Ik zat er ook aan te denken. Daar kan je in ieder geval geen bult aan vallen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:49 schreef mordradead het volgende:
Micheal Jansen dus transfervrij bij Vitesse, is het niet wat om hem voor anderhalf seizoen vast te leggen met optie voor nog 1/2 seizoenenIk vond hem destijds bij Vitesse altijd een prima speler en Kruiswijk zal wel vertrekken.
Centrale verdediger toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:51 schreef Prosac het volgende:
Jansen is linksback, ik zou hem niet direct vastleggen, maar eerst een paar weken mee laten trainen, even kijken.
quote:Ontevreden Kaya in beeld bij FC Groningen
FC Groningen overweegt werk te maken van Onur Kaya. Vitesse staat niet negatief tegenover een vertrek van de jonge middenvelder.
'Het lijkt me duidelijk dat ik niet helemaal happy ben met mijn aandeel op dit moment', zegt Kaya deze week in Voetbal International. De 21-jarige middenvelder is dit seizoen niet meer dan een invalkracht.
Een definitieve doorbraak bij Vitesse heeft de voorkeur, maar Kaya sluit een vertrek uit Arnhem niet uit. 'Ik moet afwachten, maar voor mijn ontwikkeling is het belangrijk dat het niet lang duurt.'
Vitesse wil Kaya niet koste wat kost in Arnhem houden. 'Wanneer er goede bedragen worden geboden, verkeren we niet in de positie om "nee" te zeggen', reageert trainer Aad de Mos op eventuele belangstelling uit Groningen.
VI
Omdat Aad liever met 10 man voor de goal hangt..quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:57 schreef The_Verve het volgende:
Kijk, dat zijn de betere berichten. Kaya zou een prima aankoop zijn. Snap niet dat hij bij Vitesse zo weinig aan spelen toe komt...
Algemeen directeur.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tis ook niet zo slim van jullie o zo geweldige voorzitter he
heheh idd. In dat geval komt hij welquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:09 schreef Crack_david het volgende:
[..]wat een standaard football manager antwoord
Nou 't lijkt me geen slechte zet... Ogararuquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:39 schreef venomsnake het volgende:
Ajax met 4-2 op hun plaat. Die Ogararu was dramatisch. Zou me niets verbazen als Ajax straks uit paniek de jackpot voor Silva gaat betalen..!
Nee, waarschijnlijk in de zomer.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:39 schreef borisz het volgende:
Is Lev al naar Qatar vertrokken ?
Victoria zei gisteren op 3FM (koen en sander show o.id.) dat er geen sprake is van Qatar en dat ze dit land genoemd had als voorbeeld.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk in de zomer.
ok, want dan zijn we van Victoria Koblenko afquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk in de zomer.
Mjah, ik denk niet dat hij zijn contract gaat verlengen. Metaj heeft hem inmiddels al uit de basis gespeeld en hij wil graag voetballen om zijn plek in het nationale team te behouden..quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:49 schreef Chewie het volgende:
[..]
Victoria zei gisteren op 3FM (koen en sander show o.id.) dat er geen sprake is van Qatar en dat ze dit land genoemd had als voorbeeld.
Verder zei ze dat als het aan haar ligt ze nog een jaar in Groningen blijven
In landen als Qatar of Japan (ook genoemd door Victoria) speel je je ook niet echt in de kijker voor het nationale elftalquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mjah, ik denk niet dat hij zijn contract gaat verlengen. Metaj heeft hem inmiddels al uit de basis gespeeld en hij wil graag voetballen om zijn plek in het nationale team te behouden..
Lovre heeft in december nog verlengd.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:09 schreef clauwheee het volgende:
Volgens mij had ik dat laatst wel ergens gelezen ja. Of ben ik nu in de war met Lovre?
'Zo krijg je dus een hamstring blessure'quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
Aanradertje: www.levchenko.nl
Geweldige site en zijn onderschriften bij zijn foto's.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:03 schreef Grulez het volgende:
Hippe zonnebrillen.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft hier wel wat weg van Boris Becker.
tering, wat een hoop geblesseerden..quote:Nevland terug; Svejdik en Luciano langer weg
Erik Nevland trainde de afgelopen dagen weer volledig met de groep en is inzetbaar voor het duel van aanstaande zondag met FC Twente. Ondrej Svejdik en Luciano da Silva zijn langer uit roulatie. Dat heeft röntgenologisch onderzoek donderdag uitgewezen.
Bij de Braziliaanse doelman Luciano werd in het UMCG geconstateerd dat de breuk in zijn linkerpink nog niet voldoende is geheeld. Ook de onderarm van de Tsjechische verdediger Ondrej Svejdik is nog niet voldoende hersteld om weer voluit te kunnen trainen. Beide spelers moeten nog enkele weken rust houden totdat de breuken volledig zijn genezen.
Fredrik Stenman viel afgelopen zaterdag uit met een hamstringblessure en is inmiddels begonnen met looptrainingen. Evgeniy Levchenko (kuit) en Marnix Kolder (lies) zijn ook met looptrainingen begonnen. Paul Matthijs (enkel) volgt momenteel een kracht- en fietsprogramma. Jeroen Veldmate (knie) traint ook op de fiets. Bruno Silva volgde afgelopen week een individueel programma en is net als de zeven geblesseerden niet inzetbaar in de uitwedstrijd tegen FC Twente.
Bron: FC Groningen
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:33 schreef Prosac het volgende:
ik ben benieuwd. Metaj is linksachter niet zo fantastisch (maar nog altijd beter dan ene Urby)
radio noordquote:Gibril Sankoh speelt as wss zondag niet. Heeft een auto ongeluk gehad en zn oog zit dicht oid.
Wie is je 1e held?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:16 schreef venomsnake het volgende:
2e held Nevland erin.
Nevlandquote:
Interview met Jans.quote:Sankoh mist mogelijk duel door auto-ongeluk
GRONINGEN - Verdediger Gibril Sankoh van FC Groningen mist zondag mogelijk het duel tegen FC Twente. Reden is een auto-ongeluk, waar hij lichtgewond bij raakte.
Sankoh klapte bij het ongeval met zijn hoofd op het stuur. Dat leverde hem zes hechtingen op en een dik oog.
Trainer Ron Jans zegt dat hij blij is dat Sankoh er zonder al teveel kleerscheuren af is gekomen. Hij hoopt zelfs dat hij zondag toch van de partij is.
Overigens is Nevland wel weer fit. De Noorse aanvaller trainde de afgelopen dagen weer volledig met de groep mee en lijkt hersteld te zijn van de blessure aan zijn achillespees.
Bruno Silva daarentegen speelt niet. De Uruguyaan, die graag naar Ajax wil, volgde deze week een individueel trainingsprogramma en is niet inzetbaar. Ook Ondrej Svejdik en Luciano da Silva spelen niet. Ze moeten langere tijd rust houden, omdat ze nog niet volledig hersteld zijn.
rtvnoord
http://espndeportes.espn.go.com/news/story?id=638538&s=arg&type=storyquote:Verandering van ritme.
Matias Cahais [MC] reisde al naar Ezeiza om naar Spanje te gaan, toen een betere aanbieding uit NL kwam. De FCG uit dit land zou de uiteindelijke bestemming vna deze speler zijn.
De verdediger van Boca, MC, die naar Hercules in de Spaanse 2e divisie leek te gaan, lijkt nu een overgang naar Ere-div club FCG geregeld te hebben, aldus het Argentijnse agentschap Telam.
[even lastige alinea zonder woordenboek dus beetje op de gok]
Dit feit werd afgelopen woensdag door mensen van La Ribera gemeld, aldus het persbureau.[/] MC verliet woensdag het hotel in Tandil en ging naar Buenos Aires om het vliegtuig naar Spanje te nemen, waar hij in principe zou tekenen om bij eerder genoemde Iberische club te gaan spelen.
Zonder twijfel, halverwege zijn reis, de voetballer, deel van wereldkampioen Argentinie u20 (Canada 2007), kreeg hij een telefoontje van zijn zaakwaarnemer om hem te informeren dat de transfer niet doorging.
Daarna kwam snel een nieuw voorstel, beter dan het Spaanse naar het schijnt, van zaakwaarnemers (zakenmensen) die de speler naar FCG zouden willen brengen (NLse ere-div-club).
Deze club deelt de 2e positie met Ajax en Feyenoord op 3 punten van leider PSV dat alleen op kop staat.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:36 schreef Prosac het volgende:
volgens ESPN is FC Groningen rond met Cahais van Boca Juniors..
hahaquote:
Op deze manier kan er onmogelijk sprake zijn van onderschattingquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:33 schreef venomsnake het volgende:
Ik vrees dat we keihard op onze muil gaan zo.. 7-1 ofzo..
-------------v.Loo
Hiariej-----Kruiwijk-----Metaj
-----------Lindgren------------
Meerdink-------------Fledderus
-------------Lovre---------------
---Nijland-----Berg----Nevland
Aanvalluh!!
Nou dat is idd even moeilijk te voorspellen als het feit dat de zon vanavond weer ondergaatquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:45 schreef Tim86 het volgende:
dan moet het wel echt een talentje zijn zeg...dat is de lichting van Aguero toch? Lekkere tegenstander voor op de training
Even een voorspelling als hij komt: Ajax neemt hem binnen anderhalf jaar voor 3 keer zoveel geld over na een arbitragezaak
Daarbij wordt er in Argentinie erg veel gescout. Voor de FC is het daarentegen gewoon een groot talent. De grote clubs blijven hem echt echt wel in de peiling houden mocht hij naar de FC gaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Beats me.
Hij is aanvoeder van Argentinië onder 20 en een erg groot talent.
Dat huren hebben we nu toch wel gehad? Kopen die handel.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:56 schreef venomsnake het volgende:
Nou, in Argentinie zijn ze er zeker van. Hij komt naar Grunn.![]()
http://www.google.com.ar/search?hl=es&q=Mat%C3%ADas+Cahais+groningen&meta=
Volgens sommige sites gaat groningen hem voor anderhalf jaar huren.
Ik mot het allemaal nog zien..
Mss wel een Alexconstructie met Chelseaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:01 schreef venomsnake het volgende:
mjah, die vent zal wel peperduur zijn.. Maar goed, je kunt het altijd proberen.
Volgens een Boca-blog gaat ie 400.000 dollar per jaar verdienen bij de FC.
Groningen schijnt ook al eerder achter hem aan te hebben gezeten volgens die Boca blog.
Das in dollars he.. 273.440 euro in het jaar dus..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
Helemaal als deze beste jongen ook nog eens 4 ton het jaar krijgt.
Voor de neus van Feyenoord en PSV.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:30 schreef Blawh het volgende:
Zou inderdaad wat zijn als Groningen er in slaagt om een groot talent voor de neus van Feyenoord en Ajax weg te kapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |