Ik denk eerlijk gezegd dat er toen veel en veel mider gescript werd als nu. Eric heeft Huub inderdaad gepijpt toen......Het is maar waar je op valtquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:03 schreef JaapLiekefan het volgende:
[..]
of was toen met eric geen script? ik streamde toen nog niet.
ik vroeg me al af waar iedereen gebleven was, maar ze verspreiden zich over de 'compound' lijkt het.quote:
nee hoor, ben het wel met je eens.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:13 schreef JaapLiekefan het volgende:
ben ik de enige die vindt dat mike en dilana (breng dat beestje aub naar een warm, gezellig huis die kan er ook niks aan doen dat haar baasje aan verslaafde zwerver is..) uit de DGK moeten? ze voegen niks toe en verpesten tvmateriaal.
selene daarentegen is walgelijk, maar maakt wel mooie tv.
allemaal waar, 100%!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:13 schreef JaapLiekefan het volgende:
ben ik de enige die vindt dat mike en dilana (breng dat beestje aub naar een warm, gezellig huis die kan er ook niks aan doen dat haar baasje aan verslaafde zwerver is..) uit de DGK moeten? ze voegen niks toe en verpesten tvmateriaal.
Ik dacht precies hetzelfde.... de lang gewenste seks voor Jaap in da house...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:13 schreef Starlie het volgende:
Die dames die nu bij Jaap zijn die zijn zeker niet lesbisch?! Die zijn er volgens mij in gezet om Jaap een beetje te prikkelen.... zijn volgens mij ook echt zijn types..
Eens, maar wat gaat er dan met Mike gebeuren?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:13 schreef JaapLiekefan het volgende:
Laten we die inslapen...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eens, maar wat gaat er dan met Mike gebeuren?
Dat vraag ik mij sowieso af, wanneer hij er ook uit gaat.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eens, maar wat gaat er dan met Mike gebeuren?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat ik wel prettig vind van Claire, dat ze niet in de camera kijkt.... Ik ken twee exbewoners die het constant deden, dat was vrij irritant
ik vind Mike en Dilana leukquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:13 schreef JaapLiekefan het volgende:
hierquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:17 schreef fredfik het volgende:
waar is het silicone delletje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |