Ik ook en ik vind het ook wel een goed iets dat ze een zwerver van de straat halen en opknappen.quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:18 schreef bosb het volgende:
Ze hadden eigenlijk natanael een jurkje aan moeten trekken en als DJ in moeten zetten, die gast draaide beter dan deze dame...
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je zegt het maar hoor!
Brian kan niet zoenen dus ze heeft wat in te halen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:20 schreef Liess het volgende:
EDIT : Amanda haar mond wordt Aangevallen!
quote:
Nou volgens mij heeft ze wat tanden gebroken nuquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:22 schreef 2live het volgende:
[..]
Brian kan niet zoenen dus ze heeft wat in te halen.
Ome Fons is wegquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zou ik nog enkele intieme intervrouwelijke activiteiten kunnen verwachten of is dat voor Fons 'not done'![]()
The more the merryer.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Een quatro kus.... tongen met 4 meiden tegelijk..... Joepie?
op bimeiden.net vinden ze het ge-wel-digquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Een quatro kus.... tongen met 4 meiden tegelijk..... Joepie?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:18 schreef Liess het volgende:
Claire gaat straks de volle laag krijgen heb ik zon flauw vermoeden.
Wel een tehuis voor een hond zoeken maar niet voor Mikey...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo ken ik je niet.
De wijven zitten we in de jacuzzi.......tijd om te nokken,same old, same old. Strekte voor de nachtploeg en tot morgen.
En Brian?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:25 schreef T-lex het volgende:
Nou Amanda, je moeder zal trots op je zijn.
Als we geluk hebben gaat brainless door het lint als 'ie hoort dat zn vriendinnetje weer eens rond zit te hoeren.quote:
Naar de Raad van Bestuur van RTL. Hij is gevraagd op te stappen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waar naar toeHij is toch de baas van RTL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |