Achterin niet.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Blijven afgeven op Van Geel is ook wat makkelijk. Die gasten op het veld falen, kwaliteit is er nog wel genoeg.
yupquote:Op zondag 13 januari 2008 14:43 schreef Strooper het volgende:
Stond de Zeeuw niet hinderlijk buitenspel bij het doelpunt? Maargoed, anders was de bal er ook wel in gegaan.
Ja, kom ook ff aanzetten nadat de commentator dat 10x zegt en het hier ook al gezegd is.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:46 schreef Bat het volgende:
Die 0-1 he, dat is toch buitenspel? hinderlijk!
en als ze in de resterende 78 minuten nog 5x scorenquote:
Wie hindert ie dan? Stekelenburg? Die had hem toch nooit gehad man!quote:Op zondag 13 januari 2008 14:46 schreef Bat het volgende:
Die 0-1 he, dat is toch buitenspel? hinderlijk!
zag de goal net pas in herhaling, later ingeschakeld en hier gaat t zo snel dat ik deze pagine geladen had, zonder commentaar, huiliequote:Op zondag 13 januari 2008 14:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja, kom ook ff aanzetten nadat de commentator dat 10x zegt en het hier ook al gezegd is.
quote:Op zondag 13 januari 2008 14:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
EN WAAROM SPEELT KENNEDY WEER EN ZIT LUQUE OP DE BANK?
Frustrerend.
Geen urzaiz?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:49 schreef Urquhart het volgende:
Gooi die Luque er eens in Koster!
1. de bal was er sowieso al ingegaanquote:Op zondag 13 januari 2008 14:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat ik net al zei wederom een controversieel doelpunt van Az
Over de verdediging begin ik nieteens zo triest wat Ajax daar doet, maar het lopen dan de zeeuw is zeker wel hinderlijk voor de steekquote:Op zondag 13 januari 2008 14:50 schreef DANILXL het volgende:
[..]
1. de bal was er sowieso al ingegaan
2. als er niet zo slecht was verdedigd was dit nooit gebeurd
dat zijn inderdaaad wel de redenen om een buitenspel geval niet af te fluiten inderdaad :Squote:Op zondag 13 januari 2008 14:50 schreef DANILXL het volgende:
[..]
1. de bal was er sowieso al ingegaan
2. als er niet zo slecht was verdedigd was dit nooit gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |