quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Alle meiden gaan naar het kantoor
Ene Marry.....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:51 schreef mootie het volgende:
En wie is die enooooooooooorme vrouw? bij Melissa?
plezier maken zonder mannen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
Het doel van deze "party" ontgaat mij volledig..
Vriendinnetje van May Day?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:53 schreef F04 het volgende:
[..]
Volgens mij is die enorme vrouw een man, of zie ik het toch verkeerD?
You're welcomequote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:53 schreef coldstar het volgende:
De dames hebben zich allemaal voorgesteld aan de heren.
Thnx Disana
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:01 schreef Desii het volgende:
kantoorstreams zijn leuk
Die kerels hebben platte lol, net als die wijven. Je kijkt naar DGK, remember?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:01 schreef riri het volgende:
dat mannen niet moe worden van elkaar van van zo'n gesprek voeren...
tis best wel triest gesteld met ze als ze nergens anders over kunnen praten...eentje die er voortdurend het hoogste woord voert en zichzelf steeds moet overschreeuwen
als het nou supermooie vrouwen waren daar binnen ....
Ja en?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:06 schreef riri het volgende:
tis net een gesprek van een aantal bpuwvakkers daar in het kantoor....
nou vlgs mij gewoon gezonde jonge kerels.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:06 schreef riri het volgende:
Hij is weer net zo alcoholverslaafd als 13 jaar geleden jaquote:
in zn microfoontje HALLO IK WIL DE DJ ZIENquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe, die commentaar van die 'mannen' ik lach me kapot.... En dan die vage opmerkingen van Mikey ertussen door
Gezellig hè?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:06 schreef riri het volgende:
Dat zijn wel een heleboel kutjes dan...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gezellig hè?![]()
![]()
Maak je toch niet zo druk.....een kutfeest met mannencommentaar vanuit het kantoor.
Niks. Volgens de organisatrice zijn het gewoon 25 20 hoogopgeleide meiden die gaan FEESTUH!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:05 schreef kit2u het volgende:
en wat heeft dit allemaal met erotiek te maken?
Hottentottententoonstelling?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:11 schreef coldstar het volgende:
Nou in die kamer is echt niets te verstaan. het is me een herrie daar van jewelste. Ze hebben wel schik maar niet om aan te horen. Bij de mannen kunnen ze echt alleen maar over sex praten en he tis vaak nog onzinnig ook. Zoals gewoonlijk heeft Huub inderdaad weer het grootste woord.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:10 schreef Varen het volgende:
Mike wil telkens weten wie de Deejee is
Ik lig in een deuk hier, de COS is weer leuker dan de streams.quote:
Dat schijnt toch een man te zijn, vraag me niet waarom hij daar aanwezig is.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:15 schreef mootie het volgende:
Even een stomme vraag, er loopt een donker persoon in een gilet, is dat een man (butler ofzo) of een vrouw (gaste)?
De "organisatrice" spoort niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Niks. Volgens de organisatrice zijn het gewoon 25 20 hoogopgeleide meiden die gaan FEESTUH!![]()
Is een vrouwquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat schijnt toch een man te zijn, vraag me niet waarom hij daar aanwezig is.
???quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:18 schreef coldstar het volgende:
Jaap vind Lieke echt een leuke meid. Nou hij veel met haar praat komt hij erachter dat ze wel heel erg leuk is. hij zegt gtegen Huub, dat hij alles in het werk moet stellen om het weer goed te maken met Lieke. Ik denk echt dat dit een droom van Jaap is. ik geloof nooit dat lieke het ooit nog helemaal goed kan maken met Huub. daarvoor heeft hij haar te veel op haar hart getrapt denk ik.
Nou, ik ken der, ze spoort niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is op z'n minst naief en niet bijster snugger, ondanks haar 'hoge opleiding'.
Ik kan het bijna niet geloven.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:17 schreef Varen het volgende:
Is een vrouwMike wou haar niet zoenen, omdat hij dacht dat ze een man was
Volgens Huub is ze een vrouw.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat schijnt toch een man te zijn, vraag me niet waarom hij daar aanwezig is.
Dat doe ik ook nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:20 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou, ik ken der, ze spoort niet.
Edit : En misschien spoort ze wel, ik heb gewoon een hekel aan het monster![]()
ben je gek, is Jaap zijn ergste nachtmerrie dat het goed komt, Jaap zit nu op rozen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:18 schreef coldstar het volgende:
Jaap vind Lieke echt een leuke meid. Nou hij veel met haar praat komt hij erachter dat ze wel heel erg leuk is. hij zegt gtegen Huub, dat hij alles in het werk moet stellen om het weer goed te maken met Lieke. Ik denk echt dat dit een droom van Jaap is. ik geloof nooit dat lieke het ooit nog helemaal goed kan maken met Huub. daarvoor heeft hij haar te veel op haar hart getrapt denk ik.
Huub vertelde dat hij "Hey man" tegen d'r zei, waarop ze met een hoog stemmetje zei "Hoi ik ben Bianca"quote:
Jaap is gewoon aan het stoken... hij probeert greep op Huub te krijgen door hem te proberen ondergeschikt te maken aan hem. Hij grijpt bijna elke gelegenheid aan om zo'n dis te maken. Wanneer Claire vrij is om te doen en te laten kan Huub het best proberen haar als zijn backup te krijgen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:18 schreef coldstar het volgende:
Voordeel van Full Member zijn op Bimeiden.net...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nietMaar wel interessant, inside information
de mannen in kantoor dachten een man.... toen ze binnen kwamen zei Huub: hé man.... zegt zij, ik ben Biancaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:15 schreef mootie het volgende:
Even een stomme vraag, er loopt een donker persoon in een gilet, is dat een man (butler ofzo) of een vrouw (gaste)?
Ook niet een teiltje dat hier spontaan vol raakt als ik dat porum hier voorbij zie komenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:23 schreef beequeen het volgende:
Mooie kop, daar brengt niemand mij vanaf.![]()
[ afbeelding ]
Ik schreef wat Jaap zei tegen Huub. Inderdaad weet je het niet met Jaap, meent hij het wel, meent hij het niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:22 schreef 2live het volgende:
[..]
ben je gek, is Jaap zijn ergste nachtmerrie dat het goed komt, Jaap zit nu op rozen.
Wat heb jij voor een klokje Mokum?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:25 schreef Mokum020 het volgende:
Ok....
23.00 uur afgelopen en allemaal wegwezen....
Skattie, gewoon scrollen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook niet een teiltje dat hier spontaan vol raakt als ik dat porum hier voorbij zie komen
Serieus?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:25 schreef Mokum020 het volgende:
Ok....
23.00 uur afgelopen en allemaal wegwezen....
Jaap is erg doorzichtig... alles is afgewogen in het belang van zijn spel. Dus als het in zijn voordeel is dan meent ie het. Anders is het om TV te maken.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:26 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik schreef wat Jaap zei tegen Huub. Inderdaad weet je het niet met Jaap, meent hij het wel, meent hij het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |