Op deze manier kan er onmogelijk sprake zijn van onderschattingquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:33 schreef venomsnake het volgende:
Ik vrees dat we keihard op onze muil gaan zo.. 7-1 ofzo..
-------------v.Loo
Hiariej-----Kruiwijk-----Metaj
-----------Lindgren------------
Meerdink-------------Fledderus
-------------Lovre---------------
---Nijland-----Berg----Nevland
Aanvalluh!!
Nou dat is idd even moeilijk te voorspellen als het feit dat de zon vanavond weer ondergaatquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:45 schreef Tim86 het volgende:
dan moet het wel echt een talentje zijn zeg...dat is de lichting van Aguero toch? Lekkere tegenstander voor op de training
Even een voorspelling als hij komt: Ajax neemt hem binnen anderhalf jaar voor 3 keer zoveel geld over na een arbitragezaak
Daarbij wordt er in Argentinie erg veel gescout. Voor de FC is het daarentegen gewoon een groot talent. De grote clubs blijven hem echt echt wel in de peiling houden mocht hij naar de FC gaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Beats me.
Hij is aanvoeder van Argentinië onder 20 en een erg groot talent.
Dat huren hebben we nu toch wel gehad? Kopen die handel.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:56 schreef venomsnake het volgende:
Nou, in Argentinie zijn ze er zeker van. Hij komt naar Grunn.![]()
http://www.google.com.ar/search?hl=es&q=Mat%C3%ADas+Cahais+groningen&meta=
Volgens sommige sites gaat groningen hem voor anderhalf jaar huren.
Ik mot het allemaal nog zien..
Mss wel een Alexconstructie met Chelseaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:01 schreef venomsnake het volgende:
mjah, die vent zal wel peperduur zijn.. Maar goed, je kunt het altijd proberen.
Volgens een Boca-blog gaat ie 400.000 dollar per jaar verdienen bij de FC.
Groningen schijnt ook al eerder achter hem aan te hebben gezeten volgens die Boca blog.
Das in dollars he.. 273.440 euro in het jaar dus..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
Helemaal als deze beste jongen ook nog eens 4 ton het jaar krijgt.
Voor de neus van Feyenoord en PSV.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:30 schreef Blawh het volgende:
Zou inderdaad wat zijn als Groningen er in slaagt om een groot talent voor de neus van Feyenoord en Ajax weg te kapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |