen Mendesquote:
Ja, hij speelt omdat Bale geblesseerd is. Maar voordat ze daar Lee laten gaan, trekken ze wel een vervanger aan. En dan nog is PSV niet favoriet.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:58 schreef neilpad het volgende:
Lijkt me eerlijk gezegd sterk dat ze Lee willen laten gaan, volgens mij speelt hij daar toch erg regelmatig gewoon in de basis. Zou het wel toejuichen, mijn inziens de beste links back die ik bewust met PSV heb meegemaakt.
Nou, zoals hij tegen ons speelde zaterdag is hij klaar voor de absolute top.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op dit moment vind ik niet dat hij Sneijder of vd Vaart zomaar uit het elftal kan knikkeren. Hij ontwikkelt zich goed maar voor de absolute top moet er toch nog wel wat bij. Hopen dat dat ook gebeurt.
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je hebt Gomes en Mendez bij PSV, maar geen Mendes
Deze ruim genoeg?quote:Op maandag 14 januari 2008 17:35 schreef pascalheister het volgende:
nog ergens een ruime samenvatting te vinden van Fey-PSV?
als ze er maar meer voor krijgen dan dat ze ervoor betaald hebben..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:29 schreef ruud.nl het volgende:
6 miljoen wordt hier als geschatte waarde genoemd, lijkt me sterk dat ze dat ook echt voor hem gaan krijgen.
quote:'Stan Valckx lijkt PSV te gaan verlaten'
Volgens The Times wordt Stan Valckx de nieuwe technisch directeur van West Ham United.
Het Engelse dagblad signaleerde Valckx afgelopen zaterdag op de tribune tijdens de 2-1 zege van The Hammers op Fulham. West Ham United is al sinds oktober op zoek naar een nieuwe technisch directeur en ziet in de technisch directeur van PSV de ideale kandidaat, omdat hij volgens de club ook goed op de hoogte is van de internationale spelersmarkt. "Wordt er gesuggereerd dat ik de nieuwe technisch directeur van West Ham word? Op dit moment is dat niet aan de orde. Het klopt wel dat ik daar op de tribune zat. Waarom? Daar wil ik verder niets over zeggen," aldus Valckx tegenover ELF.
Ik ben er niet al te rouwig om, mocht dit waar zijn.quote:
Hiddinkquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:27 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Zou er een vervanger komen, of gaat Stevens een dubbelrol vervullen?
Mocht dit waar zijn.quote:In de wandelgangen (dinsdag)
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 15 januari om 11:56
Stan Valckx wordt de nieuwe technisch directeur van West Ham United. De Limburger, die dezelfde functie bij PSV vervult, zat zaterdag op de tribune in de wedstrijd tegen Fulham. (The Times)
Kees Ploegsmaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:44 schreef rubbereend het volgende:
en wie moet hem dan opvolgen?
ik denk dat Ploegsma zijn eigen bedrijf daar niet voor stopt........ en Hiddink is pas een optie voor over 2 jaar als hij klaar is in Moskou! Ik vind trouwens wel dat er alles aan gedaan moet worden om Hiddink binnen te halen dan in wat voor een functie dan ookquote:
Is Ploegsma Jr. niet bij het bedrijf gehaald om binnenkort de zaak van zijn vader over te nemen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat Ploegsma zijn eigen bedrijf daar niet voor stopt........ en Hiddink is pas een optie voor over 2 jaar als hij klaar is in Moskou! Ik vind trouwens wel dat er alles aan gedaan moet worden om Hiddink binnen te halen dan in wat voor een functie dan ook
Volgens mij heeft Hiddink nog steeds niet getekend bij die Russen, toch? Het lijkt me dat dat nog wel zal gebeuren inderdaad, maar misschien...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat Ploegsma zijn eigen bedrijf daar niet voor stopt........ en Hiddink is pas een optie voor over 2 jaar als hij klaar is in Moskou! Ik vind trouwens wel dat er alles aan gedaan moet worden om Hiddink binnen te halen dan in wat voor een functie dan ook
ik denk dat Ploegsma beter geschikt zou zijn voor een prominente plek in de RvCquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is Ploegsma Jr. niet bij het bedrijf gehaald om binnenkort de zaak van zijn vader over te nemen?
Kijk trouwens een op Ploegsma's website en wie daar groot bovenin prijkt.
quote:ED: PSV sprak met Ooijer en Bouma
Volgens het Eindhovens Dagblad heeft PSV de afgelopen weken zowel André Ooijer als Wilfred Bouma gepolst over een terugkeer naar Eindhoven. Beide spelers zouden in de winterstop echter niet los te weken zijn. Interesse voor Ooijer zou opmerkelijk zijn aangezien eerder werd gemeld dat hij te oud en blessuregevoelig zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |