quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Alle meiden gaan naar het kantoor
Ene Marry.....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:51 schreef mootie het volgende:
En wie is die enooooooooooorme vrouw? bij Melissa?
plezier maken zonder mannen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
Het doel van deze "party" ontgaat mij volledig..
Vriendinnetje van May Day?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:53 schreef F04 het volgende:
[..]
Volgens mij is die enorme vrouw een man, of zie ik het toch verkeerD?
You're welcomequote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:53 schreef coldstar het volgende:
De dames hebben zich allemaal voorgesteld aan de heren.
Thnx Disana
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:01 schreef Desii het volgende:
kantoorstreams zijn leuk
Die kerels hebben platte lol, net als die wijven. Je kijkt naar DGK, remember?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:01 schreef riri het volgende:
dat mannen niet moe worden van elkaar van van zo'n gesprek voeren...
tis best wel triest gesteld met ze als ze nergens anders over kunnen praten...eentje die er voortdurend het hoogste woord voert en zichzelf steeds moet overschreeuwen
als het nou supermooie vrouwen waren daar binnen ....
Ja en?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:06 schreef riri het volgende:
tis net een gesprek van een aantal bpuwvakkers daar in het kantoor....
nou vlgs mij gewoon gezonde jonge kerels.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:06 schreef riri het volgende:
Hij is weer net zo alcoholverslaafd als 13 jaar geleden jaquote:
in zn microfoontje HALLO IK WIL DE DJ ZIENquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe, die commentaar van die 'mannen' ik lach me kapot.... En dan die vage opmerkingen van Mikey ertussen door
Gezellig hè?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:06 schreef riri het volgende:
Dat zijn wel een heleboel kutjes dan...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gezellig hè?![]()
![]()
Maak je toch niet zo druk.....een kutfeest met mannencommentaar vanuit het kantoor.
Niks. Volgens de organisatrice zijn het gewoon 25 20 hoogopgeleide meiden die gaan FEESTUH!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:05 schreef kit2u het volgende:
en wat heeft dit allemaal met erotiek te maken?
Hottentottententoonstelling?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:11 schreef coldstar het volgende:
Nou in die kamer is echt niets te verstaan. het is me een herrie daar van jewelste. Ze hebben wel schik maar niet om aan te horen. Bij de mannen kunnen ze echt alleen maar over sex praten en he tis vaak nog onzinnig ook. Zoals gewoonlijk heeft Huub inderdaad weer het grootste woord.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:10 schreef Varen het volgende:
Mike wil telkens weten wie de Deejee is
Ik lig in een deuk hier, de COS is weer leuker dan de streams.quote:
Dat schijnt toch een man te zijn, vraag me niet waarom hij daar aanwezig is.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:15 schreef mootie het volgende:
Even een stomme vraag, er loopt een donker persoon in een gilet, is dat een man (butler ofzo) of een vrouw (gaste)?
De "organisatrice" spoort niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Niks. Volgens de organisatrice zijn het gewoon 25 20 hoogopgeleide meiden die gaan FEESTUH!![]()
Is een vrouwquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat schijnt toch een man te zijn, vraag me niet waarom hij daar aanwezig is.
???quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:18 schreef coldstar het volgende:
Jaap vind Lieke echt een leuke meid. Nou hij veel met haar praat komt hij erachter dat ze wel heel erg leuk is. hij zegt gtegen Huub, dat hij alles in het werk moet stellen om het weer goed te maken met Lieke. Ik denk echt dat dit een droom van Jaap is. ik geloof nooit dat lieke het ooit nog helemaal goed kan maken met Huub. daarvoor heeft hij haar te veel op haar hart getrapt denk ik.
Nou, ik ken der, ze spoort niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is op z'n minst naief en niet bijster snugger, ondanks haar 'hoge opleiding'.
Ik kan het bijna niet geloven.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:17 schreef Varen het volgende:
Is een vrouwMike wou haar niet zoenen, omdat hij dacht dat ze een man was
Volgens Huub is ze een vrouw.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat schijnt toch een man te zijn, vraag me niet waarom hij daar aanwezig is.
Dat doe ik ook nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:20 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou, ik ken der, ze spoort niet.
Edit : En misschien spoort ze wel, ik heb gewoon een hekel aan het monster![]()
ben je gek, is Jaap zijn ergste nachtmerrie dat het goed komt, Jaap zit nu op rozen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:18 schreef coldstar het volgende:
Jaap vind Lieke echt een leuke meid. Nou hij veel met haar praat komt hij erachter dat ze wel heel erg leuk is. hij zegt gtegen Huub, dat hij alles in het werk moet stellen om het weer goed te maken met Lieke. Ik denk echt dat dit een droom van Jaap is. ik geloof nooit dat lieke het ooit nog helemaal goed kan maken met Huub. daarvoor heeft hij haar te veel op haar hart getrapt denk ik.
