Genoeg concurrentie op die positie..quote:Op maandag 14 januari 2008 01:30 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Gaan we in Oranje nog veel plezier aan beleven.
Maar Afellay is wel een van de beste spelers op die positie.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Genoeg concurrentie op die positie..
Nou je hebt ook nog een sneijder en een van der vaart die er kunnen spelen.quote:Op maandag 14 januari 2008 07:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar Afellay is wel een van de beste spelers op die positie.
Op dit moment vind ik niet dat hij Sneijder of vd Vaart zomaar uit het elftal kan knikkeren. Hij ontwikkelt zich goed maar voor de absolute top moet er toch nog wel wat bij. Hopen dat dat ook gebeurtquote:Op maandag 14 januari 2008 07:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar Afellay is wel een van de beste spelers op die positie.
voor van Hanegemquote:Op maandag 14 januari 2008 12:00 schreef -SG- het volgende:
Voor wie zou Valckx op de tribune hebben gezeten tijdens de wedstrijd Utrecht - Heereveen?
Als nieuwe keeperstrainer zeker.quote:
Het enige jammere is dat als hij snel ontslagen wordt, dat hij weer een belachelijk hoge oprotpremie krijgtquote:Op maandag 14 januari 2008 13:33 schreef rubbereend het volgende:
ik hoop veel want dit is leuk, hem zo te zien spartelen
quote:Oefenwedstrijd tussen een selectie van PSV en VVV-Venlo
14 januari 2008 14:00
Een selectie van reservespelers van de PSV-selectie, aangevuld spelers van Jong PSV en PSV A1 speelt dinsdagmiddag op De Herdgang een vriendschappelijke wedstrijd tegen VVV-Venlo. Het aanvangstijdstip van het duel is vastgesteld op 15.30 uur. De toegang voor publiek en pers is uiteraard gewoon gratis.
Keisuke Honda
Voor de ploeg uit Venlo is het de uitgelezen mogelijk om de Japanner Keisuke Honda (23) aan het werk te zien. De middenvelder kwam op voorspraak van Sef Vergoossen naar Nederland, waar hij hem bij Nagoya Grampus Eight onder zijn hoede had. Voor de interim-hoofdcoach van PSV is het nieuwe gelegenheid om een groot aantal spelers en enkele jeugdspelers aan het werk te zien. Komende zondag staan PSV en VVV-Venlo ‘om het echie’ tegenover elkaar in een competitiewedstrijd in Seacon Stadion De Koel (12.30 uur). Voor Jong PSV staat komende donderdag de inhaalwedstrijd tegen Vitesse op het programma.
Ik mag toch aannemen dat het voor een verdediger was, want die kunnen we nog wel gebruiken..quote:Op maandag 14 januari 2008 12:00 schreef -SG- het volgende:
Voor wie zou Valckx op de tribune hebben gezeten tijdens de wedstrijd Utrecht - Heereveen?
Lijkt me onwaarschijnlijk aangezien die niet speelde gisterenquote:Op maandag 14 januari 2008 16:37 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Misschien voor Bak Nielsen. Da's de enige die misschien het PSV niveau gaat halen. Aub geen Dingsdag ofzo, wat een prutser is dat zeg.
mag toch hopen van niet zeg.. Wat een prutser is dat.. Ik snap ook niet dat ze die voor Jong Oranje kunnen selecteren..quote:
6 miljoen is een mooie prijsquote:Volgens media in Ecuador zou Edison Mendez in de belangstelling staan van het Franse Paris Saint Germain. De middenvelder wilde in de winterstop terugkeren naar Ecuador vanwege ziekte van zijn moeder. PSV was om die reden akkoord gegaan met de club Barcelona uit zijn thuisland voor een relatief lage transfersom. Zelf kon hij echter niet tot een akkoord komen met de club uit Ecuador. Ook zou het volgens berichten in de media iets beter gaan met zijn moeder.
Paris Saint Germain zou de middenvelder van PSV al geruime tijd volgen. In El Mercurio wordt de transferwaarde van Mendez voor een normale transfer in Europa geschat op 6 miljoen euro.
lijkt me sterkquote:Op maandag 14 januari 2008 16:43 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
misschien keek ie helemaal niet naar een speler en zat ie voor zn plezier op de tribune
wtf 6 miljoen? Meteen laten gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |