abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:38:39 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55952763

De komende maand gaan we alles winnen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55952817
Ik hoop toch echt dat V/d Wiel en Vermaelen deze maand nog terugkeren .
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:41:58 #3
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55952826
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:41 schreef Nashje het volgende:
Ik hoop toch echt dat V/d Wiel en Vermaelen deze maand nog terugkeren .
Ik ook. Hopelijk spelen ze dan een paar slechte wedstrijden en kunnen we ze dan ook laten oprotten!
pi_55952831
Ik hoop het ook, maar ik vrees het ergste
pi_55952871
Van AZ winnen zou ERG fijn zijn. Ik vraag mij af hoe groot de impact van Davids en Perez zal zijn. Jammer dat we niet nog wat meer bepalende spelers hebben.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  Redactie Games vrijdag 11 januari 2008 @ 15:45:32 #6
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_55952905
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:41 schreef twi het volgende:

[..]

Ik ook. Hopelijk spelen ze dan een paar slechte wedstrijden en kunnen we ze dan ook laten oprotten!
Hahaha het zit diep he
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:46:13 #7
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_55952922
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:43 schreef Cheiron het volgende:
Van AZ winnen zou ERG fijn zijn. Ik vraag mij af hoe groot de impact van Davids en Perez zal zijn. Jammer dat we niet nog wat meer bepalende spelers hebben.
Ik ben ook bang dat er helemaal niemand meer bij komt deze maand , zou wel een afgang voor Ajax en van Geel zijn
Ik ben inmiddels overleden
pi_55952948
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:45 schreef Fathom het volgende:

[..]

Hahaha het zit diep he
Nouja, een beetje relativeringsvermogen is de meeste hier wel vreemd natuurlijk. Twi heeft zeker een punt. Ik had Maduro liever ook behouden, maar ik kan het standpunt van Ajax in deze ook wel begrijpen. Het komt een beetje van twee kanten.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55952949
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:41 schreef twi het volgende:

[..]

Nee hoor. Die hebben nog langlopende contracten. Hoeven dus niet gecomplimenteerd te worden met een contract omdat ze als zoutzakken spelen. Zelfde als Maduro dus.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:47:41 #10
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55952957
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:45 schreef Fathom het volgende:

[..]

Hahaha het zit diep he
Ja, het zit diep. En het zit me nog dieper dat iedereen het blijkbaar normaal vindt. Laten we met z'n allen maar lekker inhakken op de jonge talentvolle voetballers die onze club voortbrengt, ze gaan er vast wel beter door voetballen!

Als dit niet diep zit bij Ajacieden dan moeten ze zich schamen en lekker voor AZ gaan zijn ofzo. Hoeven ze zich niet druk te maken over de eigen jeugdopleiding.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:49:09 #11
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55952996
quote:
AZ heeft vrijdagmiddag een spoedarbitragezaak omtrent Afonso Alves aangevraagd bij de KNVB. Het Alkmaarse bestuur hoopt op deze manier alsnog tijdig de overgang van de Braziliaan naar het DSB-Stadion rond te krijgen. Dit meldt de club op haar officiële website.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:49:26 #12
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55953005
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:47 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nee hoor. Die hebben nog langlopende contracten. Hoeven dus niet gecomplimenteerd te worden met een contract omdat ze als zoutzakken spelen. Zelfde als Maduro dus.
Nee, want stel je voor dat je iemands contract met een jaar of twee verlengd, dat zou je toch wel weer snel een paar ton kosten. Daar kun je veel beter een 27-jarige subtop-back voor kopen die je niet nodig hebt!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:50:19 #13
52871 Blight
Supersized.
pi_55953025
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:49 schreef Houniet het volgende:

[..]
Ze doen maar.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55953106
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:49 schreef twi het volgende:

[..]

Nee, want stel je voor dat je iemands contract met een jaar of twee verlengd, dat zou je toch wel weer snel een paar ton kosten. Daar kun je veel beter een 27-jarige subtop-back voor kopen die je niet nodig hebt!
Ja laten we dat dan bij iedereen doen die niet presteert. Het kost toch maar een paar ton!

En volgens mij was het Maduro die zijn contract niet wilde verlengen.
pi_55953144
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:49 schreef twi het volgende:

Misschien moeten ze Collin dan ook maar contractverlenging geven. Kost toch maar een paar ton.

Al had ik Maduro nog wel een kans gegeven als ik Ajax was, maar op dit moment wil hij zelf gewoon niet.
Woo-loo-loo!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:57:34 #16
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55953197
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:55 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Misschien moeten ze Collin dan ook maar contractverlenging geven. Kost toch maar een paar ton.
Colin heeft nooit enige vorm van talent laten zien.

Daarentegen heeft Ajax genoeg ervaring met eigen talent welke langdurig in een vormcrisis zitten. Je visie is daarom kortzichtig. Ajax wil (nu ineens) verder met Maduro, wat heeft het dan in hemelsnaam voor zin om zo'n aanbod in te trekken op het moment dat je nog geen vervanger hebt voor Maduro? Ik snap er gewoon helemaal geen fuck van.

Laat Maduro gewoon lekker beslissen terwijl je zelf als Ajax zijnde (eindelijk eens op een fatsoenlijke manier) op zoek gaat naar een vervanger.
pi_55953200
Maduro moet bij een club als nac gaan voetballen, ajax is iig te hoog gegrepen.
lollig
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:58:25 #18
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_55953223
Beter van het home, jammer van hedwiges
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_55953229
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:57 schreef twi het volgende:

[..]

Colin heeft nooit enige vorm van talent laten zien.

Daarentegen heeft Ajax genoeg ervaring met eigen talent welke langdurig in een vormcrisis zitten. Je visie is daarom kortzichtig. Ajax wil (nu ineens) verder met Maduro, wat heeft het dan in hemelsnaam voor zin om zo'n aanbod in te trekken op het moment dat je nog geen vervanger hebt voor Maduro? Ik snap er gewoon helemaal geen fuck van.
Ik reken er zelf ook niet op. Maar wie weet dat Ajax heel misschien nu wel achter de schermen een vervanger heeft. Maar met Van Geel durf ik daar op dit moment ook nog niet op te gokken.
pi_55953236
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:57 schreef ub40_bboy het volgende:
Maduro moet bij een club als nac gaan voetballen, ajax is iig te hoog gegrepen.
Hij zal ook wel passen in Rotterdam.. ook lekker op niveau..
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:59:46 #21
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55953265
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:58 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik reken er zelf ook niet op. Maar wie weet dat Ajax heel misschien nu wel achter de schermen een vervanger heeft. Maar met Van Geel durf ik daar op dit moment ook nog niet op te gokken.
Dan zou ik als ik Ajax was maar even eerst zorgen dat die vervanger tekent en een leuk huis in Amsterdam vindt, voordat je een speler van kaliber Maduro simpelweg eruit trapt.
pi_55953281
quote:
Ondanks zijn gevoel dat hij zondag niet speelt, Koster neemt daarover pas zaterdag een beslissing, blijft Colin positief. ,,Je moet niet bij de pakken neerzitten. Ik zal scherp blijven trainen. Fit blijven is op dit moment heel belangrijk. Als er dan iets gebeurt in het team, dan moet ik de kans pakken. Maar het is natuurlijk wel moeilijk om met de situatie om te gaan. Toch blijf ik lachen hoor. Ik ben een voetballer, dan weet je dat dit kan gebeuren en daar moet je dan ook naar handelen. Mijn tijd komt wel, want ik weet dat ik kan voetballen. Ik moet alleen even het geluk mee hebben. Ik wil me niet vergelijken met Ronaldinho, maar deze ster zit momenteel ook in een dip. Het kan iedereen gebeuren, dus.''
Oh please... shoot me.. haha
pi_55953300
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:58 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Maar wie weet dat Ajax heel misschien nu wel achter de schermen een vervanger heeft. Maar met Van Geel durf ik daar op dit moment ook nog niet op te gokken.
Een vervanger? Dat kan niet hé, want voor je weet heb je een speler te veel.

We hebben gelukkig Delorge nog.
Geen slechte voetballer, maar niet beter dan Maduro.
pi_55953307
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

De quote van het jaar dit
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:01:51 #25
52871 Blight
Supersized.
pi_55953321
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Hij doelt op Ronaldinho hoor, met die woorden. Gewoon een onhandige notatie, taalkundig gezien.
pi_55953324
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:59 schreef twi het volgende:

[..]

Dan zou ik als ik Ajax was maar even eerst zorgen dat die vervanger tekent en een leuk huis in Amsterdam vindt, voordat je een speler van kaliber Maduro simpelweg eruit trapt.
Eruit trapt Hij heeft nog tijd genoeg gehad om een beslissing te maken, die maakte hij niet. Dan moet je ook niet zeiken als ze je over een half jaar de deur uit willen hebben
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:02:06 #27
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55953328
Deze ster impliceert Ronaldinho, waar hij zichzelf niet mee wil vergelijken.

Ik zou graag een quote van Louis van Gaal aanhalen. Je weet wel, die hele bekende quote...
pi_55953330
Ach man. Als een speler meer dan 1,5 jaar niet presteert, dan ga je als td echt niet nadenken om het contract te verlengen want stel je voor dat ie na die 1,5 jaar wel ineens naar behoren voetbalt.

Contracten moet je verdienen, niet als cadeau krijgen. We zijn geen liefdadigheidsinstelling.
quote:
Ajax wil (nu ineens) verder met Maduro,
Gek he? Sinds 1,5 jaar voetbalt ie weer eens redelijk. Vervanger voor Maduro moet overigens gewoon uit de jeugd komen.
pi_55953369
Uit het Alves topic:
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:45 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Maar verwacht jij dat hij vandaag nog gaat tekenen?? Het maakt AZ wel titelkandidaat nummer 1 in mijn ogen.

Kon het niet laten
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:05:56 #30
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55953453
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:01 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Eruit trapt Hij heeft nog tijd genoeg gehad om een beslissing te maken, die maakte hij niet. Dan moet je ook niet zeiken als ze je over een half jaar de deur uit willen hebben
Ja, eruit trapt ja. Sorry hoor, maar ik kan Maduro best begrijpen. Davids en Gabri voor je, Ajax wat vorig jaar geen heil in je zag, je speelt een tijdje goed en dan moet je ineens maar zonder mokken bijtekenen?

Ik zou ook lekker even een paar weken kijken welke clubs er interesse hebben en wat voor tekengeld ik ergens op kan strijken, als daar tegenover een club staat waar de trainer van volgend seizoen niet eens bekend is en waar het al jaren aanmodderen is qua resultaten en versterkingen.

Leuk hoor, die clubliefde van supporters, maar denk nou maar niet dat voor voetballers er niks leuker is dan voetballen voor Ajax. Voetballen is leuk voor voetballers. Als dat bij Ajax is, is dat voor een door Ajax opgeleide speler ook leuk. Maar dan moet er wel enige zekerheid zijn dat hij aan voetballen toe komt.

Die is er bij Ajax TOTAAL NIET.
pi_55953457
Van ajax.nl
quote:
Maduro na dit seizoen weg bij Ajax

Amsterdam, 11 jan 2008
Hedwiges Maduro gaat Ajax aan het einde van dit seizoen verlaten. De middenvelder bracht trainer Adrie Koster en technisch directeur Martin van Geel vanmiddag op de hoogte van zijn beslissing. Na de ochtendtraining bracht hij enkele journalisten al op de hoogte.
Net als Koster reageerde ook Van Geel enigszins verrast. ,,Niet zo zeer over het feit dat Hedwiges ons gaat verlaten. Wel over de timing en de manier waarop het gecommuniceerd is’’, zegt de technisch directeur. ,,Hij heeft mij daar zojuist al zijn excuses over aangeboden.”

Op 19 december kreeg de clubleiding van de zaakwaarnemer van Maduro te horen dat de middenvelder nog geen beslissing had genomen over zijn sportieve toekomst. Ajax trok de aanbieding tot contractverlenging daarop in. ,,Toen Hedwiges ons een tijdje terug te kennen gaf er nog niet uit te zijn, hebben wij hem al gezegd dat we vanaf dat moment naar de situatie moeten handelen’’ , aldus Van Geel. ,,Daar is nu geen verandering in gekomen. Ik heb al in eerdere interviews gezegd dat de trainer de spelers moet opstellen met wie hij denkt het beste resultaat te halen. Ik bemoei me niet met de opstelling.”
pi_55953489
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:49 schreef Houniet het volgende:

AZ heeft vrijdagmiddag een spoedarbitragezaak omtrent Afonso Alves aangevraagd bij de KNVB. Het Alkmaarse bestuur hoopt op deze manier alsnog tijdig de overgang van de Braziliaan naar het DSB-Stadion rond te krijgen. Dit meldt de club op haar officiële website.
Zou ie dan zondag nog mee kunnen spelen? Of gaat het vooral voor de deadline van 30 januari. Overigens winnen we van een AZ mét Alves ook wel
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:07:29 #33
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55953496
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:06 schreef Urquhart het volgende:
Van ajax.nl
[..]
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  Redactie Games vrijdag 11 januari 2008 @ 16:07:52 #34
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_55953509
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:47 schreef Blight het volgende:

[..]

Nouja, een beetje relativeringsvermogen is de meeste hier wel vreemd natuurlijk. Twi heeft zeker een punt. Ik had Maduro liever ook behouden, maar ik kan het standpunt van Ajax in deze ook wel begrijpen. Het komt een beetje van twee kanten.
Ja maar het nadeel is dat als je hem langer behoud je met een probleem zit. Hij kost een aardig centje per jaar want hij wil een leuk salaris hebben. Maar wil niet de bank warm houden.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:08:41 #35
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55953535
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:02 schreef Nashje het volgende:
Ach man. Als een speler meer dan 1,5 jaar niet presteert, dan ga je als td echt niet nadenken om het contract te verlengen want stel je voor dat ie na die 1,5 jaar wel ineens naar behoren voetbalt.

Contracten moet je verdienen, niet als cadeau krijgen. We zijn geen liefdadigheidsinstelling.
[..]

Gek he? Sinds 1,5 jaar voetbalt ie weer eens redelijk. Vervanger voor Maduro moet overigens gewoon uit de jeugd komen.
Contracten moet je verdienen ja, maar vertrouwen moet je krijgen in de situatie waarin Maduro zat. Als je zo'n jongen vertrouwen kan geven door een contract te verlengen, en daarnaast er als club voor kan zorgen dat een jonge talentvolle international voor een hand vol miljoenen verkocht kan worden, simpelweg omdat hij zijn contract heeft verlengd, wie wordt er dan in hemelsnaam slechter van? Ik niet, in elk geval!
pi_55953551
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:05 schreef twi het volgende:

Ja, eruit trapt ja. Sorry hoor, maar ik kan Maduro best begrijpen. Davids en Gabri voor je, Ajax wat vorig jaar geen heil in je zag, je speelt een tijdje goed en dan moet je ineens maar zonder mokken bijtekenen?

Ik zou ook lekker even een paar weken kijken welke clubs er interesse hebben en wat voor tekengeld ik ergens op kan strijken, als daar tegenover een club staat waar de trainer van volgend seizoen niet eens bekend is en waar het al jaren aanmodderen is qua resultaten en versterkingen.

Leuk hoor, die clubliefde van supporters, maar denk nou maar niet dat voor voetballers er niks leuker is dan voetballen voor Ajax. Voetballen is leuk voor voetballers. Als dat bij Ajax is, is dat voor een door Ajax opgeleide speler ook leuk. Maar dan moet er wel enige zekerheid zijn dat hij aan voetballen toe komt.

Als hij beter had gepresteerd wel.
Woo-loo-loo!
  Redactie Games vrijdag 11 januari 2008 @ 16:09:24 #37
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_55953557
pi_55953566
[quote]Op vrijdag 11 januari 2008 16:02 schreef Nashje het volgende:

[q]

Je lijkt verdomme Van Geel wel.

Maduro heeft de afgelopen anderhalf jaar meer dan 30 wedstrijden gespeeld voor Ajax, en lange tijd geen nieuw contract aangeboden. Dan krijgt Maduro eindelijk een contract aangeboden, en tegelijkertijd krijgt een of andere gare Spanjool uit Newcastle een contract waarmee hij 5 á 6 keer meer verdient dan jij.

Dan vind ik het niet gek dat Maduro zich even achter de oren krabt...
pi_55953604
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:05 schreef twi het volgende:

[..]

Zekerheid om te voetballen? Het recht van opstelling in de basiself hoor je af te dwingen. Lukt dat niet omdat je crap voetbalt, krijg je geen nieuw contract. Nu voetbalt ie goed en had ie hem kunnen tekenen. Dat ie dat niet doet is volledig zijn vrije keus.

En inderdaad, hij heeft Davids en Gabri voor hem, die allebei klasses beter zijn, wil die niet op de bank wachten op zijn kans dan gaat ie toch?

Hedwiges, bedankt en succes bij je volgende club
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:11:32 #40
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55953616
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:09 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Als hij beter had gepresteerd wel.
Dus hij heeft met opzet slecht gespeeld. Ik begin het te begrijpen!
  Redactie Games vrijdag 11 januari 2008 @ 16:11:42 #41
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_55953619
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:09 schreef Radegast het volgende:

[q]

Maduro heeft de afgelopen anderhalf jaar meer dan 30 wedstrijden gespeeld voor Ajax, en lange tijd geen nieuw contract aangeboden. Dan krijgt Maduro eindelijk een contract aangeboden, en tegelijkertijd krijgt een of andere gare Spanjool uit Newcastle een contract waarmee hij 5 á 6 keer meer verdient dan jij.

Appels met peren vergelijken dit. Ze dachten met Luque een speler van een topklasse binnen te halen. (schijnt hij in potentie ook te zijn maar wegens blessures er neit uitgekomen.)
  Redactie Games vrijdag 11 januari 2008 @ 16:14:30 #42
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_55953694
quote:
Colin: "Ik blijf lachen"

Jurgen Colin blijft positief, al denkt hij niet dat zondag in actie zal komen tegen AZ. Desondanks zijn de kansen op speeltijd in het komend weekend wel toegenomen door de schorsing van rechtsback George Ogararu. Daarom blijft Colin scherp.

"Als ik de training vandaag heb bekeken, denk ik niet dat ik zondag speel. Dat is wel jammer, want ergens verwachtte ik het wel. Omdat ik dacht dat als de rechtsback weg zou vallen, ik de eerste zou zijn die die plaats overneemt", zegt Colin tegen Ajax.nl.

Toch wil de verdediger scherp blijven. "Fit blijven is op dit moment heel belangrijk. Als er dan iets gebeurt in het team, dan moet ik de kans pakken. Maar het is natuurlijk wel moeilijk om met de situatie om te gaan. Toch blijf ik lachen hoor. Ik ben een voetballer, dan weet je dat dit kan gebeuren en daar moet je dan ook naar handelen. Mijn tijd komt wel, want ik weet dat ik kan voetballen. Ik moet alleen even het geluk mee hebben. Ik wil me niet vergelijken met Ronaldinho, maar deze ster zit momenteel ook in een dip. Het kan iedereen gebeuren, dus."

Colin is ook tevreden met wat hij heeft laten zien tijdens het trainingskamp in Dubai. "Ik heb scherp getraind en we hebben als team twee lekkere potjes gespeeld. Zelf speelde ik negentig minuten tegen Stuttgart en daarin heb ik lekker in het centrum gespeeld. Ik kan wel tevreden zijn over mijn optreden."
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:16:18 #43
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55953745
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:11 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Zekerheid om te voetballen? Het recht van opstelling in de basiself hoor je af te dwingen. Lukt dat niet omdat je crap voetbalt, krijg je geen nieuw contract. Nu voetbalt ie goed en had ie hem kunnen tekenen. Dat ie dat niet doet is volledig zijn vrije keus.

En inderdaad, hij heeft Davids en Gabri voor hem, die allebei klasses beter zijn, wil die niet op de bank wachten op zijn kans dan gaat ie toch?
Jezus mensen, zijn jullie nou zo verschrikkelijk dom? Van 'zekerheid te voetballen' maken jullie 'basisplaats eisen'? De uitspraak "IQ van een garnaal" begint bijna letterlijke vormen aan te nemen in dit topic.

Zekerheid om aan voetballen toe te komen, zekerheid om in de visie van de nieuwe trainer voor te komen, zekerheid dat die nieuwe trainer het in hem ook ziet zitten. Enig aangrijpingspunt om in hemelsnaam bij Ajax te blijven is er niet echt op het moment namelijk. Misschien zijn er bij andere clubs dus meer zekerheden te vinden, en Ajax heeft er zelf voor gezorgd dat Maduro in de situatie zit waarbij hij daar naar kan kijken.

Al dat idealistische 'graag-of-niet' geblaat. Nee, het is een FUCKIN' EIGEN OPGELEIDE SPELER die al heeft laten zien dat hij kan voetballen. Wij moeten BLIJ zijn dat er zulke eigen opgeleide spelers in onze selectie zitten, in plaats van 18 Delorge'tjes en Colins. Of wil je daar naartoe?
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:17:16 #44
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55953776
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:11 schreef Fathom het volgende:

[..]

Appels met peren vergelijken dit. Ze dachten met Luque een speler van een topklasse binnen te halen. (schijnt hij in potentie ook te zijn maar wegens blessures er neit uitgekomen.)
Wegens blessures? Ook wanneer hij niet geblesseerd was, was het enige wat hij kon een leuke vrije trap nemen.
pi_55953810
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:09 schreef Radegast het volgende:

[q]

Wat is dit nou voor onzin . Luque heeft net iets meer naam dan Maduro. Niet dat ik echt zo blij ben met Luque, maar dit is de slechtste onderbouwing omtrend zaak Maduro die ik heb gelezen.
pi_55953817
Joden
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:19:44 #47
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55953856
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:18 schreef Nashje het volgende:

[..]

Wat is dit nou voor onzin . Luque heeft net iets meer naam dan Maduro. Niet dat ik echt zo blij ben met Luque, maar dit is de slechtste onderbouwing omtrend zaak Maduro die ik heb gelezen.
Heerlijk, zo'n stukje naam. Laten we daar nog maar een paar miljoen voor uittrekken, in plaats van onze eigen jeugdspelers naam laten maken. Want waarom zouden we? Wij zijn toch Ajax, met ons uitstekende scoutingsapparaat?
pi_55953926
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:06 schreef Urquhart het volgende:
Van ajax.nl
[..]
Tja, kut. Anderhalf jaar geleden had je voor een paar ton het risico kunnen nemen. Je had hem altijd nog wel aan een subtopper kwijt gekunt. Maar helaas. Het ga hem goed.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  Redactie Games vrijdag 11 januari 2008 @ 16:24:50 #49
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_55954012
Je slaat nu door Twi en dan gelijk IQ van een garnaal uitspraken erbij te halen staat je niet.

Maduro speelt al een tijd lang gewoon niet op niveau dan is het heel normaal dan een club als AJAX wacht met een contract verlengen. Je kan namelijk wel uit de eigen opleiding komen maar dat is geen garantie op succes. Dat er dingen mis gegaan zijn in de afgelopen jaren met de beste jongen qua begeleiding geloof ik best. Maduro is de persoon die niet het niveau haalde vorig seizoen en dan is eht niet meer dan logisch dat hij in de wachtkamer gezet word. Vervolgens mij hij blijven en gaat meneer op ze strepen staan. Zo werkt het dus niet.
  Redactie Games vrijdag 11 januari 2008 @ 16:25:49 #50
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_55954039
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:17 schreef twi het volgende:

[..]

Wegens blessures? Ook wanneer hij niet geblesseerd was, was het enige wat hij kon een leuke vrije trap nemen.
Tja dat het een miskoop is zijn we het over eens. Maar het blijft appels met peren vergelijken.
pi_55954045
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:01 schreef Blight het volgende:

[..]

Hij doelt op Ronaldinho hoor, met die woorden. Gewoon een onhandige notatie, taalkundig gezien.
Inderdaad onhandig.. Maar wel grappig!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:26:36 #52
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55954059
Het is sowieso stom van Ajax, ze hadden hem sowieso een contract aan moeten bieden. Wants tel dat hij die opleving niet had gehad, dan nog had je hem altijd voor een mooi bedrag kunnen slijten. Die jongen is 22 jaar en heeft er al een flink aantal interlands opzitten, voor veel clubs een hele interessante optie.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55954103
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:19 schreef twi het volgende:

[..]

Heerlijk, zo'n stukje naam. Laten we daar nog maar een paar miljoen voor uittrekken, in plaats van onze eigen jeugdspelers naam laten maken. Want waarom zouden we? Wij zijn toch Ajax, met ons uitstekende scoutingsapparaat?
Tja, zo werkt dat in de voetbalwereld. En om een naam te maken moet je presteren. Niet 1,5 jaar lang lopen janken dat je oververmoeid bent.
pi_55954169
Jammer dat Maduro weggaat maar hij heeft zijn kansen gehad...

Denk dat hij nu ook minder wordt opgesteld eerlijk gezegd.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  Redactie Games vrijdag 11 januari 2008 @ 16:31:55 #55
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_55954172
quote:
Maduro na dit seizoen weg bij Ajax

Amsterdam, 11 jan 2008
Hedwiges Maduro gaat Ajax aan het einde van dit seizoen verlaten. De middenvelder bracht trainer Adrie Koster en technisch directeur Martin van Geel vanmiddag op de hoogte van zijn beslissing. Na de ochtendtraining bracht hij enkele journalisten al op de hoogte.
Net als Koster reageerde ook Van Geel enigszins verrast. ,,Niet zo zeer over het feit dat Hedwiges ons gaat verlaten. Wel over de timing en de manier waarop het gecommuniceerd is’’, zegt de technisch directeur. ,,Hij heeft mij daar zojuist al zijn excuses over aangeboden.”

Op 19 december kreeg de clubleiding van de zaakwaarnemer van Maduro te horen dat de middenvelder nog geen beslissing had genomen over zijn sportieve toekomst. Ajax trok de aanbieding tot contractverlenging daarop in. ,,Toen Hedwiges ons een tijdje terug te kennen gaf er nog niet uit te zijn, hebben wij hem al gezegd dat we vanaf dat moment naar de situatie moeten handelen’’ , aldus Van Geel. ,,Daar is nu geen verandering in gekomen. Ik heb al in eerdere interviews gezegd dat de trainer de spelers moet opstellen met wie hij denkt het beste resultaat te halen. Ik bemoei me niet met de opstelling.”
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:32:49 #56
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55954192
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:24 schreef Fathom het volgende:
Je slaat nu door Twi en dan gelijk IQ van een garnaal uitspraken erbij te halen staat je niet.

Maduro speelt al een tijd lang gewoon niet op niveau dan is het heel normaal dan een club als AJAX wacht met een contract verlengen. Je kan namelijk wel uit de eigen opleiding komen maar dat is geen garantie op succes. Dat er dingen mis gegaan zijn in de afgelopen jaren met de beste jongen qua begeleiding geloof ik best. Maduro is de persoon die niet het niveau haalde vorig seizoen en dan is eht niet meer dan logisch dat hij in de wachtkamer gezet word. Vervolgens mij hij blijven en gaat meneer op ze strepen staan. Zo werkt het dus niet.
Ik word er gewoon echt pissig over. Jongens als Emanuelson en Maduro hebben mij genoeg laten zien om te zeggen dat ze het niveau van Ajax aan kunnen. Maar ze worden door supporters een voor een geslachtofferd, en nu gebeurt dit dus voor het eerst door de club zelf zonder dat er een waardige vervanger voor aan is getrokken.

Luque had twee jaar niets laten zien, maar kreeg een contract van 2,2 miljoen per jaar exclusief teken- en transfergeld. Je gaat mij niet vertellen dat Maduro meer dan pakweg 7 ton verdient. En die zou geen contract krijgen, terwijl hij bij Ajax al had laten zien dat hij het niveau aan kon? Dat beleid dat strookt gewoon totaal niet met elkaar.

Stel nu dat Ajax Landzaat had gehaald, dan had ik de keuze om afscheid te nemen van Maduro nog begrepen (al zie ik de toegevoegde waarde niet, dan zat er nog enige logica achter). Maar op dit moment? Geen goede aankopen doen, maar laten we in plaats daarvan de deur met een jeugdspeler maar dichtgooien!

En het hele zooitje aan ja-knikkers hier die lopen er maar achteraan, omdat Maduro niet genoeg clubliefde toont door bij Ajax bij te tekenen terwijl er nog helemaal geen enkele zekerheid is, in niets, voor het komende seizoen.
pi_55954195
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:11 schreef twi het volgende:
Dus hij heeft met opzet slecht gespeeld. Ik begin het te begrijpen!
Nou dat laatste betwijfel ik.

Hij kwam gewoon tekort en dan verdien je a) geen contract en b) al helemaal geen zekerheid om aan speen toe te komen
Woo-loo-loo!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:33:40 #58
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55954211
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:28 schreef Nashje het volgende:

[..]

Tja, zo werkt dat in de voetbalwereld. En om een naam te maken moet je presteren. Niet 1,5 jaar lang lopen janken dat je oververmoeid bent.
Anderhalf jaar janken dat je geen kans bij Newcastle krijgt, dat is dat geld dus wel waard?
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:36:04 #59
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55954267
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:26 schreef M0NTANA het volgende:
Het is sowieso stom van Ajax, ze hadden hem sowieso een contract aan moeten bieden. Wants tel dat hij die opleving niet had gehad, dan nog had je hem altijd voor een mooi bedrag kunnen slijten. Die jongen is 22 jaar en heeft er al een flink aantal interlands opzitten, voor veel clubs een hele interessante optie.
Dat dus. En dat mag nog wel een paar duizend keer gelezen worden door supporters en de club zelf.
  Redactie Games vrijdag 11 januari 2008 @ 16:37:18 #60
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_55954307
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:32 schreef twi het volgende:

[..]

Ik word er gewoon echt pissig over. Jongens als Emanuelson en Maduro hebben mij genoeg laten zien om te zeggen dat ze het niveau van Ajax aan kunnen. Maar ze worden door supporters een voor een geslachtofferd, en nu gebeurt dit dus voor het eerst door de club zelf zonder dat er een waardige vervanger voor aan is getrokken.

Luque had twee jaar niets laten zien, maar kreeg een contract van 2,2 miljoen per jaar exclusief teken- en transfergeld. Je gaat mij niet vertellen dat Maduro meer dan pakweg 7 ton verdient. En die zou geen contract krijgen, terwijl hij bij Ajax al had laten zien dat hij het niveau aan kon? Dat beleid dat strookt gewoon totaal niet met elkaar.

Stel nu dat Ajax Landzaat had gehaald, dan had ik de keuze om afscheid te nemen van Maduro nog begrepen (al zie ik de toegevoegde waarde niet, dan zat er nog enige logica achter). Maar op dit moment? Geen goede aankopen doen, maar laten we in plaats daarvan de deur met een jeugdspeler maar dichtgooien!

En het hele zooitje aan ja-knikkers hier die lopen er maar achteraan, omdat Maduro niet genoeg clubliefde toont door bij Ajax bij te tekenen terwijl er nog helemaal geen enkele zekerheid is, in niets, voor het komende seizoen.
Luque is een miskoop zijn we het over eens(wie weet gaat hij ons nog verrassen). En die onzin over club liefde zal me aan me reet roesten. Hij was gewoon niet in de positie om iets te eisen qua zekerheid en vertrouwen. Hij heeft niet genoeg laten zien omdat te eisen. Hij had gewoon meer moeten laten zien om dit soort dingen te kunnen willen. AJAX bied hem vervolgens een contract aan en dat wil hij niet.
  Redactie Games vrijdag 11 januari 2008 @ 16:38:04 #61
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_55954321
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:26 schreef M0NTANA het volgende:
De beste jongen zit rond een salaris van 1.2/1.3 miljoen per jaar denk ik. Dus de kosten zijn dan toch nog wel vrij hoog hoor.
pi_55954335
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:36 schreef twi het volgende:

[..]

Dat dus. En dat mag nog wel een paar duizend keer gelezen worden door supporters en de club zelf.
Ik ben het er ook wel mee eens maar als je later de kans krijgt om alsnog te tekenen, je zelf aangeeft dat het een hele goede aanbieding is waar waardering uit spreekt, meer dan een maand de tijd krijgt, dan mag je best met een ander antwoord komen dan dat je nog geen keuze hebt gemaakt.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:40:11 #63
52871 Blight
Supersized.
pi_55954363
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:38 schreef Fathom het volgende:

[..]

De beste jongen zit rond een salaris van 1.2/1.3 miljoen per jaar denk ik. Dus de kosten zijn dan toch nog wel vrij hoog hoor.
Dat is een beetje een non-argument natuurlijk. Als we niet durven te investeren moeten we ook niet miepen dat we geen prijzen pakken. Als Maduro wél opleeft is hij dat geld dubbel en dwars waard. Leeft hij niet op, dan is het zaak hem op tijd proberen te slijten.
pi_55954389
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:33 schreef twi het volgende:

[..]

Anderhalf jaar janken dat je geen kans bij Newcastle krijgt, dat is dat geld dus wel waard?
En daarvoor god bij Deportivo en al dubbel en dwars bewezen in de voetbalwereld.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:42:00 #65
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55954399
Hij is niet in de positie om zekerheid te eisen, maar doet hij dat dan? Betekent niet in die positie zijn dat hij maar gewoon bij moet tekenen? Bij mij betekent dat, dat hij geheel in zijn recht staat om als mens even te kijken waar hij de zekerheid wel kan krijgen, die hij bij Ajax niet zou mogen eisen.

Ajax biedt hem een contract aan, maar moet ook kunnen begrijpen dat een speler niet zo 1-2-3 tekent wanneer de coach voor het nieuwe seizoen niet eens bekend is.

Ik kan alleen de logica niet ontdekken achter het moment om de aanbieding in te trekken. Ik zie nergens op de website dat Ajax eruit is met een opvolger, dat Maduro niet meer nodig is terwijl hij op dit moment de op 3 na beste verdedigende middenvelder is die we hebben terwijl we er 2 gebruiken: redelijk belangrijke speler dus.

Nogmaals, zou Ajax een opvolger hebben gepresenteerd, prima. Vind ik het nog steeds wanbeleid, maar lang niet zo verontrustend als dat het nu is. Er is gewoon geen enkele logica aan vast te knopen, het moment waarop dit naar buiten komt.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:42:27 #66
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_55954407
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:36 schreef twi het volgende:

[..]

In september is hem een nieuw contract aangeboden, dus wat dat betreft is het niet zo dat Ajax niks heeft gedaan, alleen ik snap niet wat Ajax heeft doen besluiten het voorstel in te trekken.
De enige redenen die ik kan verzinnen is dat ze dit hebben gedaan zodat ze Maduro nu alsnog kunnen verkopen of omdat ze in januari nog een vervanger voor Maduro willen gaan aantrekken.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:43:33 #67
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55954432
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:41 schreef Nashje het volgende:

[..]

En daarvoor god bij Deportivo en al dubbel en dwars bewezen in de voetbalwereld.
En daarvoor een seizoen lang een prima indruk maakte bij Ajax en zichzelf aan de hand daarvan in het Nederlands Elftal speelde en al snel Juventus achter zich aan had als mogelijk nieuwe club?

We vergeten zo makkelijk...
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:44:49 #68
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55954466
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:42 schreef BoNi het volgende:

[..]

In september is hem een nieuw contract aangeboden, dus wat dat betreft is het niet zo dat Ajax niks heeft gedaan, alleen ik snap niet wat Ajax heeft doen besluiten het voorstel in te trekken.
De enige redenen die ik kan verzinnen is dat ze dit hebben gedaan zodat ze Maduro nu alsnog kunnen verkopen of omdat ze in januari nog een vervanger voor Maduro willen gaan aantrekken.
Dat verwoord genuanceerd hoe ik erover denk. Natuurlijk heeft Ajax er iets aan gedaan. Maar wat ze nu doen, daar kan ik gewoon niet bij. Tenzij ze met een Landzaat, Gravesen of weet ik veel wat voor controleur op de proppen komen.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:49:21 #69
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55954566
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:44 schreef twi het volgende:

[..]

Dat verwoord genuanceerd hoe ik erover denk. Natuurlijk heeft Ajax er iets aan gedaan. Maar wat ze nu doen, daar kan ik gewoon niet bij. Tenzij ze met een Landzaat, Gravesen of weet ik veel wat voor controleur op de proppen komen.
Allebei over hun top, terwijl Hedwiges Maduro nog veel beter kan/zal worden.

Ajax is de laatste tien jaar gewoon op alle vlakken aan het blunderen, niet normaal.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:50:02 #70
53851 BoNi
pi_55954585
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:44 schreef twi het volgende:

[..]

Wat ik op zich wel begrijp is dat ze nu dus actief op zoek gaan naar een vervanger en niet het gevaar willen lopen dat ze straks een vervanger hebben én Maduro dat ook wil bijtekenen, maar wie garandeert dat je een betere of zelfs maar gelijkwaardige vervanger vindt. Daarnaast is Davids met een beetje pech volgend jaar ook niet meer van de partij en is een extra verdedigende middenvelder echt geen overbodige luxe.....
Schitterend!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:50:32 #71
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55954599
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:49 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Allebei over hun top, terwijl Hedwiges Maduro nog veel beter kan/zal worden.

Ajax is de laatste tien jaar gewoon op alle vlakken aan het blunderen, niet normaal.
Ach, ik wil het maar bescheiden houden. Niemand hier gelooft meer dat spelers als Emanuelson, Maduro en zelfs Colin kunnen voetballen. We zeiken ze liever af.
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:50 schreef BoNi het volgende:
Wat ik op zich wel begrijp is dat ze nu dus actief op zoek gaan naar een vervanger en niet het gevaar willen lopen dat ze straks een vervanger hebben én Maduro dat ook wil bijtekenen, maar wie garandeert dat je een betere of zelfs maar gelijkwaardige vervanger vindt. Daarnaast is Davids met een beetje pech volgend jaar ook niet meer van de partij en is een extra verdedigende middenvelder echt geen overbodige luxe.....
En dan tekent Maduro bij, en dan? Dan wil Juventus 'm echt nog wel voor pakweg 5 miljoen. Of desnoods voor niks, een transfervrije status komt echt niet alleen voor door het aflopen van een contract.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:51:59 #72
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55954641
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:50 schreef twi het volgende:

[..]

Ach, ik wil het maar bescheiden houden. Niemand hier gelooft meer dat spelers als Emanuelson, Maduro en zelfs Colin kunnen voetballen. We zeiken ze liever af.
Ach, Jurgen Colin had noit aangetrokken mogen worden, maar Urby Emanuelson en Hedwiges Maduro zijn gewoon twee geweldige talenten die een dipje hebben (gehad), juist dan moet je ze steunen!

Het is toch niet voor niets dat grote clubs achter Emanuelson en Maduro zitten?
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:55:30 #73
53851 BoNi
pi_55954722
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:50 schreef twi het volgende:

En dan tekent Maduro bij, en dan? Dan wil Juventus 'm echt nog wel voor pakweg 5 miljoen. Of desnoods voor niks, een transfervrije status komt echt niet alleen voor door het aflopen van een contract.
Vraag me af of dat een nette handelswijze zou zijn, maar zoals ik al zei zou het helemaal geen overbodige luxe zijn om Maduro (naast een eventuele aankoop) te behouden voor de club.
Schitterend!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:55:36 #74
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55954725
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:51 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, Jurgen Colin had noit aangetrokken mogen worden, maar Urby Emanuelson en Hedwiges Maduro zijn gewoon twee geweldige talenten die een dipje hebben (gehad), juist dan moet je ze steunen!

Het is toch niet voor niets dat grote clubs achter Emanuelson en Maduro zitten?
Nee, natuurlijk had Colin nooit aangetrokken moeten worden. Maar dat neemt niet weg dat hij best kan voetballen. In Dubai deed hij het ook gewoon aardig.

En inderdaad, Emanuelson en Maduro hebben hun zwakke kanten, en geen wereldklasse goede kanten, maar zijn vooralsnog talent genoeg om zich dusdanig te verbeteren dat ze op hoog niveau kunnen meedoen.

Maargoed, Ajax werkt liever met Ogararu's, Bruno Silva's, Kenneth Perez'en, Dennis Rommedahls etc. Spelers die natuurlijk van een bepaalde klasse zijn, maar amper rek hebben en je dus op termijn nooit beter maken. Noch sportief, noch financieel.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:56:35 #75
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55954749
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:55 schreef BoNi het volgende:

[..]

Vraag me af of dat een nette handelswijze zou zijn, maar zoals ik al zei zou het helemaal geen overbodige luxe zijn om Maduro (naast een eventuele aankoop) te behouden voor de club.
Als Maduro er blij van wordt, wat bij een transfer ongetwijfeld zo zal zijn, dan is er weinig mis mee. Als je hem op straat zet, is het niet netjes nee. Maar dat is de huidige handelswijze van Ajax ook niet.

Heerljk, heerlijk, een echte discussie.
pi_55954834
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:43 schreef twi het volgende:

[..]

En daarvoor een seizoen lang een prima indruk maakte bij Ajax en zichzelf aan de hand daarvan in het Nederlands Elftal speelde en al snel Juventus achter zich aan had als mogelijk nieuwe club?

We vergeten zo makkelijk...
Nou z'n langdurige dip, waarin ik begon te twijfelen aan z'n kwaliteiten, vergeet ik niet.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 17:03:35 #77
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55954905
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 17:00 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nou z'n langdurige dip, waarin ik begon te twijfelen aan z'n kwaliteiten, vergeet ik niet.
Lekker makkelijk, al de slechte dingen onthouden. Raar dat dat nooit gebeurt als het om prijzen gaat. Dan pronkt men ineens wel weer met de cup van '95.
pi_55954973
Zat je ook zo in je maag met de Jong twi?
pi_55954989
Ook met talenten is het geduld een keertje op. Als je anderhalf seizoen lang geen enkele progressie boekt, of in het geval van Emanuelson alleen maar slechter gaat spelen dan kan je nog wel een seizoen langer aanmodderen, maar of het zin heeft...
Woo-loo-loo!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 17:08:48 #80
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55955009
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 17:07 schreef Brammie het volgende:
Zat je ook zo in je maag met de Jong twi?
Ja, op een andere manier.

De Jong was namelijk overtuigd dat hij te weinig speelde op de positie waar hij wilde spelen, terwijl dat helemaal niet het geval was. Dat is bij Maduro duidelijk een andere zaak, die heb ik nooit horen klagen over de positie waar hij moest spelen. Terwijl hij als CV, RB en DMC (zowel links als rechts) is gebruikt.

Bij De Jong zat ik in m'n maag met de leugens van De Jong, nu dus met de handelswijze van Ajax.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 17:13:38 #81
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55955130
Maduro en Urby kunnen het idd wel. Colin kan het gewoon niet, klaar.

En Ajax blundert idd weer met Maduro, deze mensen die zich top noemen moeten zich dieppaars schamen. Als ik mijn werk zo zou doen zou ik echt heel slecht slapen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_55955366
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 17:13 schreef HeatWave het volgende:
Maduro en Urby kunnen het idd wel. Colin kan het gewoon niet, klaar.

En Ajax blundert idd weer met Maduro, deze mensen die zich top noemen moeten zich dieppaars schamen. Als ik mijn werk zo zou doen zou ik echt heel slecht slapen.
Je kan het ook weer zo heerlijk overdrijven. Van beide kanten kan je de keuzes begrijpen, klaar.
pi_55955384
van Geel is gewoon te veel een zakenman terwijl hij met erg jonge spelers werkt. In plaats van ze gerust te stellen en zijn handelswijze uit te leggen aan zijn spelers en ze te proberen te overtuigen van het contract waarvan hij wil dat ze het tekenen heb ik het gevoel dat hij meer een contract neerplompt met de opmerking: 'hier graag uw handtekening'.

Ook heel typisch dat Ajax 1 gesprek heeft met hem, daarna een maand de tijd geeft om het contract te tekenen en kennelijk geen enkele andere keer met hem om de tafel heeft gezeten om te vragen wat er dwars zit/hem te begeleiden bij zijn keuze. In plaats daarvan gooit men er een deadline tegenaan want dat past zo lekker in het businessmodelletje dat Ajax nu is.

Inderdaad frustrerend...
pi_55955432
Ik heb het verder ook gehad met van Geel. Tegen de tijd dat je zoveel geld in kas hebt en gaat zitten janken dat niemand wil komen omdat je kennelijk niet kan scouten en alleen gearriveerde spelers wilt halen zit je gewoon fout.

Maar ja, van Geel is volgens mij een prima zakenman met niet al te veel voetbalverstand. Daarom was volgens mij de combinatie met Co zo goed omdat die dat gedeelte aanvulde.
pi_55955571
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:16 schreef twi het volgende:

[..]

Jezus mensen, zijn jullie nou zo verschrikkelijk dom? Van 'zekerheid te voetballen' maken jullie 'basisplaats eisen'? De uitspraak "IQ van een garnaal" begint bijna letterlijke vormen aan te nemen in dit topic.
Je hebt gelijk, slimme mensen gaan altijd op de man af.

, kneus
  vrijdag 11 januari 2008 @ 17:40:11 #86
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_55955581
Ik lig er niet wakker van dat Maduro weg gaat. Als ik Koster was zou ik hem ook niet meer opstellen, alleen in echte noodsituaties.
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_55955619
quote:
Blessures en schorsingen alle clubs Eredivisie
Ajax: Van der Wiel (knie), Schilder (bovenbeen), Anita (heup), Ogararu (geschorst).
Manucharyan noemen ze niet eens meer
pi_55955689
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 17:41 schreef Triptamine het volgende:

[..]

En Vermaelen dan?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_55955714
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 17:45 schreef Black-Death het volgende:

[..]

En Vermaelen dan?
Die is toch wel beter maar niet wedstrijdfit?
pi_55955723
Maduro speelt slecht, Ajax dissed hem door hem geen verlenging aan te bieden.

Maduro speelt goed, Ajax wordt gedissed door Maduro omdat het nu te laat is voor verlenging.

Simpel toch?
pi_55955797
Kon Davids trouwens geen verstand in Maduro trappen wat hij ook bij Urby heeft gedaan?
pi_55955841
quote:
Politie wil staken tijdens Ajax-Utrecht

vrijdag 11 januari, door highlow, Amsterdam, 17:22u, At5
De politiebonden dreigen met een 24-uurs staking van alle politiebureaus in Amsterdam, als minister Ter Horst geen nieuw salarisbod doet. Die staking staat gepland voor 23 januari, de dag dat Ajax thuis speelt tegen FC Utrecht, zo meldt At5.
Jeuj
pi_55955898
quote:

[..]

Die is dan ook niet meer gebleseerd.
pi_55955979
ff voor de mensen die vaak naar uitduels gaan:
quote:
NEC - Ajax

21 dec 2007
Eredivisie

Zondag 20 januari 14.30 uur

Stadion De Goffert

Autocombi. Vanaf de alternatieve opstapplaats zullen de bussen het laatste stukje naar het stadion afleggen
Moet je dan verplicht met de auto naar die opstapplaats?

Want dan hebben we een probleempje
  vrijdag 11 januari 2008 @ 18:06:07 #95
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55956020
Heb een brief van Ajax ontvangen dat ik niet mee mag naar de andere kant van het stadion.
pi_55956128
http://www.bouds-inn.nl/shop/?p=p_25&sName=afca

Voor de mensen die ze nog zoeken.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 18:16:11 #97
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_55956203
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 18:02 schreef Jasza het volgende:
ff voor de mensen die vaak naar uitduels gaan:
[..]

Moet je dan verplicht met de auto naar die opstapplaats?

Want dan hebben we een probleempje
Dat niet, maar het is wel kut als het bij een wegrestaurant langs de snelweg is ofzo want dan heb ik ook een probleem.

Overigens sta ik in de Maduro-kwestie volledig achter Ajax. Maduro heeft een jaar lang volkomen prut gespeeld, en Ajax heeft Maduro al die tijd uit de wind gehouden. Nu hij dit seizoen beter speelt is het logisch dat hem een contractverlenging wordt aangeboden. Als hij zich dan niet houdt aan de vooraf afgesproken beslissingstermijn, is het Ajax' goed recht om de contractverlenging in te trekken.
Het is graag of niet Hedwiges, daag!

Nog iets: De voorwaarden waardoor het home open mag blijven is dat er binnen 8 weken camera's geplaatst gaan worden in en rond het home en dat er bovendien een professioneel beveiligingsbedrijf komt die de boel in de gaten gaat houden.
Gourmetten of steengrillen?
pi_55956354
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 18:16 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat niet, maar het is wel kut als het bij een wegrestaurant langs de snelweg is ofzo want dan heb ik ook een probleem.

Overigens sta ik in de Maduro-kwestie volledig achter Ajax. Maduro heeft een jaar lang volkomen prut gespeeld, en Ajax heeft Maduro al die tijd uit de wind gehouden. Nu hij dit seizoen beter speelt is het logisch dat hem een contractverlenging wordt aangeboden. Als hij zich dan niet houdt aan de vooraf afgesproken beslissingstermijn, is het Ajax' goed recht om de contractverlenging in te trekken.
Het is graag of niet Hedwiges, daag!

Nog iets: De voorwaarden waardoor het home open mag blijven is dat er binnen 8 weken camera's geplaatst gaan worden in en rond het home en dat er bovendien een professioneel beveiligingsbedrijf komt die de boel in de gaten gaat houden.
Naja ma van een maat van me rijd wss wel ons vanaf Arnhem-Dieren naar die plaats dus dat is nice

Maar ze melden het weer zo kut optijd.
pi_55956413
Zondag dat az oprollen, morgen nieuwjaars receptie, misschien hebben ze wat te melden?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 11 januari 2008 @ 18:31:01 #100
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_55956456
quote:

[..]

Manucharyan is toch gewoon weer eens fit
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')