Eens. geen feest zonder lullen!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:32 schreef akveor het volgende:
Tot nu toe vind ik het feestje niet echt boeiend... zonder mannen mist er gewoon een stuk spanning.
Nee! Elf uur lijkt me prima, als ik het hier allemaal lees.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:36 schreef Mokum020 het volgende:
Als het boeiend voor je is dan vraag ik wel of je tot 24.00 uur mag blijven hoor...
Met Jaap weet je het inderdaad niet, of Claire met Huub samen moet gaan ???? Het is mij tot nog toe al steeds opgevallen dat mensen die erin komen eerst altijd tegen Amanda en Brain zijn. Hoe langer ze in dat hok verblijven, zie je steeds weer dat ze uiteindelijk toch weer naar Amanda en Brain trekken. Zelf denk ik dat dit niet zozeer door Brain komt, alswel door Amanda.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap is gewoon aan het stoken... hij probeert greep op Huub te krijgen door hem te proberen ondergeschikt te maken aan hem. Hij grijpt bijna elke gelegenheid aan om zo'n dis te maken. Wanneer Claire vrij is om te doen en te laten kan Huub het best proberen haar als zijn backup te krijgen.
Ik verwacht eigenlijk wel dat het hokje de ventjes straks loslaat tussen de meidenquote:
Jaap en Mikey? Die gaan helemaal over de rooie van zoveel vrouwen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel dat het hokje de ventjes straks loslaat tussen de meiden
Er zijn geen mannen?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:38 schreef JaapLiekefan het volgende:
huub is toch ook bi? waarom is hij niet uitgenodigd?
Kan ie wel bi zijn, maar dan is ie nog steeds geen vrouwquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:40 schreef Scandalous het volgende:
[quote]Op zaterdag 12 januari 2008 22:38 schreef JaapLiekefan het volgende:
+1quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:42 schreef avonne het volgende:
wat doen die vrouwen nou weer in kantoor?
Opzouten, het was net gezellig.
Omdat er geen mannen zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:38 schreef JaapLiekefan het volgende:
+2quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:42 schreef avonne het volgende:
wat doen die vrouwen nou weer in kantoor?
Opzouten, het was net gezellig.
boeie!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:44 schreef Liess het volgende:
[..]
Wat boeit t nou hoe ze eruit ziet, tis een enorm tof wijf.
Nou, die vind ik de knapste van allemaal daar. (of bedoelde je amandaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |