quote:
Ik ben SCH nietquote:
Duitser je weet het welquote:Op zondag 13 januari 2008 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
Schijnt dat Huntelaar rust krijg en wordt vervangen door Donk.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Hebben we al opstellingen?
quote:I.
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit
De ploeg de dapp`re Meersche helden
Onze vreugd` en trotsch bezit
Allemaal Gevreesd, geducht in heel den lande
Glorie onzer Amstel-staad ...
Ieder draagt ze op de handen
Wie gaat niet op Ajax praat
Ajax hup, Rood - Witte schare
Dapp`re strijders fier en koen
Geen club die ons dat even nadert..
Rood en wit word kampioen!
Bevestigt uw roemrijke mare
Driewerf hup onz` kampioen!
Hup, Ajax, hup onz` kampioen!
II.
Ziet onze spelers pijlsnel draven
Fiks zich werpend in de strijd
En nooit zich werpend in de strijd
En nooit bereid tot overgave
Vol van vastberadenheid !
In vurig willen, ernstig streven
Naar de overwinningseer
Deed zij menig club reeds sneven
`t Roemrijk Ajax uit de Meer !
(Refrein)
III.
De goede clubgeest zal ons schragen
D` Eendracht maakt ons hecht en sterk
D`Ajaxvaan steeds hoger dragen
Zij ons allerschoonste werk!
Ons mooie spel vol fris bekoren
Te spelen in Rood en Wit
Dat zij ons jaren nog beschoren
Vol geest, animo en pit.
quote:Op zondag 13 januari 2008 13:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Schijnt dat Huntelaar rust krijg en wordt vervangen door Donk.
quote:Op zondag 13 januari 2008 13:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Schijnt dat Huntelaar rust krijg en wordt vervangen door Donk.
Koop digitennequote:Op zondag 13 januari 2008 13:21 schreef Matje-1989 het volgende:
Iemand die me even makkelijk uit kan leggen hoe soapcast werkt?
Het schijnt dat ik dan via een chineze zender Ajax ook kan volgen ofzo??
Gewoon ff dokken bij planet voetbal.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:21 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik mis het klappertje.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:32 schreef thloreg het volgende:
Ik ben er ook klaar voor en zit al gereed om z.s.m de score hier neer te plensen. Let vooral op de vlaggetjes want die geven aan wie gescoord heeft.
[ afbeelding ] vs [ afbeelding ]
En Lucius! Oh wacht..quote:Op zondag 13 januari 2008 13:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Met Luinge zal het ongetwijfeld vuurwerk worden.
google op sopcast en installeer het, daarna ga je hier naartoe:quote:Op zondag 13 januari 2008 13:21 schreef Matje-1989 het volgende:
quote:Op zondag 13 januari 2008 14:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tegen een club uit het rechterrijtje?
hoezo ga je niet ?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ook, ik hoop niet dat het een voorteken is
Geen Alves?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:04 schreef xFriendx het volgende:
Opstelling AZ: Boy Waterman, Milano Koenders, David Mendes Da Silva, Ryan Donk, Barry Opdam, Demy de Zeeuw, Ruud Vormer, Sébastien Pocognoli, Mounir El Handaoui, Ari, Moussa Dembélé.
Er mist zo te zien een naam ergens, ik zie namelijk twee komma's staan waar geen naam tussen staat.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:06 schreef tha_dark het volgende:
Waarom mogen wij maar met 10 man spelen?
Deze kwam van Ajax netwerk trouwens:quote:Op zondag 13 januari 2008 14:06 schreef tha_dark het volgende:
Waarom mogen wij maar met 10 man spelen?
Je vergeet Kennedy.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:04 schreef xFriendx het volgende:
Opstelling Ajax: Maarten Stekelenburg, John Heitinga, Jan Vertonghen, Urby Emanuelson, Siem de Jong, , Edgar Davids, Gabri, Klaas Jan Huntelaar, Kenneth Perez, Luis Suarez.
Opstelling AZ: Boy Waterman, Milano Koenders, David Mendes Da Silva, Ryan Donk, Barry Opdam, Demy de Zeeuw, Ruud Vormer, Sébastien Pocognoli, Mounir El Handaoui, Ari, Moussa Dembélé.
Mendes da Silva is aanvoerder bij AZ.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:10 schreef Stereotomy het volgende:
Geen Cziommer en Steinsson? WTF!!! Wie is aanvoerder dan?
En Poco is weer terug
El Hamdoeidoei in de spits of op 10, dan Dembele op 10 of in de spits. Ik hoop spits, want de verediging van Ajax had daar vorig jaar veel moeite mee.
Dat is niet zo gek. Want de vorige keer wist ik ook niet dat hij meespeelde, tot dat hij gewisseld werd.quote:
Ah kut hij is toch niet verkocht he.....quote:Op zondag 13 januari 2008 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
AMSTERDAM- AZ treedt tegen Ajax aan met Milano Koenders op de rechtsback-positie. David Mendes da Silva is door de afwezigheid van Stijn Schaars (blessure), Kew Jaliens (geschorst) en Grétar Steinsson (bank) aanvoerder. Mounir El Hamdaoui speelt samen met Ari en Moussa Dembélé in de aanval. Ajax-AZ begint zondag om 14:30 uur in de Amsterdam ArenA.
Mendes dus aanvoerder en waarom in HEMELSNAAM Steinsson op de bank!!!!!???
Erg vaag inderdaad..quote:Op zondag 13 januari 2008 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
waarom in HEMELSNAAM Steinsson op de bank!!!!!???
Bolton, toch?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Omdat die toch al weg gaat naar blackburn ?
Ja, VVV en Excelsior stonden ook in het linkerrijtje, toch?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tegen een club uit het rechterrijtje?
Dat heb ik al vaker gehoordquote:Op zondag 13 januari 2008 14:22 schreef Hephaistos. het volgende:
Als je de opstellingen naast elkaar legt zou dit geen probleem mogen zijn voor Ajax...
Hier niet, probeer nog es?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:28 schreef the_undertaker het volgende:
planet.. streams stuk
Dus het heeft geen zin om zo'n ding te kopen nu?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:28 schreef the_undertaker het volgende:
planet.. streams stuk
Graafland, Bandjar, Van Nieuwstadt, Van Steensel, Zijm, Altheer, Braber, Luijckx, Piqué, Den Ouden, Voskampquote:Op zondag 13 januari 2008 14:22 schreef Hephaistos. het volgende:
Als je de opstellingen naast elkaar legt zou dit geen probleem mogen zijn voor Ajax...
Waarom iemand die 6x over de bal heen maait omdat ie met zijn hoofd al bij Bolton zit.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Gregar speelt niet omdat er transfer perikelen zijn,
hij zei dat die zich niet kan focussen op de wedstrijd
triest
Wat is dat toch tegenwoordig. Ik ben ook op zoek naar een andere baan, maar mijn huidige baas gaat toch echt niet akkoord met "ja, ik kom niet hoor, ik moet op Monsterboard kijken".quote:Op zondag 13 januari 2008 14:29 schreef jorienvdherik het volgende:
triest
Wat een huillies zijn die spelers tegenwoordig.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:29 schreef jorienvdherik het volgende:
triest
quote:Op zondag 13 januari 2008 14:31 schreef jorienvdherik het volgende:
van praag staat voor schut zeg
tering wat kansloos, voetballers van tegenwoordigquote:Op zondag 13 januari 2008 14:29 schreef jorienvdherik het volgende:
triest
valt me nog mee iddquote:Op zondag 13 januari 2008 14:31 schreef tha_dark het volgende:
Stream doet het nog steeds uitstekend!
Kom op Ajax!
lol, 8-6 einduitslagquote:Op zondag 13 januari 2008 14:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ajax met 3 verdedigers en Urby is er daar een van
Ril, ril....quote:Op zondag 13 januari 2008 14:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ajax met 3 verdedigers en Urby is er daar een van
quote:Op zondag 13 januari 2008 14:34 schreef Messenga het volgende:
Zolang Davids zn scheenbeschermers maar aanhoudt.
Ik ken hem ook niet...Wat doet deed die man?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Beetje bullshit hoor, al die minuten stilte. Hoeveel mensen in het stadion zouden die man kennen?
Iets bij een spelersvakbond ofzo...quote:Op zondag 13 januari 2008 14:35 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet...Wat doet deed die man?
Oprichter VVCS, spelersvakbond.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:35 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet...Wat doet deed die man?
En al die voetballers zouden hem op zijn blote knietjes mogen danken, vandaar de terechte minuut stilte...quote:
litmanenquote:Op zondag 13 januari 2008 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARI
Het is te hopen.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de 0-1 wel gezien heeft hoor.
Ze zijn nog maar 10 minuten bezigquote:Op zondag 13 januari 2008 14:42 schreef tha_dark het volgende:
Van Geel: Er zijn geen versterkingen meer nodig!
Optyfen!
Achterin niet.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Blijven afgeven op Van Geel is ook wat makkelijk. Die gasten op het veld falen, kwaliteit is er nog wel genoeg.
yupquote:Op zondag 13 januari 2008 14:43 schreef Strooper het volgende:
Stond de Zeeuw niet hinderlijk buitenspel bij het doelpunt? Maargoed, anders was de bal er ook wel in gegaan.
Ja, kom ook ff aanzetten nadat de commentator dat 10x zegt en het hier ook al gezegd is.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:46 schreef Bat het volgende:
Die 0-1 he, dat is toch buitenspel? hinderlijk!
en als ze in de resterende 78 minuten nog 5x scorenquote:
Wie hindert ie dan? Stekelenburg? Die had hem toch nooit gehad man!quote:Op zondag 13 januari 2008 14:46 schreef Bat het volgende:
Die 0-1 he, dat is toch buitenspel? hinderlijk!
zag de goal net pas in herhaling, later ingeschakeld en hier gaat t zo snel dat ik deze pagine geladen had, zonder commentaar, huiliequote:Op zondag 13 januari 2008 14:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja, kom ook ff aanzetten nadat de commentator dat 10x zegt en het hier ook al gezegd is.
quote:Op zondag 13 januari 2008 14:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
EN WAAROM SPEELT KENNEDY WEER EN ZIT LUQUE OP DE BANK?
Frustrerend.
Geen urzaiz?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:49 schreef Urquhart het volgende:
Gooi die Luque er eens in Koster!
1. de bal was er sowieso al ingegaanquote:Op zondag 13 januari 2008 14:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat ik net al zei wederom een controversieel doelpunt van Az
Over de verdediging begin ik nieteens zo triest wat Ajax daar doet, maar het lopen dan de zeeuw is zeker wel hinderlijk voor de steekquote:Op zondag 13 januari 2008 14:50 schreef DANILXL het volgende:
[..]
1. de bal was er sowieso al ingegaan
2. als er niet zo slecht was verdedigd was dit nooit gebeurd
dat zijn inderdaaad wel de redenen om een buitenspel geval niet af te fluiten inderdaad :Squote:Op zondag 13 januari 2008 14:50 schreef DANILXL het volgende:
[..]
1. de bal was er sowieso al ingegaan
2. als er niet zo slecht was verdedigd was dit nooit gebeurd
Can't blame themquote:Op zondag 13 januari 2008 14:51 schreef jorienvdherik het volgende:
ze fluiten urby uit
quote:Op zondag 13 januari 2008 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De materiaalman poetst ze elke wedstrijd hoor
Waar zit Co dan?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:55 schreef jorienvdherik het volgende:
co zegt duidelijk az beter in 20 min
vind ik toch niet hoor.
Waar zegt hij dat?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:55 schreef jorienvdherik het volgende:
co zegt duidelijk az beter in 20 min
vind ik toch niet hoor.
Nee dat nietquote:Op zondag 13 januari 2008 14:58 schreef Chadi het volgende:
hahahahaaha Was verdomme een pengel gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |