Die hebben 1 meer gespeeldquote:Op zondag 13 januari 2008 16:41 schreef rubbereend het volgende:
en groningen
Mooie eindstandquote:Op zondag 13 januari 2008 16:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die hebben 1 meer gespeeld
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:55 schreef -SG- het volgende:
Trouwens op is een beetje verneukt.
Hehe die is grappig jaquote:Op zondag 13 januari 2008 16:53 schreef -SG- het volgende:
PSV Eindhoven![]()
Gewoon waar het hoort te staan!
http://www.youtube.com/watch?v=DXtIWBxnM6c
Dat liedje wat ze op 8.45 zingen echt geweldig.
Feyenoord komt de gehele maand Rotterdam niet uit.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een makkelijk programma heeft PSV in januari.
Weliswaar alles thuis - op Excelsior na - maar wél tegen Fc Twente, Fc Groningen en Az. De laatste 3 binnen 6 dagen.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Feyenoord komt de gehele maand Rotterdam niet uit.
Zware week voor de boeg trouwens, Deurne tussendoor, altijd lastig.
zoals vandaag toevalligquote:Op zondag 13 januari 2008 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ach we blijven tot het eind van de maand iig bovenaan(Ook als we verliezen van Ajax, of die moeten in een keer veel doelpunten maken)
Wil je kampioen worden dan moet je alles winnen.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:20 schreef Whiteguy het volgende:
zo 20-1 12.30 VVV-Venlo - PSV ERE
wo 23-1 20.00 PSV - Sparta Rotterdam ERE
za 26-1 19.30 PSV - Excelsior ERE
wo 30-1 20.45 Ajax - PSV ERE
za 2-2 20.00 AZ - PSV ERE
Druk programma zeg. 5 wedstrijden binnen 2 weken.
Nonsens. Denk aan wat Van Gaal zei over AZ: nog zoveel punten in het spel.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wil je kampioen worden dan moet je alles winnen.
PSV gister.quote:Ajax mocht wel makkelijk prijsschieten vandaag
Gezien de tegenstanders zou 7 punten ook aanvaardbaar zijnquote:Op zondag 13 januari 2008 22:05 schreef mcyodogg het volgende:
Komende drie wedstrijden moeten in ieder geval 9 punten zijn.
Verhuren, goed ideequote:Er gaan de laatste tijd veel geruchten rondom mogelijke nieuwe aanwinsten voor NEC. Volgens Omroep Gelderland heeft NEC nu interesse in PSV-speler Tommie van der Leegte.
Bij PSV komt Van der Leegte niet veel aan spelen toe. Mocht het van een transfer komen, dan zal NEC de speler een half jaartje gaan huren van PSV.
Sinds dit seizoen staat Van der Leegte onder contract bij PSV. Hij kwam in de zomer over van VfL Wolfsburg en is bij PSV de stand-in van Timmy Simmons.
Super Saturday in de kroeg ja!quote:Op zondag 13 januari 2008 19:22 schreef LudoSanders het volgende:
AZ - PSV op zaterdag, is het dan geen super Sunday ()?
Tijdens de carnavalquote:Op maandag 14 januari 2008 00:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Super Saturday in de kroeg ja! ;-)
nou ik vind die breedte in de selectie wel prettigquote:
Haha hou jij je eens lekker met je eigen club bezig, zeg ik soms 'Wat waren we goed, we zijn praktisch al kampioen'?quote:
Ik ook.Van der Leegte is als backup gehaald, dat wist hij van tevoren en hij accepteert deze rol dus ook. Een speler verhuren is leuk, maar wat wint PSV hiermee? Als het nu een jonge speler is die speelminuten moet maken om zich klaar te stomen voor het 1e oké, maar hier zie ik het nu er niet van in.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ik vind die breedte in de selectie wel prettig
Ik doel er gewoon op hoe wispelturig de top 3 dit seizoen is.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:04 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Haha hou jij je eens lekker met je eigen club bezig, zeg ik soms 'Wat waren we goed, we zijn praktisch al kampioen'?
Dit treurige gezegde gaat natuurlijk ook op voor jouw cluppie.quote:
Idd. Zie mijn vorige post.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit treurige gezegde gaat natuurlijk ook op voor jouw cluppie.
Ik was net te laat idd.quote:
Ja, hij is nu duidelijk de man op het middenveld van wie het moet komen. Kwam ook doordat Farfán en Dzsudzsák het veld breed hielden waardoor Afellay zijn acties kon maken.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:14 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dat Ibrahim Afellay zo heerlijk speelde, heeft dat te maken met het vertrek van Perez?
Gaan we in Oranje nog veel plezier aan beleven.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, hij is nu duidelijk de man op het middenveld van wie het moet komen. Kwam ook doordat Farfán en Dzsudzsák het veld breed hielden waardoor Afellay zijn acties kon maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |