+2quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:42 schreef avonne het volgende:
wat doen die vrouwen nou weer in kantoor?
Opzouten, het was net gezellig.
boeie!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:44 schreef Liess het volgende:
[..]
Wat boeit t nou hoe ze eruit ziet, tis een enorm tof wijf.
Nou, die vind ik de knapste van allemaal daar. (of bedoelde je amandaquote:
Tsja, nu moeten we het doen met Lieke en haar sexuele escapades.quote:
heb de streams uitgegooid... de kantoorstreams waren gaafquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Jammer dat de kantoorstreams niet meer leuk zijn
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:44 schreef coldstar het volgende:
[..]
Omdat er geen mannen zijn.
Huub blijft het maar over Lieke hebben en maar zeggen dat hiji er over heen is![]()
![]()
Doei Avonnequote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:52 schreef avonne het volgende:
nou, laterzzzzzzz
volgens mij is hij geen bi. dat was denk script, aangezien hij nu altijd zegt alleen vrouwen te willen en niet die omgebouwden enzo..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:41 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Kan ie wel bi zijn, maar dan is ie nog steeds geen vrouw
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Guskeee, dat doe ik nooit. Ik bedoel Huubke![]()
Nope, laat de streams maar uit, het gaat nergens over.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:55 schreef noekje het volgende:
Is het al afgelopen?
Heeft ze haar matten inmiddels terug op de plaats?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:57 schreef blomst het volgende:
probeerde die ene meid nu Amanda te zoenen?
ik wil die blonde bij jaapie in haar hol naaien!!!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda staat nog steeds flink met de kop te schudden, ik hoop echt dat er zometeen alles vanaf vliegt.
Met staaldraad of gewoon standaard garenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:59 schreef tony38 het volgende:
[..]
ik wil die blonde bij jaapie in haar hol naaien!!!![]()
Glijmiddel heeft Brian wel voor je.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:59 schreef tony38 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met staaldraad of gewoon standaard garen
of was toen met eric geen script? ik streamde toen nog niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:54 schreef JaapLiekefan het volgende:
[..]
volgens mij is hij geen bi. dat was denk script, aangezien hij nu altijd zegt alleen vrouwen te willen en niet die omgebouwden enzo..
zei Mickey dat?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:59 schreef tony38 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |