Van Gaal kenende zal hij dan niet gelijk spelen. Noem alleen maar de naam Donk, die te lang in de zon stond.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:35 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Hoezo te laat??
Zit er een minimaal aantal dagen aan?
Alleen omdat ze een spits halen?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:45 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Van Gaal kenende zal hij dan niet gelijk spelen. Noem alleen maar de naam Donk, die te lang in de zon stond.
Maar verwacht jij dat hij vandaag nog gaat tekenen?? Het maakt AZ wel titelkandidaat nummer 1 in mijn ogen.
Het 1 heeft invloed op het andere. Net zoals Davids ajax een stuk sterker maakt. NIet omdat hij zelf alleen goed speelt, maar laat de rest ook goed spelen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:15 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Alleen omdat ze een spits halen?
Iedereen heeft het wel over het spitsenprobleem bij AZ, dat ze te weinig scoren. Maar de rest van het elftal is ook niet echt in topvorm hoor. Cziommer bijvoorbeeld is geen schim meer van vorig jaar en dat is toch een van de spelers die Alves van assists moet gaan voorzien. In mijn ogen is en blijft AZ niet meer of minder dan een gevaarlijke outsider maar zeker niet titelkandidaat nummer 1.
Waar zeg ik dan dat ze geen kwaliteiten hebben?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:29 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Het 1 heeft invloed op het andere. Net zoals Davids ajax een stuk sterker maakt. NIet omdat hij zelf alleen goed speelt, maar laat de rest ook goed spelen.
Schijnbaar kan ik als psv supporter wel de kwaliteiten van az inzien, en jij als ajax supporter niet....
Een aanval met:
...........Dembele..........
Alves.........Ari.........
is gewoon topkwaliteit.
Supporters zoals jij die denken dat Alves ooit nog in een shirt van Heerenveen speelt. Zijn jullie nou zo'n dom daar in het noorden?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:35 schreef SCH het volgende:
Ja hallo zeg, hij is nog steeds van ons - gaan ze hier een beetje AZ-opstellingen posten.
Opzouten jullie
Supporters zoals jij snappen het kennelijk niet helemaal en daar wil ik het in het belang van de orde en veiligheid hier op het forum maar bij laten.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:06 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Supporters zoals jij die denken dat Alves ooit nog in een shirt van Heerenveen speelt. Zijn jullie nou zo'n dom daar in het noorden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:06 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Supporters zoals jij die denken dat Alves ooit nog in een shirt van Heerenveen speelt. Zijn jullie nou zo'n dom daar in het noorden?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Supporters zoals jij snappen het kennelijk niet helemaal en daar wil ik het in het belang van de orde en veiligheid hier op het forum maar bij laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Ik hoop dat ie gaat hoor, maar voorlopig drukt ie nog op onze begroting.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:06 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hij heeft getekend!
[ afbeelding ]
flauw van AZfanpage hoor
az.nlquote:Mededeling omtrent Afonso Alves
ALKMAAR- AZ heeft vrijdag 11 januari bij de KNVB een spoedarbitragezaak aangevraagd tegen sc Heerenveen inzake de overgang van Afonso Alves van sc Heerenveen naar AZ. Over de reden van de arbitragezaak geeft AZ in onderstaande tekst uitleg.
De stand van zaken is momenteel als volgt:
1. Er is een getekende transferovereenkomst tussen AZ en sc Heerenveen betreffende de overgang van Afonso Alves naar AZ. Ook over het aandeel in de transfersom, waar Alves volgens zijn contract bij Heerenveen recht op heeft, is door alle partijen overeenstemming bereikt.
2. Er is een getekende arbeidsovereenkomst tussen AZ en Afonso Alves per 1 januari 2008.
3. Er is een door AZ en Alves getekend overschrijvingsformulier bestemd voor de KNVB. Alleen Heerenveen weigert dit formulier te ondertekenen.
4. Om die reden heeft AZ vrijdag 11 januari een spoedarbitragezaak bij de KNVB aangevraagd om er voor te zorgen dat Heerenveen haar verplichtingen nakomt.
Woordvoerder namens AZ in deze zaak is Klaas Wilting.
AZ heeft het gevraagde bedrag geboden en dat zou genoeg moeten zijn, maar het gaat voorlopig niet door omdat Heerenveen zich niet aan het contract wil houden (die 5% of hoeveel is het). Vind het wel logisch dat ze daar zat van worden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
wtf, ik dacht dat AZ én SCH ruzie hadden met het management van Alves, niet met elkaar?
Hadden ze blijbaar toch gelijk bij VI dat er al getekend was, of iig een akkoord was.quote:AZ heeft contract met Alves en spant arbitrage aan
AZ spant een spoedarbitrage bij de KNVB aan tegen SC Heerenveen. De Alkmaarders willen dat de Friese club onmiddellijk de overschrijvingsformulieren van de Braziliaanse spits tekent, zodat Alves zo snel mogelijk voor AZ kan spelen.
'Alves is gewoon van AZ', zegt Klaas Wilting, woordvoerder van de Alkmaarders. 'We hebben getekende contracten en bewijzen.'
Eind december zette Alves zelf al zijn handtekening onder een contract met AZ, begin januari tekenden ook Henk Hoekstra en Yme Kuiper namens Heerenveen een contract, waarin beide clubs overeenstemming bereikten over de overgang van Alves.
Die papieren heeft Voetbal International vandaag ingezien in Alkmaar. Nadat alle partijen hadden getekend weigerde Heerenveen ineens de overgangsformulieren te ondertekenen. AZ heeft Heerenveen tot vrijdag twaalf uur de tijd gegeven dat alsnog te doen.
Nu dat niet is gebeurt wacht de clubs dus een spoedarbitrage. Die zal begin volgende week dienen in Zeist.
VI
Duidelijker kan het dus niet !quote:
Ja, en oud politiewoordvoerder in Amsterdam. Heeft ook nog meegedaan aan Sterren Dansen Op Het IJsquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:50 schreef Roellio het volgende:
Klaas Wilting!
Was hij niet lijstduwer bij die partij van Peter R. de Vries?
Nog een keer lezen:quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat ze bedoelen 12 uur 's nachts
Allemaal leuk en aardig, maar in de verdediging ontbreekt ook veel kwaliteit. En misschien wel het allerbelangrijkste voor het team: ervaring. Hetgene wat nog altijd ontbreekt bij AZ na het vertrek van Shota. Ajax (Edgar, Perez), Feyenoord (Gio, Makaay) en PSV (Simons, Gomes) hebben dat wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:29 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Het 1 heeft invloed op het andere. Net zoals Davids ajax een stuk sterker maakt. NIet omdat hij zelf alleen goed speelt, maar laat de rest ook goed spelen.
Schijnbaar kan ik als psv supporter wel de kwaliteiten van az inzien, en jij als ajax supporter niet....
Een aanval met:
...........Dembele..........
Alves.........Ari.........
is gewoon topkwaliteit.
Waarom moet je nou gelijk weer vol de aanval zoeken met die laatste zin? Misschien is dat ajaxcied eigenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar in de verdediging ontbreekt ook veel kwaliteit. En misschien wel het allerbelangrijkste voor het team: ervaring. Hetgene wat nog altijd ontbreekt bij AZ na het vertrek van Shota. Ajax (Edgar, Perez), Feyenoord (Gio, Makaay) en PSV (Simons, Gomes) hebben dat wel.
AZ titelkandidaat? Donderstraal toch op
@The Dark
Dembele vind ik anders ook geen schim meer van vorig seizoen.
Perez en Davids moeten hun eerste competitiewedstrijd voor Ajax nog spelenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:03 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Tuurlijk is ervaring belangrijk. Maar AZ is wat stabieler geworden. En geef nou zelf toe.... Ajax, Feyenoord en PSV, alle 3 (inclusief die ervaring) morsen punten tegen iedereen.
AZ heeft enorm veel kwaliteit lopen, grotendeels was het ook gewoon pech hoor, ander deel was klap van einde vorig seizoen, nog een deel was dat de aankopen teveel tijd nodig hebben om hun draai te vinden en overall het door dit alles dalende zelfvertrouwen. Maar Ari heeft z'n draai redelijk gevonden vind ik, alleen was laatste tijd vooral pech. Dembele is, wat je ook zegt, ook dit seizoen weer fantastisch... ongelovelijk balvast en geweldig overzicht. De Zeeuw voetbalt al alsof ie al een jaren een doorgewinterde international is. De verdediging is echt niet slecht, hoe je daar bij komt??? 18 goals tegen in een seizoen dat niets lukt, hoeveel heeft ajax er tegen?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Perez en Davids moeten hun eerste competitiewedstrijd voor Ajax nog spelen![]()
Nee maar de titel zal gewoon tussen PSV, Ajax en (eventueel) Feyenoord gaan.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:24 schreef patrickt37 het volgende:
Arbitrage zaak gaat ie niet winnen, gezien AZ geen sportieve verbetering is tov Heerenveen.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:24 schreef patrickt37 het volgende:
Arbitrage zaak gaat ie niet winnen, gezien AZ geen sportieve verbetering is tov Heerenveen.
We missen al maanden lang twee vaste krachten in het team, met als gevolg dat een middenvelder plaats moeten nemen op die positie. Overigens mag je de tegendoelpunten gerust op de naam van Urby zetten. Hij heeft ons veel punten gekost.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
De verdediging is echt niet slecht, hoe je daar bij komt??? 18 goals tegen in een seizoen dat niets lukt, hoeveel heeft ajax er tegen?
Misschien is het nu de beurt aan Heerenveen om eens lekker dwars te zijn. Alves doet dit heel het seizoen al.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:05 schreef vingerplant het volgende:
Áls deze door AZ op tafel gelegde feiten inderdaad juist zijn vind ik het toch een beetje jammer van Heerenveen. Hebben ze zich zelf verkeken op hun eigen contract met Alves of hebben ze gewoon spijt...
Een arbitragezaak om weg te mogen bij je huidige club is wat anders dan een arbitragezaak vanwege getekende contracten en een overschrijvingsformulier.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:24 schreef patrickt37 het volgende:
Heerenveen tekent niet, dus dat wil zeggen dat ze hem niet laten gaan.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:26 schreef Stpan het volgende:
[..]
Een arbitragezaak om weg te mogen bij je huidige club is wat anders dan een arbitragezaak vanwege getekende contracten en een overschrijvingsformulier.
nee, je snapt het niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:29 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Heerenveen tekent niet, dus dat wil zeggen dat ze hem niet laten gaan.
Dmv een arbitragezaak wil AZ dat forceren.
Het zit iets ingewikkelder in elkaar, maar komt op hetzelfde neer.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:31 schreef JeroenV het volgende:
Straks had Alves net zijn zinnen gezet op Manchester, komt ie nog in Alkmaar uit![]()
Je gaat niet voor de opening van de transferperiode al bespreken en tekenen op 2 januari dan als je daar rekening mee wilt houden, met de interesse die er al langer was uit het buitenland... als ie daar nu moeilijk over gaat doen heeft ie echt puur aan zichzelf te wijten idd.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Ook wel aandoenlijk dat ze bij Az echt schijnen te denken dat Alves graag voor Az wilt spelen en dat ze hem een plezier doen met deze arbitragezaak.![]()
Volgens mij hoopt Alves de laatste week juist stiekum op een transfer naar Engeland en baalt hij als een stekker als hij straks toch nog vast zit aan Az. (Ookal heeft hij met z'n volle verstand getekend, maar waarschijnlijk was er destijds nog geen sprake van interesse uit Engeland, of nog niet concreet oid).
Mocht hij naar Az gaan / moeten dan zal hij komende zomer of in de winterstop volgend seizoen wel weer een vertrek proberen te forceren, maar dan wel meteen naar een droomclub in Engeland denk ik.
Alves zelf ontkent het dus weerquote:Heerenveen: Alves wil geen overschrijving naar AZ
HEERENVEEN (ANP) - SC Heerenveen ziet met vertrouwen de spoedarbitragezaak van AZ inzake de overgang van Afonso Alves tegemoet. Directeur algemene - en technische zaken Yme Kuiper was vrijdag niet onder de indruk van het nieuws uit Alkmaar. ,,Het klopt dat wij het overschrijvingsformulier richting de KNVB niet ondertekenen, zoals AZ graag wil. Alves en zijn zaakwaarnemers hebben Heerenveen laten weten dat de speler niet overgeschreven wil worden naar AZ. Alves zegt geen contract met AZ te hebben.''
Kuiper ziet Heerenveen in de hele soap rond de Braziliaan als de derde partij. ,,We hebben op 30 december een transferovereenkomst met AZ getekend, met een aantal voorwaarden daarin. Een ervan was dat er op 5 januari een schriftelijke overeenkomst zou zijn tussen Alves en Heerenveen over de beëindiging van zijn contract. Dat had onder meer betrekking op de vergoedingen voor Alves. Die schriftelijke overeenkomst was er niet op 5 januari en nu nog niet'', aldus Kuiper. Daarnaast heeft de speler dus aangegeven niet overgeschreven te willen worden. Daar houden we ons aan.''
Je denkt toch echt niet serieus dat welke club dan ook in Nederland denkt, dat Alves graag bij hun wil spelen vanwege 'de mooie club / clubliefde / attractieve speelstijl' etc. etc.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Ook wel aandoenlijk dat ze bij Az echt schijnen te denken dat Alves graag voor Az wilt spelen en dat ze hem een plezier doen met deze arbitragezaak.![]()
Maar in de versie die jij aanhaalt hebben AZ en Heerenveen dus alle papieren ondertekend die zij kunnen ondertekenen, alleen heeft Alves nu het formulier tot beeindiging bij Heerenveen niet ondertekent en zit hij dan nog vast aan Heerenveen. Tevens wil hij nu ook niet tekenen bij AZ?quote:
Wow, jij hebt echt een rare bril gekocht onlangsquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je denkt toch echt niet serieus dat welke club dan ook in Nederland denkt, dat Alves graag bij hun wil spelen vanwege 'de mooie club / clubliefde / attractieve speelstijl' etc. etc.
Hoe naïef ben jij?
Alves wil gewoon $$$ en uiteindelijk een toptransfer naar het buitenland. Punt. En hij wil de kortste weg daarnaartoe. Dat leek AZ, nu lijkt dat weer iets anders, dus zit ie met wat contracten in z'n maag.
Zie je mij nog'ns manquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
Maar kan nog 20 dagen duren en das wel heul lang
quote:Spoedarbitragezaak AZ tegen Heerenveen
EREDIVISIE
N i e u w bericht, meer informatie
ALKMAAR (ANP) - AZ heeft vrijdag bij de KNVB een spoedarbitragezaak aangevraagd inzake de overgang van Afonso Alves van SC Heerenveen naar Alkmaar.
AZ beschikt inmiddels over een getekende transferovereenkomst tussen AZ en de Friese eredivisieclub betreffende de overgang van de Braziliaanse spits. Ook over het aandeel in de transfersom waar Alves volgens zijn contract bij Heerenveen recht op heeft, is door alle partijen overeenstemming bereikt. Met de aanvaller is de Alkmaarse club ook persoonlijk akkoord. Alves zou AZ zo'n 18 miljoen euro kosten.
De problemen bij de transfer liggen volgens AZ bij Heerenveen, dat weigert een overschrijvingsformulier voor de KNVB te ondertekenen. Een datum voor de spoedarbitragezaak is nog niet bekend. Naar verwachting wordt dat begin volgende week.
Heerenveen bevestigde vrijdag dat het de overschrijvingspapieren niet tekent. ,,Alves en zijn zaakwaarnemers hebben aangegeven dat Alves niet wil worden overgeschreven naar AZ. Heerenveen en AZ bereikten op 30 december een akkoord over de transfer, met als één van de voorwaarden dat er op 5 januari een schriftelijke overeenkomst zou zijn tussen Alves en Heerenveen over de beëindiging van zijn contract. Die was er niet op 5 januari en nu nog niet. Daardoor is voor ons de transfer niet rechtsgeldig'', zegt directeur algemene - en technische zaken Yme Kuiper van de Friese club.
Kuiper: ,,We zijn in deze affaire slechts de derde partij. AZ en Alves moeten er maar zien uit te komen. We geven gehoor aan de wens van de speler.''
Woordvoerder Klaas Wilting van AZ was vrijdag duidelijk. ,,Alves is van AZ. Hij is in Alkmaar op bezoek geweest, met zijn familie en zaakwaarnemer. De contracten zijn getekend. Met Heerenveen waren we er ook helemaal uit, met een bevestiging van Heerenveen. Op 9 januari hebben we het door AZ en Alves ondertekende overschrijdingsformulier naar Heerenveen gestuurd. En vervolgens hoorden we niets van Heerenveen, tot de mededeling dat ze het overschrijdingsformulier richting KNVB niet ondertekenen'', aldus Wilting.
Trainer Louis van Gaal wacht met smart op de komst van de Braziliaan. Hij rekent er op dat Alves zich op korte termijn bij de Alkmaarse selectie aansluit. ,,Het ligt ook niet aan hem dat hij er niet is. Dat komt door andere personen. Ik vind het sowieso vervelend dat het bij ons nu alleen maar over Alves gaat. Zondag spelen we namelijk tegen Ajax. Die wedstrijd moeten wij winnen.''
Ik vrees dat jij deze keer het bericht opnieuw moet lezenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Wow, jij hebt echt een rare bril gekocht onlangsHij zegt hetzelfde als jij
Ik zie je wel in het live eredivisie verslagen topic. Waar Alves dan speelt boeit me niet, als het maar duidelijk is. Vanavond begint de compeitie alweer mênquote:
Uhm, nee.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij deze keer het bericht opnieuw moet lezen
Scheringa lijkt mij wel zo ijdel, die ziet zijn club toch als een topclub (in wording).quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij deze keer het bericht opnieuw moet lezen
Tomatenboer zegt dat ie het aandoenlijk vindt dat AZ denkt dat Alves graag naar Alkmaar komt.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Uhm, nee.
Laten we er een arbitragezaak van maken. Wat vind jij SCH ?
Ja precies, daar reageerde ik ook specifiek op. Scheringa is heus niet zo naïef. AZ is best realistisch, maar 't zijn alleen mensen die AZ van alles misgunnen die plakkaten als 'ze zeggen dat ze een topclub zijn' op AZ plakken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Scheringa lijkt mij wel zo ijdel, die ziet zijn club toch als een topclub (in wording).
Zoals hierboven nu staat hadden ze de 9e het opgestuurd naar heerenveen, woensdag dus, en heerenveen tot vandaag 12:00 gegeven om het te ondertekeken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Scheringa lijkt mij wel zo ijdel, die ziet zijn club toch als een topclub (in wording).
Maar verder zei ik niets anders dan dat je in je reactie ook al aangaf.![]()
Maar er lijkt mij iets niet pluis, waarom komt Az nú pas met dit nieuws, als de situatie zo zou zijn als Az aangeeft dan had het geen probleem moeten zijn om maandag (of nog eerder) al een arbitragezaak aan te spannen toch?
Ze kunnen in deze allebei gelijk hebben.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:05 schreef SCH het volgende:
Ik vertrouw eerlijk gezegd meer op de verhalen van Heerenveen dan van AZ, niet omdat het mijn club is maar omdat ik meer vertrouwen heb in Kuiper en Van de Velde dan in Scheringa/Wilting.
Mijn idee ookquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
Het beste is dat ie oprot uit Nederland, en dan in de eerste wedstrijd buiten Nederland z'n been breekt zodat ie nooit meer kan voetballen, vuile geldhond.
Lijkt me heerlijk. Gaan we er samen naar toe?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Uhm, nee.
Laten we er een arbitragezaak van maken. Wat vind jij SCH ?
Je kunt Scheringa ook een vuile geldhond vinden, maar ik denk dat hij als voorzitter ECHT hart voor voetbal, de sport en zijn club heeft. In tegenstelling tot veel andere voorzitters van grote(re) clubs, die uit het bedrijfsleven komen, en totaal geen binding hebben met het voetbal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |