abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:45:47 #151
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_55946643
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 08:35 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Hoezo te laat??

Zit er een minimaal aantal dagen aan?
Van Gaal kenende zal hij dan niet gelijk spelen. Noem alleen maar de naam Donk, die te lang in de zon stond.

Maar verwacht jij dat hij vandaag nog gaat tekenen?? Het maakt AZ wel titelkandidaat nummer 1 in mijn ogen.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_55947437
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:45 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Van Gaal kenende zal hij dan niet gelijk spelen. Noem alleen maar de naam Donk, die te lang in de zon stond.

Maar verwacht jij dat hij vandaag nog gaat tekenen?? Het maakt AZ wel titelkandidaat nummer 1 in mijn ogen.
Alleen omdat ze een spits halen?
Iedereen heeft het wel over het spitsenprobleem bij AZ, dat ze te weinig scoren. Maar de rest van het elftal is ook niet echt in topvorm hoor. Cziommer bijvoorbeeld is geen schim meer van vorig jaar en dat is toch een van de spelers die Alves van assists moet gaan voorzien. In mijn ogen is en blijft AZ niet meer of minder dan een gevaarlijke outsider maar zeker niet titelkandidaat nummer 1.
Koning.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:29:22 #153
163488 RubenSosa
pi_55947774
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:15 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Alleen omdat ze een spits halen?
Iedereen heeft het wel over het spitsenprobleem bij AZ, dat ze te weinig scoren. Maar de rest van het elftal is ook niet echt in topvorm hoor. Cziommer bijvoorbeeld is geen schim meer van vorig jaar en dat is toch een van de spelers die Alves van assists moet gaan voorzien. In mijn ogen is en blijft AZ niet meer of minder dan een gevaarlijke outsider maar zeker niet titelkandidaat nummer 1.
Het 1 heeft invloed op het andere. Net zoals Davids ajax een stuk sterker maakt. NIet omdat hij zelf alleen goed speelt, maar laat de rest ook goed spelen.

Schijnbaar kan ik als psv supporter wel de kwaliteiten van az inzien, en jij als ajax supporter niet....

Een aanval met:

...........Dembele..........

Alves.........Ari.........

is gewoon topkwaliteit.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_55947878
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:29 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Het 1 heeft invloed op het andere. Net zoals Davids ajax een stuk sterker maakt. NIet omdat hij zelf alleen goed speelt, maar laat de rest ook goed spelen.

Schijnbaar kan ik als psv supporter wel de kwaliteiten van az inzien, en jij als ajax supporter niet....

Een aanval met:

is gewoon topkwaliteit.
Waar zeg ik dan dat ze geen kwaliteiten hebben?
Op papier ziet het er vooralsnog aardig uit ja. Maar feit is dat ze een uiterst belabberde eerste competitie helft erop hebben zitten en ze 11 punten achter staan op de nummer 1. (kunnen er 8 worden als ze hun inhaal wedstrijd winnen) Dus waarop basseer jij jou mening dat ze titelkandidaat nummer 1 zijn? Alleen omdat Dembele, Ari en Alves wel een aardig trio voorin vormen? Ik zie niet in waarom ze met het aantrekken van Alves ineens meer kwaliteit zouden hebben als Ajax, Psv of Feyenoord...
Koning.
pi_55947918
Ja hallo zeg, hij is nog steeds van ons - gaan ze hier een beetje AZ-opstellingen posten.

Opzouten jullie
pi_55948202
Nog twaalf uur en dan krijgen we een avatar met "ik lul maar wat" erboven
  vrijdag 11 januari 2008 @ 13:06:57 #157
163488 RubenSosa
pi_55948773
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:35 schreef SCH het volgende:
Ja hallo zeg, hij is nog steeds van ons - gaan ze hier een beetje AZ-opstellingen posten.

Opzouten jullie
Supporters zoals jij die denken dat Alves ooit nog in een shirt van Heerenveen speelt. Zijn jullie nou zo'n dom daar in het noorden?
  vrijdag 11 januari 2008 @ 13:36:49 #158
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_55949621
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:06 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Supporters zoals jij die denken dat Alves ooit nog in een shirt van Heerenveen speelt. Zijn jullie nou zo'n dom daar in het noorden?
Supporters zoals jij snappen het kennelijk niet helemaal en daar wil ik het in het belang van de orde en veiligheid hier op het forum maar bij laten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_55949719
quote:

[..]

stoer ventje ben je hoor.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 13:45:10 #160
163488 RubenSosa
pi_55949809
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Supporters zoals jij snappen het kennelijk niet helemaal en daar wil ik het in het belang van de orde en veiligheid hier op het forum maar bij laten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_55950018
quote:

[..]

Ik hoop dat ie gaat hoor, maar voorlopig drukt ie nog op onze begroting.

SEEVPE
pi_55951017
Hij heeft getekend!

flauw van AZfanpage hoor
pi_55951041
waar?

edit: laat maar, zag het plaatje eerst niet
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_55951319
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hij heeft getekend!

[ afbeelding ]

flauw van AZfanpage hoor
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:29:25 #165
163488 RubenSosa
pi_55952533
Aflevering 901:

AZ spant spoedarbitrage aan om Alves te krijgen

11/01/2008 15:20

AZ spant een spoedarbitrage bij de KNVB aan tegen SC Heerenveen. De Alkmaarders willen dat de Friese club onmiddellijk de overschrijvingsformulieren van de Braziliaanse spits tekent, zodat Alves zo snel mogelijk voor AZ kan spelen.

Eind december zette Alves zelf al zijn handtekening onder een contract met AZ, begin januari tekenden ook Henk Hoekstra en Yme Kuiper namens Heerenveen een contract, waarin beide clubs overeenstemming bereikten over de overgang van Alves.

Die papieren heeft Voetbal International vandaag ingezien in Alkmaar. Nadat alle partijen hadden getekend weigerde Heerenveen ineens de overgangsformulieren te ondertekenen. AZ heeft Heerenveen tot vrijdag twaalf uur de tijd gegeven dat alsnog te doen.

Nu dat niet is gebeurt wacht de clubs dus een spoedarbitrage. Die zal begin volgende week dienen in Zeist.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:33:20 #166
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_55952625
wtf, ik dacht dat AZ én SCH ruzie hadden met het management van Alves, niet met elkaar?
Confidence through competence
pi_55952636
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:37:16 #168
55709 Stereotomy
pi_55952732
quote:
Mededeling omtrent Afonso Alves
ALKMAAR- AZ heeft vrijdag 11 januari bij de KNVB een spoedarbitragezaak aangevraagd tegen sc Heerenveen inzake de overgang van Afonso Alves van sc Heerenveen naar AZ. Over de reden van de arbitragezaak geeft AZ in onderstaande tekst uitleg.

De stand van zaken is momenteel als volgt:

1. Er is een getekende transferovereenkomst tussen AZ en sc Heerenveen betreffende de overgang van Afonso Alves naar AZ. Ook over het aandeel in de transfersom, waar Alves volgens zijn contract bij Heerenveen recht op heeft, is door alle partijen overeenstemming bereikt.

2. Er is een getekende arbeidsovereenkomst tussen AZ en Afonso Alves per 1 januari 2008.

3. Er is een door AZ en Alves getekend overschrijvingsformulier bestemd voor de KNVB. Alleen Heerenveen weigert dit formulier te ondertekenen.

4. Om die reden heeft AZ vrijdag 11 januari een spoedarbitragezaak bij de KNVB aangevraagd om er voor te zorgen dat Heerenveen haar verplichtingen nakomt.

Woordvoerder namens AZ in deze zaak is Klaas Wilting.
az.nl
pi_55952758
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
wtf, ik dacht dat AZ én SCH ruzie hadden met het management van Alves, niet met elkaar?
AZ heeft het gevraagde bedrag geboden en dat zou genoeg moeten zijn, maar het gaat voorlopig niet door omdat Heerenveen zich niet aan het contract wil houden (die 5% of hoeveel is het). Vind het wel logisch dat ze daar zat van worden.
Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
Where you need improvement: you have smelly dog farts.
pi_55952846
quote:
AZ heeft contract met Alves en spant arbitrage aan

AZ spant een spoedarbitrage bij de KNVB aan tegen SC Heerenveen. De Alkmaarders willen dat de Friese club onmiddellijk de overschrijvingsformulieren van de Braziliaanse spits tekent, zodat Alves zo snel mogelijk voor AZ kan spelen.

'Alves is gewoon van AZ', zegt Klaas Wilting, woordvoerder van de Alkmaarders. 'We hebben getekende contracten en bewijzen.'

Eind december zette Alves zelf al zijn handtekening onder een contract met AZ, begin januari tekenden ook Henk Hoekstra en Yme Kuiper namens Heerenveen een contract, waarin beide clubs overeenstemming bereikten over de overgang van Alves.

Die papieren heeft Voetbal International vandaag ingezien in Alkmaar. Nadat alle partijen hadden getekend weigerde Heerenveen ineens de overgangsformulieren te ondertekenen. AZ heeft Heerenveen tot vrijdag twaalf uur de tijd gegeven dat alsnog te doen.

Nu dat niet is gebeurt wacht de clubs dus een spoedarbitrage. Die zal begin volgende week dienen in Zeist.

VI
Hadden ze blijbaar toch gelijk bij VI dat er al getekend was, of iig een akkoord was.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_55952852
De soap gaat door
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:44:17 #172
55709 Stereotomy
pi_55952878
Denk dat ze bedoelen 12 uur 's nachts
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:47:32 #173
163488 RubenSosa
pi_55952952
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:37 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

az.nl
Duidelijker kan het dus niet !
pi_55953031
Klaas Wilting!

Was hij niet lijstduwer bij die partij van Peter R. de Vries?
pi_55953044
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:50 schreef Roellio het volgende:
Klaas Wilting!

Was hij niet lijstduwer bij die partij van Peter R. de Vries?
Ja, en oud politiewoordvoerder in Amsterdam. Heeft ook nog meegedaan aan Sterren Dansen Op Het IJs
pi_55953063
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat ze bedoelen 12 uur 's nachts
Nog een keer lezen:

AZ heeft Heerenveen tot vrijdag twaalf uur de tijd gegeven dat alsnog te doen.

Nu dat niet is gebeurt ...
pi_55953152
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:29 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Een aanval met:

is gewoon topkwaliteit.
Allemaal leuk en aardig, maar in de verdediging ontbreekt ook veel kwaliteit. En misschien wel het allerbelangrijkste voor het team: ervaring. Hetgene wat nog altijd ontbreekt bij AZ na het vertrek van Shota. Ajax (Edgar, Perez), Feyenoord (Gio, Makaay) en PSV (Simons, Gomes) hebben dat wel.

AZ titelkandidaat nummer 1? Donderstraal toch op

@Tha_ Dark
Dembele vind ik anders ook geen schim meer van vorig seizoen.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:03:35 #178
163488 RubenSosa
pi_55953366
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:55 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig, maar in de verdediging ontbreekt ook veel kwaliteit. En misschien wel het allerbelangrijkste voor het team: ervaring. Hetgene wat nog altijd ontbreekt bij AZ na het vertrek van Shota. Ajax (Edgar, Perez), Feyenoord (Gio, Makaay) en PSV (Simons, Gomes) hebben dat wel.

AZ titelkandidaat? Donderstraal toch op

@The Dark
Dembele vind ik anders ook geen schim meer van vorig seizoen.
Waarom moet je nou gelijk weer vol de aanval zoeken met die laatste zin? Misschien is dat ajaxcied eigen

Tuurlijk is ervaring belangrijk. Maar AZ is wat stabieler geworden. En geef nou zelf toe.... Ajax, Feyenoord en PSV, alle 3 (inclusief die ervaring ) morsen punten tegen iedereen.

Juist met Alves erbij in de belangrijk maand januari kan AZ aansluiten (of def. afvallen)
pi_55953412
1. Er is een getekende transferovereenkomst tussen AZ en sc Heerenveen betreffende de overgang van Afonso Alves naar AZ. Ook over het aandeel in de transfersom, waar Alves volgens zijn contract bij Heerenveen recht op heeft, is door alle partijen overeenstemming bereikt.

2. Er is een getekende arbeidsovereenkomst tussen AZ en Afonso Alves per 1 januari 2008.

3. Er is een door AZ en Alves getekend overschrijvingsformulier bestemd voor de KNVB. Alleen Heerenveen weigert dit formulier te ondertekenen.

4. Om die reden heeft AZ vrijdag 11 januari een spoedarbitragezaak bij de KNVB aangevraagd om er voor te zorgen dat Heerenveen haar verplichtingen nakomt.

Wat vreemd, als je een getekende transferovereenkomst hebt waarom heb je dan ook nog een overschrijvingsformulier te tekenen? En hoe kan je ooit de één wel tekenen en de ander niet.

Als bovenstaande allemaal klopt is de arbitrage zaak slechts een formaliteit en is Alves binnenkort in shirt van AZ te bewonderen.
pi_55953454
Áls deze door AZ op tafel gelegde feiten inderdaad juist zijn vind ik het toch een beetje jammer van Heerenveen. Hebben ze zich zelf verkeken op hun eigen contract met Alves of hebben ze gewoon spijt...
pi_55953508
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:03 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Tuurlijk is ervaring belangrijk. Maar AZ is wat stabieler geworden. En geef nou zelf toe.... Ajax, Feyenoord en PSV, alle 3 (inclusief die ervaring ) morsen punten tegen iedereen.
Perez en Davids moeten hun eerste competitiewedstrijd voor Ajax nog spelen

Nee maar de titel zal gewoon tussen PSV, Ajax en (eventueel) Feyenoord gaan.
pi_55953613
Ik weet weinig af van de gang van zaken omtrent getekende contracten, maar wat als Alves straks gewoon de voorkeur geeft aan een buitenlandse trip?
pi_55953675
Dan heeft AZ wellicht pech (zie PSV en Nedved in de jaren '90). Er zijn wel vaker dat soort dingen voorgevallen in het verleden en meestal pakte dat voor de club die als 1e de handtekening had toch slecht uit.
pi_55953735
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:07 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Perez en Davids moeten hun eerste competitiewedstrijd voor Ajax nog spelen

Nee maar de titel zal gewoon tussen PSV, Ajax en (eventueel) Feyenoord gaan.
AZ heeft enorm veel kwaliteit lopen, grotendeels was het ook gewoon pech hoor, ander deel was klap van einde vorig seizoen, nog een deel was dat de aankopen teveel tijd nodig hebben om hun draai te vinden en overall het door dit alles dalende zelfvertrouwen. Maar Ari heeft z'n draai redelijk gevonden vind ik, alleen was laatste tijd vooral pech. Dembele is, wat je ook zegt, ook dit seizoen weer fantastisch... ongelovelijk balvast en geweldig overzicht. De Zeeuw voetbalt al alsof ie al een jaren een doorgewinterde international is. De verdediging is echt niet slecht, hoe je daar bij komt??? 18 goals tegen in een seizoen dat niets lukt, hoeveel heeft ajax er tegen?

+ zelfvertrouwen + alves + doorontwikkeling > inhaalslag AZ ... ze staan als ze inhaalwedstrijd winnen ook maar 8 punten achter.
pi_55953816
De hamvraag is dus: waarom tekent Heerenveen het overschrijvingsformulier niet??
pi_55953824
'Heerenveen krabbelt terug' @ hyves.nl
pi_55954008
Arbitrage zaak gaat ie niet winnen, gezien AZ geen sportieve verbetering is tov Heerenveen.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:25:28 #188
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_55954029
Als dit eenzijdige verhaal waar is vind ik het jammer dat mede door het handelen van SC Heerenveen, Afonso Alves de Nederlandse competitie zal verlaten.
Immers, hij had 'gewoon' naar AZ gegaan. Nu heeft SC Heerenveen bedacht dat er misschien andere partijen zijn die meer geld (dat % dat naar Alves zou gaan) op tafel kunnen/willen leggen en hun concurrentie niet versterken. Daarmee is SC Heerenveen naar mijn inzien mede verantwoordelijk voor het nog verder op hol brengen van het hoofd van Alves en het wellicht ontnemen van een aanvulling voor de eredivisie.
pi_55954040
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:24 schreef patrickt37 het volgende:
Arbitrage zaak gaat ie niet winnen, gezien AZ geen sportieve verbetering is tov Heerenveen.
pi_55954044
quote:

Daar gaat het helemaal niet om Gaat er om hoe ze naar de contracten kijken en of ze Heerenveen verplicht vinden om ook dat laatste formulier te ondertekenen.

"regeling van of uitspraak in een geschil door arbiters "
pi_55954049
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:16 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]
De verdediging is echt niet slecht, hoe je daar bij komt??? 18 goals tegen in een seizoen dat niets lukt, hoeveel heeft ajax er tegen?
We missen al maanden lang twee vaste krachten in het team, met als gevolg dat een middenvelder plaats moeten nemen op die positie. Overigens mag je de tegendoelpunten gerust op de naam van Urby zetten. Hij heeft ons veel punten gekost.

Maar dat er bij AZ ''enorm veel talent'' loopt zal best, alleen zie ik het zelf niet (op Dembele en De Zeeuw na).

Wat Dembele betreft baseer ik mijn mening op de wedstrijden die ik dit seizoen van AZ heb gezien (en dat zijn er meer dan genoeg). Maar de klasse en bepalende factor van vorig seizoen is in geen wegen te bekennen. Dat hij vorig seizoen fantastisch speelde had ook te maken met het feit dat hij een mentor voor zich had in de naam van Shota. Die ''mentor'' is er dit jaar niet.
pi_55954056
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:05 schreef vingerplant het volgende:
Áls deze door AZ op tafel gelegde feiten inderdaad juist zijn vind ik het toch een beetje jammer van Heerenveen. Hebben ze zich zelf verkeken op hun eigen contract met Alves of hebben ze gewoon spijt...
Misschien is het nu de beurt aan Heerenveen om eens lekker dwars te zijn. Alves doet dit heel het seizoen al.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:26:46 #193
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_55954062
quote:
Een arbitragezaak om weg te mogen bij je huidige club is wat anders dan een arbitragezaak vanwege getekende contracten en een overschrijvingsformulier.
pi_55954117
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:26 schreef Stpan het volgende:

[..]

Een arbitragezaak om weg te mogen bij je huidige club is wat anders dan een arbitragezaak vanwege getekende contracten en een overschrijvingsformulier.
Heerenveen tekent niet, dus dat wil zeggen dat ze hem niet laten gaan.
Dmv een arbitragezaak wil AZ dat forceren.
Het zit iets ingewikkelder in elkaar, maar komt op hetzelfde neer.
pi_55954162
Straks had Alves net zijn zinnen gezet op Manchester, komt ie nog in Alkmaar uit
pi_55954275
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:29 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Heerenveen tekent niet, dus dat wil zeggen dat ze hem niet laten gaan.
Dmv een arbitragezaak wil AZ dat forceren.
Het zit iets ingewikkelder in elkaar, maar komt op hetzelfde neer.
nee, je snapt het niet.

Jij hebt ws ooit voor het eerst het woord 'arbitragezaak' gehoord toen Suarez naar Ajax wilde en alles wat daar over gezegd werd aangenomen als definitie van arbitragezaak...
pi_55954342
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:31 schreef JeroenV het volgende:
Straks had Alves net zijn zinnen gezet op Manchester, komt ie nog in Alkmaar uit
Inderdaad.

Ook wel aandoenlijk dat ze bij Az echt schijnen te denken dat Alves graag voor Az wilt spelen en dat ze hem een plezier doen met deze arbitragezaak.

Volgens mij hoopt Alves de laatste week juist stiekum op een transfer naar Engeland en baalt hij als een stekker als hij straks toch nog vast zit aan Az. (Ookal heeft hij met z'n volle verstand getekend, maar waarschijnlijk was er destijds nog geen sprake van interesse uit Engeland, of nog niet concreet oid).

Mocht hij naar Az gaan / moeten dan zal hij komende zomer of in de winterstop volgend seizoen wel weer een vertrek proberen te forceren, maar dan wel meteen naar een droomclub in Engeland denk ik.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_55954392
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Inderdaad.

Ook wel aandoenlijk dat ze bij Az echt schijnen te denken dat Alves graag voor Az wilt spelen en dat ze hem een plezier doen met deze arbitragezaak.

Volgens mij hoopt Alves de laatste week juist stiekum op een transfer naar Engeland en baalt hij als een stekker als hij straks toch nog vast zit aan Az. (Ookal heeft hij met z'n volle verstand getekend, maar waarschijnlijk was er destijds nog geen sprake van interesse uit Engeland, of nog niet concreet oid).

Mocht hij naar Az gaan / moeten dan zal hij komende zomer of in de winterstop volgend seizoen wel weer een vertrek proberen te forceren, maar dan wel meteen naar een droomclub in Engeland denk ik.
Je gaat niet voor de opening van de transferperiode al bespreken en tekenen op 2 januari dan als je daar rekening mee wilt houden, met de interesse die er al langer was uit het buitenland... als ie daar nu moeilijk over gaat doen heeft ie echt puur aan zichzelf te wijten idd.
pi_55954527
Niet slim van AZ om het nu zo via de VI te spelen, dat maakt het er niet beter op.
pi_55954545
quote:
Heerenveen: Alves wil geen overschrijving naar AZ

HEERENVEEN (ANP) - SC Heerenveen ziet met vertrouwen de spoedarbitragezaak van AZ inzake de overgang van Afonso Alves tegemoet. Directeur algemene - en technische zaken Yme Kuiper was vrijdag niet onder de indruk van het nieuws uit Alkmaar. ,,Het klopt dat wij het overschrijvingsformulier richting de KNVB niet ondertekenen, zoals AZ graag wil. Alves en zijn zaakwaarnemers hebben Heerenveen laten weten dat de speler niet overgeschreven wil worden naar AZ. Alves zegt geen contract met AZ te hebben.''

Kuiper ziet Heerenveen in de hele soap rond de Braziliaan als de derde partij. ,,We hebben op 30 december een transferovereenkomst met AZ getekend, met een aantal voorwaarden daarin. Een ervan was dat er op 5 januari een schriftelijke overeenkomst zou zijn tussen Alves en Heerenveen over de beëindiging van zijn contract. Dat had onder meer betrekking op de vergoedingen voor Alves. Die schriftelijke overeenkomst was er niet op 5 januari en nu nog niet'', aldus Kuiper. Daarnaast heeft de speler dus aangegeven niet overgeschreven te willen worden. Daar houden we ons aan.''
Alves zelf ontkent het dus weer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')