Huub vertelde dat hij "Hey man" tegen d'r zei, waarop ze met een hoog stemmetje zei "Hoi ik ben Bianca"quote:
Jaap is gewoon aan het stoken... hij probeert greep op Huub te krijgen door hem te proberen ondergeschikt te maken aan hem. Hij grijpt bijna elke gelegenheid aan om zo'n dis te maken. Wanneer Claire vrij is om te doen en te laten kan Huub het best proberen haar als zijn backup te krijgen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:18 schreef coldstar het volgende:
Voordeel van Full Member zijn op Bimeiden.net...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nietMaar wel interessant, inside information
de mannen in kantoor dachten een man.... toen ze binnen kwamen zei Huub: hé man.... zegt zij, ik ben Biancaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:15 schreef mootie het volgende:
Even een stomme vraag, er loopt een donker persoon in een gilet, is dat een man (butler ofzo) of een vrouw (gaste)?
Ook niet een teiltje dat hier spontaan vol raakt als ik dat porum hier voorbij zie komenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:23 schreef beequeen het volgende:
Mooie kop, daar brengt niemand mij vanaf.![]()
[ afbeelding ]
Ik schreef wat Jaap zei tegen Huub. Inderdaad weet je het niet met Jaap, meent hij het wel, meent hij het niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:22 schreef 2live het volgende:
[..]
ben je gek, is Jaap zijn ergste nachtmerrie dat het goed komt, Jaap zit nu op rozen.
Wat heb jij voor een klokje Mokum?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:25 schreef Mokum020 het volgende:
Ok....
23.00 uur afgelopen en allemaal wegwezen....
Skattie, gewoon scrollen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook niet een teiltje dat hier spontaan vol raakt als ik dat porum hier voorbij zie komen
Serieus?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:25 schreef Mokum020 het volgende:
Ok....
23.00 uur afgelopen en allemaal wegwezen....
Jaap is erg doorzichtig... alles is afgewogen in het belang van zijn spel. Dus als het in zijn voordeel is dan meent ie het. Anders is het om TV te maken.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:26 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik schreef wat Jaap zei tegen Huub. Inderdaad weet je het niet met Jaap, meent hij het wel, meent hij het niet.
*was een hint voor de regie*quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat heb jij voor een klokje Mokum?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:23 schreef Sebi het volgende:
[..]
Huub vertelde dat hij "Hey man" tegen d'r zei, waarop ze met een hoog stemmetje zei "Hoi ik ben Bianca"![]()
Dat ving ik op...
Amanda zal blij zijn als Brian opgerot is dan mag/gaat ze los op de "dames".quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian gaat Amanda tot straks kussen... Ook Huub krijgt een kus van Amanda
Ik dacht dat je bedoelde dat het al 2300u was terwijl ik verbaasd op mijn eigen klokje keekquote:
Jonguh!quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:33 schreef beequeen het volgende:
Amanda"s matten schieten los door haar teaserdansje.....![]()
vind ik dus ook.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:32 schreef akveor het volgende:
Tot nu toe vind ik het feestje niet echt boeiend... zonder mannen mist er gewoon een stuk spanning.
Eens. geen feest zonder lullen!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:32 schreef akveor het volgende:
Tot nu toe vind ik het feestje niet echt boeiend... zonder mannen mist er gewoon een stuk spanning.
Nee! Elf uur lijkt me prima, als ik het hier allemaal lees.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:36 schreef Mokum020 het volgende:
Als het boeiend voor je is dan vraag ik wel of je tot 24.00 uur mag blijven hoor...
Met Jaap weet je het inderdaad niet, of Claire met Huub samen moet gaan ???? Het is mij tot nog toe al steeds opgevallen dat mensen die erin komen eerst altijd tegen Amanda en Brain zijn. Hoe langer ze in dat hok verblijven, zie je steeds weer dat ze uiteindelijk toch weer naar Amanda en Brain trekken. Zelf denk ik dat dit niet zozeer door Brain komt, alswel door Amanda.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap is gewoon aan het stoken... hij probeert greep op Huub te krijgen door hem te proberen ondergeschikt te maken aan hem. Hij grijpt bijna elke gelegenheid aan om zo'n dis te maken. Wanneer Claire vrij is om te doen en te laten kan Huub het best proberen haar als zijn backup te krijgen.
Ik verwacht eigenlijk wel dat het hokje de ventjes straks loslaat tussen de meidenquote:
Jaap en Mikey? Die gaan helemaal over de rooie van zoveel vrouwen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel dat het hokje de ventjes straks loslaat tussen de meiden
Er zijn geen mannen?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:38 schreef JaapLiekefan het volgende:
huub is toch ook bi? waarom is hij niet uitgenodigd?
Kan ie wel bi zijn, maar dan is ie nog steeds geen vrouwquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:40 schreef Scandalous het volgende:
[quote]Op zaterdag 12 januari 2008 22:38 schreef JaapLiekefan het volgende:
+1quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:42 schreef avonne het volgende:
wat doen die vrouwen nou weer in kantoor?
Opzouten, het was net gezellig.
Omdat er geen mannen zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:38 schreef JaapLiekefan het volgende:
+2quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:42 schreef avonne het volgende:
wat doen die vrouwen nou weer in kantoor?
Opzouten, het was net gezellig.
boeie!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:44 schreef Liess het volgende:
[..]
Wat boeit t nou hoe ze eruit ziet, tis een enorm tof wijf.
Nou, die vind ik de knapste van allemaal daar. (of bedoelde je amandaquote:
Tsja, nu moeten we het doen met Lieke en haar sexuele escapades.quote:
heb de streams uitgegooid... de kantoorstreams waren gaafquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Jammer dat de kantoorstreams niet meer leuk zijn
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:44 schreef coldstar het volgende:
[..]
Omdat er geen mannen zijn.
Huub blijft het maar over Lieke hebben en maar zeggen dat hiji er over heen is![]()
![]()
Doei Avonnequote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:52 schreef avonne het volgende:
nou, laterzzzzzzz
volgens mij is hij geen bi. dat was denk script, aangezien hij nu altijd zegt alleen vrouwen te willen en niet die omgebouwden enzo..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:41 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Kan ie wel bi zijn, maar dan is ie nog steeds geen vrouw
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Guskeee, dat doe ik nooit. Ik bedoel Huubke![]()
Nope, laat de streams maar uit, het gaat nergens over.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:55 schreef noekje het volgende:
Is het al afgelopen?
Heeft ze haar matten inmiddels terug op de plaats?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:57 schreef blomst het volgende:
probeerde die ene meid nu Amanda te zoenen?
ik wil die blonde bij jaapie in haar hol naaien!!!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda staat nog steeds flink met de kop te schudden, ik hoop echt dat er zometeen alles vanaf vliegt.
Met staaldraad of gewoon standaard garenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:59 schreef tony38 het volgende:
[..]
ik wil die blonde bij jaapie in haar hol naaien!!!![]()
Glijmiddel heeft Brian wel voor je.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:59 schreef tony38 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met staaldraad of gewoon standaard garen
of was toen met eric geen script? ik streamde toen nog niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:54 schreef JaapLiekefan het volgende:
[..]
volgens mij is hij geen bi. dat was denk script, aangezien hij nu altijd zegt alleen vrouwen te willen en niet die omgebouwden enzo..
zei Mickey dat?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:59 schreef tony38 het volgende:
[..]
Hij is wel degelijk Bi. Volgens mij maakt het hem helemaal niets uit. Bij huub is het gewoon....als er maar een gat in zit. Het maakt echt niet uit waarinquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:54 schreef JaapLiekefan het volgende:
[..]
volgens mij is hij geen bi. dat was denk script, aangezien hij nu altijd zegt alleen vrouwen te willen en niet die omgebouwden enzo..
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:05 schreef Starlie het volgende:
Er loopt een vrouw rond die duidelijk het mannetje is in een relatie!! (Jullie zullen vast wel weten over wie ik het heb maar ik "schakel" net pas in)!
Yep.....ieeeeks, wat eng.quote:
Ik denk eerlijk gezegd dat er toen veel en veel mider gescript werd als nu. Eric heeft Huub inderdaad gepijpt toen......Het is maar waar je op valtquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:03 schreef JaapLiekefan het volgende:
[..]
of was toen met eric geen script? ik streamde toen nog niet.
ik vroeg me al af waar iedereen gebleven was, maar ze verspreiden zich over de 'compound' lijkt het.quote:
nee hoor, ben het wel met je eens.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:13 schreef JaapLiekefan het volgende:
ben ik de enige die vindt dat mike en dilana (breng dat beestje aub naar een warm, gezellig huis die kan er ook niks aan doen dat haar baasje aan verslaafde zwerver is..) uit de DGK moeten? ze voegen niks toe en verpesten tvmateriaal.
selene daarentegen is walgelijk, maar maakt wel mooie tv.
allemaal waar, 100%!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:13 schreef JaapLiekefan het volgende:
ben ik de enige die vindt dat mike en dilana (breng dat beestje aub naar een warm, gezellig huis die kan er ook niks aan doen dat haar baasje aan verslaafde zwerver is..) uit de DGK moeten? ze voegen niks toe en verpesten tvmateriaal.
Ik dacht precies hetzelfde.... de lang gewenste seks voor Jaap in da house...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:13 schreef Starlie het volgende:
Die dames die nu bij Jaap zijn die zijn zeker niet lesbisch?! Die zijn er volgens mij in gezet om Jaap een beetje te prikkelen.... zijn volgens mij ook echt zijn types..
Eens, maar wat gaat er dan met Mike gebeuren?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:13 schreef JaapLiekefan het volgende:
Laten we die inslapen...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eens, maar wat gaat er dan met Mike gebeuren?
Dat vraag ik mij sowieso af, wanneer hij er ook uit gaat.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eens, maar wat gaat er dan met Mike gebeuren?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat ik wel prettig vind van Claire, dat ze niet in de camera kijkt.... Ik ken twee exbewoners die het constant deden, dat was vrij irritant
ik vind Mike en Dilana leukquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:13 schreef JaapLiekefan het volgende:
hierquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:17 schreef fredfik het volgende:
waar is het silicone delletje?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zou ik nog enkele intieme intervrouwelijke activiteiten kunnen verwachten of is dat voor Fons 'not done'![]()
Door...? heb ik even gemistquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:20 schreef Liess het volgende:
eh, Amanda word afgelebberd
Ik ook en ik vind het ook wel een goed iets dat ze een zwerver van de straat halen en opknappen.quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:18 schreef bosb het volgende:
Ze hadden eigenlijk natanael een jurkje aan moeten trekken en als DJ in moeten zetten, die gast draaide beter dan deze dame...
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je zegt het maar hoor!
Brian kan niet zoenen dus ze heeft wat in te halen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:20 schreef Liess het volgende:
EDIT : Amanda haar mond wordt Aangevallen!
quote:
Nou volgens mij heeft ze wat tanden gebroken nuquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:22 schreef 2live het volgende:
[..]
Brian kan niet zoenen dus ze heeft wat in te halen.
Ome Fons is wegquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zou ik nog enkele intieme intervrouwelijke activiteiten kunnen verwachten of is dat voor Fons 'not done'![]()
The more the merryer.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Een quatro kus.... tongen met 4 meiden tegelijk..... Joepie?
op bimeiden.net vinden ze het ge-wel-digquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Een quatro kus.... tongen met 4 meiden tegelijk..... Joepie?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:18 schreef Liess het volgende:
Claire gaat straks de volle laag krijgen heb ik zon flauw vermoeden.
Wel een tehuis voor een hond zoeken maar niet voor Mikey...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo ken ik je niet.
De wijven zitten we in de jacuzzi.......tijd om te nokken,same old, same old. Strekte voor de nachtploeg en tot morgen.
En Brian?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:25 schreef T-lex het volgende:
Nou Amanda, je moeder zal trots op je zijn.
Als we geluk hebben gaat brainless door het lint als 'ie hoort dat zn vriendinnetje weer eens rond zit te hoeren.quote:
Naar de Raad van Bestuur van RTL. Hij is gevraagd op te stappen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waar naar toeHij is toch de baas van RTL
Zoenen mocht van haar manager Brian maar ik denk dat er nog veel meer komt straks...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik hoop dat de glasman is gebeld ondertussen.Brian gaat er straks weer eentje slopen
Serieusquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Naar de Raad van Bestuur van RTL. Hij is gevraagd op te stappen.
Lees mijn post van 23.18 uur.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:25 schreef akveor het volgende:
Wel een tehuis voor een hond zoeken maar niet voor Mikey...
Mensen slaan soms echt door....
Truste...
Zie http://www.telegraaf.nl/b(...)s_Fons__.html?p=15,2quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet meer.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oan't moarnquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees mijn post van 23.18 uur.Tot morgen.
net zoals de rest..zag je al die jaloerse reacties toen ze 'amanda gescoord had' ?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:29 schreef T-lex het volgende:
Eng wijf die zo aan Amanda plakt...is gewoon een fokking groupie.
Hot_Chicka..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:29 schreef Liess het volgende:
http://www.bimeiden.net/u/28574
De chick van Amanda
rofl, iddquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:31 schreef FUCKlisa het volgende:
[..]
Hot_Chicka..
Nou, gelukkig gelooft ze het zelf.
Jeetje, wordt het nu dan helemaal Talpa-style en nog een tandje erger....quote:
heremetijd...tlijkt wel een vampier met die rode ogen!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:29 schreef Liess het volgende:
http://www.bimeiden.net/u/28574
De chick van Amanda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |