Ik zat er ook aan te denken. Daar kan je in ieder geval geen bult aan vallen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:49 schreef mordradead het volgende:
Micheal Jansen dus transfervrij bij Vitesse, is het niet wat om hem voor anderhalf seizoen vast te leggen met optie voor nog 1/2 seizoenenIk vond hem destijds bij Vitesse altijd een prima speler en Kruiswijk zal wel vertrekken.

Centrale verdediger toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:51 schreef Prosac het volgende:
Jansen is linksback, ik zou hem niet direct vastleggen, maar eerst een paar weken mee laten trainen, even kijken.

quote:Ontevreden Kaya in beeld bij FC Groningen
FC Groningen overweegt werk te maken van Onur Kaya. Vitesse staat niet negatief tegenover een vertrek van de jonge middenvelder.
'Het lijkt me duidelijk dat ik niet helemaal happy ben met mijn aandeel op dit moment', zegt Kaya deze week in Voetbal International. De 21-jarige middenvelder is dit seizoen niet meer dan een invalkracht.
Een definitieve doorbraak bij Vitesse heeft de voorkeur, maar Kaya sluit een vertrek uit Arnhem niet uit. 'Ik moet afwachten, maar voor mijn ontwikkeling is het belangrijk dat het niet lang duurt.'
Vitesse wil Kaya niet koste wat kost in Arnhem houden. 'Wanneer er goede bedragen worden geboden, verkeren we niet in de positie om "nee" te zeggen', reageert trainer Aad de Mos op eventuele belangstelling uit Groningen.
VI

Omdat Aad liever met 10 man voor de goal hangt..quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:57 schreef The_Verve het volgende:
Kijk, dat zijn de betere berichten. Kaya zou een prima aankoop zijn. Snap niet dat hij bij Vitesse zo weinig aan spelen toe komt...

Algemeen directeur.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tis ook niet zo slim van jullie o zo geweldige voorzitter he

heheh idd. In dat geval komt hij welquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:09 schreef Crack_david het volgende:
[..]wat een standaard football manager antwoord

!
!

Nou 't lijkt me geen slechte zet... Ogararuquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:39 schreef venomsnake het volgende:
Ajax met 4-2 op hun plaat. Die Ogararu was dramatisch. Zou me niets verbazen als Ajax straks uit paniek de jackpot voor Silva gaat betalen..!

Nee, waarschijnlijk in de zomer.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:39 schreef borisz het volgende:
Is Lev al naar Qatar vertrokken ?

Victoria zei gisteren op 3FM (koen en sander show o.id.) dat er geen sprake is van Qatar en dat ze dit land genoemd had als voorbeeld.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk in de zomer.

ok, want dan zijn we van Victoria Koblenko afquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk in de zomer.

Mjah, ik denk niet dat hij zijn contract gaat verlengen. Metaj heeft hem inmiddels al uit de basis gespeeld en hij wil graag voetballen om zijn plek in het nationale team te behouden..quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:49 schreef Chewie het volgende:
[..]
Victoria zei gisteren op 3FM (koen en sander show o.id.) dat er geen sprake is van Qatar en dat ze dit land genoemd had als voorbeeld.
Verder zei ze dat als het aan haar ligt ze nog een jaar in Groningen blijven

In landen als Qatar of Japan (ook genoemd door Victoria) speel je je ook niet echt in de kijker voor het nationale elftalquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mjah, ik denk niet dat hij zijn contract gaat verlengen. Metaj heeft hem inmiddels al uit de basis gespeeld en hij wil graag voetballen om zijn plek in het nationale team te behouden..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |