Ik ook. Hopelijk spelen ze dan een paar slechte wedstrijden en kunnen we ze dan ook laten oprotten!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:41 schreef Nashje het volgende:
Ik hoop toch echt dat V/d Wiel en Vermaelen deze maand nog terugkeren.
Hahaha het zit diep hequote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook. Hopelijk spelen ze dan een paar slechte wedstrijden en kunnen we ze dan ook laten oprotten!
Ik ben ook bang dat er helemaal niemand meer bij komt deze maand , zou wel een afgang voor Ajax en van Geel zijnquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:43 schreef Cheiron het volgende:
Van AZ winnen zou ERG fijn zijn. Ik vraag mij af hoe groot de impact van Davids en Perez zal zijn. Jammer dat we niet nog wat meer bepalende spelers hebben.
Nouja, een beetje relativeringsvermogen is de meeste hier wel vreemd natuurlijk. Twi heeft zeker een punt. Ik had Maduro liever ook behouden, maar ik kan het standpunt van Ajax in deze ook wel begrijpen. Het komt een beetje van twee kanten.quote:
Nee hoor. Die hebben nog langlopende contracten. Hoeven dus niet gecomplimenteerd te worden met een contract omdat ze als zoutzakken spelen. Zelfde als Maduro dus.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook. Hopelijk spelen ze dan een paar slechte wedstrijden en kunnen we ze dan ook laten oprotten!
Ja, het zit diep. En het zit me nog dieper dat iedereen het blijkbaar normaal vindt. Laten we met z'n allen maar lekker inhakken op de jonge talentvolle voetballers die onze club voortbrengt, ze gaan er vast wel beter door voetballen!quote:
quote:AZ heeft vrijdagmiddag een spoedarbitragezaak omtrent Afonso Alves aangevraagd bij de KNVB. Het Alkmaarse bestuur hoopt op deze manier alsnog tijdig de overgang van de Braziliaan naar het DSB-Stadion rond te krijgen. Dit meldt de club op haar officiële website.
Nee, want stel je voor dat je iemands contract met een jaar of twee verlengd, dat zou je toch wel weer snel een paar ton kosten. Daar kun je veel beter een 27-jarige subtop-back voor kopen die je niet nodig hebt!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee hoor. Die hebben nog langlopende contracten. Hoeven dus niet gecomplimenteerd te worden met een contract omdat ze als zoutzakken spelen. Zelfde als Maduro dus.
Ze doen maar.quote:
Ja laten we dat dan bij iedereen doen die niet presteert. Het kost toch maar een paar ton!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:49 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, want stel je voor dat je iemands contract met een jaar of twee verlengd, dat zou je toch wel weer snel een paar ton kosten. Daar kun je veel beter een 27-jarige subtop-back voor kopen die je niet nodig hebt!
Misschien moeten ze Collin dan ook maar contractverlenging geven. Kost toch maar een paar ton.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:49 schreef twi het volgende:
Nee, want stel je voor dat je iemands contract met een jaar of twee verlengd, dat zou je toch wel weer snel een paar ton kosten. Daar kun je veel beter een 27-jarige subtop-back voor kopen die je niet nodig hebt!
Colin heeft nooit enige vorm van talent laten zien.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:55 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Misschien moeten ze Collin dan ook maar contractverlenging geven. Kost toch maar een paar ton.
Ik reken er zelf ook niet op. Maar wie weet dat Ajax heel misschien nu wel achter de schermen een vervanger heeft. Maar met Van Geel durf ik daar op dit moment ook nog niet op te gokken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:57 schreef twi het volgende:
[..]
Colin heeft nooit enige vorm van talent laten zien.
Daarentegen heeft Ajax genoeg ervaring met eigen talent welke langdurig in een vormcrisis zitten. Je visie is daarom kortzichtig. Ajax wil (nu ineens) verder met Maduro, wat heeft het dan in hemelsnaam voor zin om zo'n aanbod in te trekken op het moment dat je nog geen vervanger hebt voor Maduro? Ik snap er gewoon helemaal geen fuck van.
Hij zal ook wel passen in Rotterdam.. ook lekker op niveau..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:57 schreef ub40_bboy het volgende:
Maduro moet bij een club als nac gaan voetballen, ajax is iig te hoog gegrepen.
Dan zou ik als ik Ajax was maar even eerst zorgen dat die vervanger tekent en een leuk huis in Amsterdam vindt, voordat je een speler van kaliber Maduro simpelweg eruit trapt.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik reken er zelf ook niet op. Maar wie weet dat Ajax heel misschien nu wel achter de schermen een vervanger heeft. Maar met Van Geel durf ik daar op dit moment ook nog niet op te gokken.
Oh please... shoot me.. hahaquote:Ondanks zijn gevoel dat hij zondag niet speelt, Koster neemt daarover pas zaterdag een beslissing, blijft Colin positief. ,,Je moet niet bij de pakken neerzitten. Ik zal scherp blijven trainen. Fit blijven is op dit moment heel belangrijk. Als er dan iets gebeurt in het team, dan moet ik de kans pakken. Maar het is natuurlijk wel moeilijk om met de situatie om te gaan. Toch blijf ik lachen hoor. Ik ben een voetballer, dan weet je dat dit kan gebeuren en daar moet je dan ook naar handelen. Mijn tijd komt wel, want ik weet dat ik kan voetballen. Ik moet alleen even het geluk mee hebben. Ik wil me niet vergelijken met Ronaldinho, maar deze ster zit momenteel ook in een dip. Het kan iedereen gebeuren, dus.''
Een vervanger? Dat kan niet hé, want voor je weet heb je een speler te veel.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar wie weet dat Ajax heel misschien nu wel achter de schermen een vervanger heeft. Maar met Van Geel durf ik daar op dit moment ook nog niet op te gokken.
Hij doelt op Ronaldinho hoor, met die woorden. Gewoon een onhandige notatie, taalkundig gezien.quote:
Eruit traptquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:59 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik Ajax was maar even eerst zorgen dat die vervanger tekent en een leuk huis in Amsterdam vindt, voordat je een speler van kaliber Maduro simpelweg eruit trapt.
Gek he? Sinds 1,5 jaar voetbalt ie weer eens redelijk. Vervanger voor Maduro moet overigens gewoon uit de jeugd komen.quote:Ajax wil (nu ineens) verder met Maduro,
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:45 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Maar verwacht jij dat hij vandaag nog gaat tekenen?? Het maakt AZ wel titelkandidaat nummer 1 in mijn ogen.
Ja, eruit trapt ja. Sorry hoor, maar ik kan Maduro best begrijpen. Davids en Gabri voor je, Ajax wat vorig jaar geen heil in je zag, je speelt een tijdje goed en dan moet je ineens maar zonder mokken bijtekenen?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Eruit traptHij heeft nog tijd genoeg gehad om een beslissing te maken, die maakte hij niet. Dan moet je ook niet zeiken als ze je over een half jaar de deur uit willen hebben
quote:Maduro na dit seizoen weg bij Ajax
Amsterdam, 11 jan 2008
Hedwiges Maduro gaat Ajax aan het einde van dit seizoen verlaten. De middenvelder bracht trainer Adrie Koster en technisch directeur Martin van Geel vanmiddag op de hoogte van zijn beslissing. Na de ochtendtraining bracht hij enkele journalisten al op de hoogte.
Net als Koster reageerde ook Van Geel enigszins verrast. ,,Niet zo zeer over het feit dat Hedwiges ons gaat verlaten. Wel over de timing en de manier waarop het gecommuniceerd is’’, zegt de technisch directeur. ,,Hij heeft mij daar zojuist al zijn excuses over aangeboden.”
Op 19 december kreeg de clubleiding van de zaakwaarnemer van Maduro te horen dat de middenvelder nog geen beslissing had genomen over zijn sportieve toekomst. Ajax trok de aanbieding tot contractverlenging daarop in. ,,Toen Hedwiges ons een tijdje terug te kennen gaf er nog niet uit te zijn, hebben wij hem al gezegd dat we vanaf dat moment naar de situatie moeten handelen’’ , aldus Van Geel. ,,Daar is nu geen verandering in gekomen. Ik heb al in eerdere interviews gezegd dat de trainer de spelers moet opstellen met wie hij denkt het beste resultaat te halen. Ik bemoei me niet met de opstelling.”
Zou ie dan zondag nog mee kunnen spelen? Of gaat het vooral voor de deadline van 30 januari. Overigens winnen we van een AZ mét Alves ook welquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:49 schreef Houniet het volgende:
AZ heeft vrijdagmiddag een spoedarbitragezaak omtrent Afonso Alves aangevraagd bij de KNVB. Het Alkmaarse bestuur hoopt op deze manier alsnog tijdig de overgang van de Braziliaan naar het DSB-Stadion rond te krijgen. Dit meldt de club op haar officiële website.
quote:
Ja maar het nadeel is dat als je hem langer behoud je met een probleem zit. Hij kost een aardig centje per jaar want hij wil een leuk salaris hebben. Maar wil niet de bank warm houden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:47 schreef Blight het volgende:
[..]
Nouja, een beetje relativeringsvermogen is de meeste hier wel vreemd natuurlijk. Twi heeft zeker een punt. Ik had Maduro liever ook behouden, maar ik kan het standpunt van Ajax in deze ook wel begrijpen. Het komt een beetje van twee kanten.
Contracten moet je verdienen ja, maar vertrouwen moet je krijgen in de situatie waarin Maduro zat. Als je zo'n jongen vertrouwen kan geven door een contract te verlengen, en daarnaast er als club voor kan zorgen dat een jonge talentvolle international voor een hand vol miljoenen verkocht kan worden, simpelweg omdat hij zijn contract heeft verlengd, wie wordt er dan in hemelsnaam slechter van? Ik niet, in elk geval!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:02 schreef Nashje het volgende:
Ach man. Als een speler meer dan 1,5 jaar niet presteert, dan ga je als td echt niet nadenken om het contract te verlengen want stel je voor dat ie na die 1,5 jaar wel ineens naar behoren voetbalt.
Contracten moet je verdienen, niet als cadeau krijgen. We zijn geen liefdadigheidsinstelling.
[..]
Gek he? Sinds 1,5 jaar voetbalt ie weer eens redelijk. Vervanger voor Maduro moet overigens gewoon uit de jeugd komen.
Als hij beter had gepresteerd wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:05 schreef twi het volgende:
Ja, eruit trapt ja. Sorry hoor, maar ik kan Maduro best begrijpen. Davids en Gabri voor je, Ajax wat vorig jaar geen heil in je zag, je speelt een tijdje goed en dan moet je ineens maar zonder mokken bijtekenen?
Ik zou ook lekker even een paar weken kijken welke clubs er interesse hebben en wat voor tekengeld ik ergens op kan strijken, als daar tegenover een club staat waar de trainer van volgend seizoen niet eens bekend is en waar het al jaren aanmodderen is qua resultaten en versterkingen.
Leuk hoor, die clubliefde van supporters, maar denk nou maar niet dat voor voetballers er niks leuker is dan voetballen voor Ajax. Voetballen is leuk voor voetballers. Als dat bij Ajax is, is dat voor een door Ajax opgeleide speler ook leuk. Maar dan moet er wel enige zekerheid zijn dat hij aan voetballen toe komt.
Die is er bij Ajax TOTAAL NIET.
Zekerheid om te voetballen? Het recht van opstelling in de basiself hoor je af te dwingen. Lukt dat niet omdat je crap voetbalt, krijg je geen nieuw contract. Nu voetbalt ie goed en had ie hem kunnen tekenen. Dat ie dat niet doet is volledig zijn vrije keus.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:05 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, eruit trapt ja. Sorry hoor, maar ik kan Maduro best begrijpen. Davids en Gabri voor je, Ajax wat vorig jaar geen heil in je zag, je speelt een tijdje goed en dan moet je ineens maar zonder mokken bijtekenen?
Ik zou ook lekker even een paar weken kijken welke clubs er interesse hebben en wat voor tekengeld ik ergens op kan strijken, als daar tegenover een club staat waar de trainer van volgend seizoen niet eens bekend is en waar het al jaren aanmodderen is qua resultaten en versterkingen.
Leuk hoor, die clubliefde van supporters, maar denk nou maar niet dat voor voetballers er niks leuker is dan voetballen voor Ajax. Voetballen is leuk voor voetballers. Als dat bij Ajax is, is dat voor een door Ajax opgeleide speler ook leuk. Maar dan moet er wel enige zekerheid zijn dat hij aan voetballen toe komt.
Die is er bij Ajax TOTAAL NIET.
Dus hij heeft met opzet slecht gespeeld. Ik begin het te begrijpen!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:09 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Als hij beter had gepresteerd wel.
Appels met peren vergelijken dit. Ze dachten met Luque een speler van een topklasse binnen te halen. (schijnt hij in potentie ook te zijn maar wegens blessures er neit uitgekomen.)quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:09 schreef Radegast het volgende:
[quote]Op vrijdag 11 januari 2008 16:02 schreef Nashje het volgende:
Ach man. Als een speler meer dan 1,5 jaar niet presteert, dan ga je als td echt niet nadenken om het contract te verlengen want stel je voor dat ie na die 1,5 jaar wel ineens naar behoren voetbalt.
Contracten moet je verdienen, niet als cadeau krijgen. We zijn geen liefdadigheidsinstelling.
[q]
Je lijkt verdomme Van Geel wel.
Maduro heeft de afgelopen anderhalf jaar meer dan 30 wedstrijden gespeeld voor Ajax, en lange tijd geen nieuw contract aangeboden. Dan krijgt Maduro eindelijk een contract aangeboden, en tegelijkertijd krijgt een of andere gare Spanjool uit Newcastle een contract waarmee hij 5 á 6 keer meer verdient dan jij.
Dan vind ik het niet gek dat Maduro zich even achter de oren krabt...
quote:Colin: "Ik blijf lachen"
Jurgen Colin blijft positief, al denkt hij niet dat zondag in actie zal komen tegen AZ. Desondanks zijn de kansen op speeltijd in het komend weekend wel toegenomen door de schorsing van rechtsback George Ogararu. Daarom blijft Colin scherp.
"Als ik de training vandaag heb bekeken, denk ik niet dat ik zondag speel. Dat is wel jammer, want ergens verwachtte ik het wel. Omdat ik dacht dat als de rechtsback weg zou vallen, ik de eerste zou zijn die die plaats overneemt", zegt Colin tegen Ajax.nl.
Toch wil de verdediger scherp blijven. "Fit blijven is op dit moment heel belangrijk. Als er dan iets gebeurt in het team, dan moet ik de kans pakken. Maar het is natuurlijk wel moeilijk om met de situatie om te gaan. Toch blijf ik lachen hoor. Ik ben een voetballer, dan weet je dat dit kan gebeuren en daar moet je dan ook naar handelen. Mijn tijd komt wel, want ik weet dat ik kan voetballen. Ik moet alleen even het geluk mee hebben. Ik wil me niet vergelijken met Ronaldinho, maar deze ster zit momenteel ook in een dip. Het kan iedereen gebeuren, dus."
Colin is ook tevreden met wat hij heeft laten zien tijdens het trainingskamp in Dubai. "Ik heb scherp getraind en we hebben als team twee lekkere potjes gespeeld. Zelf speelde ik negentig minuten tegen Stuttgart en daarin heb ik lekker in het centrum gespeeld. Ik kan wel tevreden zijn over mijn optreden."
Jezus mensen, zijn jullie nou zo verschrikkelijk dom? Van 'zekerheid te voetballen' maken jullie 'basisplaats eisen'? De uitspraak "IQ van een garnaal" begint bijna letterlijke vormen aan te nemen in dit topic.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:11 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zekerheid om te voetballen? Het recht van opstelling in de basiself hoor je af te dwingen. Lukt dat niet omdat je crap voetbalt, krijg je geen nieuw contract. Nu voetbalt ie goed en had ie hem kunnen tekenen. Dat ie dat niet doet is volledig zijn vrije keus.
En inderdaad, hij heeft Davids en Gabri voor hem, die allebei klasses beter zijn, wil die niet op de bank wachten op zijn kans dan gaat ie toch?
Wegens blessures? Ook wanneer hij niet geblesseerd was, was het enige wat hij kon een leuke vrije trap nemen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:11 schreef Fathom het volgende:
[..]
Appels met peren vergelijken dit. Ze dachten met Luque een speler van een topklasse binnen te halen. (schijnt hij in potentie ook te zijn maar wegens blessures er neit uitgekomen.)
Wat is dit nou voor onzinquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:09 schreef Radegast het volgende:
[quote]Op vrijdag 11 januari 2008 16:02 schreef Nashje het volgende:
[q]
Je lijkt verdomme Van Geel wel.
Maduro heeft de afgelopen anderhalf jaar meer dan 30 wedstrijden gespeeld voor Ajax, en lange tijd geen nieuw contract aangeboden. Dan krijgt Maduro eindelijk een contract aangeboden, en tegelijkertijd krijgt een of andere gare Spanjool uit Newcastle een contract waarmee hij 5 á 6 keer meer verdient dan jij.
Dan vind ik het niet gek dat Maduro zich even achter de oren krabt...
Heerlijk, zo'n stukje naam. Laten we daar nog maar een paar miljoen voor uittrekken, in plaats van onze eigen jeugdspelers naam laten maken. Want waarom zouden we? Wij zijn toch Ajax, met ons uitstekende scoutingsapparaat?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor onzin. Luque heeft net iets meer naam dan Maduro. Niet dat ik echt zo blij ben met Luque, maar dit is de slechtste onderbouwing omtrend zaak Maduro die ik heb gelezen.
Tja, kut. Anderhalf jaar geleden had je voor een paar ton het risico kunnen nemen. Je had hem altijd nog wel aan een subtopper kwijt gekunt. Maar helaas. Het ga hem goed.quote:
Tja dat het een miskoop is zijn we het over eens. Maar het blijft appels met peren vergelijken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:17 schreef twi het volgende:
[..]
Wegens blessures? Ook wanneer hij niet geblesseerd was, was het enige wat hij kon een leuke vrije trap nemen.
Inderdaad onhandig..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:01 schreef Blight het volgende:
[..]
Hij doelt op Ronaldinho hoor, met die woorden. Gewoon een onhandige notatie, taalkundig gezien.
Tja, zo werkt dat in de voetbalwereld. En om een naam te maken moet je presteren. Niet 1,5 jaar lang lopen janken dat je oververmoeid bent.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:19 schreef twi het volgende:
[..]
Heerlijk, zo'n stukje naam. Laten we daar nog maar een paar miljoen voor uittrekken, in plaats van onze eigen jeugdspelers naam laten maken. Want waarom zouden we? Wij zijn toch Ajax, met ons uitstekende scoutingsapparaat?
quote:Maduro na dit seizoen weg bij Ajax
Amsterdam, 11 jan 2008
Hedwiges Maduro gaat Ajax aan het einde van dit seizoen verlaten. De middenvelder bracht trainer Adrie Koster en technisch directeur Martin van Geel vanmiddag op de hoogte van zijn beslissing. Na de ochtendtraining bracht hij enkele journalisten al op de hoogte.
Net als Koster reageerde ook Van Geel enigszins verrast. ,,Niet zo zeer over het feit dat Hedwiges ons gaat verlaten. Wel over de timing en de manier waarop het gecommuniceerd is’’, zegt de technisch directeur. ,,Hij heeft mij daar zojuist al zijn excuses over aangeboden.”
Op 19 december kreeg de clubleiding van de zaakwaarnemer van Maduro te horen dat de middenvelder nog geen beslissing had genomen over zijn sportieve toekomst. Ajax trok de aanbieding tot contractverlenging daarop in. ,,Toen Hedwiges ons een tijdje terug te kennen gaf er nog niet uit te zijn, hebben wij hem al gezegd dat we vanaf dat moment naar de situatie moeten handelen’’ , aldus Van Geel. ,,Daar is nu geen verandering in gekomen. Ik heb al in eerdere interviews gezegd dat de trainer de spelers moet opstellen met wie hij denkt het beste resultaat te halen. Ik bemoei me niet met de opstelling.”
Ik word er gewoon echt pissig over. Jongens als Emanuelson en Maduro hebben mij genoeg laten zien om te zeggen dat ze het niveau van Ajax aan kunnen. Maar ze worden door supporters een voor een geslachtofferd, en nu gebeurt dit dus voor het eerst door de club zelf zonder dat er een waardige vervanger voor aan is getrokken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:24 schreef Fathom het volgende:
Je slaat nu door Twi en dan gelijk IQ van een garnaal uitspraken erbij te halen staat je niet.
Maduro speelt al een tijd lang gewoon niet op niveau dan is het heel normaal dan een club als AJAX wacht met een contract verlengen. Je kan namelijk wel uit de eigen opleiding komen maar dat is geen garantie op succes. Dat er dingen mis gegaan zijn in de afgelopen jaren met de beste jongen qua begeleiding geloof ik best. Maduro is de persoon die niet het niveau haalde vorig seizoen en dan is eht niet meer dan logisch dat hij in de wachtkamer gezet word. Vervolgens mij hij blijven en gaat meneer op ze strepen staan. Zo werkt het dus niet.
Nou dat laatste betwijfel ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:11 schreef twi het volgende:
Dus hij heeft met opzet slecht gespeeld. Ik begin het te begrijpen!
Anderhalf jaar janken dat je geen kans bij Newcastle krijgt, dat is dat geld dus wel waard?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tja, zo werkt dat in de voetbalwereld. En om een naam te maken moet je presteren. Niet 1,5 jaar lang lopen janken dat je oververmoeid bent.
Dat dus. En dat mag nog wel een paar duizend keer gelezen worden door supporters en de club zelf.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:26 schreef M0NTANA het volgende:
Het is sowieso stom van Ajax, ze hadden hem sowieso een contract aan moeten bieden. Wants tel dat hij die opleving niet had gehad, dan nog had je hem altijd voor een mooi bedrag kunnen slijten. Die jongen is 22 jaar en heeft er al een flink aantal interlands opzitten, voor veel clubs een hele interessante optie.
Luque is een miskoop zijn we het over eens(wie weet gaat hij ons nog verrassen). En die onzin over club liefde zal me aan me reet roesten. Hij was gewoon niet in de positie om iets te eisen qua zekerheid en vertrouwen. Hij heeft niet genoeg laten zien omdat te eisen. Hij had gewoon meer moeten laten zien om dit soort dingen te kunnen willen. AJAX bied hem vervolgens een contract aan en dat wil hij niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:32 schreef twi het volgende:
[..]
Ik word er gewoon echt pissig over. Jongens als Emanuelson en Maduro hebben mij genoeg laten zien om te zeggen dat ze het niveau van Ajax aan kunnen. Maar ze worden door supporters een voor een geslachtofferd, en nu gebeurt dit dus voor het eerst door de club zelf zonder dat er een waardige vervanger voor aan is getrokken.
Luque had twee jaar niets laten zien, maar kreeg een contract van 2,2 miljoen per jaar exclusief teken- en transfergeld. Je gaat mij niet vertellen dat Maduro meer dan pakweg 7 ton verdient. En die zou geen contract krijgen, terwijl hij bij Ajax al had laten zien dat hij het niveau aan kon? Dat beleid dat strookt gewoon totaal niet met elkaar.
Stel nu dat Ajax Landzaat had gehaald, dan had ik de keuze om afscheid te nemen van Maduro nog begrepen (al zie ik de toegevoegde waarde niet, dan zat er nog enige logica achter). Maar op dit moment? Geen goede aankopen doen, maar laten we in plaats daarvan de deur met een jeugdspeler maar dichtgooien!
En het hele zooitje aan ja-knikkers hier die lopen er maar achteraan, omdat Maduro niet genoeg clubliefde toont door bij Ajax bij te tekenen terwijl er nog helemaal geen enkele zekerheid is, in niets, voor het komende seizoen.
De beste jongen zit rond een salaris van 1.2/1.3 miljoen per jaar denk ik. Dus de kosten zijn dan toch nog wel vrij hoog hoor.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:26 schreef M0NTANA het volgende:
Het is sowieso stom van Ajax, ze hadden hem sowieso een contract aan moeten bieden. Wants tel dat hij die opleving niet had gehad, dan nog had je hem altijd voor een mooi bedrag kunnen slijten. Die jongen is 22 jaar en heeft er al een flink aantal interlands opzitten, voor veel clubs een hele interessante optie.
Ik ben het er ook wel mee eens maar als je later de kans krijgt om alsnog te tekenen, je zelf aangeeft dat het een hele goede aanbieding is waar waardering uit spreekt, meer dan een maand de tijd krijgt, dan mag je best met een ander antwoord komen dan dat je nog geen keuze hebt gemaakt.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:36 schreef twi het volgende:
[..]
Dat dus. En dat mag nog wel een paar duizend keer gelezen worden door supporters en de club zelf.
Dat is een beetje een non-argument natuurlijk. Als we niet durven te investeren moeten we ook niet miepen dat we geen prijzen pakken. Als Maduro wél opleeft is hij dat geld dubbel en dwars waard. Leeft hij niet op, dan is het zaak hem op tijd proberen te slijten.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:38 schreef Fathom het volgende:
[..]
De beste jongen zit rond een salaris van 1.2/1.3 miljoen per jaar denk ik. Dus de kosten zijn dan toch nog wel vrij hoog hoor.
En daarvoor god bij Deportivo en al dubbel en dwars bewezen in de voetbalwereld.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:33 schreef twi het volgende:
[..]
Anderhalf jaar janken dat je geen kans bij Newcastle krijgt, dat is dat geld dus wel waard?
In september is hem een nieuw contract aangeboden, dus wat dat betreft is het niet zo dat Ajax niks heeft gedaan, alleen ik snap niet wat Ajax heeft doen besluiten het voorstel in te trekken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:36 schreef twi het volgende:
[..]
Dat dus. En dat mag nog wel een paar duizend keer gelezen worden door supporters en de club zelf.
En daarvoor een seizoen lang een prima indruk maakte bij Ajax en zichzelf aan de hand daarvan in het Nederlands Elftal speelde en al snel Juventus achter zich aan had als mogelijk nieuwe club?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
En daarvoor god bij Deportivo en al dubbel en dwars bewezen in de voetbalwereld.
Dat verwoord genuanceerd hoe ik erover denk. Natuurlijk heeft Ajax er iets aan gedaan. Maar wat ze nu doen, daar kan ik gewoon niet bij. Tenzij ze met een Landzaat, Gravesen of weet ik veel wat voor controleur op de proppen komen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:42 schreef BoNi het volgende:
[..]
In september is hem een nieuw contract aangeboden, dus wat dat betreft is het niet zo dat Ajax niks heeft gedaan, alleen ik snap niet wat Ajax heeft doen besluiten het voorstel in te trekken.
De enige redenen die ik kan verzinnen is dat ze dit hebben gedaan zodat ze Maduro nu alsnog kunnen verkopen of omdat ze in januari nog een vervanger voor Maduro willen gaan aantrekken.
Allebei over hun top, terwijl Hedwiges Maduro nog veel beter kan/zal worden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:44 schreef twi het volgende:
[..]
Dat verwoord genuanceerd hoe ik erover denk. Natuurlijk heeft Ajax er iets aan gedaan. Maar wat ze nu doen, daar kan ik gewoon niet bij. Tenzij ze met een Landzaat, Gravesen of weet ik veel wat voor controleur op de proppen komen.
Wat ik op zich wel begrijp is dat ze nu dus actief op zoek gaan naar een vervanger en niet het gevaar willen lopen dat ze straks een vervanger hebben én Maduro dat ook wil bijtekenen, maar wie garandeert dat je een betere of zelfs maar gelijkwaardige vervanger vindt. Daarnaast is Davids met een beetje pech volgend jaar ook niet meer van de partij en is een extra verdedigende middenvelder echt geen overbodige luxe.....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:44 schreef twi het volgende:
[..]
Dat verwoord genuanceerd hoe ik erover denk. Natuurlijk heeft Ajax er iets aan gedaan. Maar wat ze nu doen, daar kan ik gewoon niet bij. Tenzij ze met een Landzaat, Gravesen of weet ik veel wat voor controleur op de proppen komen.
Ach, ik wil het maar bescheiden houden. Niemand hier gelooft meer dat spelers als Emanuelson, Maduro en zelfs Colin kunnen voetballen. We zeiken ze liever af.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Allebei over hun top, terwijl Hedwiges Maduro nog veel beter kan/zal worden.
Ajax is de laatste tien jaar gewoon op alle vlakken aan het blunderen, niet normaal.
En dan tekent Maduro bij, en dan? Dan wil Juventus 'm echt nog wel voor pakweg 5 miljoen. Of desnoods voor niks, een transfervrije status komt echt niet alleen voor door het aflopen van een contract.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:50 schreef BoNi het volgende:
Wat ik op zich wel begrijp is dat ze nu dus actief op zoek gaan naar een vervanger en niet het gevaar willen lopen dat ze straks een vervanger hebben én Maduro dat ook wil bijtekenen, maar wie garandeert dat je een betere of zelfs maar gelijkwaardige vervanger vindt. Daarnaast is Davids met een beetje pech volgend jaar ook niet meer van de partij en is een extra verdedigende middenvelder echt geen overbodige luxe.....
Ach, Jurgen Colin had noit aangetrokken mogen worden, maar Urby Emanuelson en Hedwiges Maduro zijn gewoon twee geweldige talenten die een dipje hebben (gehad), juist dan moet je ze steunen!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, ik wil het maar bescheiden houden. Niemand hier gelooft meer dat spelers als Emanuelson, Maduro en zelfs Colin kunnen voetballen. We zeiken ze liever af.
Vraag me af of dat een nette handelswijze zou zijn, maar zoals ik al zei zou het helemaal geen overbodige luxe zijn om Maduro (naast een eventuele aankoop) te behouden voor de club.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:50 schreef twi het volgende:
En dan tekent Maduro bij, en dan? Dan wil Juventus 'm echt nog wel voor pakweg 5 miljoen. Of desnoods voor niks, een transfervrije status komt echt niet alleen voor door het aflopen van een contract.
Nee, natuurlijk had Colin nooit aangetrokken moeten worden. Maar dat neemt niet weg dat hij best kan voetballen. In Dubai deed hij het ook gewoon aardig.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, Jurgen Colin had noit aangetrokken mogen worden, maar Urby Emanuelson en Hedwiges Maduro zijn gewoon twee geweldige talenten die een dipje hebben (gehad), juist dan moet je ze steunen!
Het is toch niet voor niets dat grote clubs achter Emanuelson en Maduro zitten?
Als Maduro er blij van wordt, wat bij een transfer ongetwijfeld zo zal zijn, dan is er weinig mis mee. Als je hem op straat zet, is het niet netjes nee. Maar dat is de huidige handelswijze van Ajax ook niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:55 schreef BoNi het volgende:
[..]
Vraag me af of dat een nette handelswijze zou zijn, maar zoals ik al zei zou het helemaal geen overbodige luxe zijn om Maduro (naast een eventuele aankoop) te behouden voor de club.
Nou z'n langdurige dip, waarin ik begon te twijfelen aan z'n kwaliteiten, vergeet ik niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:43 schreef twi het volgende:
[..]
En daarvoor een seizoen lang een prima indruk maakte bij Ajax en zichzelf aan de hand daarvan in het Nederlands Elftal speelde en al snel Juventus achter zich aan had als mogelijk nieuwe club?
We vergeten zo makkelijk...
Lekker makkelijk, al de slechte dingen onthouden. Raar dat dat nooit gebeurt als het om prijzen gaat. Dan pronkt men ineens wel weer met de cup van '95.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou z'n langdurige dip, waarin ik begon te twijfelen aan z'n kwaliteiten, vergeet ik niet.
Ja, op een andere manier.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:07 schreef Brammie het volgende:
Zat je ook zo in je maag met de Jong twi?
Je kan het ook weer zo heerlijk overdrijven. Van beide kanten kan je de keuzes begrijpen, klaar.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:13 schreef HeatWave het volgende:
Maduro en Urby kunnen het idd wel. Colin kan het gewoon niet, klaar.
En Ajax blundert idd weer met Maduro, deze mensen die zich top noemen moeten zich dieppaars schamen. Als ik mijn werk zo zou doen zou ik echt heel slecht slapen.
Je hebt gelijk, slimme mensen gaan altijd op de man af.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:16 schreef twi het volgende:
[..]
Jezus mensen, zijn jullie nou zo verschrikkelijk dom? Van 'zekerheid te voetballen' maken jullie 'basisplaats eisen'? De uitspraak "IQ van een garnaal" begint bijna letterlijke vormen aan te nemen in dit topic.
Manucharyan noemen ze niet eens meerquote:Blessures en schorsingen alle clubs Eredivisie
Ajax: Van der Wiel (knie), Schilder (bovenbeen), Anita (heup), Ogararu (geschorst).
En Vermaelen dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Manucharyan noemen ze niet eens meer
Die is toch wel beter maar niet wedstrijdfit?quote:
Jeujquote:Politie wil staken tijdens Ajax-Utrecht
vrijdag 11 januari, door highlow, Amsterdam, 17:22u, At5
De politiebonden dreigen met een 24-uurs staking van alle politiebureaus in Amsterdam, als minister Ter Horst geen nieuw salarisbod doet. Die staking staat gepland voor 23 januari, de dag dat Ajax thuis speelt tegen FC Utrecht, zo meldt At5.
Die is dan ook niet meer gebleseerd.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Moet je dan verplicht met de auto naar die opstapplaats?quote:NEC - Ajax
21 dec 2007
Eredivisie
Zondag 20 januari 14.30 uur
Stadion De Goffert
Autocombi. Vanaf de alternatieve opstapplaats zullen de bussen het laatste stukje naar het stadion afleggen
Dat niet, maar het is wel kut als het bij een wegrestaurant langs de snelweg is ofzo want dan heb ik ook een probleem.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:02 schreef Jasza het volgende:
ff voor de mensen die vaak naar uitduels gaan:
[..]
Moet je dan verplicht met de auto naar die opstapplaats?
Want dan hebben we een probleempje
Naja ma van een maat van me rijd wss wel ons vanaf Arnhem-Dieren naar die plaats dus dat is nicequote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat niet, maar het is wel kut als het bij een wegrestaurant langs de snelweg is ofzo want dan heb ik ook een probleem.![]()
Overigens sta ik in de Maduro-kwestie volledig achter Ajax. Maduro heeft een jaar lang volkomen prut gespeeld, en Ajax heeft Maduro al die tijd uit de wind gehouden. Nu hij dit seizoen beter speelt is het logisch dat hem een contractverlenging wordt aangeboden. Als hij zich dan niet houdt aan de vooraf afgesproken beslissingstermijn, is het Ajax' goed recht om de contractverlenging in te trekken.
Het is graag of niet Hedwiges, daag!![]()
Nog iets: De voorwaarden waardoor het home open mag blijven is dat er binnen 8 weken camera's geplaatst gaan worden in en rond het home en dat er bovendien een professioneel beveiligingsbedrijf komt die de boel in de gaten gaat houden.
Manucharyan is toch gewoon weer eens fitquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hehe we verzinnen wel wat..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:32 schreef Jasza het volgende:
Ohja Silenus, anders gaan we lekker langs de snelweg lopen joh
Fokkers die op 409/410 staan, ik zou maar effe oppassen.quote:Ik zit lekker tussen het 020 volk, dan maar een beetje ingetogen juichen, mij krijg je die bus niet in, woon potverdrie in Zaandam, zie je mij al heen en weer pendelen, te bespottelijk voor woorden..
Ga niet nog een uur langer in de auto zitten, terwijl ik met 25 minuten bij die ufo ben.
Heb nog een kaartje kunnen krijgen naast dat sfeervak 410 van ze, kijken hoe ze reageren op een AZ sjaaltje, alleen laat ik m niet zien hoor, heb toch niet zo'n zin in 45.000 idioten achter me aan.
Groeten zondag vanuit vakkie 409, ik denk aan jullie mannen, respect!
Vervolgens kei lief doen daar. Wat een kneus.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehe we verzinnen wel wat..![]()
Overigens een zeer enge quote die ik vond op het AZfanpageforum van een bloeddorstige Benside hooligan. (West coast maffia representing biatch-es)
[..]
Fokkers die op 409/410 staan, ik zou maar effe oppassen.
Lijkt me ook wel slim van hemquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vervolgens kei lief doen daar. Wat een kneus.
Respect moet je verdienen en dat doe je niet (alleen) door een keer de winnende erin te knallen tegen een nietszeggend clubje uit rotterdam.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En er mag best met iets meer respect over Maduro gesproken worden hier.
Voor mij is hij een held
http://www.youtube.com/watch?v=pM5oyXx1yAI
Kijken hoe ze reageren op mijn Az sjaaltje.. maar ik laat em niet zien..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehe we verzinnen wel wat..![]()
Overigens een zeer enge quote die ik vond op het AZfanpageforum van een bloeddorstige Benside hooligan. (West coast maffia representing biatch-es)
[..]
Fokkers die op 409/410 staan, ik zou maar effe oppassen.
Waarschijnlijk wilde Maduro gewoon wachten wie de nieuwe trainer werd. Geef hem eens ongelijk. Dat Ajax die aanbieding intrekt, tja..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Respect moet je verdienen en dat doe je niet (alleen) door een keer de winnende erin te knallen tegen een nietszeggend clubje uit rotterdam.
Ik heb wel zoiets gelezen, maar ik heb nog niets gehoord van jongens van 410 die doeken gejat hebben.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:10 schreef denthemen het volgende:
Er zijn az spandoeken gejat uit dat stadion van ze las ik laatst. Die zullen Zondag wel weer opduiken bij de 410 SUD CURVA
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:12 schreef Jasza het volgende:
http://www.bouds-inn.nl/shop/?p=p_25&sName=afca
Voor de mensen die ze nog zoeken.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aardige shop trouwens. Wil een nieuwe sjaal kopen als ik weer in het land ben. Die nieuwe van Vak410 zijn ook erg fraai. Nu ik verhuist ben mag ik er eentje kopen.
Is ook dom van Ajax, absoluut. Maar hij had gewoon nu moeten bijtekenen als ie een beetje clubliefde (wat?) had en ook voor z'n eigen toekomst. Nu kan ie lekker weg gaan rotten bij één of andere subtopper om al gauw in de vergetelheid te raken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilde Maduro gewoon wachten wie de nieuwe trainer werd. Geef hem eens ongelijk. Dat Ajax die aanbieding intrekt, tja..
Ik zou zelfs als ik bij Ajax zou komen te voetballen nooit weg willen gaan. Ajax is gewoon de mooiste club ter wereld en zelfs met het 2e meevoetballen is een eerquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Het zou me echt verrotten of ik in de basis sta, ik zou al trots zijn als ik uberhaupt bij Ajax op de bank zou mogen zitten.
Hij weet toch niet wie hier volgend jaar trainer is? Voor het zelfde geld ziet die het niet in Maduro zitten en raakt hij ook in vergetelheid. Ik snap best dat Maduro wilde wachten met bijtekenen. Ajax heeft gewoon veel en veel te lang gewacht met die aanbieding.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Is ook dom van Ajax, absoluut. Maar hij had gewoon nu moeten bijtekenen als ie een beetje clubliefde (wat?) had en ook voor z'n eigen toekomst. Nu kan ie lekker weg gaan rotten bij één of andere subtopper om al gauw in de vergetelheid te raken.
Die jongen denkt echt dat ie in Oranje hoort. zodar van Basten daar weg is krijgt ie van zijn levensdagen geen uitnodiging. Dit wordt een " De Jongetje"!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Als ik de redenering van Maduro lees lijkt het eigenlijk voor hem belangrijker om bij Oranje te voetballen dan bij Ajax.
Het zou me echt verrotten of ik in de basis sta, ik zou al trots zijn als ik uberhaupt bij Ajax op de bank zou mogen zitten. Helaas zijn andere dingen tegenwoordig belangrijker voor de meeste voetballers. Heel erg jammer.
Tegen psv is niet erg, stadjequote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Het home is trouwens bij wedstrijden tegen Feyenoord en PSV toch dicht?
Ga daar maar wel vanuit ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Het home is trouwens bij wedstrijden tegen Feyenoord en PSV toch dicht?
Hoeveel wedstrijden heeft die jongen nou goed gevoetbald in de afgelopen 2 jaar? Zelfs Colin komt in de buurt kwa score..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij weet toch niet wie hier volgend jaar trainer is? Voor het zelfde geld ziet die het niet in Maduro zitten en raakt hij ook in vergetelheid. Ik snap best dat Maduro wilde wachten met bijtekenen. Ajax heeft gewoon veel en veel te lang gewacht met die aanbieding.
Iedere jonge speler heeft zo'n dip. Jij had ook liever gehad dat Heitinga naar Sevilla was gegaan?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heeft die jongen nou goed gevoetbald in de afgelopen 2 jaar? Zelfs Colin komt in de buurt kwa score..
Jammer ja. Al te lang niet meer geweest. Stadje voor PSV is wel erg lekker.quote:
Heitinga daar heb ik altijd in geloofd omdat hij de basis kwaliteiten voor een verdediger heeft laten zien. Dat zijn dingen die komen vanzelf terug. Maduro maakte een goede ontwikkeling door maar bleef haken en heeft eigenlijk nooit laten zien dat ie van pure klasse is. Zijn handelingssnelheid is nog steeds zo dramatisch dat ie een risico is als je hem in speelt.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Iedere jonge speler heeft zo'n dip. Jij had ook liever gehad dat Heitinga naar Sevilla was gegaan?
Hahaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb een zwak voor de speler Maduro.
Maar dat kan natuurlijk ook komen, doordat hij na FC Thun-Ajax zijn shirt precies in mijn handen gooide.
Dat heb ik eigenlijk nooit begrepen aan jou.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik heb ook een shirt met Maduro
Boeiend, het leven zit vol onzekerheden. Vind ik geen excuus. Maar goed, je geeft zelf al aan dat je niet objectief bentquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij weet toch niet wie hier volgend jaar trainer is? Voor het zelfde geld ziet die het niet in Maduro zitten en raakt hij ook in vergetelheid. Ik snap best dat Maduro wilde wachten met bijtekenen. Ajax heeft gewoon veel en veel te lang gewacht met die aanbieding.
Ik snap het zelf ook niet hehequote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:47 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk nooit begrepen aan jou.
zo heb ik een keer kut-calimero naar Sikora geroepen toen hij voor Vitesse speelde en de hele wedstrijd lag te janken. Toen moest ie ook lachenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:58 schreef BigKahuna het volgende:
Ik riep een keer HEDWIGJEEEE (met een piepstem) na afloop van een wedstrijd...
Hij moest lachen
Ik kop hem wel ff in:quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:09 schreef denthemen het volgende:
@ Aanvoerder: Wanneer kom je weer eens terug?
En met dit nieuws in het achterhoofd ga ik de kroeg in.quote:Ajax geïnteresseerd in Velthuizen’
Geschreven door Matthijs van Laar op vrijdag, 11 januari om 21:02
Piet Velthuizen heeft nadat eerder Feyenoord al interesse toonde nu ook een delegatie van Ajax achter zich aan. De getalenteerde doelman van Vitesse moet in Amsterdam de opvolger worden van Maarten Stekelenburg, wanneer deze kiest voor een avontuur over de landsgrenzen. Stekelenburg werd de afgelopen week in verband gebracht met het Engelse Tottenham Hotspur, dat in de reserve-doelman van Oranje de ideale vervanger zou zien van de bij tijd en wijlen schutterende Paul Robinson. Mocht Stekelenburg daadwerkelijk ingaan op de avances van de Premier League-club, dan komt volgens Omroep Gelderland Velthuizen in beeld om de positie onder de lat in Amsterdam over te nemen.
“Ik heb ook zoiets gehoord,” reageerde de goalie tegenover de regionale omroep. Of hij zelf ook te porren is voor een overgang naar de Arena, wilde hij echter niet kwijt. “Ik concentreer me alleen op VItesse. Als Stekelenburg blijft, is het sowieso niet aan de orde.”
T werd ook eens tijd dat ze naar hem gingen vragen!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:47 schreef Blight het volgende:
[..]
En met dit nieuws in het achterhoofd ga ik de kroeg in.
Snap ook niet waarom ze nou ineens Velthuizen willen halenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:56 schreef Wooldoor het volgende:
Goede keeper Velthuizen maar ik vind dat Vermeer een kans moet krijgen.
Ken hem niet....quote:'Blessure blokkeert mogelijke transfer Zé Castro naar Ajax'
Volgens enkele Spaanse kranten stond Zé Castro van Atletico Madrid in serieuze belangstelling van Ajax. De 24-jarige Portugese verdediger speelt sinds 2006 voor de Spaanse club. Hij liep gisteren in het bekerduel van Atletico Madrid tegen Real Valladolid echter een behoorlijke blessure op, die hem geruime tijd uit de roulatie zal houden. Volgens de Spaanse media zou hij twee aanbiedingen hebben, waarvan een van Ajax.p
ach die hebben we nog geen gehadquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:12 schreef Wooldoor het volgende:
Achja maakt niet zoveel uit want het is een portugees
Tis nog maar de vraag of de geplande wedstrijd tegen utrecht wel doorgaat :")quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:52 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Tegen Utrecht dan? Altijd gezellig een avond wedstrijd
Vragen of ze het mooie weer mee willen nemen?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:24 schreef MaxC het volgende:
Wat moeten we ineens met al die spelers uit Spanje?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:30 schreef Wooldoor het volgende:
na Nederland komen volgens mij de meeste talenten uit Portugal
Hij sluit een vertrek naar een Nederlandse club niet eens uitquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:41 schreef w00h00 het volgende:
Maduro laffe egoistische hond.
Nee inderdaad en nog de schuld bij Ajax neer leggen ook.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:02 schreef jna het volgende:
[..]
Hij sluit een vertrek naar een Nederlandse club niet eens uit
ze hebben ook debiel gehandeld bij Ajax. Ze hadden NOOIT hun voorstel in moeten trekken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:07 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nee inderdaad en nog de schuld bij Ajax neer leggen ook.
het deed hem wel pijn hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:41 schreef w00h00 het volgende:
Maduro laffe egoistische hond.
Hij zegt: ''Ik voel geen vertrouwen omdat ze hun contract hebben ingetrokken''quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:21 schreef toma het volgende:
[..]
ze hebben ook debiel gehandeld bij Ajax. Ze hadden NOOIT hun voorstel in moeten trekken.
Dat doet pijn, want Ajax is en zal altijd mijn club blijven. Ik zal dan ook niet bij een andere Nederlandse club gaan voetballen. Ik vertrek naar het buitenland. Ik hoop dat het Spanje of Italië wordt."quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:02 schreef jna het volgende:
[..]
Hij sluit een vertrek naar een Nederlandse club niet eens uit
Las het vanochtend ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:34 schreef patrickt37 het volgende:
Ik dacht dat er vandaag een bod zou uitkomen op Huntelaar.
Iemand iets van gehoord?
Hij sprak zijn voorkeur vandaag ook duidelijk uit hoor. Verkassen naar het buitenland.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat doet pijn, want Ajax is en zal altijd mijn club blijven. Ik zal dan ook niet bij een andere Nederlandse club gaan voetballen. Ik vertrek naar het buitenland. Ik hoop dat het Spanje of Italië wordt."
Dit bovenste staat bij Nu.nl .. was er net een ander interview??
In het topic van de havenarbeiders komen ze met geruchten dat Feyenoord op Maduro aast.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat doet pijn, want Ajax is en zal altijd mijn club blijven. Ik zal dan ook niet bij een andere Nederlandse club gaan voetballen. Ik vertrek naar het buitenland. Ik hoop dat het Spanje of Italië wordt."
Dit bovenste staat bij Nu.nl .. was er net een ander interview??
Nou als ie daar graag wil voetballen mag ie er heen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:52 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
In het topic van de havenarbeiders komen ze met geruchten dat Feyenoord op Maduro aast.
Chantage?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:50 schreef Ruiseart het volgende:
Maduro eventjes verzekeren dat hij bij het tweede de bank warm mag gaan houden tenzij hij meewerkt aan een tussentijds vertrek naar het buitenland. Met het oog op het EK/Spelen zal hij vast niet blij zijn als hij geen minuut speeltijd meer krijgt.
Nee maar ik denk dat nu de keuze eerder wordt gemaakt voor andere spelers.quote:
Net alsof ie naar PSV gaat.. lijkt me stug.. Laat em maar lekker vertrekken naar Lazio ofzo.. strik eromheen en wegwezen..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:11 schreef jna het volgende:
Hij zei ook niet in dat Interview (op rtl 7) dat ie in Nederland wil blijven maar hij zei ook niet dat Ajax de enige club in Nederland is voor hem en dat ie voor geen 1 andere club hier wil spelen.
Ik weet z'n antwoord niet meer precies maar ik zat wel even met verbazing op de bank toen ik het hoorde.
NEC zoekt nog dringend spelersquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:17 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik weet zeker dat Maduro in het buitenland ook op de bank beland. Als hij slim is gaat hij naar een Nederlandse subtopper.
Hij gaat waarschijnlijk niet naar psv nee omdat ie nou eenmaal de naam heeft van groot talent die is opgeleid bij Ajax en dus genoeg buitenlandse clubs zal hebben om uit te kiezen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Net alsof ie naar PSV gaat.. lijkt me stug.. Laat em maar lekker vertrekken naar Lazio ofzo.. strik eromheen en wegwezen..
Wel als ze uit interviews voor een camera komen jaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:20 schreef patrickt37 het volgende:
Ik zie in Maduro nog steeds een hele goede voetballer, en betreur het dan ook dat dit zo gelopen is.
Immers wel een jongen uit eigen kweek.
Deze discussie kan je wel blijven voeren, echter het fijne zal je er nooit van weten.
Wij gaan immers af op berichten uit de media. En zijn die zo betrouwbaar?
Waar is Vertonghen dan? Volgens mij kan hij gewoon spelen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:04 schreef patrickt37 het volgende:
Gezien de afwezigheid zondag van Vermaelen, Ogararu, Verthongen en van der Wiel zal Koster hem zondag gewoon opstellen.
En hij had niet moeten zeggen dat ie uitsluitsel zou geven en dan zeggen dat je het nog niet weet. Graag of niet hoor.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:21 schreef toma het volgende:
[..]
ze hebben ook debiel gehandeld bij Ajax. Ze hadden NOOIT hun voorstel in moeten trekken.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:17 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik weet zeker dat Maduro in het buitenland ook op de bank beland. Als hij slim is gaat hij naar een Nederlandse subtopper.
quote:Maduro wil naar Spanje of Italië
Hedwiges Maduro laat in het Algemeen Dagblad weten een voorkeur te hebben voor een club in Spanje of Italië. "Ik blijf sowieso niet in Nederland, ik ga niet voor een concurrent van Ajax spelen. Ik maak me trouwens helemaal geen zorgen, ik kom wel goed terecht. Spanje en Italië hebben mijn voorkeur. Als tiener kon ik ooit naar Valencia, daar had ik zelfs bijna getekend. Ik zie het wel, de komende tijd."
Een nieuwe trainer zal hem niet meer van gedachten kunnen veranderen. "Mensen boven de trainer moeten ook vertrouwen in me hebben. En dat is er niet."
Oh mijn god, bron?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:34 schreef Blawh het volgende:
Ajax geinteresseerd in Klavan.
Schilder + een paar ton lijkt me een goede deal.Niet omdat ik Klavan niet graag zou willen houden, maar anders loopt hij in 2009 gratis de deur uit.
Wat wil je dat ze iedere week bij hem langs lopen of ie alsjeblieft blijft. Kom op zeg afspraak was 17 december daarna ligt de bal duidelijk bij hem en moet hij aangeven te willen blijven. In de tussentijd moet de TD al een vervanger gaan zoeken en er vanuitgaan dat ie weg gaat want als je dat pas in juni doet lopen er weer een paar te gillen dat je vorig jaar december al wist dat hij weg ging.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:45 schreef Cheiron het volgende:
Als ik Maduro op tv hoor lijkt het alsof dit nieuw voor hem is, en dat er dus na die ene keer (wat was het, 17 december?) niemand meer contact met hem heeft opgenomen. Dat is toch te debiel voor woorden?! Ik geloof niet dat die jongen gouden bergen eist, daar had toch uit te komen moeten zijn?!
Is het nu werkelijk teveel moeite van de beleidsbepalers om even hun ivoren toren uit te komen en met die jongen te praten... En zometeen met veel tamtam een matige vervanger halen zeker..
Die knakker heeft toch ooit een keer stage gelopen bij Ajax?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:34 schreef Blawh het volgende:
Ajax geinteresseerd in Klavan.
Schilder + een paar ton lijkt me een goede deal.Niet omdat ik Klavan niet graag zou willen houden, maar anders loopt hij in 2009 gratis de deur uit.
De oh mijn god omdat dit geen Ajax-niveau is. In het huidige elftal zou die trouwens misschien wel meekunnen maar het beoogde Ajax-niveau zal hij nooit halen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Volgens voetbalprimeur het Brabants Dagblad.
Waarom de oh mijn god trouwens?
Toen hij 17 was ja.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die knakker heeft toch ooit een keer stage gelopen bij Ajax?
Dat zul je natuurlijk nooit weten. In 1995 had Ajax ook spelers die afkomstig waren van een club uit Finland, Go Ahead, Sparta, ...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:18 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
De oh mijn god omdat dit geen Ajax-niveau is. In het huidige elftal zou die trouwens misschien wel meekunnen maar het beoogde Ajax-niveau zal hij nooit halen.
Die knakker moeten ze ook zekerheid geven door te zeggen: "Jij speelt nooit meer bij Ajax, begrepen?"quote:
Sarpong kun je het beste verhuren en volgend jaar bij het eerste halen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Krohn Deli mag nu weer weg. En Sarpong wil verhuurd worden.
Waarom? Het slimste zou zijn om naar PSV of Feyenoord te gaan, of eventueel AZ. Tenzij er Engelse/Spaanse subtoppers zouden zijn die hem zouden willen hebben.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:17 schreef ub40_bboy het volgende:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:01 schreef JeroenV het volgende:
Koster: Ajax zal geen vervanger voor Stam halen
In Het Parool laat Adrie Koster weten dat Ajax geen vervanger voor Jaap Stam meer zal halen. "Als Thomas Vermaelen en Gregory van der Wiel terugkeren van hun blessure hebben we voldoende spelers voor in het centrum."
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me niet zo heel slimquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:55 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Waarom? Het slimste zou zijn om naar PSV of Feyenoord te gaan, of eventueel AZ. Tenzij er Engelse/Spaanse subtoppers zouden zijn die hem zouden willen hebben.
Naar Heerenveen of Groningen zou een domme, grote stap achteruit zijn.
Ok nu echt een dikke dikke streep door van Geelquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:01 schreef JeroenV het volgende:
In Het Parool laat Adrie Koster weten dat Ajax geen vervanger voor Jaap Stam meer zal halen. "Als Thomas Vermaelen en Gregory van der Wiel terugkeren van hun blessure hebben we voldoende spelers voor in het centrum."
![]()
![]()
![]()
![]()
Gabri Perez Davids is het ideale middenveld.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:06 schreef jna het volgende:
Kan ie beter Gabri rechtsachter neer zetten. Daar stond ie bij Barca ook vaak genoeg
Waarom fokking Rommedahl, die man kan geen fatsoenlijke voorzet of corner oid afleveren.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:05 schreef versteegrob het volgende:
Siem de Jong als rechtsback
tegen AZ
Volgens de Amsterdamse krant Het Parool staat zondag niet Jürgen Colin in de basis, maar Siem de Jong. De Achterhoeker krijgt de voorkeur boven Colin, die sinds het bewind van Koster veelal op de bank zit. De Jong speelde al eerder rechtsback, toen Ajax in Dubai zich voorbereidde op de tweede seizoenshelft.
vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg
De Jong Heitinga Vertonghen Emanuelson
Gabri Perez Davids
Rommedahl Huntelaar Suarez
http://ajax.punt.nl/?id=406129&r=1
Vond ik tegen Groningen toch niet zo'n succes.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:06 schreef jna het volgende:
Kan ie beter Gabri rechtsachter neer zetten. Daar stond ie bij Barca ook vaak genoeg
Van Geel:quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:01 schreef JeroenV het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me niet meer dan logisch toch? Nu kunnen Vermaelen en vd Wiel zich prima ontwikkelen, zeur toch niet altijd zo.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:01 schreef JeroenV het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Luque weer op de bank,quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:05 schreef versteegrob het volgende:
Siem de Jong als rechtsback
tegen AZ
Volgens de Amsterdamse krant Het Parool staat zondag niet Jürgen Colin in de basis, maar Siem de Jong. De Achterhoeker krijgt de voorkeur boven Colin, die sinds het bewind van Koster veelal op de bank zit. De Jong speelde al eerder rechtsback, toen Ajax in Dubai zich voorbereidde op de tweede seizoenshelft.
vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg
De Jong Heitinga Vertonghen Emanuelson
Gabri Perez Davids
Rommedahl Huntelaar Suarez
http://ajax.punt.nl/?id=406129&r=1
mwoa.. groot..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:55 schreef De.Kromme het volgende:
Naar Heerenveen of Groningen zou een domme, grote stap achteruit zijn.
Ik bekijk het even in het geheel he?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
mwoa.. groot..
Bovendien, misschien maakt hij daarna wel een grotere stap vooruit.
Hij werd wel genoemd toen Henk ten Cate er nog zat.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:52 schreef DANILXL het volgende:
Waarom wordt braafheid nooit genoemd als mogelijke versterking?
Was al te zien @ Ajax tv.. Giller hequote:
quote:'Ajax wijst Krohn-Dehli opnieuw de deur'
Het boek Ajax lijkt definitief gesloten voor Michael Krohn-Dehli . Na avonturen bij RKC Waalwijk en Sparta Rotterdam keerde de Deense middenvelder dit seizoen terug bij de Amsterdamse club, maar kon daar geen indruk maken. Volgens De Telegraaf moet hij daarom opnieuw vertrekken bij de nummer drie van de eredivisie.
Krohn-Dehli mocht dit seizoen slechts eenmaal opdraven in de hoofdmacht van Ajax. Eind november liet trainer Adrie Koster nog weten dat hij de 24-jarige Deen weer opnam in de A-selectie. Maar op speeltijd kan hij momenteel niet meer rekenen, zeker niet na de rentree van Edgar Davids. In totaal mocht Krohn-Dehli vier keer meedoen voor de Amsterdammers in de competitie.
Ik ook niet, van der Wiel is een prima boy waarin ik alle vertrouwen heb. Met Vermaelen, Heitinga en Vertonghen heb je dan ook wel goede CV's. Urby en Ogararu, dát zijn de prutsers die vervangen moeten worden. Zij maken ook steeds de fouten waardoor we elke wedstrijd twee goals tegenkrijgen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:13 schreef Jasza het volgende:
We hebben ook geen centrale verdediger nodig, er komt wss wel een back bij, dus ik snap dat gezeik nu niet?
En dan wil van Geel Silva halen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:30 schreef Silenus het volgende:
Urby en Ogararu, dát zijn de prutsers die vervangen moeten worden. Zij maken ook steeds de fouten waardoor we elke wedstrijd twee goals tegenkrijgen.
Vooral dat laatste is natuurlijk topnieuwsquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:41 schreef denthemen het volgende:
Net terug van de nieuwjaars speech, hij zal nog wel in zijn geheel te lezen zijn denk ik. Plannen: Aankopen doen, het geld is er , clubs rond de toekomst opkopen en ook het bestuur richting de toekomst verplaatsen, beter communiceren met de supporters en nog veel meer
Oh ja, er komen speciale Ajax boeken
Vermaelen en Heitinga zijn nationaal meer dan goed centraal achterin, vd Wiel vind ik geen rechtsback, wel beter dan Ogararu maargoed.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:41 schreef tha_dark het volgende:
Waarom geen centrale verdediger erbij en dan desnoods Van der Wiel op rechts?
Ik zie liever een ervaren man erbij in het centrum samen met Heitinga en dan Vermaelen op links en Van der Wiel op rechts. Of met drie verdedigers zonder backs, Vermaelen, aankoop, Heitinga
Leuk om te lezen met een lekker bakje Ajax koffiequote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:41 schreef denthemen het volgende:
Net terug van de nieuwjaars speech, hij zal nog wel in zijn geheel te lezen zijn denk ik. Plannen: Aankopen doen, het geld is er , clubs rond de toekomst opkopen en ook het bestuur richting de toekomst verplaatsen, beter communiceren met de supporters en nog veel meer
Oh ja, er komen speciale Ajax boeken
Hij zei ongeveer dit: We weten dat het kapitaal op het veld moet staan en de middelen zijn er om ons sportief te versterken, dan had hij het over 2008, het kán dus ook de zomer zijn. Verder gaf hij aan veel respect te hebben voor Koster en dat mensen wel voor hem mochten klappenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:43 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Leuk om te lezen met een lekker bakje Ajax koffie![]()
En dat van die aankopen is ook bullshit of pronken ze tegenwoordig al met een Delorge of Collin op de nieuwjaarsreceptie?
Ja als ze het echt goed willen doen moeten ze een links én rechtsback halen want Vertonghen is misschien leuk op nationaal niveau maar niet het niveau waar Ajax naar streeft. En Ogararu en Colin hebben al laten zien dat ook niet te zijn. En als dan dadelijk in de zomer Heitinga of Vermaelen ook nog eens vertrekt kunnen we volgend jaar weer met een compleet nieuwe achterhoede beginnen!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vermaelen en Heitinga zijn nationaal meer dan goed centraal achterin, vd Wiel vind ik geen rechtsback, wel beter dan Ogararu maargoed.
Linksback kan altijd Vertonghen spelen maar een nieuwe back is imo het belangrijkste nu.
Naja dat Ze Castro aan Ajax word gelinkt geeft natuurlijk ook wel aan dat er toch naar opzoek waren, Ajax en ze Castro is nou niet 1 2 3 te verzinnenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:47 schreef patrickt37 het volgende:
Eerst aangegevn op zoek te zijn naar een vervanger van Stam, daarna zeggen dat ze geen vervanger meer nodig hebben.
Dit kan betekenen dat ze al iemand hebben, of dat dit beter was voor de beurs.
Maduro blijft nu ook steken, dus is iedereen om hem heen dan net zo goed of slechter?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:48 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
I Met alle respect : zowel financieel als qua aanzien is Groningen toch net een stukje minder. Maduro zou zich niet meer kunnen ontwikkelen omdat vrijwel alle spelers die naast hem spelen minder kwaliteiten hebben.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:51 schreef tha_dark het volgende:
Mocht er idd niemand meer bijkomen dan mag/moet Van Geel wat mij betreft zijn conclusies trekken en opstappen.
Een back is een noodzaak, als ie die maar haaltquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:09 schreef De.Kromme het volgende:
[..].
Lul toch niet zo achterlijk.
Jullie middenveld is geheel op orde met Davids en Perez en vd Wiel en Vermealen komen ook weer terug toch?
Ok, dat zou misschien de enige positie zijn waar nog een speler voor gehaald zou kunnen worden, maar ook als dat niet gebeurd verwacht ik (helaas) dat de titel naar Amsterdam gaat.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Een back is een noodzaak, als ie die maar haalt
In de zomerstop heeft hij Sneijder verkocht (dat was wel te begrijpen natuurlijk) en zijn enige vervanger, Perez, ook weggestuurd. Vervolgens haalt hij Colin, Urzaiz, Delorge, Rommendahl, Luque en Suarez. Van de spelers heeft tot nu toe alleen Suarez fatsoenlijk gepresteerd. Vervolgens belooft hij dat er in de winterstop versterkingen zullen komen. Dit zegt hij al vóór het vertrek van Stam.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:09 schreef De.Kromme het volgende:
[..].
Lul toch niet zo achterlijk.
Jullie middenveld is geheel op orde met Davids en Perez en vd Wiel en Vermealen komen ook weer terug toch?
En dan een rechtsback of linksback?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Een back is een noodzaak, als ie die maar haalt
Misschien overschat je de aantrekkingskracht van Ajax. Jullie verwachten aankopen als Boulahrouz of Seedorf, maar die willen helemaal niet naar Amsterdam. Dan moet je het hebben van Bruno Da Silva etc. maar als dat niet lukt heb je gewoon pech.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:17 schreef tha_dark het volgende:
[..]
In de zomerstop heeft hij Sneijder verkocht (dat was wel te begrijpen natuurlijk) en zijn enige vervanger, Perez, ook weggestuurd. Vervolgens haalt hij Colin, Urzaiz, Delorge, Rommendahl, Luque en Suarez. Van de spelers heeft tot nu toe alleen Suarez fatsoenlijk gepresteerd. Vervolgens belooft hij dat er in de winterstop versterkingen zullen komen. Dit zegt hij al vóór het vertrek van Stam.
Nu is het winterstop en zeggen ze opeens dat er geen versterkingen meer bijkomen?
En op dit moment is het misschien wel redelijk centraal achterin maar het is bijna zeker dat of Vermaelen of Heitinga vertrekt in de zomer. Dan lijkt het mij slimmer om nu alvast een vervanger te halen die dan een halfjaar kan wennen ipv na de zomer weer met een compleet nieuwe verdediging te moeten beginnen.
Seedorf is nooit over gesproken. Het is ook niet aan ons om Ajax te vertellen wie ze moeten halen. Het feit is dat er bij Ajax iets fout zit bij de communicatie tussen de scouting en Van Geel. Want je kan me niet wijs maken dat Van der Zee en consorten niemand op hun lijst hebben staan. En dan bedoel ik geen Silva of Boula maar een speler waar wij nog niet of amper van gehoord hebben. (Zie maxwell, trabelsi, Ibrahimovic) De laatste onbekende speler die kwam was Ogararu. Het lijkt wel of Ajax sindsdien alleen maar op naam scout of in eigen land. En dan wordt het idd een lastig verhaal om iemand te halen ja.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:25 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Misschien overschat je de aantrekkingskracht van Ajax. Jullie verwachten aankopen als Boulahrouz of Seedorf, maar die willen helemaal niet naar Amsterdam. Dan moet je het hebben van Bruno Da Silva etc. maar als dat niet lukt heb je gewoon pech.
Wij verwachten gewoon goede verdedigers, geen namen .....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:25 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Misschien overschat je de aantrekkingskracht van Ajax. Jullie verwachten aankopen als Boulahrouz of Seedorf, maar die willen helemaal niet naar Amsterdam.
-Daquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:25 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dan moet je het hebben van Bruno Da Silva etc.
Aldus John.quote:traditionele nieuwjaarsreceptie gehouden. Ajax-voorzitter John Jaakke hield op deze bijeenkomst zijn nieuwjaarstoespraak, die je hier kunt lezen.
Graag heet ik u allen namens bestuur, directie en Raad van Commissarissen van Ajax van harte welkom op deze bijeenkomst. In het bijzonder geldt dat natuurlijk onze ereleden, leden van verdienste. Ook een woord van welkom aan mevrouw Caroline Gehrels, wethouder van sport in onze stad. Mag ik ook de vertegenwoordigers van de politie welkom heten? Wij waren zeer teleurgesteld over de staking bij Ajax - PSV maar dat doet niets af aan de waardering die wij voor uw werk hebben en de goede relatie die wij onderhouden.
Ik wens u allen een jaar met geluk, voorspoed en gezondheid.
U zult misschien denken: “Waar heb ik die opening meer gehoord?” Ik wil er niet omheen draaien, maar ik heb mij hierbij laten inspireren door de nieuwjaarsspeech van Jan Reker. De woorden geluk, voorspoed en gezondheid vond ik zo treffend, dat ik ze niet beter kan bedenken. Ik zeg nadrukkelijk inspireren, want dertig procent van de tekst heb ik nog steeds zelf bedacht.
Ik heb het twee jaar geleden met u gehad over de rat als sterrenbeeld van Ajax in de Chinese horoscoop. Het jaar 2008 is weer het jaar van de rat net als ons oprichtingsjaar 1900. Het is dus ons jaar zou je zeggen. Wat gaat dit jaar ons brengen? Volgens de voorspellers wordt het een jaar van beweging. Er zijn nieuwe ontwikkelingen op komst op het gebied van de media die nu nog ondenkbaar zijn. De aandacht gaat vooral uit naar de toekomst en we hebben haast! Liever vandaag dan morgen. Een jaar van enthousiasmerende energie met meer vertrouwen in de toekomst.
Kijk, dat zijn nog eens voorspellingen! Heerlijk om aan een dergelijk jaar te beginnen. Zo’n jaar hebben we ook wel weer eens nodig zou ik zeggen. We moeten nu aanhaken op voetbaltechnisch en organisatorisch gebied. En moeten daarmee haast maken. Ik heb dit thema al meerdere malen aangehaald en er is het afgelopen jaar gelukkig al veel gebeurd. Maar we zijn er nog niet.
Het jaar 2007 was voor Ajax in sportief opzicht niet goed. Het heeft ons en zeker ook onze supporters pijn gedaan. Het kampioenschap werd gemist. Formeel op één doelpunt, maar in werkelijkheid in wedstrijden die wij hadden moeten en kunnen winnen. Champions League en UEFA Cup gingen aan onze neus voorbij. Het vertrek van Wesley Sneijder. Een trainerswissel in oktober. En tegenslag rondom onze geroutineerde spelers Jaap Stam en Edgar Davids. Daarmee is het zo ongeveer wel samengevat. Veel behoefte daar op dit moment meer over te zeggen heb ik niet. Ik maak één uitzondering en die betreft Adrie Koster. Hij heeft een moeilijke klus op zich genomen. De manier waarop hij dat samen met zijn staf heeft gedaan dwingt respect af. Nuchter en vriendelijk maar ook zeker en doortastend.
Wel is de sportieve gang van zaken aanleiding geweest een commissie te benoemen om zich voor wat betreft het voetbal over het technische beleid te buigen. En eens opbouwend kritisch te kijken naar het bestuursmodel. Ik zeg de sportieve gang was de aanleiding en niet de oorzaak. De oorzaak is veel belangrijker en die moet in een veel langere periode worden gezocht. Daarom gaat het onderzoek over een periode van tien jaar. Inhoudelijk kan en wil ik niet meer over het werk van de commissie zeggen. Wel valt het op dat in de media het gezelschapsspel ‘Barbertje moet hangen’ weer uit de kast wordt gehaald. Blijkbaar is er een soort sardonische behoefte zondebokken aan te wijzen. Ik heb er alle vertrouwen in dat door de commissie de analyse belangrijker gevonden wordt. En de vraag: Welke lessen kunnen we leren vanuit het verleden naar de toekomst? Op basis daarvan kunnen we dan verder. Het gaat dan niet alleen om beleid en structuur maar veeleer nog om cultuur die soms een groot en vertragend stempel drukt op wat we bij Ajax doen en laten. Het veranderen van de negatieve cultuuraspecten in onze club is een weerbarstig en stroperig proces zo weet ik uit ervaring. Vaak hoor je het anciënniteitprincipe, ‘zo doen we het al jaren’. Of status ontlenen aan het aantal dienstjaren in plaats van aan de prestaties. Als we onze aanvallende voetbalcultuur ook in sommige delen van onze organisatie zouden weten te creëren zou dat een enorme vooruitgang en versnelling betekenen. En die versnelling is nodig, want ik zei het al: “We hebben haast.” Liever vandaag dan morgen.
Vaak wordt gezegd dat Ajax een opleidingsclub is. Ik ben het daarmee eens maar wat betekent dat eigenlijk of zou dat moeten betekenen? Wat zijn daarvan de consequenties? Hoe gaan we daar mee om?
Laat ik eerst vaststellen dat onze opleiding in de toekomst alleen nog maar belangrijker zal worden. Ik verwacht een tendens naar meer spelers van nationale origine en internationale maatregelen op dat vlak. De situatie in Engeland, waar het nationale team geen deelname aan het EK wist af te dwingen ondanks het feit dat al jaren wordt gesproken van de sterkste en rijkste competitie, toont aan dat maatregelen nodig zijn. Los van nationaliteit kennen we al de zogenaamde “Home grown players rule” die minima stelt aan het aantal zelf opgeleide spelers. Een goed bedoeld initiatief dat echter voor ons verkeerd dreigt uit te pakken. Als we niet oppassen verlaten onze talenten ons steeds eerder om vervolgens in het buitenland als home grown player op te duiken. Eigenlijk een soort legale omkat operatie.
Dan is er nog de financiële ontwikkeling op de internationale spelersmarkt. Zowel transfersommen als salarissen in bijvoorbeeld een land als Engeland nemen zulke vormen aan, dat het ook voor een club als Ajax steeds moeilijker wordt om ook onder de absolute top aankopen te doen. Sponsoring en de inkomsten uit tv-gelden zijn dan ook zaken waar we zeer nadrukkelijk mee bezig zijn. Om u een beeld te geven; de inkomsten uit tv-gelden van de nummer laatst in Engeland zijn bijna even hoog als onze totale begroting. Dat is geen reden om af te stappen van onze ambities. Het vraagt alleen om creatieve geesten.
Want al deze ontwikkelingen kunnen we als bedreigend zien, maar ze dwingen ons juist om nog meer terug te gaan naar onze basis van scouten, selecteren, opleiden, coachen, innoveren et cetera. Daar zijn we altijd goed in geweest en daar ligt onze kracht. Dat betekent echter ook dat wij nog hogere eisen moeten stellen aan wat we hier doen. Niet voor niets is in de afgelopen jaren een aantal maatregelen getroffen om onze opleiding te verbeteren. Ik noem er een paar. Jan Olde Riekerink is als ervaren en geschoolde voetbalman aangesteld als fulltime hoofd jeugdopleiding. Derk de Kloet is als mentaal begeleider op de Toekomst aangesteld. Er is een geavanceerd videosysteem gekocht dat ons beter in staat moet stellen wedstrijden voor te bereiden en te analyseren. Naast Simon Tahamatha is Wim Jonk aangesteld om spelers individueel te trainen. Er waren presentaties van onder anderen Ton Boot en Marc Lammers over topsportomgeving en innovatie. René Wormhoudt implementeerde het Multi Skill-programma. Samen met een judoleraar en een leraar lichamelijke opvoeding. Gisteren heeft Jan Olde Riekerink zijn plannen voor verdere verbetering op de Toekomst aan de clubleiding gepresenteerd. Wij hebben zijn plannen goedgekeurd en ook hebben wij besloten verder forse investeringen in middelen en mensen te doen.
Geld en materiaal zijn belangrijk maar vernieuwing gaat eerst en vooral om mensen. Professionele mensen zijn naar mijn mening per definitie nieuwsgierige mensen. In het voetbal valt mij vaak op dat er zoveel en zo snel antwoorden worden gegeven en zo weinig vragen worden gesteld. Is dat soms omdat een antwoord zekerheid geeft en een vraag kwetsbaar maakt? Hoe het ook zij; het is naar mijn mening tijd voor meer nieuwsgierigheid. Ontwikkelingen volgen binnen en buiten het voetbal. Hoe gaat het in andere sporten? En in andere landen. Wat zijn de trends? Wat kunnen we leren? ‘Onderzoek alles en behoud het goede.’ Die instelling moet resulteren in een jeugdopleiding die zich, ook in de toekomst, met de beste kan meten.
In dit verband wil ik ook stilstaan bij de plannen voor een Ajax Football Centre. Al enige tijd zijn wij bezig met het uitwerken van het idee om hier op de Toekomst alle Ajax activiteiten te concentreren. Dus ook het eerste elftal en de Ajax-organisatie verplaatsen van de Arena naar de Toekomst. Dit moet mogelijk zijn als straks de sportverenigingen Kismet en De Bijlmer naar een andere locatie in Zuidoost verhuizen. Het is ook de bedoeling de ruimte die dan beschikbaar komt te benutten voor een hoogwaardig kennis- en opleidingscentrum op voetbalgebied. Op die gebieden waar wij goed in zijn zoals opleiding, techniek, jeugd, coaching et cetera. Maar ook op terreinen waar andere partijen kennis en kunde hebben. Zoals beweging, voeding, en medische behandeling. Een aantal partijen heeft al interesse getoond in deze plannen en is daarbij betrokken. Wij denken dat deze plannen prima passen in de ambities van wethouder Gehrels van sport en het Amsterdam Topstad project van wethouder Asscher. In de komende twee weken hebben wij hierover met beide wethouders een gesprek. Dan zullen wij ook met elkaar spreken over de onlangs ontvouwde ideeën over een stadion met een grotere capaciteit dan de Arena. Ons huidige stadion is immers ook uit ambitie en visie voortgekomen gesteund door de gemeente Amsterdam en in het bijzonder door ons lid Ed van Thijn. Wij ondersteunen de sportambities van de gemeente onder andere om het WK 2018 binnen te halen en de Olympische Spelen van 2028. Als sportclub weten wij wat sport economisch kan betekenen en welke rol het speelt in het leven van velen. Wel dringen wij erop aan vanaf den beginne bij de stadionplannen betrokken te worden en zien graag dat de letter A van AFC voor Amsterdam blijft staan.
Maar wat heb je aan al die plannen en investeringen als in de praktijk je beste spelers al snel de club verlaten om elders te gaan spelen, hoor ik u denken. Willen wij internationaal weer meetellen dan zullen we toch moeten proberen onze talenten langer vast te houden. Ik heb het dan over een periode van 4 tot 5 jaar bij de -selectie. Op een voetbalcarrière is dat te doen, en voor Ajax is het essentieel. Het wordt moeilijk als kort nadat een investering sportief gaat renderen de betreffende speler al vertrekt. Wesley Sneijder heeft al met al 5 jaar in het eerste elftal gespeeld maar Ryan Babel effectief misschien maar een jaar. Jonge spelers maken fouten. Zij moeten die ook maken om te leren. Maar als ze in onze ogen te vroeg weg gaan en wij moeten ze weer vervangen door een nieuwe jonge speler die weer diezelfde fouten maakt; dan gaat er iets fout. Dat is op den duur niet vol te houden. Belangrijk is het daarom dat wij samen met de speler, zijn ouders en mogelijk ook de zaakwaarnemer afspraken maken over het verloop van zijn carrière. Niet alleen op voetbalgebied maar ook voor de periode daarna. Een soort partnerschap waarin balans is. Ik heb namelijk wel eens het idee dat die balans ontbreekt en dat niet iedereen die in de carrière van een speler een rol speelt ook investeerder is. Een enkele reis naar de reservebank, zo worden sommige transfers van jonge spelers genoemd. Met als gevolg dat de plaats van een speler in het nationale team op de tocht komt te staan. Is dat wat de speler wil? Wat wij willen is samen groeien en ook de voordelen daarvan delen Tegen de absolute topsalarissen in het buitenland kunnen wij niet op maar als je top bent, kan Ajax een speler ook veel bieden. Op vele gebieden.
Op dit moment is een groepje binnen Ajax bezig om te kijken naar de mogelijkheden om onze getalenteerde spelers langer te houden.
Wie de naam Ajax noemt denkt vaak aan de grote successen die wij in de loop der tijd hebben meegemaakt. Ajax is een club met een rijke historie die veel kan verhalen. Grote en kleine verhalen. Sommigen grijpen daar te pas en te pas op terug en lijken meer in het verleden te leven dan uit het verleden. Over de toekomst heb ik het dan nog niet eens. Die mensen zien de geschiedenis meer als een baas die voorschrijft wat je moet doen ‘want zo hebben we het altijd gedaan’. Ik noemde het al eerder. Die cultuur en opvatting van geschiedenis is niet de mijne. En die zal Ajax ook niet verder brengen, dat moet iedereen die hier vanmiddag is ook beseffen. Ik vind dat Ajax de geschiedenis meer als een vriend moet zien aan wie je nog eens een vraag kunt stellen en waarvan je wat kunt leren. Vanuit juist die gedachte lanceert Ajax samen met Tirion Uitgevers de Ajax Bibliotheek, een serie boeken waarin telkens een ander aspect van het fenomeen Ajax wordt belicht. Nu verschijnt het eerste deel in deze reeks en omdat het dit seizoen vijftig jaar geleden is dat Ajax zijn eerste officiële Europese wedstrijd speelde gaat het over alle Europese uitwedstrijden die wij sindsdien gespeeld hebben. Daarin speelden keepers vaak een hoofdrol en daarom is besloten om het eerste exemplaar van het boek ‘Historische grond’ aan te bieden aan de keepers die voor Ajax Europees gespeeld hebben. Niet allen konden vandaag aanwezig zijn maar wel zijn hier Eddy Pieters Graafland die in 1957 de eerste Europese uitwedstrijd voor Ajax keepte, Stanley Menzo en Maarten Stekelenburg.
Mag ik tot slot nog even stilstaan bij het jaar 2008. Ons jaar.
We zullen ons sportief versterken. De financiële middelen zijn daarvoor aanwezig, want ook wij vinden dat het kapitaal op het veld moet staan. Het is tevens het jaar waarin wij afscheid nemen van ABN AMRO. De bank die 19 jaren lang onze trouwe en loyale hoofdsponsor is geweest. Dat afscheid zullen wij zeker niet ongemerkt voorbij laten gaan. Evenals de begroeting van Aegon als onze nieuwe hoofdsponsor. Het jaar ook waarin de supportersraad echt van start zal gaan. Het jaar dat sportief zijn vruchten af moet werpen. Het jaar waarin we ook weer op een normale met onze trouwe supporters hopen te kunnen communiceren. Samenwerken in plaats van tegenwerken. Ajax heeft het nodig.
Voor de derde maal mag ik het zogenaamde Kistje van het Bestuur uitreiken. Door middel van de uitreiking van dit kistje willen wij stilstaan bij al het werk dat vele stille krachten doen voor onze club. Zij staan niet in de schijnwerpers maar zijn achter de schermen vaak vele uren per week actief voor onze club. Het is bekend dat Ajax ook over de grenzen zeer populair is bijvoorbeeld in Zuid-Afrika, China, Indonesië maar ook in België. Ik wil graag ‘onze man in België’ Maurice Peeters naar voren vragen.
Maurice is al 16 jaar vrijwilliger in Belgie van de supportersvereniging SVA. Hij helpt mee aan de Open Dag, organiseert districtsfeesten, regelt busreizen naar Nederland en organiseert onder andere een zaalvoetbaltoernooi voor supportersverenigingen uit België, Italië, Nederland en Schotland. Maurice dank voor alles wat je voor Ajax doet.
Dames en heren, ik sluit af.
Veel is gezegd en veel zal nog worden gezegd over onze club en wat wij daaraan kunnen verbeteren. Dat moet door velen gebeuren. Onze leden, supporters, medewerkers, vrijwilligers en leiding. Ook al was 2007 niet zo’n inspirerend en soms zelfs een moeilijk jaar, ik wil u zeggen dat hier een voorzitter staat die nog steeds zeer gedreven en geïnspireerd is om aan genoemde verbeteringen en veranderingen mede leiding te geven.
Inshalah zoals men in Dubai zegt.
In het centrum is Jaliens er niet bij geloof ik en die loopt vaak die gaten dicht. Nu kan je dus optimaal gebruik maken van dat manko. Ik denk alleen niet dat hij er zal staan ipv luquequote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Waarom fokking Rommedahl, die man kan geen fatsoenlijke voorzet of corner oid afleveren.
Ik vind dat je beter eerst Luque erin kan doen en het laatste half uur Rommedahl.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
In het centrum is Jaliens er niet bij geloof ik en die loopt vaak die gaten dicht. Nu kan je dus optimaal gebruik maken van dat manko. Ik denk alleen niet dat hij er zal staan ipv luqueWe zien het wel het lood om oud ijzer
Ja dat lijkt mij ook logischer, Rommendahl scoort het meest als hij invaltquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik vind dat je beter eerst Luque erin kan doen en het laatste half uur Rommedahl.
Als je als verdediger moe bent en Rommedahl komt er daarna overheen. Dan ben je altijd zeker van een goal.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:34 schreef keijz het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook logischer, Rommendahl scoort het meest als hij invalt
Maar wees realistisch: hoe groot is de kans dat er een echte versterking aan te trekken is in deze winterstop? Dus geen breedteaankoop maar een verdediger die er direct staat?quote:
Dat is toch om te jankenquote:De nummer laatst van de Engelse competitie verdient aan tv-gelden al meer geld dan onze hele begroting."
Tja, je hebt hier nu eenmaal maar 16 miljoen mensen.. daar valt niet veel aan te doen. Misschien Belgie annexerenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is toch om te janken.
Niet dat er veel aan te doen is in dit kikkerlandje, maar het geeft wel een beetje de zwakke positie van NL aan...
Gelijkspelletje maar of anders Feyenoord verliezen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:56 schreef MaxC het volgende:
Even lekker achterover leunen en naar Feyenoord - PSV kijken![]()
hehequote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:28 schreef F1Bas het volgende:
Helmaal niets in Amsterdam zingen ze in de Kuip
helemaal niets in rotterdamquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:28 schreef F1Bas het volgende:
Helmaal niets in Amsterdam zingen ze in de Kuip
Ik heb liever dat PSV verliest, Feyenoord halen we toch wel in terwijl PSV toch een stuk moeilijker isquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Gelijkspelletje maar of anders Feyenoord verliezen.
En we weten gewoon dat een kampioenschap + Rotterdam niet samengaanquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:53 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik heb liever dat PSV verliest, Feyenoord halen we toch wel in terwijl PSV toch een stuk moeilijker is
Hij is goed bezig, maar of hij er echt klaar voor is waag ik te betwijfelen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:29 schreef w00h00 het volgende:
Poepon opvolger Klaas?
Doe eens gauw normaal.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:29 schreef w00h00 het volgende:
Poepon opvolger Klaas?
Kikkersquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:10 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie foto die ik net tegen kwam
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zlatan:
I will kill you, i'm from Bosnia
Zo hoort hetquote:
Van de spelers op de foto speelt alleen nog Heitinga bij Ajax, geloof ikquote:
nr. 25 dus ik denk De Jong (moet lang geleden zijn dusquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:17 schreef denthemen het volgende:
Is dat btw niet toevallig Colin op de achtergrond?
't is een neger hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
nr. 25 dus ik denk De Jong (moet lang geleden zijn dus)
Is inmiddels ook 4 jaar geleden ofzoquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van de spelers op de foto speelt alleen nog Heitinga bij Ajax, geloof ik
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:20 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Moet opeens weer denken aan Zlatan en Machlas die me eens stonden uit te lachen.
Ik: "Hello Machlas, can I take a photo, I've got one left"
Zlatan: "Where are you from, yugoslavia or something?"
Ik: "WTF!"
Machlas: "OMG!"
Zlatan: "PWN! Lolz"
Dat was in eerste instantie ook mijn redenatie. Maar als je er over nadenkt is een overwinning van psv wel gunstiger (Hoewel dit voor psv natuurlijk een gigantische opkikker is). Feyenoord wint bijna alles thuis, en heeft bijna geen lastige uitpotten meer. Psv moet nog uit naar Ajax, AZ, Roda, Utrecht en Vitesse. Zaak is dat Ajax vanaf nu gewoon geen steken laat vallen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:53 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik heb liever dat PSV verliest, Feyenoord halen we toch wel in terwijl PSV toch een stuk moeilijker is
Duidelijk gevalletje van "je moest er bij zijn..."quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:20 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Moet opeens weer denken aan Zlatan en Machlas die me eens stonden uit te lachen.
Ik: "Hello Machlas, can I take a photo, I've got one left"
Zlatan: "Where are you from, yugoslavia or something?"
Ik: "WTF!"
Machlas: "OMG!"
Zlatan: "PWN! Lolz"
De vraag van Ibrahimovic sloeg gewoon nergens op. En dan nog stom gaan staan giechelen met z'n 2en ook. Zal wel iets tussen die twee zijn geweest.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:32 schreef jna het volgende:
[..]
Duidelijk gevalletje van "je moest er bij zijn..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |