Je vergeet Kennedy.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:04 schreef xFriendx het volgende:
Opstelling Ajax: Maarten Stekelenburg, John Heitinga, Jan Vertonghen, Urby Emanuelson, Siem de Jong, , Edgar Davids, Gabri, Klaas Jan Huntelaar, Kenneth Perez, Luis Suarez.
Opstelling AZ: Boy Waterman, Milano Koenders, David Mendes Da Silva, Ryan Donk, Barry Opdam, Demy de Zeeuw, Ruud Vormer, Sébastien Pocognoli, Mounir El Handaoui, Ari, Moussa Dembélé.
Mendes da Silva is aanvoerder bij AZ.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:10 schreef Stereotomy het volgende:
Geen Cziommer en Steinsson? WTF!!! Wie is aanvoerder dan?
En Poco is weer terug
El Hamdoeidoei in de spits of op 10, dan Dembele op 10 of in de spits. Ik hoop spits, want de verediging van Ajax had daar vorig jaar veel moeite mee.
Dat is niet zo gek. Want de vorige keer wist ik ook niet dat hij meespeelde, tot dat hij gewisseld werd.quote:
Ah kut hij is toch niet verkocht he.....quote:Op zondag 13 januari 2008 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
AMSTERDAM- AZ treedt tegen Ajax aan met Milano Koenders op de rechtsback-positie. David Mendes da Silva is door de afwezigheid van Stijn Schaars (blessure), Kew Jaliens (geschorst) en Grétar Steinsson (bank) aanvoerder. Mounir El Hamdaoui speelt samen met Ari en Moussa Dembélé in de aanval. Ajax-AZ begint zondag om 14:30 uur in de Amsterdam ArenA.
Mendes dus aanvoerder en waarom in HEMELSNAAM Steinsson op de bank!!!!!???
Erg vaag inderdaad..quote:Op zondag 13 januari 2008 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
waarom in HEMELSNAAM Steinsson op de bank!!!!!???
Bolton, toch?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Omdat die toch al weg gaat naar blackburn ?
Ja, VVV en Excelsior stonden ook in het linkerrijtje, toch?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tegen een club uit het rechterrijtje?
Dat heb ik al vaker gehoordquote:Op zondag 13 januari 2008 14:22 schreef Hephaistos. het volgende:
Als je de opstellingen naast elkaar legt zou dit geen probleem mogen zijn voor Ajax...
Hier niet, probeer nog es?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:28 schreef the_undertaker het volgende:
planet.. streams stuk
Dus het heeft geen zin om zo'n ding te kopen nu?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:28 schreef the_undertaker het volgende:
planet.. streams stuk
Graafland, Bandjar, Van Nieuwstadt, Van Steensel, Zijm, Altheer, Braber, Luijckx, Piqué, Den Ouden, Voskampquote:Op zondag 13 januari 2008 14:22 schreef Hephaistos. het volgende:
Als je de opstellingen naast elkaar legt zou dit geen probleem mogen zijn voor Ajax...
Waarom iemand die 6x over de bal heen maait omdat ie met zijn hoofd al bij Bolton zit.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Gregar speelt niet omdat er transfer perikelen zijn,
hij zei dat die zich niet kan focussen op de wedstrijd
triest
Wat is dat toch tegenwoordig. Ik ben ook op zoek naar een andere baan, maar mijn huidige baas gaat toch echt niet akkoord met "ja, ik kom niet hoor, ik moet op Monsterboard kijken".quote:Op zondag 13 januari 2008 14:29 schreef jorienvdherik het volgende:
triest
Wat een huillies zijn die spelers tegenwoordig.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:29 schreef jorienvdherik het volgende:
triest
quote:Op zondag 13 januari 2008 14:31 schreef jorienvdherik het volgende:
van praag staat voor schut zeg
tering wat kansloos, voetballers van tegenwoordigquote:Op zondag 13 januari 2008 14:29 schreef jorienvdherik het volgende:
triest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |